Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

13 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Til Thomas

Til Thomas
Askeladen har informeret om byttefrist på socialemedier og på vores hjemme side og er fleksibel hvis man ringer eller mailer inden udløbet frist hvis man ikke kan nå at bytte pga sygdom eller andre ting. Jeg har sågar mindet om at huske byttefristen ugen op til. (tjæk gerne Facebook) Det have i ikke benytte jer af. Hvis i har støttet os i mange år (mega skønt ) må det ikke komme bag på jer at vi har byttefrist og at i er velkommen til at ringe hvis i ikke kan overholde fristen. Bytning er en service ikke en ret. Og vi yder den service. Vi beklager meget oplevelsen men er desværre nød til at have nogle regler og som gæler for alle .

15 marca 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ikke servicemindet - vi har handlet der for sidste gang!

Grundet corona restriktioner har vi ikke kunne bytte en julegave. Ja. Vi kunnet have prioriteret det mellem jul og nytår, men der prioriterede vi at slappe af med børnene. Slut januar slæber vi så en tung Vilac traktor gennem byen for at få af vide at det er for sent at bytte. Ingen empati. Ingen løsningsforslag! Slæb legetøjet retur gennem hele Århus midtby :-(

Vi har støttet butikken i mange år, men behandling af kunder på den måde tydeliggør at butikken ikke værdsætter kunder det kommer igen og igen og igen, så det stopper vi med! Tillykke til online-handel. De vandt i dag en ny kunde!

29 stycznia 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Mia skriver at jeg carola har løget…

Mia skriver at jeg carola har løget for hende, jeg havde puttet den forkerte label på hendes pakke og den var desværre kommet til en anden kunde, da kunden med den forkerte pakke kontakter os kan vi derfor hurtig sende en ny pakke til Mia da vi er klar over fejlen.

Mht barnevogne i butikken er de altid velkommen på måtten i butikken da der er meget lidt plads og især her under corona skal vi tage hensyn til hinanden. vores butik ligger i Gl. munkegade og ikke ved klostertorv hvor der kan være lidt ballade

30 marca 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Små børn er ikke velkomne!

Butikken ser rigtig spændende ud, men da jeg kom der for at shoppe, blev jeg bedt om at lade min barnevogn med min sovende baby stå ude foran butikken. Øh nej tak! Mit barn skulle ikke stå udenfor ved klostertorv!
Der var ikke andre kunder i butikken, så jeg kunne snildt være kommet rundt med min lille barnevogn, eller i det mindste have den stående indenfor døren, men nej.
Jeg gik igen og har ikke planer om at komme tilbage!

6 listopada 2019
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Super service med søde imødekommende medarbejdere.

Fantastisk sød, tillidsfuld og hjælpsom service skal man lede længe efter! Sidste jul købte jeg en julegave over webshoppen. Jeg ringede nogle dage efter, da jeg endnu ikke havde modtaget pakken. Askeladen oplyste at pakken var sendt af fra det lokale posthus, samme dag som bestillingen fandt sted. Det viste sig at pakken var blevet væk i posten (IKKE Askeladens fejl) grundet massiv julekaos hos postleverandøren (klassisk tilbagevendende problem). At min niece nu ikke skulle modtage sin julegave i tide, kunne Askeladen ikke leve med. De sendte derfor en ny pakke, med aftalen om at når den første pakke dukkede op, skulle jeg blot lade være med at modtage den, eftersom at den så ville sendes retur til dem.
Tillidsfuld, hjælpsom og rørende service! Christmas spirit!

28 lutego 2017
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Kvalitet op til loftet

Hej min kone og jeg, har i flere år været kunde hos askeladen, og når højtiderne eller fødselsdage nærmer sig, kommer man næsten ikke udenom et besøg til askeladen. Der er pakket højt til loftet med rigtig godt kvalitetslegetøj. Vores datter har fået rigtig mange flotte ting i tidens løb derindefra.
Tag ind og kig i den fysiske butik, og støt et sted der sælger varer der holder, i stedet for billigt plastik skrammel fra Kina, der har kostet 5 øre at producere, uden nogen sjæl, der nok bliver smidt ud efter første barn.
Skal der være andre butikker end bilka, B R, mf.. Så støt de få der er.
Hilsen Andrew - en yderst tilfreds kunde.

18 września 2014
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Dårlig kundeservice, hvor der tales absolut ned til een.

Jeg fik noget personlig vejledning om en regnbue, der kan bruges som balancebomme. Jeg fik af vide, at de kunne klare op til 100 kg. så voksne kunne også lege med – et perfekt køb. Men i virkeligheden så kunne buerne ikke klare op til 100 kg., så jeg gik i Askeladen, og forklarede mit problem med den knækkede bue og den vejledning jeg havde fået, da jeg købte legetøjet.

Her oplevede jeg en helt anden kundeservice end da jeg skulle købe, jeg blev talt ned til, og kunne næsten ikke få et ord indført. Jeg ville ikke andet end forklare problematikken i, at jeg havde fået en slet vejledning, men fik oveni købet, helt gratis, en lille skideballe med mig derfra.

Jeg ved nu, at den personlige betjening og vejledning, som jeg i første omgang kom der efter, ikke var hvad jeg havde håbet. Jeg ville gerne have været den vejledning foruden, for så ville min datter stadig have en HEL regnbue lige nu.

30 stycznia 2013
Opinia niezależna

Czy to Twoja firma?

Zatwierdź swój profil, aby uzyskać dostęp do darmowych narzędzi biznesowych Trustpilot i lepiej poznawać swoich klientów.

Załóż darmowe konto

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej