Voltage Models Recenzje 

559
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I visited Voltage Models/Crawler world today with my dad to pick me out something or my birthday. Dan helped us in store and was incredibly helpful, and knowledgeable. It can be a bit daunting... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Excellent experience with these guys top notch communication and very helpful. I would highly recommend them to anyone who is getting into rc hobbies. Got my order in super quick time and it a... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Slight issue with the delivery (paid for next day for Sunday) they had an internal issue and it wasn’t going to make it. They called me and told me, which I thought was a nice touch and then got it to... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

The delivery service was top tier. I ordered an rc car and it came packaged so well. It arrived super fast too which is always a nice bonus. I will definitely be using these again next time I order... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep hobbystyczny
  2. również w kategorii:
  3. Organizacje zawodowe i hobbystyczne
  4. Sklep modelarski

Napisane przez firmę

Voltage Models is a UK stockis, based in Chichester, of all things RC, offering one of the largest ranges of Tamiya, Traxxas, HPI, FTX, Arrma, Axial and many more top brands. Our store is open six days a week from 9:00am to 5:30pm, and we ship nationwide. Most products are dispatched with next working day delivery via DPD when ordered before 4:30pm, ensuring a fast and reliable service. If you need any assistance, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help!


Dane kontaktowe

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

559 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 80% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,7

Wszystkie recenzje

(559)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 154

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 4 z 5

They were very quick to deliver my car

They were very quick to deliver my car, the extra battery i ordered took a bit longer but I think that was more to do with dwp then voltage models, and customer services were great and quick to respond

26 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Justin,

Thank you for your review! We’re really pleased to hear your car was delivered quickly and that our customer service team were responsive and helpful. You’re absolutely right — delays on individual items can sometimes be down to the courier, but we’re glad everything was kept communicated clearly.

Thanks again for your support.

Many thanks,
The Voltage Models Team 🚗

Oceniono na 5 z 5

This shop has been amazing for me my…

This shop has been amazing for me my mrs messed up an order at Christmas she ordered the wrong car for me. So I contacted them and they stopped the delivery before it was to be sent out from the sorting office the morning of delivery. Then sent me the right car after I paid the diff. Unfortunately the esc died in the car and ive got a new one on the way the warranty was done in 24hrs an awesome guy called Jack really helped me out. I'd never buy from anywhere else I'd swear by these guys 100% .....

30 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Skillsnapper,

Wow — thank you so much for taking the time to leave such a detailed review. We’re genuinely glad we could help sort the Christmas mix-up, get the right car out to you quickly, and then turn around the ESC warranty so fast. Huge credit to Jack as well — I’ll make sure he sees this.

Your support and trust really mean a lot to us, and comments like this are exactly why we do what we do. We’ve always got your back if you need anything in the future.

Thanks again for swearing by us — it truly means everything to the team 🙌
Voltage Models Team 🚗⭐

Oceniono na 5 z 5

Fantastic price and quick service

Fantastic price - best I could find anywhere AND it included overnight delivery via DPD. Less than 24hrs after ordering my package arrived. Hassle free, great service - thanks!

27 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Ian,

Thank you for the fantastic review! We’re really pleased to hear you found the best price and that the overnight DPD delivery got everything to you in under 24 hours. Hassle-free and great service is exactly what we aim for.

Thanks again for choosing us!

Best regards,
Voltage Models

Oceniono na 5 z 5

Such a great company helped me pick my…

Such a great company helped me pick my new rc im loving it I recommend them very much

19 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi,

Thank you for the great review! We’re really pleased we could help you choose your new RC and even happier to hear you’re loving it. Your recommendation means a lot to us.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 5 z 5

Excellent service

Excellent service very fast delivery really happy with product

21 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Jamie,

Thank you for your review! We’re really pleased to hear you were happy with the fast delivery and the product.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 3 z 5

Super slow delivery and inconsistent service

In total I have made 5 orders with them just before the New Year! 2 orders came on time and no problem. Then my last 3 orders the delivery were a lot longer arrived more than 10 days after.
Apart from that it was ok!

27 grudnia 2025
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi,

Thank you for taking the time to leave feedback, we do appreciate it, even when the experience hasn’t been 100% consistent.

You’re absolutely right that around the New Year period delivery performance can vary, especially when multiple orders are placed close together. While some parcels move straight through the network, others can unfortunately be delayed due to courier backlogs, which is clearly what happened with your last few orders. That said, waiting over 10 days is not the experience we want for any customer.

We’re glad to hear that 2 of your orders arrived on time without issue, but we do apologise for the inconsistency you experienced with the others. This is something we actively monitor with our couriers, particularly during peak periods, to improve reliability.

If you ever have an order that appears delayed, please don’t hesitate to contact us — we’re always happy to chase it up and keep you informed.

Thank you again for your honesty and for ordering with us multiple times.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 5 z 5

Well I am Amazed.

Well I am Amazed.
What great service from support when researching the products and purchasing the right equipment right through to helping resolve delivery issue that was of no fault of their own and continued support with the product 5 stars guys!
I dont often write reviews but this is 100% deserved.
The team at Voltage models have gone above and beyond with virtually instant help and support and at very reasonable prices. A top notch family company with amazing people willing to help. I wish them all the success in the world.
Thanks Guys

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Mark,

Thank you so much for taking the time to leave such an amazing and heartfelt review — it really does mean the world to us. We’re absolutely delighted to hear that the support you received, from researching the right products through to resolving the delivery issue and ongoing help, made such a positive impression.

Knowing that you don’t often write reviews but felt this one was truly deserved is incredibly rewarding for the whole team. We take a lot of pride in being a family-run business, and your kind words about our people, support, and pricing genuinely mean a great deal.

Thank you again for the 5 stars, the encouragement, and the well wishes — it’s hugely appreciated by all of us.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 2 z 5

Customer service leaves much to be desired

Ordered a TRX4M and some accessories just before Christmas, one of the items was showing back order and I was forced to pay for shipping to post the item at a later date which I was happy to do so. Package arrived next day and inside was all items including the item that was showing as out of stock and therefore I was due a refund for the postage of the other Item. I contacted customer service via email and again over facebook messenger as I had no replies from the email. Jack replied to say he would sort this out after Christmas which I was fine with, I can appreciate it’s an extremely busy period. I’ve messaged a couple of times since and no reply. Not great customer service.

16 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Dan,

Thank you for taking the time to leave detailed feedback, and I’m genuinely sorry for the frustration this has caused — you’re absolutely right to expect better follow-up than you’ve received.

You were correct that, as all items arrived together, the additional shipping charge for the back-ordered item should have been refunded. There’s no excuse for the delay in resolving that or for the lack of response since Christmas, and I fully understand why that’s left you disappointed.

This was an unusually busy period, but that shouldn’t result in messages being missed, and I apologise that it did in this case. If you haven’t already, please contact us again directly (or reply to your original message) and I will personally ensure the refund is processed and confirmed for you without any further delay.

Thank you for your patience and for raising this — it helps us improve and tighten our customer service where it clearly fell short here.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 5 z 5

Good company.

Ordered FTX Vantage and it was sent out same day. Had an issue with DPD saying it was delivered when infact they had never even attempted delivery and just taken it back to the depot. Customer service replied to my email quickly with updates. Great price. All good but shame about DPD.

5 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Matt,

Thank you for your review! We’re really pleased to hear your FTX Vantage was dispatched the same day and that you were happy with the pricing and our customer service updates.

We’re sorry about the issue with DPD — that’s certainly frustrating and not the experience we want for our customers. We appreciate your understanding, and we’re glad everything was kept on track from our side.

Thanks again for your feedback and support.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 5 z 5

Very helpful

Very helpful

4 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Paul,

Thank you for your review! We’re glad to hear you found us very helpful.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 5 z 5
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Chas,

Thank you for your review! We’re really pleased to hear the ordering was easy and the delivery was fast.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 5 z 5

Excellent service

3 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Tracey,

Thank you for your review! We’re really pleased to hear you were happy with the service.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 1 z 5

Ordered payed then voltage canceled…

Ordered payed then voltage canceled order

1 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi John,

Thank you for your feedback, and I’m sorry for the frustration caused by your order being cancelled after payment.

On rare occasions this happens due to a stock discrepancy or supplier issue, and when it does, the order is cancelled and a refund is issued immediately. We understand this is disappointing, especially after completing payment, and we apologise for the inconvenience caused.

If you’re still awaiting your refund or would like a clearer explanation of what happened with your specific order, please contact us directly and I’ll be happy to look into it personally.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 5 z 5

Fast reliable service

Fast reliable service, good quality parts.
Recently purchased the headlight/taillight kit for my sons Land Rover Defender, it was so easy to fit and really has improved the look of the Defender.

7 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Paul,

Thank you for the great review! We’re really pleased to hear you were happy with the fast, reliable service and the quality of the parts. It’s great to know the headlight/taillight kit was easy to fit and has improved the look of your son’s Land Rover Defender — those upgrades really do make a difference.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 5 z 5

Well priced, Arrived when Expected and Looks Fine

The price point for this Radio Controlled Car Kit (which was on-sale at the time) was very competitive. The kit, which was was bought as a present, took a while to arrive via one of the Voltage Models suppliers but it was delivered when expected and was as described.
I cannot comment on the build quality as it is a gift but the kit looks fine.

30 grudnia 2025
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Mr. Patrick,

Thank you for your thoughtful review! We’re pleased to hear you found the pricing competitive and that the kit arrived when expected and as described. We appreciate your understanding regarding the supplier lead time, and we’re glad everything met your expectations on arrival.

We hope the recipient enjoys the gift, and we’d be happy to help in the future if you need anything else.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 5 z 5

Excellent service

Good chice of products, great prices, and very fast delivery. Excellent!

7 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Mr & Mrs Nowak,

Thank you for the excellent review! We’re really pleased to hear you were happy with the range of products, great pricing, and fast delivery. Your feedback is much appreciated.

Many thanks,
Tom
Director, Drone Safe Store

Oceniono na 5 z 5

Accessories and supplies for model build

I purchased some accessories and supplies in order to build my Tamiya car kit, which I also bought from Voltage Models. I received excellent assistance in finding certain items from a real person, as opposed to a 'Cylon' answering service. All items were located swiftly, the order placed and received within 48 hours. Thanks for a professional service.

5 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi John,

Thank you for the great review! We’re really pleased to hear you received excellent, personal assistance and that everything you needed for your Tamiya build was quickly located and delivered. We agree — nothing beats speaking to a real person!

Thanks again for your kind words and support.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 1 z 5

Poor communication

Couldn't deliver everything I ordered, so issued a refund, that never turned up. Didn't reply to emails. Poor service. Update still no reply to my email or confirmation of refund

4 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi James,

Thank you for your feedback, and I’m genuinely sorry for the frustration this has caused. This is certainly not the level of service we aim to provide.

When an item can’t be fulfilled, refunds are issued immediately from our side, but depending on the payment method and bank, they can take several working days to appear. That said, you should always receive clear communication, and I’m sorry if your emails weren’t responded to as promptly as they should have been.

Please contact us directly (or reply to the latest email from us) and I will personally make sure the refund status is checked and fully resolved for you as quickly as possible.

Again, my sincere apologies for the inconvenience, and thank you for bringing this to our attention.

Many thanks,
Tom
Director

Oceniono na 5 z 5

Excellent knowledge when I phoned about…

Excellent knowledge when I phoned about the Tamiya Porsche. They had one that had just come in, ordered it straight away and received within 2 days. Great service and will be back for more.

2 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Gerald,

Thank you for the great review! We’re really pleased to hear our knowledge helped when you called about the Tamiya Porsche, and that we were able to get one out to you so quickly. It’s always nice when the timing works out perfectly.

We really appreciate your support and look forward to welcoming you back for more.

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Oceniono na 5 z 5

I went to voltage models with a…

I went to voltage models with a problematic lithium battery or charger. The staff down there was so helpful and rectified my problem within minutes. just a very professional set up 10 out of 10 happy customer.💪🏻👍🏻

2 stycznia 2026
Logo Voltage Models

Odpowiedź od Voltage Models

Hi Darron,

Thank you for the fantastic review! We’re really pleased to hear the team could quickly diagnose and sort the battery/charger issue for you. It’s great to know you found everything professional and left as a happy customer — that’s exactly what we aim for 💪🏻👍🏻

Thanks again for the 10/10!

Many thanks,
Tom
Director, Voltage Models

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej