Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I wouldn't use anyone else for my vapes. I tried Mandarin dojo refills this time as my regular fizzy cherry were out of stock. Unfortunately I didn't like it but my sister does. So she is now enjoyi... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I recently used the Click & Collect service from 360 Vape UK and had a really smooth experience. The ordering process was quick and simple, and my order was ready for collection exactly when promised.... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Good choice of vapes and great prices. After sales service unbeatable.i had a package damaged in transit , after contacting vape 360 a replacement was sent immediately 👏

Oceniono na 5 z 5

Used this family run company for quite awhile now. Recently had an issue with an order placed (possibly fault on RoyalMails side) so reordered and the same thing happened again. Contacted Vape360 and... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z e-papierosami i akcesoriami

Napisane przez firmę

Vape 360 is the UK vape industry's leading online e-cig vape store which delivers vaping essentials including, e-cigarette starter kits, vape hardware and e-liquids. Vape 360 offers free delivery on all orders with same day dispatch and the best customer service in the vape industry.


Dane kontaktowe

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

298 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 86% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Can't give any higher praises pleasure

My experience i was blown away with how quick customer service got in touch with me. My items had been impounded wrongly by royal mail. They sorted my order out and even gave me extra vapes. Honestly over the moon with how great this company is for sure I will be of custom to them for the forseeable. Really really happy received my items in such a short space of time also. This company is going places hats off to them👏👏🙌

13 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you so much for your amazing feedback. As a small family-run business, we truly care about every order, so we were more than happy to help when Royal Mail held your parcel by mistake. We're glad we could sort it quickly and add a little extra for you.

Your kind words mean a lot to us and really motivate our small team. We're grateful for your support and happy to have you as part of the Vape 360 family.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Quick and reliable service

Quick and reliable service, got exactly what I ordered on time

31 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for your great feedback! We're delighted to hear you received exactly what you ordered and on time. As a small family-run business, we truly appreciate your support.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

I had a issue with the delivery company…

I had a issue with the delivery company they gave it to a neighbor instead and only received it Monday in the end but wasn't any fault to this vape company, they delivered in time,it was packaged well and the coils are good exactly what I normally use and a very good price thank you

5 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear the delivery company handed your parcel to a neighbour, but we're glad it still reached you safely in the end. We really appreciate your kind words about our packaging, products, and prices — it means a lot to us as a small family-run business.

Thank you for your support.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Definitely happy with the service and…

Definitely happy with the service and prompt delivery cheaper than going to the local vape shop

24 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for your great feedback! We're glad to hear you're happy with our service, prompt delivery, and prices. As a small family-run business, your support truly means a lot to us.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Great seller

Love the speed of delivery and free postage . The choice of flavours is great only problem is one of the flavours keeps leaking

15 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for your lovely feedback! We're really happy to hear you’re pleased with our fast delivery, free postage, and flavour selection. As a small family-run business, your support truly means a lot to us.
We're sorry to hear that one of the flavours is leaking. Please email us at contact@vape360.co.uk
with your order number so we can look into this and get it resolved for you.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Excellent experience from start to…

Excellent experience from start to finish. The liquid is top quality and the delivery was very quick. Professional and reliable service — thank you!

22 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear you had an excellent experience from start to finish. It’s great to know you’re happy with the quality of our liquid and the speed of delivery. As a small family-run business, your kind words and support truly mean a lot to us.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Use their v drops range from 7 years…

Use their v drops range from 7 years and it’s been spot on every single time highly. Highly recommended

24 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you so much for your amazing feedback! It means a lot to hear that you’ve been using our V DROPS range for 7 years and that it’s been spot on every single time. As a small family-run business, we’re truly grateful for your long-term support and your high recommendation.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Friendly and Reliable

Reliable, honest Company. Great products and easy to contact Customer Services. Loads of Special Offers and a Points Reward System. Prompt Delivery, Free P& P from a minimum £5 Basket. No hassle 'Age Verification' process. A frequent purchaser, I am completely happy to recommend Vape360 UK.

23 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you so much for your wonderful and detailed feedback. As a small family-run business, we truly appreciate your trust and ongoing support. We're really glad to hear that you find us reliable, easy to contact, and that you enjoy our products, special offers, and rewards system. We work hard to keep everything simple — from age verification to fast delivery — so it means a lot to know it’s making a difference.

Thank you for recommending us; your kindness genuinely motivates our whole team.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Vapes are good quality…

Vapes are good quality and postage is super quick. Cant recommend these guys enough.

23 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for your great feedback! We're really happy to hear you’re pleased with the quality of our vapes and our quick postage. As a small family-run business, your recommendation truly means a lot to us.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Great Family Business

I have used Vape 360 for a while now as its very easy to order and is delivered quickly and they have a huge choice at great prices, Its great value as a Ex cigarette user to find this company and try out new products from different suppliers and save money with the convenience of being able to see all the items online and after you order they are on your doorstep the next couple of days. If you ever have a problem then their customer service is second to non as I spoke to them when an offer was not working correctly and within 10 mins the issue was fixed. Great job keep up the good work A++++++++

7 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you so much for your amazing review. We're really glad to hear you find our website easy to use, enjoy the range of products, and appreciate the fast delivery. It means a lot to know we’ve helped make your switch from cigarettes easier and more convenient.

We’re especially happy that our customer service was able to sort out your issue so quickly — we always aim to help as soon as possible.

Thank you for your kind words and encouragement, it truly motivates our whole team.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 1 z 5

Not good recieved a txt to say items…

This is an updated review had a problem with order stock has now been rectified and refund issued Thankyou very much

3 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Susan, I hope you're doing well.

We apologise for the inconvenience caused; however, our customer service team has received your first email today with the following timeline.

10 Oct - 8:10 AM - Complaint about item not received
10 Oct - 3.52 PM - We have replied. If you would like a replacement
10 Oct - 5.00 PM - You have requested a refund, instead of a replacement
10 Oct - 5.01 PM - You review saying, we didn't reply.

We're here to resolve the issue; however, allow a few hours for the team to respond.

Regards

Oceniono na 1 z 5

Order 145111

Placed order in time for 24hr delivery, was sent tracking information. 3 working days later and they still haven't passed order on to courier. Attempted live chat, no answer after 24 hours. Tried phoning, got an automated "We could not complete your call, please try again." It feels like they've taken my money and ran.

*Update* 29/10/2025
The package was later dumped off on Royal Mail, with no postage paid, so I had to pay £7 to receive it. Vape360's response has been to offer me £7 in store credit and no proper apology. Avoid this company like the plague, their idea of customer care is "You're a customer, we don't care."

7 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for updating your review. We’re sorry to hear about the trouble you experienced with this order. Your parcel was delayed by the courier, and as requested, we held off re-sending it until the 27th as you were unavailable. Once you returned, Royal Mail delivered your original parcel.

We understand the frustration with the unexpected £7 charge — this was applied by Royal Mail without prior notice. We apologised for the inconvenience caused and added £7 store credit to your account to cover the fee.

If you need any further assistance, please feel free to contact us at contact@vape360.co.uk
.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 1 z 5

Order Number 141536

I ordered some IVG2400 Refills in August 2025. Out of the 15 Pods, 4 were awful & tasted foul. They had to be thrown away. As soon as I returned from my Holiday I contacted them. They initially replied, asking for the Order Number which I had included in my E-Mail, then they ignored me for 6 days until I sent yet another E-Mail.
Now they say I am outside the 30 day Return window. I believe this doesn't apply to faulty items.
I don't think I have ever received an Order within 24 hours as stated on their Website. It's more like 3-5 days.
The last time I complained, I was ignored as usual & then insulted. I foolishly decided to give them another chance.
Never again. I have found the same Vape Refills on Ebay for a lot less.
10 Oct 2025 - Without even replying to this Review, Vape360 tried to get it taken down ! Luckily, Trustpilot didn't agree.
2 MONTHS to get a Reply to this which is a pack of lies anyway. I'm not sure their items are genuine anyway as I had lots of issues.

6 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your continued concerns and appreciate the opportunity to clarify the situation.

When you first contacted us regarding faulty pods, we processed a replacement for you straight away and even included two additional pods as a gesture of goodwill. We genuinely care about supporting our customers and resolving issues promptly.

Regarding your latest message, it was received more than 30 days after delivery, and all items in question had already been used. While we always aim to help wherever possible, we do have to follow handling and safety guidelines for consumable products. This is why we were unable to replace a full batch of pods several weeks after use.

As for delivery times, we aim for 24-hour dispatch, but delivery timeframes can vary depending on courier capacity. We apologise if your recent orders arrived later than expected.

We have never intended to ignore your messages, and we’re sorry if communication felt delayed at any stage. We are here to help and always aim to respond as quickly and fairly as possible.

If you would like us to review anything further, please feel free to contact us at contact@vape360.co.uk
and we’ll be happy to assist.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Highly recommended company for all things Vape and Vaping

Easy to navigate website which has loads of relevant and very helpful information, especially for a newbie to vaping like myself. I easily found the piece of kit I needed and at a great price. Ordering and paying was simple and quick and my new purchase was delivered very quickly. I will happily use Vape 360 UK again and can highly recommend them

1 października 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you so much for your wonderful review. We're really glad to hear you found our website easy to navigate and helpful, especially as someone new to vaping. It’s great to know you found the right device at a good price, and that the ordering and delivery process was smooth for you.

We truly appreciate your kind words and recommendation, and we’re delighted to hear you’d happily shop with us again.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 1 z 5

I still have not received my order.

I still have not received my order.

28 września 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

We're sorry to hear you haven't received your order yet. Please email us your order number at contact@vape360.co.uk
so we can look into the tracking immediately and resolve this for you as soon as possible.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Another order delivered great service in less than 24…

Another order delivered in less than 24 hrs won't go anywhere else

25 września 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for your great feedback! We're really glad to hear your order arrived in less than 24 hours. It means a lot that you choose to shop with us time and time again.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Problem with order

Hi I had a b
Problem with my order from the manufacturer rang vape 360 up and they were very helpful and polite then they sent out the pods that was missing from the sealed boxes.

10 września 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for your feedback. We're glad we could help resolve the issue with the missing pods quickly and politely. If you ever need anything else, feel free to get in touch.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Well priced, free postage, prompt delivery

I have been buying my juice from these guys for some time now. The juice I buy is sold at a cheaper price than anywhere else I have found on the internet. A box of 10 Vado black jack is £12.90 as opposed to the £20 I had been paying elsewhere. The delivery is free and prompt, usually arriving within a day or two of ordering. I highly recommend them.

18 września 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for your wonderful feedback. We're really glad to hear you’ve been shopping with us for a while and that you’re happy with our prices, especially on the Vado Black Jack range. It’s great to know you’re enjoying the free and prompt delivery too. Your recommendation truly means a lot to us.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Very quick and also very good customer…

Very quick and also very good customer service

17 września 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for your kind feedback! We're really glad to hear you were happy with our quick service and customer support.

Regards,
Team Vape 360

Oceniono na 5 z 5

Just a really good liquid

Just a really good liquid, fast delivery and well packaged

13 września 2025
Opinia niezależna
Logo Vape 360 Uk

Odpowiedź od Vape 360 Uk

Hi Dear Customer, I hope you're doing well.

Thank you for your great feedback! We're really glad to hear you’re happy with the liquid, and that your order arrived quickly and well packaged.

Regards,
Team Vape 360

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej