Gaardcafeen Recenzje 21

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 3 z 5

Hyggelig sted, god og venlig betjening. Men kan kun give 3 stjerne for smørrebrød og lakse-salaten. Laksen i salaten var rørt og ikke i små stykker som forventet. 3 tynde skiver brød til. Samme rør... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Elsker den smukke café men prøvede morgenbuffet’en i dag. Det var den dårligste morgenmad, brød, både rugbrød og det andet, var tørt og uden smag. Øllebrøden var så tynd den kunne drikkes af en ko... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Fantastisk sød betjening og dejlig mad. Jeg følte mig meget velkommen og set af personalet. Føles som et sted hvor alle typer er velkomne inklusive børn og hunde. Miljøet i gården er så hyggeligt og a... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

Lækkert smørrebrød, dejlig og fredfyldt gårdhave.venligt personale. Meeeennn desværre har de Aarhus dyreste postevand. Vi var 2 personer der delte 1 flaske vand til 75 kr. Vi spurgte personalet o... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

Napisane przez firmę

På GårdCafeen bestræber vi os på at skabe de hyggeligste omgivelser til dig og dine venner, når du har lyst til en tur på cafe i Aarhus. Vi holder åbent alle ugens dage fra tidlig morgen til sen aften. Du kan nyde din morgenmad, frokost og aftensmad og slutte en god aften i byen her på GårdCafeen. Det er vigtigt for os, at du kan få gode solide måltider, lavet på gode råvarer. Vi glæder os til at se dig.


Dane kontaktowe

2,6

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

21 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 3 z 5

Hyggelig sted

Hyggelig sted, god og venlig betjening. Men kan kun give 3 stjerne for smørrebrød og lakse-salaten. Laksen i salaten var rørt og ikke i små stykker som forventet. 3 tynde skiver brød til.
Samme rørt laks på smørrebrød (laksemousse).
Smagen på begge retter udmærket, men i den dyre ende i forhold til kvalitet og smag.
Smørrebrød med kartoffel - udmærket, men kedelig.

6 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Tørt, flydende og uden smag

Elsker den smukke café men prøvede morgenbuffet’en i dag. Det var den dårligste morgenmad, brød, både rugbrød og det andet, var tørt og uden smag. Øllebrøden var så tynd den kunne drikkes af en kop, det samme var flødeskummet.
Intet grønt, bare ost og pølse uden smag.

Til gengæld smagte den varme kakao godt.
Jeg ville ikke anbefale morgenbuffet’en til nogen, nogensinde

15 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Meget tørt og kedeligt brød og smørrebrød

I dag den 11/5, var min veninde og jeg til frokost
Vi fik smørrebrød
1 med fiskefileter- den var rimelig ( fisken) og en med hønsesalat, men brødet var SÅ tørt og sej - at vi klagede over det.
Vi fik at vide alt deres brød var sådan!!!
Jeg vil lige påpege at ingen af de to stykker smørrebrød vi fik havde smør på brødet / kun lidt grønt!
Det var en rigtig kedelig oplevelse og jeg vil ikke anbefale nogen at spise hos Gaardcafeen

11 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Tivoli tapas og vin ad libitum en trist…

Tivoli tapas og vin ad libitum en trist omgang. Hele bordet fik tapas og vin ad lib i 1 1/2 time. Tapas ok, hverken mere eller mindre, vinen vi havde i vores glas, blev taget fra os da de 1 1/2 time var gået, glassene var næsten tømte, i stedet for at lade os drikke ud, blev de samlet sammen for så at hælde resten i vasken. Vi er voksne ansvarlige mennesker, det kan gøres bedre. Tjenerne gjorde ikke noget forkert, de passede deres arbejde, og var vel instrueret i fremgangsmåde, men havde det ikke været for en fremragende pianist, som skabte god stemning, var vi gået da glasset blev taget fra os. Fantastisk koncept på papiret, men gør lige lidt mere ud af Jeres tapas, og så overvej hvordan I afslutter vin ad lib på en pæn måde.

20 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Tapas med vin ad libitum var virkelig…

Tapas med vin ad libitum var virkelig en kedelig oplevelse! Meget spartansk, og de 1,5 timers fri vin blev håndholdt stramt, da vinglasset blev revet ud af hånden på os da tiden var gået ☹️
Ellers fin betjening af piger, der jo ikke kan gøre for det koncept.
Fantastisk pianist og god stemning- men desværre negativt indtryk alt i alt.

20 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Skøn aftensmad

Skøn aftensmad - super service af den søde tjener, som betjente os. Dejlig stemning i lokalerne og ikke mindst en fantastisk gårdhave. Tak for mad - vi ses igen.

5 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Maden var god men oplevelsen dårlig

Maden var virkelig lækker smørrebrødet var i topklasse, og øllet var godt. Desværre blev hele oplevelsen ødelagt af servicen.
Vi ventede i mere end en time og et kvarter på vores mad, og da vi spurgte en tjener, fik vi lovning på en kop kaffe eller sodavand på huset som kompensation. Det skete dog aldrig. Midt under måltidet bestilte vi en ekstra cola, som heller aldrig kom. Efter vi havde spist, kom ingen forbi for at tilbyde os den lovede drik, og vi måtte selv bede om regningen.

Da vi gennemgik regningen, viste det sig, at vi var blevet opkrævet næsten 900 kr. for meget. Først da vi selv påpegede det, blev beløbet rettet, men uden nogen form for undskyldning eller opmærksomhed på den tidligere aftale om gratis drikkevarer. Da vi spurgte til det, virkede tjeneren direkte irriteret.

Vi gik derfra med en følelse af at have været overset og stressede gennem hele oplevelsen. Det er virkelig ærgerligt, når maden var så god, at servicen ikke levede op til samme niveau.

13 września 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Aarhus dyreste Postevand

Lækkert smørrebrød, dejlig og fredfyldt gårdhave.venligt personale.
Meeeennn desværre har de Aarhus dyreste postevand.
Vi var 2 personer der delte 1 flaske vand til 75 kr. Vi spurgte personalet om det ikke var en fejl. Nej det kostede 35 kr for en person😲😲Det er Uhørt.
Forestil jer at vi er en selskab på 4 voksne og 4 børn.Det bliver da megadyrt.
FÅ NU PRISEN NED PÅ POSTEVAND.

8 września 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fantastisk sød betjening og dejlig mad

Fantastisk sød betjening og dejlig mad. Jeg følte mig meget velkommen og set af personalet. Føles som et sted hvor alle typer er velkomne inklusive børn og hunde. Miljøet i gården er så hyggeligt og afslappende. Jeg kommer igen en dag ☺️

3 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Kedelig mad

Hyggeligt sted og supergod betjening - MEN desværre rigtig kedelig mad! Vi fik burger, næsten uden grønt og med en aioli der smagte af absolut ingenting samt kedelige kartofler. Svarer slet ikke til prisen. Øllet var godt

9 lipca 2024
Opinia niezależna
Logo Gaardcafeen

Odpowiedź od Gaardcafeen

Hej Britta,

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at du ikke brød dig om vores mad og vores hjemmelavet aioli, da det er vigtigt for os, at man kan få gode solide måltider lavet på gode råvarer - i de hyggeligste omgivelser. Men vi er glade for, at I du synes om vores betjening og øl.

De varmeste hilsener,
GårdCafeen

Oceniono na 5 z 5

Den største fan

Virkelig god service, dejlig morgenmad til billig penge, fantastisk brunch, tartelet tirsdag, hyggelige omgivelser, om sommeren den dejligste gårdhave. Jeg er fan👍👍👍mange hilsner Vivian

13 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Logo Gaardcafeen

Odpowiedź od Gaardcafeen

Hejsa Vivian,

Tak for de fine ord. Det varmer. På gensyn på gården.

De varmeste hilsener,
GårdCafeen

Oceniono na 1 z 5

Fik så dårlig æblekage

Fik så dårlig æblekage. Æblemosen smagte som det var fra en plasticbøtte. Så var der makroner, men ikke så mange. Til sidst ovenpå flødeskum fra en spray. Har været i kontakt med caféen, der bare synes det er i orden.
Kr. 54,- for så dårlig en æblekage.
Det KAN smage så dejligt.

24 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo Gaardcafeen

Odpowiedź od Gaardcafeen

Hej Lene,

Vi beklager meget din dårlige oplevelse med vores æblekage. Vores æblekage er lidt sødere end en traditionel æblekage, men i langt de fleste tilfælde falder den i god jord hos vores gæster. Flødeskummen kommer fra egen sifonflaske med frisk dansk piskefløde, og æblerne tilbereder og karamelliserer vi selv

Skulle du have lyst, vil vi meget gerne prøve at lave en mere til dig, uden betaling. Skriv gerne til bandholm@gaardcafeen.dk for at arrangere det.

De varmeste hilsener,
GårdCafeen

Oceniono na 1 z 5

Dårlig service

31 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo Gaardcafeen

Odpowiedź od Gaardcafeen

Hej Kaja,

Tak for din anmeldelse og vi beklager meget at du har fået en dårlig oplevelse i vores cafe. Vi håber du kunne tænke dig at komme igen, og opleve at vi normalt giver vores gæster en fornem oplevelse med god service i vores hyggelige cafe.

De varmeste hilsener,
GårdCafeen

Oceniono na 3 z 5

maden mangle noget smag

maden mangle noget smag
og gik meget langsom med at der kom noget at drikke
hvis det bliver rette op på kommer jeg igen
ellers et hyggelig sted

20 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo Gaardcafeen

Odpowiedź od Gaardcafeen

Hej Jan,

Tak for din anmeldelse. Vi beklager at maden ikke smagte som du havde ønsket, da vi bestræber os på at leverer solide og velsmagende måltider. Vi håber at du vil komme og besøge os igen.

De varmeste hilsener,
GårdCafeen

Oceniono na 1 z 5

Kedelige kolde tarteletter

Kedelige kolde tarteletter.
Er ikke sikker, men tror ikke selve tarteletten havde set en ovn for at blive varmet.
Meget sparsomt med fyld, dog var der sovs nok.

Fine omgivelser, sød betjening.

31 października 2023
Opinia niezależna
Logo Gaardcafeen

Odpowiedź od Gaardcafeen

Hej Lene,

Vi beklager meget at du har fået kolde tarteletter. Vi har ændret vores processer siden du var har sidst og kolde tarteletter skulle være fortid.

Vi er dog glade for at du kunne lide vores hyggelige omgivelser og vores tjenere. Dem holder vi også af :-)

De varmester hilsener,
Gårdcafeen

Oceniono na 5 z 5

Virkelig hyggelig cafe

Virkelig hyggelig cafe. Fik en super lækker brunch - kommer helt sikkert igen

5 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo Gaardcafeen

Odpowiedź od Gaardcafeen

Vibeke,

Tak for din fine anmeldelse :-)

De varmeste hilsener,
GårdCafeen

Oceniono na 5 z 5

Dejlig mad, drikkevarer og atmosfære.

Vi er 6 personer, som fik en skøn frokost på Gårdcafeen. Stort udvalg på både mad og drikkevarer gjorde, at vores forskellige ønsker kunne opfyldes. Maden var lækker for både smagløgene og øjene. Service og atmosfære var i top.

20 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo Gaardcafeen

Odpowiedź od Gaardcafeen

Lisbet,

Tak for din flotte anmeldelse. Det er vi stolte af. Håber at vi kan betjene dig en anden god gang.

De varmeste hilsener,
GårdCafeen

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej