Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 2 z 5

Alright prices, but the delivery of my top-ups was often slow. Had to contact support multiple times...

Reakcja na opinię

Oceniono na 3 z 5

Bought digital code, did not even receive the email. Indonesian whatsapp support as page support is ghosting after they asked for all kind of screenshots and proofs. Beware Indonesian SCAM! EDIT... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Joytify has been my main top up location for ZZZ since I found them. Their prices are very competitive with other sites, but where they shine is the fees are always the lowest and transparent. Howe... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I have an issue with my recharge experience on your website. I topped up 5 Weekly Diamond Passes, but only 3 were successfully processed in my account. Your website refunded ₱96 from my ₱480 pa... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z grami
  2. Dostawca gier

Napisane przez firmę

Joytify (powered by Lapakgaming) is the preferred destination for gamers seeking to purchase game credits and vouchers across a wide array of games, including Mobile Legend, Free Fire, PUBG, Ragnarok Origin, etc. Our platform is one of the biggest in the world and offers secure transactions, multiple payment options, and unbeatable prices. With various promotions, including a 10x money-back guarantee, gamers can confidently top up and acquire vouchers at competitive rates while enjoying a seamless experience.


Dane kontaktowe

2,5

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

176 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 98% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Competitive rate

Competitive rate, fast delivery and safe payment process

3 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi! 👋🏼

Thank you so much for the review! We truly appreciate your support. We're committed to always offering the best prices and delivering top-quality customer service for you.

If you have any feedback, suggestions, or concerns regarding your transaction, feel free to reach out to us via WhatsApp at +6281280000203 or email us at support@joytify.com. Thank you once again for choosing and trusting us!

Oceniono na 1 z 5

Me cobraron mi compra y en el estado de…

Me cobraron mi compra y en el estado de pago me dice que está "pagado" pero me arroja un error y me dice "Your transaction can't be processed".
Me comuniqué con soporte y me dijeron que el pago no fue exitoso porque lo hice fuera de tiempo (cosa que no es verdad) y por último me dijeron que me comunicara con mi banco. Servicio al cliente no me solucionó ni reembolsó nada.
Número de transacción: #P1764563307670919
Edit: después de unos 4-5 días, ya se me regresó el dinero

28 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. At the moment, we have not yet received your payment. However, please don’t worry, we have contacted the payment provider, and they confirmed that they have received your funds, but the amount has not yet been forwarded to us.

The payment provider has also informed us that your funds will be refunded to your original payment method. This process may take some time, and we kindly ask for your patience while the refund is being completed.

Your feedback is very valuable to us as we continue to improve our services. Thank you for your understanding!

Oceniono na 5 z 5

quick and easy to use

30 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi! 👋🏼

Thank you so much for the review! We truly appreciate your support. We're committed to always offering the best prices and delivering top-quality customer service for you.

If you have any feedback, suggestions, or concerns regarding your transaction, feel free to reach out to us via WhatsApp at +6281280000203 or email us at support@joytify.com. Thank you once again for choosing and trusting us!

Oceniono na 1 z 5

No hacen los reembolsos

22 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi! 👋🏼

We apologize for the issues you’ve experienced with us. You can send your complaint to support@joytify.com, and our Customer Support team will assist you with your concerns.

Your feedback is very valuable to us as we continue to improve our services. Thank you for your understanding. 🙏

Oceniono na 1 z 5

Please refund my money,wala akong na…

Please refund my money,wala akong na received na coins ,475 pesos Yung Pera ko.please refund if u can't give my coins

18 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi! 👋🏼

We apologize for the issues you’ve experienced with us. You can send your complaint to support@joytify.com, and our Customer Support team will assist you with your concerns.

Your feedback is very valuable to us as we continue to improve our services. Thank you for your understanding. 🙏

Oceniono na 5 z 5

Instantly recieved my Welkin

Got the Welkin instantly after buying it, had no problems, very nice I recommend

15 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi! 👋🏼

Thank you so much for the review! We truly appreciate your support. We're committed to always offering the best prices and delivering top-quality customer service for you.

If you have any feedback, suggestions, or concerns regarding your transaction, feel free to reach out to us via WhatsApp at +6281280000203 or email us at support@joytify.com. Thank you once again for choosing and trusting us!

Oceniono na 1 z 5

Purchased MLBB diamonds worth 250 Dias…

Purchased MLBB diamonds worth 250 Dias yet it was not credited in my Mobile legend account. Reported it to customer service and promptly send an email to provide screenshots to report that my payment push through but the diamonds suppose to be credited did not happen. Got ghosted by the provided services center.
Heres my transaction number: #P1763133301771405

PS. I want a full refund.

Addendum : Already provided my bank details, transaction was successfully processed but actual refund did not happened.

15 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi 👋

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. For your transaction number P1763133301771405, we are unable to process it due to a limit issue on your in-game account.

We have initiated a refund for you. However, since you used the QR payment method, our payment partner’s policy requires that the refund can only be sent to a bank account, and cannot be returned to an e-wallet even if the original payment was made through one.

As of now, we have not yet received your bank account details. Please kindly provide your bank information so we can forward it to our payment partner and proceed with the refund process. 🙏

Your feedback is very valuable to us as we strive to improve our services in the future. Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

購入した商品がゲーム内に適用されなかった

一度購入した商品がゲーム内に適用されなかったが、引き落としのみが行われてしまった。その旨をメールで問い合わせたが、いまだに返答がない。
結果的に無を購入することになってしまったため非常に不満だ。

31 października 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

こんにちは!👋

メールへのご返信が遅れてしまい、誠に申し訳ございません。
お客様からのお問い合わせには、できるだけ早く対応させていただきます。

今後は、対応および返信のプロセスをより迅速かつ効率的に行えるよう、
システムの改善と見直しを進めてまいります。

お客様からのご意見・ご感想は、私たちのサービス向上のためにとても大切です。
ご理解とご協力に心より感謝申し上げます。🙏

Oceniono na 1 z 5

I bought a 250 mlbb diamond pack but…

I bought a 250 mlbb diamond pack but only received 200 diamonds, i tried reaching out but literally no response. If your not gonna give me the right amount of diamonds then give me a refund of the lacking diamond i didn't receive.
#P1762678665847837

9 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi! 👋🏼

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with Joytify. After checking your transaction, we have reprocessed your order to deliver the missing 50 diamonds.

If you still haven’t received the remaining items you purchased, please contact us again via email at support@joytify.com, and include a video showing your in-game diamond history.

We’re truly sorry for the issue you’ve encountered. We’ll continue to evaluate and improve our transaction process to ensure this doesn’t happen again in the future. 🙏🏻

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us become better. Thank you for your understanding and support!

Oceniono na 5 z 5

Nice good 😊🎮

5 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Thank you so much for the review! We truly appreciate your support. We're committed to always offering the best prices and delivering top-quality customer service for you. If you have any feedback, suggestions, or concerns regarding your transaction, feel free to reach out to us via WhatsApp at +6281280000203 or email us at support@joytify.com. Thank you once again for choosing and trusting us!

Oceniono na 5 z 5

They are fast and trustworthy

29 października 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Thank you so much for the review! We truly appreciate your support. We're committed to always offering the best prices and delivering top-quality customer service for you. If you have any feedback, suggestions, or concerns regarding your transaction, feel free to reach out to us via WhatsApp at +6281280000203 or email us at support@joytify.com. Thank you once again for choosing and trusting us!

Oceniono na 4 z 5

only 2m received

only 2m received

20 października 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi,

After checking in our CS system, it seems that you haven’t reported this issue yet. You can report your issue via email at support@joytify.com so that our CS team can assist you further.

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue improving our service. Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

Não respondem

O código não funciona e não me responderam no suporte para o reembolso.

18 października 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi,

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. After checking through our CS system, your transaction has been refunded. We’re truly sorry for the issue, and if you haven’t received your refund yet, please don’t hesitate to contact us again via email at support@joytify.com.

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue improving our service. Thank you for your understanding!

Oceniono na 2 z 5

Stuck at Processing

I recharged a weekly sub for mlbb and this is my first time experiencing delay with the transaction process with your website, it's already been a day.

I have sent proofs at your email/whatsapp but still no reply.

I hope it would be taken care of.

17 października 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. After checking, your transaction was delayed due to a temporary issue in our system, but it has now been successfully delivered to your in-game account. If you still haven’t received it, please don’t hesitate to contact us again via email at support@joytify.com. We’re truly sorry once again. Rest assured, we’re continuously improving our system to ensure you won’t encounter the same issue in the future.

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue improving our service. Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

SUPER UNRESPONSIVE!

SUPER UNRESPONSIVE!

I keep messaging them via their email and whatsapp support to seek help but all I got was bot replies.

Ive ordered diamonds from mlbb but still havent receive the diamonds for over 5 hours already.

Transaction Id : #P1760712560525108

17 października 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. After checking, your transaction was delayed due to a temporary issue in our system, but it has now been successfully delivered to your in-game account. If you still haven’t received it, please don’t hesitate to contact us again via email at support@joytify.com. We’re truly sorry once again. Rest assured, we’re continuously improving our system to ensure you won’t encounter the same issue in the future.

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue improving our service. Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

Diamond did not Go through my Account

Diamond did not Go through my Account
I bought diamonds for my mobile legends account hours ago and it did not reflect. I got screenshots of the transaction codes and receipts as proof of purchases, sent a message from the WhatsApp customer service if I can refund yet no response till now. Hope this message will be seen and acknowledged so I can be helped. Thank you.

Transaction no: #P1760711212276775

17 października 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. After checking, your transaction was delayed due to a temporary issue in our system, but it has now been successfully delivered to your in-game account. If you still haven’t received it, please don’t hesitate to contact us again via email at support@joytify.com. We’re truly sorry once again. Rest assured, we’re continuously improving our system to ensure you won’t encounter the same issue in the future.

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue improving our service. Thank you for your understanding!

Oceniono na 2 z 5

why my transaction stucked at…

why my transaction stucked at processing?

17 października 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. After checking, your transaction was delayed due to a temporary issue in our system, but it has now been successfully delivered to your in-game account. If you still haven’t received it, please don’t hesitate to contact us again via email at support@joytify.com. We’re truly sorry once again. Rest assured, we’re continuously improving our system to ensure you won’t encounter the same issue in the future.

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue improving our service. Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

Bought weekly diamond pass for 92.33…

Bought weekly diamond pass for 92.33 Pesos but the purchase didn't go to my ml account, my id and server input was correct tho... I regret buying here i could've went for codashop instead

17 października 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. After checking, your transaction was delayed due to a temporary issue in our system, but it has now been successfully delivered to your in-game account. If you still haven’t received it, please don’t hesitate to contact us again via email at support@joytify.com. We’re truly sorry once again. Rest assured, we’re continuously improving our system to ensure you won’t encounter the same issue in the future.

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue improving our service. Thank you for your understanding!

Oceniono na 5 z 5

Good service

The service is quite concise and clear, the interface ergonomic. After placing an order, I received a survey in my mail by Joytify that I had to fill out and I was able to win another free Welkin, in just a few minutes. I recommend it.

29 września 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Thank you so much for the review! We truly appreciate your support. We're committed to always offering the best prices and delivering top-quality customer service for you. If you have any feedback, suggestions, or concerns regarding your transaction, feel free to reach out to us via WhatsApp at +6281280000203 or email us at support@joytify.com. Thank you once again for choosing and trusting us!

Oceniono na 5 z 5

🤙super good

🤙perfect 👌 😎

13 października 2025
Opinia niezależna
Logo Joytify

Odpowiedź od Joytify

Thank you so much for the review! We truly appreciate your support. We're committed to always offering the best prices and delivering top-quality customer service for you. If you have any feedback, suggestions, or concerns regarding your transaction, feel free to reach out to us via WhatsApp at +6281280000203 or email us at support@joytify.com. Thank you once again for choosing and trusting us!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej