Warranty Valet® Recenzje 

103
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

Melissa was very courteous and helpful and assisted me in every step of the claim, and even followed up with me afterwards to make sure I was happy with it. She was wonderful. I only wish that the onl... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 3 z 5

I thought I needed to use this service to get my warranty claim submitted with Kohler, which was definitely not the case. Probably my fault. The internet can be tricky. I did question the credit card... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Melissa acted promptly to get our claim attention with Grohe. She kept updating us all through the process, and we had a very positive outcome. Grohe sent us a new kitchen faucet at no charge in just... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Melissa Clifford with Warranty Valet was extremely prompt and always courteous, let alone knowledgeable, regarding my recent Delta shower head warranty replacement. She always kept me informed along t... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Pomoc w egzekwowaniu drobnych roszczeń
  2. również w kategorii:
  3. Serwis sprzętu AGD
  4. Usługi dla biznesu

Napisane przez firmę

Warranty Valet is a reputed service provider which provides the customers peace of mind about their purchases by streamlining the warranty process for them. Warranty Valet operates as a bridge between consumers and manufacturers with a team of committed experts, delivering a simple and straightforward warranty claim experience.


Dane kontaktowe

4,3

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

103 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,3

Wszystkie recenzje

(103)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 15

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Warranty Valet provided timely help…

Warranty Valet provided timely help with a warranty claim. The product was replaced with no hassle. Very courteous and quick response time.

4 września 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you so much for your kind review! We’re very glad to hear that you received timely support and that your warranty claim was resolved with a hassle-free replacement.

We truly appreciate your feedback about our courteous and quick response. Reviews like yours encourage our team to continue making the warranty process as smooth and stress-free as possible.

Thank you again for choosing us!

Oceniono na 4 z 5

Melissa was very courteous and helpful…

Melissa was very courteous and helpful and assisted me in every step of the claim, and even followed up with me afterwards to make sure I was happy with it. She was wonderful. I only wish that the online form did not let you leave it until you had completed the form because I had to go back in twice to complete things that I missed in. One of those times I had to start all over again, which was frustrating.

27 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you for taking the time to share your experience and for your kind words about Melissa. We're delighted to hear that she was able to support you throughout your claim and follow up to ensure everything was resolved to your satisfaction.

We also appreciate your feedback about the online form. We're sorry to hear that having to restart the form was frustrating. Comments like yours are incredibly valuable, and we'll share them with our team as we continue working to improve the experience and make the process as smooth as possible.

Thank you again for choosing Warranty Valet. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again whenever you need us.

Oceniono na 1 z 5

0 stars

If I could give this company 0 stars, I would.

I mistakenly believed this company was associated with Under Armour because I was trying to contact Under Armour about an issue with a pair of shoes. I signed up for the free trial and submitted a claim, but later that same day I realized, after doing more research, that this company is not affiliated with Under Armour.

I created my account on May 18 and immediately attempted to remove my credit card information and cancel the free trial. The website stated that I would receive a response to my cancellation request within 24 hours, but I did not hear back until June 17. At that time, a representative named Melissa told me she would process my cancellation.

Despite that, my credit card was charged 39 days later, on June 25. As of July 1, I still have not received the refund I requested. Since the issue remains unresolved, I will be disputing the charge with my bank.

This experience has been extremely frustrating due to the delayed response, the failure to cancel my account as requested, and the unauthorized charge after I was told my cancellation would be processed.

18 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We would like to clarify that before your claim was submitted, we informed you that we are Warranty Valet. We proceeded with your warranty claim on your behalf, and the manufacturer ultimately determined that the shoes were not eligible for replacement and did not meet the requirements of their return policy.

Although we were unable to change the manufacturer's decision, we worked to advocate for you and were able to secure a $50 gift card as a goodwill gesture, despite the claim being denied.

We also understand your concerns regarding your subscription request. We strive to process all requests as quickly as possible, and we're sorry for the frustration caused by the delays.

We appreciate your feedback, as it helps us improve our service.

Oceniono na 5 z 5

Melissa did a great job of facilitating my claim

Melissa did a great job of collecting my information and filing my claim as well as keeping me informed during the process. within two weeks, my claim was resolved. Nice job!

30 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that Melissa kept you informed throughout the process and was able to assist with your claim from start to finish. It's great to know your claim was resolved within two weeks. We truly appreciate your kind words and your trust in Warranty Valet. If you ever need assistance again, we're always here to help!

Oceniono na 3 z 5

I cancelled the warranty valet within…

I cancelled the warranty valet within the 30 day trial period. They still charged my Credit Card. I received no information about my defective Keurig Coffee maker warranty update. Received refund on credit card.

12 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you for your feedback, and we apologize for the inconvenience. We understand your frustration regarding the charge and the lack of updates on your Keurig warranty claim. We're glad the refund has been successfully processed to your credit card. Your feedback helps us improve our service, and we appreciate you bringing this to our attention.

Oceniono na 5 z 5

Prompt and positive service through Warranty Valet

Melissa acted promptly to get our claim attention with Grohe. She kept updating us all through the process, and we had a very positive outcome. Grohe sent us a new kitchen faucet at no charge in just a couple of weeks. We are most grateful to have this service available free for the first month. We'll drop Warranty Valet since we have so few valid warranties anymore, but for new homeowners, it can be a real problem solver.

25 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you for your wonderful review! We're glad Melissa was able to assist you promptly and keep you updated throughout the process. It's great to hear that Grohe provided a replacement faucet and that you had a positive outcome. We appreciate your kind words about our service and your support. If you ever need warranty assistance again, we're always here to help.

Oceniono na 5 z 5

Exceptional employee..Melissa went above and beyond on her…

Melissa went above and beyond on her effort to assist me with a warranty issue. Polite, quick response, honest and thorough in her efforts and answers. Truly an impressive person.

9 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that Melissa provided you with polite, honest, and thorough assistance. We'll be sure to share your kind words with her. Thank you for choosing Warranty Valet!

Oceniono na 3 z 5

Warranty Claim

I thought I needed to use this service to get my warranty claim submitted with Kohler, which was definitely not the case. Probably my fault. The internet can be tricky. I did question the credit card requirement. The answer wasn’t clearly communicated. Overall, if you are looking for this kind of service/help, Melissa gets very good ratings for her customer service.

23 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you for sharing your feedback.

We would like to clarify that, during the registration process, the reason for requesting card information was explained, including that it is required for verification purposes and to help prevent spam or invalid registrations. It was also clearly communicated that customers selecting the free trial option would not be charged during the trial period, and the registration was completed after your confirmation.

We understand that online services can sometimes feel confusing, and we appreciate your perspective.

We’re also very happy to hear your kind words about Melissa’s customer service. We will be sure to share your appreciation with her.

Thank you again for your feedback and for choosing Warranty Valet.

Oceniono na 5 z 5

Much Help

I got a full refund on my coffee maker, even though the warranty was 9.5 months into it. I really appreciate the help Melissa gave me. Thank you so much.

20 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you so much for your kind words and for sharing your experience! We’re very happy to hear that you were able to receive a full refund for your coffee maker, even 9.5 months into the warranty period. Melissa will be especially glad to know her assistance made a positive difference for you. We truly appreciate your support and thank you for choosing Warranty Valet!

Oceniono na 5 z 5

Assuming this truly is free, I am satisifed

Assuming this truly is free (I was asked to enter my credit card information, which sounds odd to me if the replacement is free), then I will be satisfied the holster for my iPhone will be replaced. The warranty was upheld, and I am now expecting the new holster to arrive.

4 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you for your review! We completely understand your concern regarding the request for credit card information.

To clarify, card details are required to help prevent spam and invalid registrations. However, you will not be charged as long as you select the free trial option, and you can cancel anytime before it ends if you choose not to continue.

We’re glad to hear that your warranty has been successfully processed and that your replacement holster is on the way. If you need any further assistance, please feel free to reach out to us. We’re always here to help.

Oceniono na 5 z 5

Great Customer Service

I had a very pleasent experiance with Melissa Clifford ever since I started filing my warranty claim. She was very helpful & patience in directing me step by step to complete the process and handled it all the way to sucessful conclusion.
Great customer service provider!

19 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you so much for your kind words! I truly appreciate you taking the time to share your experience.

I’m glad I could assist you throughout the warranty claim process and help bring it to a successful resolution. It was a pleasure supporting you, and your feedback means a lot.

Oceniono na 5 z 5

Working with Melissa has been very…

Working with Melissa has been very successful for me. It took some time for the process to work, but she kept me informed along the way. I would recommend the service to my family and friends. It has proven to be worth it.
Thanks again for your assistance.

5 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you so much for your thoughtful feedback. We’re delighted to hear that your experience working with Melissa was successful and that you felt supported throughout the process.

We truly appreciate your patience and your willingness to recommend our service to your family and friends, it means a great deal to us. We’re glad to know the service proved valuable for you.

Oceniono na 5 z 5

Warranty honored

The store would not have honored the warranty, if I did not have the paper work from Warranty Valet. The valet person, was awesome about return my email and answering my questions.

30 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you so much for your kind feedback. We’re really glad to hear that the documentation from Warranty Valet helped you successfully receive your warranty service and that our support met your expectations.

Oceniono na 5 z 5

Responsive

Responsive. Great service

22 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad our team could provide the responsive service you expected.

Oceniono na 5 z 5

BioIonic Curling Iron

I had to use this company in order to get start a replacement/warranty process on an BioIonic curling iron. After having the product for just over a year (and now just outside the one year warranty period) the lever handle had failed. I was looking to just get a replacement part. However, Melissa Clifford from Warranty Valet worked with BioIonic and was able to get me an entire new curling iron! Considering these are $150+ products I was genuinely surprised with the outcome! She was incredibly responsive and attentive and made the process smooth and easy. Thanks again!

8 września 2025
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you for sharing your wonderful experience, Jennifer! We’re delighted that Warranty Valet was able to assist you in securing a full replacement for your BioIonic curling iron, even beyond the warranty period. Our goal is to make every warranty process smooth, hassle-free, and successful, and we’re so glad to know that you had such a positive outcome. We truly appreciate your kind words and the trust you’ve placed in our service.

Oceniono na 5 z 5

Melissa was a pleasure to Deal with and…

Melissa was a pleasure to Deal with and helped me secure a replacement google nest. Thanks for all your help

22 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you for taking the time to share your kind words, Carol! We’re delighted to know that your experience with our support team was smooth and that we could assist you in securing a replacement Google Nest. Providing hassle-free warranty support is at the heart of what we do, and it’s wonderful to hear that we were able to meet your expectations. We truly value your trust in us and look forward to assisting you again whenever you need support in the future.

Oceniono na 5 z 5

Lowes Kobalt 24V Drill Warranty

I recently reached out to Warranty Valet for a refund on my Lowe’s Kobalt 24V Drill, which had unexpectedly stopped working. The entire return process was smooth and hassle-free. Their team was prompt, professional, and kept me informed every step of the way. I'm truly impressed by the excellent customer service and swift resolution. Highly recommended for anyone seeking peace of mind and reliable support!

15 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

We’re truly glad we could assist you with the refund for your Lowe’s Kobalt 24V Drill. Unexpected product issues can be frustrating, and it means a lot to know that our team could make the process easy and stress-free for you. Your recognition of our prompt communication and professionalism is incredibly encouraging.
We know how valuable your time is, and we’re here to make sure warranty claims don’t get in the way. It’s great to know we could deliver the kind of support you were looking for. If you ever need help with another product, just reach out. We’re always happy to step in

Oceniono na 5 z 5

Excellent Support – Refund Received Promptly

I recently requested a refund from Warranty Valet, and I’m happy to share that the entire process was smooth and hassle-free. The team was prompt, professional, and kept me informed throughout. The refund amount of ₹699 was credited to my account without any delays. I really appreciate the excellent customer service and quick resolution. Highly recommended!

24 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you so much for your kind words and thoughtful review, Shyamala! We’re truly glad to hear that your experience with Warranty Valet was smooth and hassle-free.
Our team works hard to provide prompt and transparent support, so it's incredibly rewarding to know that we met your expectations. We're happy the refund was processed quickly and that you felt well-informed throughout the process.
Your recommendation means a lot to us, thank you again for placing your trust in Warranty Valet!

Oceniono na 5 z 5

Melissa provided great customer service…

Melissa provided great customer service she stayed in contact with me for at least a week till we got the issue resolved thank y'all so much!

14 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you so much for sharing your experience, Lamoney!
We’re truly glad to know you felt supported throughout the entire process. Providing consistent, reliable service until everything is fully resolved is exactly what we strive for. Your kind words and appreciation mean a great deal to our team.
If you ever need assistance in the future, we’re always here to help!

Oceniono na 5 z 5

Human Touch

The rep, Melissa, stayed in contact with me the entire time. She walked me through the process basically holding my hand. She helped me find the number on the product that needed to be reported, she sent the postage and label for shipping, she tracked the product going and the replacement coming back. I had barely received the package and there was a new message from the rep asking whether I am satisfied. In a world of automated reps and ai, I was given a human touch and I greatly appreciate it.

17 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Warranty Valet®

Odpowiedź od Warranty Valet®

Thank you so much for your kind and detailed review, Antwain. We are really happy to hear you had a smooth and easy experience. Our team always tries to make the process simple by staying in touch and helping every step of the way.
It means a lot to know you appreciated the personal attention, especially in today’s world where automated responses are so common. Supporting you from start to finish, with product details, shipping, and timely updates, is the level of service we always aim to provide.
If you ever need help again, we are always here for you.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej