Houseology.com Recenzje 

280
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Partner ordered lights to use in house Christmas display over 6 weeks ago, there has been so sign of the lights showing up and when we have contacted the company via email and fb there has been no res... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Different owners same shabby culture The new guys reached out to us as we previously had a trade account. Having lost money at the collapse and having experienced the worst service and product qua... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Shocking customer service, never got my order despite repeated emails saying otherwise. Then after four weeks and still waiting to get my money back after repeated emails and calls, no apology or anyt... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I purchased a rug which as most rugs do when new, shed. However several weeks later after vacuuming twice sometimes more times a day it still sheds.... a lot, covering clothes, other furniture within... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep meblowy

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

With everything from designer lighting, furniture and home accessories to cookware and outdoor furnishings, Houseology’s wide collections are curated by a team of professional designers in order to inspire you to create your dream home. As well as thousands of products from over 200 designer brands, the Houseology 'Masterclass' also offers a wealth of interior inspiration, professional advice and design know-how to make sure you have all the knowledge and information you need to make design decisions with confidence. From buying guides to designer interviews, 'Masterclass' is your go-to destination for all things interiors.


Dane kontaktowe

1,3

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

280 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,3

Wszystkie recenzje

(280)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 1

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Excellent Customer Service

We have used Houseology as a supplier for many years now. On the rare occasion that something goes wrong with an order, the staff go above and beyond to rectify the situation and keep us happy. Lindsay is an absolute star! Would highly recommend this company - great products, backed by wonderful staff

6 kwietnia 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent Customer Service from Head of Supply Chain

Houseology’s Customer Service Department representative Ashton Dobie, has been extremely helpful and proactive when dealing with my complaint into faulty goods.
That cannot be said of the supplier who twice failed to meet a promised deadline.
To ensure that other customers were not left similarly frustrated due to the suppliers poor quality control I contacted the Head of Supply Chain Paul Mullen.
Mr. Mullen took the issues on-board and made the process of returning the goods painless unlike the supplier.
Given that Houseology rely on the supplier to carry out quality control checks of their goods prior to delivery I cannot fault the way in which Mr Mullen handled my complaint and concerns. He express is concern on the matter and would be taking it further.
I am not going to mention the supplier in this review as this review is about Houseology.
I would have no hesitation in using Houseology again. The team are professional in the way they deal with the customer and cannot be faulted.

5 kwietnia 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Total waste of time and money from beginning to end

I ordered two lamps and a coffee table that were all supposed to arrive on Jan 20th. The ceiling lamp arrived. Far less nice than on the pictures but at least on time. Today March 16th we got the rest (partly my fault, they offered to deliver March 7th but we were out of town, as luck would have it). The lamp arrived broken and had to be sent back and the table though attractive and well made is totally the wrong colour, it‘s very a very orange pale wood. Something I would never have bought in a shop. . According to the online pictures and the description the coffee table was supposed to be made of a dark wood (to match the antique tobacco leather sofa due any time ( thanks heaven not ordered via houseology or who knows when it would arrive, in what state and what colour it would be🙄). NEVER AGAIN. Houseology is basically the opposite of Zalando, the online business I find most impressive. Maybe you could get tips from them how to operate an online business?
And this Stuart offering me a full refund and trying to make me sound unreasonable, or even a liar, as I said the original date when I put in the order was Jan 20th, which it was, doesn‘t help.
I spent hours looking for an interesting table to go in our sitting room that has bearly black floor boards and will soon have a very dark brown leather sofa. As Houseoligy‘s pics of the table even matched the look of the company I bought the sofa from ( Timothy Oulton), I thought „ perfect“. Only what I received is different and pale orange. Pity the system doesn‘t let me post a picture! I find this Stuart‘s nessage exactly as customer unfriendly as everything so far. I already said I shall paint the furniture with chalk paint. As I already pointed out. I do not wish to return an otherwise nice piece, as it would leave me again with no coffee table. But I have learnt to doubt all the positive reviews, tbh.

16 marca 2018
Opinia niezależna
Logo Houseology.com

Odpowiedź od Houseology.com

Afternoon Francoise, I'm really sorry you are disappointed with your products and as you are already aware we will be happy to offer a full refund on these items in line with our standard terms and conditions. We offer a no quibble refund guarantee to all customers just in case what you have ordered is not 100% perfect for you.

We have also asked for some photographs of the table so we can discuss this with our supplier. We have recently delivered this product on another project and the colouring was in line with the images on our website. We would like to ensure we eliminate any colour variation going forward.

I also apologise for the delay in delivery of your products. These were originally due to leave our warehouse on the 20th February following a 4 week lead time (I think you may have mistyped in your review as Jan 20th). Unfortunately one of your items was delayed and did not leave until until one week later on the 27th. As a result it then was caught in bad weather ("The Beast from the East") so took a little longer than we had hoped for you to be offered delivery on the 7th of March.

I do hope you will give us another chance in the future as your experience is not at all typical.

Stuart

Oceniono na 5 z 5

Excellent service, prior to delivery of 3 items.

Written prior to delivery of 3 items.

The communications between Houseology and myself regarding the status of my order has been very professional and helpful. One of the three items requires a white glove delivery due to the nature of the item (Mirror), this encountered difficulties in delivery, which I have been kept up to date, via email and the good ole fashioned dog and bone (today).

I'm am very much looking forward to having the 3 products in our home, which we sourced through Houseology, due to ease of website, competitively priced and now customer updating.

Good Luck with all future business.

14 marca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Really disappointed

Really disappointed to have paid the extra delivery cost to get our order delivered on a specific day - Waited in all day, then to be told that it wouldn't be arriving and they hoped it would be delivered the next day. No good to me as we are out that day. We received no communication that it wouldn't be arriving on the expected day, it was only revealed when I phoned to find out where the order was. Refunding the delivery cost is not solving the problem. Left a bad taste in the mouth, real shame as they have a lot of nice stuff but I will be thinking twice before ordering again.

12 marca 2018
Opinia niezależna
Logo Houseology.com

Odpowiedź od Houseology.com

Dear Mr Osmond

Really sorry to hear about your experience.

On investigation a technical issue on the website created this issue whereby you were offered next day delivery of Monday when you placed your order on a Saturday. As our warehouse is only open Monday - Friday at the present time this should not have been offered as it could not be met. We are working on a fix for this now and hope to have this in place in the next 48 hours. Please accept our apologies as well as the refund of your delivery charge in full.

Stuart

Oceniono na 5 z 5

Great Customer Service

Made a mistake with a couple of orders. Lisa sorted it out immediately and organised a full refund. Excellent customer service and great website/ shop - I have used it many times.

12 marca 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Houseology experience

Houseology messed up my recent order, however, they did sort it out satisfactorily and so deserve an updated review. I will most likely buy from them again as I have had good experiences in the past, the last, I felt was was not the norm.

12 lutego 2018
Opinia niezależna
Logo Houseology.com

Odpowiedź od Houseology.com

Good afternoon B.

I'm glad we have now been given the opportunity to rectify the above. As communicated earlier our customer service platform was re-prioritising your e-mails incorrectly an issue we have now taken steps to resolve. We apologise unreservedly for your experience and are in the process of replacing the vase you are unhappy with free of charge. We hope this will go a little way to convincing you to give us another chance and hope you will be able to give us a more positive review in the future.

Stuart

Oceniono na 4 z 5

Helping to sort out problems

I ordered a dining table with a 4 week lead time. A week before the due delivery I was advised that there would be a further 6 weeks delay due to supplier issues. When the table was finally ready for delivery the courier company were extremely rude and aggressive and actually failed to complete the delivery.

Jason from customer services helped sort out a redelivery however unfortunately the table was damaged (in my opinion most likely by the courier). Jason is now sorting out a replacement table and I must say has been brilliant in helping to resolve the issues most of which I believe are attributable to the courier company.

I await my replacement table but am happy that Jason is doing everything to resolve the issue as quickly as possible in the mean time.

9 lutego 2018
Opinia niezależna
Logo Houseology.com

Odpowiedź od Houseology.com

Good afternoon Calista. I've dropped you a note to ask if I can get in touch directly by phone but in the meantime I'm glad our Customer Service team have already booked you in for a redelivery with a different delivery team on Monday.

We take the issues you raise around the delivery team very seriously and the reason the delivery did not complete is that we took the action of demanding the drivers immediately return from your property. We at Houseology apologise unreservedly for your experience.

We are extremely focused on getting items delivered in line with our stated lead times and I can only apologise for the delay in relation to your order. The vast majority of our customers orders are despatched on or before the expected date but in your case unfortunately the manufacturer was unable to meet their initially forecast lead time.

Please get in touch by responding to the message I've sent through Trustpilot if I can be of any assistance.

Stuart

EDIT AFTER CUSTOMER UPDATED REVIEW:

I'm happy to hear this has now been resolved to your satisfaction and you have been kind enough to update your review.

Thank you

Stuart

Oceniono na 4 z 5

Elegant Products with First Class Service

Houseology provide quality products which are chic and elegant. I have bought an Eicholtz leather armchair, a floor lamp and a desk lamp from the company and found all to be excellent and with the "X" factor, as I wished. My 2 lamps were at the lower end of the company's price range but both are brilliant. Sales Executive Tracey Cullen is especially efficient and knowledgeable, whilst the follow-up service from both Lisa Higham and Jason Bowers was always clear and prompt. Absolutely no hesitation in recommending Houseology!

29 stycznia 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fantastic customer service

Fantastic customer service. My beautiful Eicholtz mirror arrived within the expected timeframe. Upon opening my item there was a slight issue however, the Houseology Customer Service Team were very quick to resolve. I wouldn’t hesitate to purchase something again via Houseology! Far superior service to my experience with Sweetpea & Willow!

17 stycznia 2018
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fantastic customer service, friendly and efficient.

Fantastic customer service from Lisa, my query was responded to promptly and smoothly. I normally hate the prospect of having to return an item but Lisa managed to resolve the issue without a hiccup. At no point was I made to feel like an inconvenience, instead the whole process was friendly and efficient and I wouldn’t hesitate to purchase from Housology in future as a result. Thank you.

16 stycznia 2018
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej