Greensquares Recenzje 

220
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Yep these guys are the business . Great advice , great service and great product from enquiry to delivery every thing was spot on ! 😁👍. The delivery wasn’t the easiest for them as we live at th... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Very happy with the TimberTech Sea Salt Grey Easyclean edge purchase. Good quality decking - looks great, is sturdy (performed well in the heat wave) and fastenings are good. Good services from Greens... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Ordered easy clean future deck silver birch capped composite decking after seeing how good my parents looked. So pleased with it, it looks amazing. Delivery was quick baring in mind Covid. Would recom... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Great customer service, kept us informed through out the ordering process, even though our requirements changed (product and amounts) and provided accurate delivery information. Product itself... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep ogrodniczy

Napisane przez firmę

Greensquares is the leading authority on low-maintenance outdoor living. Our range of high-quality products - including composite decking, porcelain paving, and contemporary garden rooms - will help you to get more from your garden.


Dane kontaktowe

4,4

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

220 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,4

Wszystkie recenzje

(220)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 1

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 4 z 5

Good quality products

Good quality products, communication regarding delivery could be better but I have used them twice and I am very happy

24 października 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Paul.

Thank you for your positive feedback. We're pleased to hear that you were happy with the quality of our products. We have taken your feedback onboard and will aim to improve our communication regarding delivery in the future. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Weatherdeck (grey) Decking boards

Great customer service, kept us informed through out the ordering process, even though our requirements changed (product and amounts) and provided accurate delivery information.

Product itself was even better than expected from the initial small sample, and provided the look we required. None of the boards were damaged and cut well so no need for the ordered spares.

The delivery was accommidating and efficient considering the small space available for the drop off. But was a little more than we hoped, but we are in Yorkshire, not Wales were there shipped from.

Overall happy with all aspects.

24 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Robert.

Thank you for your positive feedback. We're very pleased to hear that you were happy with our service, our product and our delivery. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Decking

Good quality

22 października 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Darran.

Thank you for your positive feedback. We're pleased to hear that you are happy with the quality of our composite decking. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Wonderful

Great service and a fabulous product 10/10

14 kwietnia 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Diane.

Thank you for your positive feedback. We're thrilled to hear that you had a great service experience and are satisfied with our product. We very much appreciate your 10/10 rating. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Very good

Very good, customer service and a great product, always there to answer any queries or questions as it was my first time installing your product I was also Called on numerous occasions to follow up to see how my project was going.
My only issue is that I was supplied with the wrong clips/ screws as the screws slipped straight through the clip which raises some concerns to say the least. I had to go out and purchase my own screws to fit your clips. Which was easier said than done.
I’ve used you again since on another big project with no issues at all , and I’ve recommended your company to a fellow landscaper who has used you and was also happy with the product and service they received.
I would highly recommend this product as well as the company. A pleasure to deal with 👍
Many thanks Lance (LLG)

8 maja 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Lance.

Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that you found our customer service great and that you've been pleased with our product.

We apologise for the inconvenience you experienced with the wrong clips/screws in your first order, we're not sure what happened there but can assure you that is a far cry from our usual standards.

It's fantastic to know that you've used our products on another project without any problems and recommended us to a fellow landscaper who was also happy with our product and service. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

I was initially skeptical...

I was initially skeptical as I couldn't just order what I wanted online and none of their distributors were anywhere near me, but I enquired anyway and so glad I did.

Ruslan was very helpful, the delivery guy was superb and the decking itself looks fantastic. I went for the ReversaDek and I am so pleased with it i'm ordering more to do another area :)

23 września 2023
Opinia niezależna
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Chris.

Thank you for your positive feedback. We're thrilled to hear that you took the leap and enquired with us, and we're even more delighted that you're happy with the outcome. It's fantastic that you're pleased with the service from our team and the ReversaDek decking. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Ruslan was very helpful

Ruslan was very helpful, patient, understanding in helping me to decide and l choose their product. He was friendly, explained my concerns thoroughly, provided information/promotions.

Product received was happy with and looks great!

7 czerwca 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Charmaine.

Thank you for your positive feedback. We're thrilled to hear that Ruslan was helpful, patient, and understanding in assisting you to choose our product. We're delighted that you're happy with the product and that it looks great. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Delivery was quick and product was good…

Delivery was quick and product was good at a cheap price

14 sierpnia 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Steve.

Thank you for your positive feedback. We're glad to hear that you were pleased with the quick delivery and found our product to be good at an affordable price. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

TimberTech

Delivery on time… premium decking… easy to install… quick and amazing responds to any questions from management team.

4 września 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Adrian.

Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that your delivery was on time and that our team provided quick responses to your questions. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Very helpful

Very helpful

17 września 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Chris.

Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that our service was very helpful. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

I really liked the product

I really liked the product
very easy to fit and looks great

25 maja 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Barry.

Thank you for your positive feedback. We're thrilled to hear that you really like our composite decking and that you found it was very easy to fit. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Chris.

Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that both your order and delivery were easy going. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Very satisfied with purchase and…

Very satisfied with purchase and dealing with staff in purchasing the decking.

18 września 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Janet.

Thank you for your positive feedback. We're thrilled to hear that you are very satisfied with your composite decking and the staff you dealt with. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Very professional company

Very professional company supplying top quality product. Very good customer services

16 czerwca 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Gary.

Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that you are happy with our professionalism, products and service. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Great company to deal with

They have a great product at a great price. The service was efficient and friendly, and they always did what they said they would , when they said they would. What’s not to like

31 lipca 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi James.

Thank you for your positive feedback. We're thrilled that you are happy with our product, prices and service. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Deckplus Composite Boards

Having worked closely with Dimitar, the service DeckPlus supply is first class. We have a close working relationship between DeckPlus and Modway.
Modway supply the whole range of decking boards to customers in the South West of Scotland. A good quality product and service makes for a happy customer.

18 września 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Davie.

Thank you for your positive feedback. We're delighted to have you as one of our trusted suppliers and are very happy to hear you hold our products and service in such high regard. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

New decking to replace old rotten wooden deck

Easy to orderer ,delivery bang on time with excellent help unloading ,with their on board fork lift truck.
The deck boards looked great easy to cut and fix with the hidden clip system .
Love the product and looks great.

29 czerwca 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Ian.

Thank you for your positive feedback. We're pleased to hear that you love our product and that it looks great in your home. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 5 z 5

Best Decking People.

Very help full staff from when I first contacted them about my new decking project. Continued support and help full advice about exactly what I required to finish my job. Good shipping rates and communication with delivery. If I need more decking in the future I would go back to them and have already recommended their decking to a couple of people I know.

21 lutego 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Mark.

Thank you for your positive feedback. We're thrilled to hear you're very satisfied with our service and staff. Thank you very much for recommending us, that is much appreciated. Thank you for choosing DeckPlus!

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 1 z 5

Got order wrong

Got order wrong, communication was terrible, then 16 days to get right pieces out. Told me on phone there was no couriers in the country who could deliver it earlier even when I offered to pay for it. Then charged me carriage on there mistake anyway. Would never deal with them again.

26 lipca 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Philip,

We're sorry you feel unsatisfied with our service. You did email us to say you accidentally ordered the wrong trims. Unfortunately, our 3-5 day courier service went bust so we had to use a 5-12 day courier service instead. However, we did heavily reduce the delivery charge as a gesture of goodwill. We will investigate the matter further to prevent similar occurrences in the future. Thank you for sharing your feedback.

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Oceniono na 1 z 5

Terrible customer service.

Terrible customer service.
Sales personnel need retraining. Didn’t send enough decking to complete the job. Sent “alternative “ to Fascia boards which were totally useless.
Could not get anyone from customer service to answer the Direct line …
I had to email to ask for confirmation of payment.
Also had to email for update of delivery .
The whole experience was stressful from start to finish .
The product is fine..

17 sierpnia 2023
Logo Greensquares

Odpowiedź od Greensquares

Hi Rita,

Thank you for your feedback.

We apologise that our service has been unsatisfactory. You initially purchased our composite decking in April 2023. You didn't contact us to inform us that there were any boards missing until 4 months later when you requested to return damaged L trims. We advised that we are unable to accept returns after 4 months, especially damaged goods.

As a goodwill gesture, we did provide you with 2 free boards and free delivery on the extra boards required.

Kind Regards,

The DeckPlus Team.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej