Inget utbud dålig rea. Som jag har tröttnat på Kappahl! För handlade jag på Kappahl och det fanns ett bra utbud. Nu när jag tittar till exempel på rean så är allting murriga färger i brunt och... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Köpte ett par mörkblå jeans i början av december 2025. Nu är det april 2026. Jeansen har tvättats x antal gånger (mer än 7 ggr)... och de FÄRGAR fortfarande av sig. Mina händer blir helt blå varje gå... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Kappahl Köping säger att regeringen bestämt att man måste köpa en påse för att bära hem kläderna du köpt! Nej!! Det bestämmer butiken som också drar av kostnaden för påsen med deras logga på..alltså,... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Går in en runda men snart ut igen. Tunt material ofta syntetiskt plastigt så man fryser vintertid eller svettas på sommaren i dem. Fel med ett fåtal färger som inte alla vill bära. Det som v... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Informacje dotyczące firmy
Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne
KappAhl Start
Dane kontaktowe
Szwecja
- www.kappahl.com
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 33% z negatywnych recenzji
Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Besökte tyvärr KappAhl i Birsta idag
Besökte KappAhl i Birsta idag. Det finns ingen i kassan, medan en - som jag förmodar är ett butiksbiträde - står och pladdrar strumpor med någon. Hon ser mig, men gör inte en ansats till att komma och ta betalt. Jag frågar om det finns någon som jobbar i kassan. "Ja, jag" säger hon, men istället för att komma och ta betalt så börjar hon ropa runt i butiken. Ingen har lust att ta betalt. Till slut kommer hon men då tränger sig strumptanten före. Mitt råd. Byt ut er trötta personal eller förklara för dem att det är i kassan företaget tjänar pengar. Inte på att såsa runt ute på golvet och svara "nej" när någon frågar om de kan ta betalt. Usel service!
Ei voi antaa negatiivistä palautetta…
Ei voi antaa negatiivistä palautetta tuotteesta, eivät julkaise sitä vaan kehottavat vain tekemään reklamaation.
” Hyvä M S
Pahoittelemme, että tuotteen laatu on ollut pettymys. Ota myymälään tai asiakaspalveluun niin neuvommme sinua miten teet reklamaation.
Arvosteluasi ei tällä hetkellä julkaista. Päivitä arvostelusi, jotta se hyväksytään ja julkaistaan”
Ett affärsbiträde som får en guldstjärna av mig...
Tack vare ett äldre affärsbiträde som gjorde det lilla extra för att jag skulle få rabatten ger jag 5 stjärnor. Dessa är så sällsynta nu förtiden. Gäller Erikslunds shoppingcenter Västerås den 250928 runt 12-tiden. Tack!
La en beställning via hemsidan
La en beställning via hemsidan. Barnkläderna är så felmärkta att det är pinsamt. Allt jag beställde inför skolstart får nu skänkas bort pga alldeles för litet. Reklamerade beställningen men det lär inte hända nåt då det har gått 6 veckor. Sista gången jag näthandlade hos KappAhl.
Lurar på priser
Gillar Kay Day sortimentet på Kappahl. Nu är det rea på en del av linnesortimentet.
Köpte linnebyxa på 50%. Priserna var täckta över. Ett nytt pris var klistrat på lappen som dolde originalpridet. Av ren nyfikenhet skrapade jag fram priset som var övertäkt. 599 kronor kostade byxan ursprungligen . 699 var nya priset och 50% på det. Att luras för 100 kronor? Det fans linnebyxor som kostade 699 , men kvaliten var lite bättre och de var inte på rea? Varför lura kunderna????? Jag har tagit bild på prislappen!
Dåligt KappAhl!!!! Ni har precis förlorat en kund!!!!
Priserna stämmer aldrig
Priserna stämmer aldrig, man får inte de rabatter som står och erbjudanden får man inte heller.
Idag köpte jag en vara som står 70% rabatt men när jag kollar kvittot så är det inte dragit 70% går tillbaka och får till svar att det är inte 70% rabatt på den utan 60%. Fick ett erbjudande om att lämna tillbaka den och köpa den igen för 60% rabatt förstår inte vitsen med det.
Nu kommer jag inte handla hos er igen
Kappahl på Burlöv center borde tänka…
Kappahl på Burlöv center borde tänka igenom vem dom anställer, aldrig varit med om mer otrevlig och spydig personal!!! Ifrågasätter varför jag ringer butiken och stör. Kan absolut inte hjälpa mig då hon har annat och göra och kan inte alla artikel nr i huvudet då de har fler kläder än det jag söker. Borde absolut inte jobba med service eller i ett yrke där common decency krävs!!! Det vore bra om bemötandet kunde bli mer respektfullt och lyhört!
Elsker nettsiden og klærne :) Alltid…
Elsker nettsiden og klærne :) Alltid god kvalitet!
Otrevligaste personalen någonsin
Otrevligaste personalen någonsin, Örebro city. Skyllde på mig som kund för ett misstag som PERSONALEN har gjort. Lät mig inte ens försvara mig utan direkt sa att nu är det slutdiskuterat! Hur svårt ska det vara att bemöta en kund på ett trevligt sätt? Kände mig oerhört nedvärderad då situationen inte alls tillhörde mitt fel, men ändå blir jag tillrättavisad.
Avenyn Göteborg
Butik: Kappahl Göteborg Avenyn; butiksbiträdet vägrar byte i butik, en äldre dam med utländskt ursprung som är allt annat än trevlig och hittar på ursäkter för att vägra bytet.
Det blir dessvärre inga fler köp för mig i den kappahl butiken och jag får överväga om jag någonsin kommer att handla på Kappahl igen efter det bemötandet jag fick idag.
Kort och gott om man inte förvaltar hela köpupplevelsen (så även byten och returer) så får man snabbt ett dåligt rykte/det påverkar varumärket. Jag kan naturligtvis göra mina köp framöver någon annanstans , det är ett extremt kortsiktigt tänk att neka ett byte (byte endast av modell, felköp av rak modell iställlet för paperbag modell i pull on byxa Kay Day) som man gjorde idag dessutom inom 30 dagars returrätt!
Tänk om, hitta inte på ursäkter för att neka byte eller retur. Vinsten är så kortsiktig för det plagget istället för en kund som återkommer.
Bra butik!
Gillar de kvalité som erbjuder denna butik på barnkläder. Det finns mycket fint till dam också. Lätt att beställa online och enkel att returnera, trots att jag undviker skarpt att ha returer och ville att plagget ska göra sin funktion. Snabbt leverans. Tack!
Respektlös bemötande ( kappahl backaplan)
Igår köpte jag ett par kläder från Kappahl. Idag såg jag att det var 25 % rabatt om man köpte två varor. Jag hade köpt ett set till min son han hade tagit på sig byxorna idag, men blusen var fortfarande oanvänd. När jag var i butiken frågade jag en trevlig medarbetare om jag ändå kunde få rabatten. Eftersom hon inte hade tillgång till kassan, hänvisade hon mig till en kollega som stod vid kassan och även till butikschefen. Chefen bekräftade att det inte var några problem att ge mig rabatten, vilket jag verkligen uppskattar.
Men när jag sedan blev hänvisad till en annan kassapersonal, möttes jag av ett väldigt otrevligt bemötande. Trots att hon fått klartecken från sin chef att ge mig rabatten, fortsatte hon att vara otrevlig mot mig. Hon ifrågasatte varför min son redan hade använt byxorna och påstod att jag borde ha stoppat honom om jag hade planerat att få rabatten.
För det första var detta inte planerat, jag upptäckte rabatten först senare under dagen. För det andra tycker jag inte att en anställd ska ifrågasätta eller bemöta en kund på ett respektlöst sätt.
Min kompis, som var med mig, påpekade även för henne att hon borde vara trevlig. Trots detta brydde hon sig inte, bad inte om ursäkt, och gav oss istället väldigt fula blickar. Jag blev verkligen besviken på hur vi blev behandlade i butiken.
Flott beliggenhet på vinterbro
Flott beliggenhet på vinterbro
Fantastisk fine klær for alle mennesker i alle aldre .
Gode priser
Flott service
Anbefales!
I would give 0 if it was possible
I would give 0 if it was possible. Staff at Lagunen Center is extremely rude, unprofessional. I hope they go out of business as soon as possible.l am almost 50 and I have never had such a bad experience, disrespected by a store staff for the product that l paid for. She even asked me if l was a Norwegian Citizen. I don’t think that l have to be a Norwegian Citizen to buy and wear pyjamas. Never again.
Ekstremt arrogant og uhøflig…
Ekstremt arrogant og uhøflig kundeservice. Viser ingen vilje til å hjelpe kunder. Styr unna denne butikken!!!
Dåligt kvalitet 👎
Sniket KappAhl
Min sjuåriga dotter fick ett tillgodokort efter en dubblett (vi hade kvitto men valde ett kort så hon kunde handla själv). När vi 8 mån senare skulle nyttja detta får vi reda på att det bara gäller i 6 mån men presentkorten gäller i 3 år. Vi trodde samma regel er gällde. Men det stod i mikroskopiska bokstäver. Mycket besviken liten tjej kunde inte handla på sitt kort. Sniket Kappahl. Sista gången vi handlade hos er.
Jag är besviken på hur Kappahls ledning…
Jag är besviken på hur Kappahls ledning hanterar klagomål. Istället för att ta ansvar och hjälpa kunder bemöts man nonchalant. Bristande kommunikation och ovilja att lösa problem gör att jag inte vill handla här igen. Väldigt oprofessionellt!
Så länge allt fungerar så är det bra
Så länge allt fungerar så är det bra
Men när man får ett problem så är de inte hjälpsamma på något sätt
Mitt paket med kläder skulle hämtas på andra sidan stan
Ingen hjälp att få paket till min Stadsdel
Kappahl oden, trollhättan toppenbra!
Tack för den jättefina kundservice jag fick idag på kappahl oden trollhättan. Så trevlig tjej som hjälpte mig hitta det jag ville ha. Jättebra!
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








