Ingelogd blijven kun je vergeten
Ik kreeg Film1 cadeau van Ziggo, echter na heel veel moeite eindelijk kunnen inloggen, kon ik er maar 1 dag van genieten.
De volgende dag was ik uitgelogd en kon ik weer 15 minuten mijn best doen om in te loggen.
Dit was elke dag zo.
Ik heb contact met Film1 opgenomen, die beweren dat het aan mijn TV ligt (nieuwe Sony) na daarna nog 2 x met hun contact te hebben opgenomen en uitgelegd dat hun app de logins van Ziggo niet begrijpt, krijg ik geen antwoord meer.
Er ligt nu ook gelijk een klacht bij Ziggo die daar iets beter mee omgaat.





