Fiksuruoka.fi Recenzje 128

Wynik TrustScore: 4 na 5

3,9

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Aivan huippu! Edullisempia kuin ruokakaupassa, eikä tuotteet lähtökohtaisesti ole ”päiväys huomenna” tavaraa. Erittäin nopea toimitus ja euromäärä ilmaiselle toimitukselle on laitettu juuri oikeaan ko... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Muutama vuosi sitten rekisteröidyin, mutta sitten olosuhteet muuttuivat, muutin paikkakuntaa, mutta huolehdin, että tietoni pysyivät ajan tasalla. Muutama päivä sitten taas innostuin ja totesin, että... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Paketit ovat hyvin pakattuja. Monesti isompi paketti ollut helppo kantaa, koska laatikon reunoissa on ollut kädensijat tai laatikon päällä on pakkausnauha, josta voi kantaa. Olen jokusen kerran tilann... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

Viimeksi löytyi mielestäni hyviä tarjoustuotteita, tänään tilatessa valikoima oli suppeampi ja useat tuotteet mielestäni päivämäärän vanhentumisesta huolimatta hintavia. Harmitusta aiheutti se että Fa... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

Napisane przez firmę

Fiksuruoka on suomalainen yritys, jonka tehtävänä on pelastaa ruoka hävikiltä. Samalla tarjoamme asiakkaillemme laajan valikoiman edullista ruokaa. Me myymme pääosin poisto- ja jäännöseriä, joita ostamme suomalaisilta valmistajilta, maahantuojilta ja tukkuketjuilta. Kyseiset erät eivät ole syystä tai toisesta löytäneet tietään kaupan hyllylle ja ovat sen takia vaarassa joutua hävikiksi. Syynä voi olla esimerkiksi tuotteen poistuminen valikoimasta, uudistunut myyntipakkaus, liian suuri varasto tai lähestyvä parasta ennen -päiväys. Olemme sitä mieltä, ettei näitä tuotteita kannata hävittää, vaan tuoda ne mieluummin luontoa säästäen jokaisen ostettavaksi halpaan hintaan. Samalla helpotamme myös toimittajiemme arkea ostamalla heiltä eriä, jotka eivät ehkä muuten menisi kaupaksi. Varastomme sijaitsee Keravalla ja toimistomme Ruoholahdessa, Helsingissä. Toimitamme tilaukset kaikkialle Suomeen kuljetuskumppaniemme avulla. Suomen lisäksi vähennämme hävikkiä myös Alankomaissa ja Belgiassa. Ajattelimme Fiksuruoan olevan turhan haastava nimi muualla kuin Suomessa ja siksi Suomen ulkopuolella meidät tunnistaa nimestä Foodello.


Dane kontaktowe

3,9

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

128 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Aivan huippu

Aivan huippu! Edullisempia kuin ruokakaupassa, eikä tuotteet lähtökohtaisesti ole ”päiväys huomenna” tavaraa. Erittäin nopea toimitus ja euromäärä ilmaiselle toimitukselle on laitettu juuri oikeaan kohtaa.

17 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Fiksuruoka.fi

Odpowiedź od Fiksuruoka.fi

Kiitos positiivisesta arvostelustasi Jani!
Kiitos, että olet mukana vähentämässä hävikkiä. 💚

Oceniono na 5 z 5

Nopea toimitus

Nopea toimitus!

2 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Fiksuruoka.fi

Odpowiedź od Fiksuruoka.fi

Kiitos positiivisesta arvostelustasi Juha!
Kiitos, että olet mukana vähentämässä hävikkiä. 💚

Oceniono na 2 z 5

Aika kallis

Myös kotimainen Fiksuruoka on kallis hävikkiruokakauppa.

Tilasin joskus ja äitikin ihmetteli, että niin paljon maksoi eikä siinä paljon mitään ollut.

Yritin taas tilata hiljan, mutta kun nousee summa huimasti ostoskoria tehdessä , niin jäi sitten.

3 lutego 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Pakkaus

Tilasin lavan juotavaa ja pari muutakin tuotetta ja aivan surkeasti pakattu! Tuotteita olisi sisällä laatikossa voinut suojata jotenkin sillä yks lavan juomista oli vuotanut laatikkoon joka tuotti suuria haasteita sen kantamisessa kun laattikko alkoi murentua ja täyttyä reistä joista vuosi juomat sylilleni. Suosittelen tilaamista vain jos on mm. auto jolla paketin saa kuljetettua.

27 stycznia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Olen käyttänyt tätä yritystä ehkä 8–10…

Olen käyttänyt tätä yritystä ehkä 8–10 kertaa tähän mennessä (tai enemmän?) – ainakin useita satoja kiloja, kuten heidän verkkosivuillaan sanotaan – ilman mitään valittamista. Tarjonta vaihtelee luonnollisesti (liiketoiminnan luonteen vuoksi). Muutama kerta olen löytänyt jotain mielenkiintoista, mutta joutunut keskeyttämään tilauksen, koska en halunnut täyttää ostoskoria karkeilla tai tavaroilla, joita en halua (kuljetuskustannusten jne. vuoksi).

Mutta kun ostoskoriin on kertynyt tarpeeksi tavaraa tilauksen tekemiseksi, toimitus näyttää tulevan melko nopeasti ja olevan hyvin pakattu (tuotteiden luonteen huomioon ottaen), joten pidän niitä silmällä ja teen tilauksen, kun näen tarpeen ja hinta on ”liian hyvä ohitettavaksi”.

Muutaman kerran tuote oli vahingoittunut pakkauksen vuoksi, mutta asia ratkaistiin nopeasti lyhyellä sähköpostilla.

Tietenkin olisi mukavaa, jos voisi sanoa ”Ostan tämän nyt, mutta älä lähetä ennen (enintään 30 päivää tai jotain)”, kun muita tuotteita löytyy, mutta ymmärrän, että tämä voisi olla logistinen painajainen :!)

Toimitus postipisteeseen (kylän kauppaan) tai suurempien tilausten kohdalla kotiinkuljetus on toiminut toistaiseksi hyvin. Kuljetusyritykset vaihtelevat asuinpaikan mukaan, mutta minun alueellani on erinomaisia kuljetusyrityksiä, joista olen kiitollinen!

18 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Fiksuruoka mainostaa myyvänsä tuotteita…

Fiksuruoka mainostaa myyvänsä tuotteita edullisesti vaikka nykyään moni tuote on halvempi muualla.
Esimerkiksi pandan hävikkipussit maksaa aina 2kpl 7.30€ pandan sivuilta ostettuna, mutta fiksuruoka myy niitä "alehintaan" 9,70€.
Tätä samaa hinnoittelua on näkynyt myös muiden tuotteiden osalta. On tärkeää, että ihmiset ovat valppaina, että nämä "hyvää tekevät" hävikkikaupat eivät vedä välistä.

22 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Hintahuijaukset Lippulaivassa

Jo toinen kerta kun hinta hyllyssä halvempi kuin kassalla. Ensimmäisellä kerralla myyjä ilmoitti "viikon parahaasta tarjouksesta" tuorejuusto 10 centtiä. Kassalla hinta oli 59 centtiä. Eihän se silti ole kallis mutta melkein kuusinkertainen kuitenkin. Tänään Liptonteen Grasperry & pomegranate hinta oli 1,49 euroa myyntikorissa, mutta kassalla 2,09 euroa. En suosittele tätä kauppaa.

21 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Rikkinäisiä tuotteita

Useista palautteenanto yrityksistä huolimatta, tuotteiden pakkaamista lähetyksiin ei ole hoidettu kunnolla. Ostokset saapuvat turmeltuneina perille. En suosittele fiksuruokaa.

24 września 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Hävikkiruokaa normihintaan

Hävikkiruokaa ja -tavaraa mutta hinnoittelussa kyllä parantamisen varaa. Monesti se ”normihinta” mihin verrataan on joku täysin tuulesta temmattu tai ainakin cittarin kallein hinta mikä löydetty. Siihen kun vertaa voi saadakin näyttämään aleprossat kelvolliselta. Usein tosin löytää halvemmalla vaikka lähimmän Prisman alesta tai jopa normihinnalla saman tuotteen. Postikulut päälle ei enää kannatakaan tilata.

Vinkki- jos päivät vaikka leivässä jo käytännössä ohi niin ehkä kannattaisi heittää parilla sentillä muun tilauksen päälle tai antaa kaupanpäällisiksi ilmaiseksi. Kuka ihme tilaa vanhaa leipää edes puoleen hintaan? Ei ymmärrä- tuskin ainakaan hävikkiä vähentää.

Nettisivujen toiminta myös todella huonoa, pistäkää kuntoon. Lagia vaikka muille jakaa ja käytännössä pitää ladata sivu uudestaan aina välillä että pystyy selaamaan.

9 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Olen alkanut vertailemaan hintoja ja…

Olen alkanut vertailemaan hintoja ja todennut ainakin kosmetiikka tuotteissa, että aika samoissa hinnoissa pyörii, kun muualta ostaessakin, joskus hinta jopa kalliimpi.
Jos hävikkiä niin laittakaa edes sitten todelliset hävikkihinnat tuotteisiin!

7 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Priimaa

Tilaan täältä säännöllisesti. Iso plussa kanta-asiakasedut. Monipuolisesti tuotteita ja täältä löytääkin usein pahvilaatikon täydeltä tavaraa. Toimitus on yleensä erittäin nopea eli pari päivää.

30 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Tilasin säilykkeitä

Tilasin säilykkeitä, joista 12 tölkistä puolet oli lommoontuneita eli menivät roskiin. Kalliiksi tuli tilaus sen vuoksi.

16 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Fiksuruoka.fi

Odpowiedź od Fiksuruoka.fi

Moikka! Kurja kuulla, että osa säilykkeistä saapui vaurioituneena perille. Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä vaikka sähköpostilla info@fiksuruoka.fi, niin katsotaan tilanne kuntoon. 😊

Oceniono na 2 z 5

Kallista roskaa

Useat tuotteet ovat kalliimpia alennettuina kuin ne ovat uusina muualla. Hinnoittelussa ei ole järkeä edes kaupan sisäisesti: yksittäisen tuotteen kilohinta voi olla matalampi kuin suurpakkauksen. Alennustaso on ylipäätään huono. Tuotevalikoima on prosessoitua roskaa jota ei tee mieli laittaa kehoon.

16 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Fiksuruoka.fi

Odpowiedź od Fiksuruoka.fi

Kiitos paljon palautteestasi ja ikävä kuulla, että et ole ollut tyytyväinen hintatasoomme. Välitän tämän palautteen eteenpäin tiimille, joka vastaa hinnoittelusta. :)

Oceniono na 4 z 5

Tilauksen teko oli helppoa

Tilauksen teko oli helppoa, ja toimitus nopea. Myös pakkauksen sisältö oli sitä mitä piti. Erityiskiitos laatikossa olevasta kantokahvasta, helpottaa etenkin isompien laatikoiden kantamista. Valikoima oli ehkä omiin tarpeisiin hiukan suppea, mutta kenties seuraavalla kerralla on parempi.

4 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Tilasin Auran sinappia 2 kpl ja…

Tilasin Auran sinappia 2 kpl ja päivämäärä 21.6.2025 ja tänään kun tuli ,olikin päivämäärä 21.6.24 parasta ennen,onko siis tarkoitus myydä yli 3kk vanhentunutta tuotetta? Rahallinen menetys pieni mutta onko enää turvallista käyttää?

5 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Fiksuruoka.fi

Odpowiedź od Fiksuruoka.fi

Kiitos palautteestasi, pahoitteluni tästä harmista. 💚 Tässä tuotteessa on ollut harmillinen virhe parasta ennen -päiväyksessä, mistä olemme maininneet tuotekuvauksessa. Tuotteeseen on merkitty virheellisesti päiväys 24.6.2024, vaikka todellisuudessa tuote säilyy kesäkuulle 2025. Tuote on valmistettu toukokuussa 2024. Toivottavasti tuote pääsee käyttöön vaikkapa hernekeiton kyytipojaksi. 😊

Oceniono na 4 z 5

Tilauksen tekeminen oli sujuvaa

Tilauksen tekeminen oli sujuvaa, tarjoukset olivat hyviä ja toimitus oli nopea😊👍

3 października 2024
Opinia niezależna
Logo Fiksuruoka.fi

Odpowiedź od Fiksuruoka.fi

Kiitos palautteestasi ja onpa hienoa kuulla kokemuksestasi. Tervetuloa taas tekemään löytöjä kaupastamme. 💚

Oceniono na 5 z 5

Muutama vuosi sitten rekisteröidyin Otin Fiksuruoka-firman "hyllyltä"

Muutama vuosi sitten rekisteröidyin, mutta sitten olosuhteet muuttuivat, muutin paikkakuntaa, mutta huolehdin, että tietoni pysyivät ajan tasalla. Muutama päivä sitten taas innostuin ja totesin, että oli järkevää tehdä tilaus sen suuruinen, että se tuotiin kotiin saakka. Kaikki toimi, kuten olin toivonut ja sain arkeeni tuotteita edullisesti..

3 października 2024
Opinia niezależna
Logo Fiksuruoka.fi

Odpowiedź od Fiksuruoka.fi

Kiitos paljon palautteestasi. Ilahduttavaa kuulla, että olet jälleen innostunut Fiksuruoasta ja löytänyt valikoimastamme tuotteita, jotka sopivat arkeesi. 💚 Meille on tärkeää tarjota laadukkaita ja edullisia vaihtoehtoja – hienoa, että olemme onnistuneet tuomaan iloa päiviisi. 😊

Oceniono na 5 z 5

Toimii!!

Todella laaja valikoima tuotteita ja päiväyksetkin usein kuukausien päähän. Toimitus on aina ollut nopeaa, ja tuotteet saapuneet täydellisessä kunnossa :)

11 października 2024
Opinia niezależna
Logo Fiksuruoka.fi

Odpowiedź od Fiksuruoka.fi

Kiitos palautteestasi ja onpa hienoa kuulla kokemuksestasi. 💚

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej