Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Load of cr@p. Picture on website and Google shopping shows a lovely plush mothers day gift of a bunch of Daisy's with hand sewn names. What arrived was a picture printed onto a flat cushion. Absolute... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Trash product. Turned an exciting gift idea into a total Mother’s Day let down. Arrived a week later than promised, and product was 2D rather than 3D as depicted.

Oceniono na 1 z 5

BESTEL HIER NOOIT >Bestelde wat op de site een mooi pluche boeket leek voor moederdag, (met losse bloemen waar ieders naam op staat) krijg ik een billig kussen in de vorm van een boeket met de namen s... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Although I do love how the item came out, I really wish they would’ve used better quality materials considering the price it was. The cup was threaded differently from the lid. It does not sit in the... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z podarunkami

Napisane przez firmę

We have a team of professional designers to provide stylish and gorgeous personalized gifts, you can use your or your lover's name and photos to create unique and practical personalized souvenirs on special days. We help you capture those moments and keep them close to your heart. The factory's procedures are well organized to provide effective services. From the technical team right down to shipment agents that process check out of packages, we offer fast, professional and timely delivery as these aspects are major priorities required to meet all of our customers. Providing perfect products and services for every customer is our service tenet!


Dane kontaktowe

1,9

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

307 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 89% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

The mug I ordered was perfect

The mug I ordered was perfect! The picture came out amazing!!

9 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Oceniono na 1 z 5

Absolutely crap

Absolutely crap! Paid extra for postage which states 3-5 business days. Took nearly a month. Came broken, and photos were dark and grainy. Got offered a $5 refund, when I paid $90 for something that went in the bin.

22 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
I'm very sorry for causing you any unpleasantness. We understand that this product did not meet your expectations. I personally apologize for any trouble this has caused you. If you have any questions please contact email: sale@withgifts.com. We will help you deal with it in time.

Oceniono na 1 z 5

The item was ordered 1 month in advance…

The item was ordered 1 month in advance and was still late for Christmas. Then when it did arrive, it was thinner wood than anticipated and smaller than pictured.

31 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
I'm very sorry for causing you any unpleasantness. We understand that this product did not meet your expectations. I personally apologize for any trouble this has caused you. If you have any questions please contact email: sale@withgifts.com. We will help you deal with it in time.

Oceniono na 5 z 5

Love the product the only issue I have…

Love the product the only issue I have is I paid for fast shipping and the product was late

29 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Oceniono na 5 z 5

Great

Great quality and arrived in a few weeks, with my product being personalized.

12 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Oceniono na 1 z 5

Replacement took way too long to…

Replacement took way too long to arrive. Lettering was larger but again could not read the comments on more than half the puzzle pieces. Why didn’t they just make all the lettering black and all the puzzle pieces light brown?
Please replace again. Pieces can be one color, light brown, with black writing
Thank you

29 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
I'm very sorry for causing you any unpleasantness. We understand that this product did not meet your expectations. I personally apologize for any trouble this has caused you. If you have any questions please contact email: sale@withgifts.com. We will help you deal with it in time.

Oceniono na 1 z 5

DISAPPOINTED

I was so disappointed in the boat welcome mat I ordered.I can’t return it because it is personalized but I don’t want to give it as a gift because it is so cheap and flimsy. It was supposed to be gray and dark blue. It is bright royal blue and white.

23 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
We're sorry to hear that.
Can you email us a clear picture of the item you received and show us the issue you mentioned?
After we receive your email, we will provide you with the best solution. Your satisfaction is our top priority.
If you have further questions, please email sale@withgifts.com.

Oceniono na 1 z 5

My order was shipped almost a month ago…

My order was shipped almost a month ago and I still haven't received it.

8 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Hello, the tracking information shows that your package has been delivered. We are very sorry that the poor express service failed to satisfy you. Our customer service has been following up on logistics information for you. If you have any questions you can contact email: sale@withgifts.com. We'll take care of it for you.

Oceniono na 1 z 5

Package never arrived

Package never arrived. Ordered 12/8/23, contacted customer service and received no reply. 0/10 service

1 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Hello, the tracking information shows that your package has arrived in the destination country and will be delivered soon. We are very sorry that the poor express service failed to satisfy you. Our customer service has been following up on logistics information for you. If you have any questions you can contact email: sale@withgifts.com. We'll take care of it for you.

Oceniono na 2 z 5

The #1 for my order isn’t flat it looks…

The #1 for my order isn’t flat it looks as though they packaged wet. I also am not impressed with the gold coloring. I should have got silver as it is more bronze then gold. The delivery time took over a month to receive as well.

12 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
We're sorry to hear that.
Can you email us a clear picture of the item you received and show us the issue you mentioned?
After we receive your email, we will provide you with the best solution. Your satisfaction is our top priority.
If you have further questions, please email sale@withgifts.com.

Oceniono na 1 z 5

you cannot see the picture the…

you cannot see the picture the greatest. i gave the gift already but i wish it had color. for the money not worth it.

23 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
We're sorry to hear that.
Can you email us a clear picture of the item you received and show us the issue you mentioned?
After we receive your email, we will provide you with the best solution. Your satisfaction is our top priority.
If you have further questions, please email sale@withgifts.com.

Oceniono na 1 z 5

Terrible quality!!!!

The products took way too long to get here, the quality is disgusting! I can’t believe how much I paid for the worst quality products ever!!! I was embarrassed to give these as gifts! Unfortunately I had to give 1 star to write a review

28 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
We're sorry to hear that.
Can you email us a clear picture of the item you received and show us the issue you mentioned?
After we receive your email, we will provide you with the best solution. Your satisfaction is our top priority.
If you have further questions, please email sale@withgifts.com.

Oceniono na 5 z 5

Quality

The quality of the gift I purchased.
The time of delivery.
The quickness in which they replied to my emails.
Brilliant 👍👍👍

21 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Oceniono na 2 z 5

Product not up to quality

Unfortunately, the actual product did not match the description or picture as advertised. It was very cheaply made and was scratched. In order to make it presentable and not look so cheaply made, we had to make and add a new real wooden frame to it. Very disappointing for the cost of the product.

20 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
We're sorry to hear that.
Can you email us a clear picture of the item you received and show us the issue you mentioned?
After we receive your email, we will provide you with the best solution. Your satisfaction is our top priority.
If you have further questions, please email sale@withgifts.com.

Oceniono na 5 z 5

Exactly as described and on time

I was a little dubious having read some of the reviews but it was exactly as described. The photos were clear and central. The tracking for the item was a little hit and miss but that’s not the suppliers fault and it arrived in good time (plenty of time for Christmas). So far, no complaints.

16 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Oceniono na 1 z 5

Worst experience I had this Christmas…

Worst experience I had this Christmas shopping season. Updates not updated.
No answers--- canceled order 4 times.
Still haven't received order !!! But told I am unable to cancel.
Ordered over a month ago.

5 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
We're sorry for not getting this out of your way in time.
To better assist you, we kindly request your order information, ASPA. Your satisfaction is our priority, and providing us with your order details will enable us to address any concerns promptly.
Wishing you a wonderful day ahead!
Sincerely,

Oceniono na 5 z 5

Everything was really nice.

21 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Thank you for taking your time for positive feedback! We are happy to hear that you had a pleasant experience with us. Your suggestion is our motivation to continuously improve and provide better services. Thank you for liking our product and we look forward to serving you again soon!

Oceniono na 1 z 5

Cheap and disappointing

Cheap and disappointing. Waited 3 weeks to get the National Parks map I had personalized and when I received it, it was a very thin piece of plywood type wood that looks very unfinished. The pins for the parks are smaller than a tack. The personalization is too tiny to read and I’m completely embarrassed to give this as a gift. I paid $40 dollars for something that looks like it came from the Dollar Tree.

27 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
We're sorry to hear that.
Can you email us a clear picture of the item you received and show us the issue you mentioned?
After we receive your email, we will provide you with the best solution. Your satisfaction is our top priority.
If you have further questions, please email sale@withgifts.com.

Oceniono na 1 z 5

National Parks Map

My package never came. Trying to get a refund has been a nightmare.

18 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
We're sorry for not getting this out of your way in time.
To better assist you, we kindly request your order information, ASPA. Your satisfaction is our priority, and providing us with your order details will enable us to address any concerns promptly.
Wishing you a wonderful day ahead!

Oceniono na 1 z 5

Never received item. Ordered as a Christmas present over a…

Ordered as a Christmas present over a month ago. Never arrived. When followed up with the supplier for assistance on where the item is not help provided. Now in the process of trying to get my money back. I do not recommend this company

22 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Withgifts

Odpowiedź od Withgifts

Dear customers,
We're sorry for not getting this out of your way in time.
To better assist you, we kindly request your order information, ASPA. Your satisfaction is our priority, and providing us with your order details will enable us to address any concerns promptly.
Wishing you a wonderful day ahead!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej