Fantastisk hotel med god historie
Fantastisk hotel med god historie. Flot og gennemtænkt renoveret. Fine værelser. Servicen er i top og over alt på hotellet bliver du mødt af venligt personale. Morgenbuffen er lækker og udvalget er stort.
Restauranten servere lækket veltilrettelavet mad. Baren er hyggelig og der er mange muligheder for, at hænge ud og hygge
Kommer man med børn er der et fint legerum.
Hotellet ligger i et roligt og stille område med kort gå afstand til byen og et rekreativ område. Vi er meget begejstret for Hotellet


