Hyggelig sted, god og venlig betjening. Men kan kun give 3 stjerne for smørrebrød og lakse-salaten. Laksen i salaten var rørt og ikke i små stykker som forventet. 3 tynde skiver brød til. Samme rør... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Elsker den smukke café men prøvede morgenbuffet’en i dag. Det var den dårligste morgenmad, brød, både rugbrød og det andet, var tørt og uden smag. Øllebrøden var så tynd den kunne drikkes af en ko... Zobacz więcej
Fantastisk sød betjening og dejlig mad. Jeg følte mig meget velkommen og set af personalet. Føles som et sted hvor alle typer er velkomne inklusive børn og hunde. Miljøet i gården er så hyggeligt og a... Zobacz więcej
Lækkert smørrebrød, dejlig og fredfyldt gårdhave.venligt personale. Meeeennn desværre har de Aarhus dyreste postevand. Vi var 2 personer der delte 1 flaske vand til 75 kr. Vi spurgte personalet o... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Napisane przez firmę
På GårdCafeen bestræber vi os på at skabe de hyggeligste omgivelser til dig og dine venner, når du har lyst til en tur på cafe i Aarhus. Vi holder åbent alle ugens dage fra tidlig morgen til sen aften. Du kan nyde din morgenmad, frokost og aftensmad og slutte en god aften i byen her på GårdCafeen. Det er vigtigt for os, at du kan få gode solide måltider, lavet på gode råvarer. Vi glæder os til at se dig.
Dane kontaktowe
Studsgade 6B, 8000, Aarhus , Dania
- 30260056
- hej@gaardcafeen.dk
- www.gaardcafeen.dk
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Hyggelig sted
Hyggelig sted, god og venlig betjening. Men kan kun give 3 stjerne for smørrebrød og lakse-salaten. Laksen i salaten var rørt og ikke i små stykker som forventet. 3 tynde skiver brød til.
Samme rørt laks på smørrebrød (laksemousse).
Smagen på begge retter udmærket, men i den dyre ende i forhold til kvalitet og smag.
Smørrebrød med kartoffel - udmærket, men kedelig.
Tørt, flydende og uden smag
Elsker den smukke café men prøvede morgenbuffet’en i dag. Det var den dårligste morgenmad, brød, både rugbrød og det andet, var tørt og uden smag. Øllebrøden var så tynd den kunne drikkes af en kop, det samme var flødeskummet.
Intet grønt, bare ost og pølse uden smag.
Til gengæld smagte den varme kakao godt.
Jeg ville ikke anbefale morgenbuffet’en til nogen, nogensinde
Meget tørt og kedeligt brød og smørrebrød
I dag den 11/5, var min veninde og jeg til frokost
Vi fik smørrebrød
1 med fiskefileter- den var rimelig ( fisken) og en med hønsesalat, men brødet var SÅ tørt og sej - at vi klagede over det.
Vi fik at vide alt deres brød var sådan!!!
Jeg vil lige påpege at ingen af de to stykker smørrebrød vi fik havde smør på brødet / kun lidt grønt!
Det var en rigtig kedelig oplevelse og jeg vil ikke anbefale nogen at spise hos Gaardcafeen
Tivoli tapas og vin ad libitum en trist…
Tivoli tapas og vin ad libitum en trist omgang. Hele bordet fik tapas og vin ad lib i 1 1/2 time. Tapas ok, hverken mere eller mindre, vinen vi havde i vores glas, blev taget fra os da de 1 1/2 time var gået, glassene var næsten tømte, i stedet for at lade os drikke ud, blev de samlet sammen for så at hælde resten i vasken. Vi er voksne ansvarlige mennesker, det kan gøres bedre. Tjenerne gjorde ikke noget forkert, de passede deres arbejde, og var vel instrueret i fremgangsmåde, men havde det ikke været for en fremragende pianist, som skabte god stemning, var vi gået da glasset blev taget fra os. Fantastisk koncept på papiret, men gør lige lidt mere ud af Jeres tapas, og så overvej hvordan I afslutter vin ad lib på en pæn måde.
Tapas med vin ad libitum var virkelig…
Tapas med vin ad libitum var virkelig en kedelig oplevelse! Meget spartansk, og de 1,5 timers fri vin blev håndholdt stramt, da vinglasset blev revet ud af hånden på os da tiden var gået ☹️
Ellers fin betjening af piger, der jo ikke kan gøre for det koncept.
Fantastisk pianist og god stemning- men desværre negativt indtryk alt i alt.
Skøn aftensmad
Skøn aftensmad - super service af den søde tjener, som betjente os. Dejlig stemning i lokalerne og ikke mindst en fantastisk gårdhave. Tak for mad - vi ses igen.
Maden var god men oplevelsen dårlig
Maden var virkelig lækker smørrebrødet var i topklasse, og øllet var godt. Desværre blev hele oplevelsen ødelagt af servicen.
Vi ventede i mere end en time og et kvarter på vores mad, og da vi spurgte en tjener, fik vi lovning på en kop kaffe eller sodavand på huset som kompensation. Det skete dog aldrig. Midt under måltidet bestilte vi en ekstra cola, som heller aldrig kom. Efter vi havde spist, kom ingen forbi for at tilbyde os den lovede drik, og vi måtte selv bede om regningen.
Da vi gennemgik regningen, viste det sig, at vi var blevet opkrævet næsten 900 kr. for meget. Først da vi selv påpegede det, blev beløbet rettet, men uden nogen form for undskyldning eller opmærksomhed på den tidligere aftale om gratis drikkevarer. Da vi spurgte til det, virkede tjeneren direkte irriteret.
Vi gik derfra med en følelse af at have været overset og stressede gennem hele oplevelsen. Det er virkelig ærgerligt, når maden var så god, at servicen ikke levede op til samme niveau.
Aarhus dyreste Postevand
Lækkert smørrebrød, dejlig og fredfyldt gårdhave.venligt personale.
Meeeennn desværre har de Aarhus dyreste postevand.
Vi var 2 personer der delte 1 flaske vand til 75 kr. Vi spurgte personalet om det ikke var en fejl. Nej det kostede 35 kr for en person😲😲Det er Uhørt.
Forestil jer at vi er en selskab på 4 voksne og 4 børn.Det bliver da megadyrt.
FÅ NU PRISEN NED PÅ POSTEVAND.
Levede ikke op til forventningerne. Ikke specielt god mad.
Levede ikke op til forventningerne. Vi fik burger, og kunne lige så godt bare have spist på McDonald’s.
Det var lidt skuffende. Maden var ikke så god.
Det var hyggeligt nok, men ikke god mad.
Vi vil ikke tage derover igen.
Fantastisk sød betjening og dejlig mad
Fantastisk sød betjening og dejlig mad. Jeg følte mig meget velkommen og set af personalet. Føles som et sted hvor alle typer er velkomne inklusive børn og hunde. Miljøet i gården er så hyggeligt og afslappende. Jeg kommer igen en dag ☺️
Kedelig mad
Hyggeligt sted og supergod betjening - MEN desværre rigtig kedelig mad! Vi fik burger, næsten uden grønt og med en aioli der smagte af absolut ingenting samt kedelige kartofler. Svarer slet ikke til prisen. Øllet var godt

Odpowiedź od Gaardcafeen
Den største fan
Virkelig god service, dejlig morgenmad til billig penge, fantastisk brunch, tartelet tirsdag, hyggelige omgivelser, om sommeren den dejligste gårdhave. Jeg er fan👍👍👍mange hilsner Vivian

Odpowiedź od Gaardcafeen
Fik så dårlig æblekage
Fik så dårlig æblekage. Æblemosen smagte som det var fra en plasticbøtte. Så var der makroner, men ikke så mange. Til sidst ovenpå flødeskum fra en spray. Har været i kontakt med caféen, der bare synes det er i orden.
Kr. 54,- for så dårlig en æblekage.
Det KAN smage så dejligt.

Odpowiedź od Gaardcafeen
maden mangle noget smag
maden mangle noget smag
og gik meget langsom med at der kom noget at drikke
hvis det bliver rette op på kommer jeg igen
ellers et hyggelig sted

Odpowiedź od Gaardcafeen
Kedelige kolde tarteletter
Kedelige kolde tarteletter.
Er ikke sikker, men tror ikke selve tarteletten havde set en ovn for at blive varmet.
Meget sparsomt med fyld, dog var der sovs nok.
Fine omgivelser, sød betjening.

Odpowiedź od Gaardcafeen
Hyggelig cafe med god mad til rimelige…
Hyggelig cafe med god mad til rimelige priser og supervenligt personale.

Odpowiedź od Gaardcafeen
Virkelig hyggelig cafe
Virkelig hyggelig cafe. Fik en super lækker brunch - kommer helt sikkert igen

Odpowiedź od Gaardcafeen
Dejlig mad, drikkevarer og atmosfære.
Vi er 6 personer, som fik en skøn frokost på Gårdcafeen. Stort udvalg på både mad og drikkevarer gjorde, at vores forskellige ønsker kunne opfyldes. Maden var lækker for både smagløgene og øjene. Service og atmosfære var i top.

Odpowiedź od Gaardcafeen
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.







