The Return Company Recenzje 

71
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

The product is of very low quality. No directions for how to operate the product. No given contact no, email Not even a slight product's name ascribed outside the package and inside. I wouldn't recomm... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Sorry to see everyone's bad experiences - mine was very positive! Delivery was scheduled via text and when I needed an alternate date, they were very accommodating! Delivery guys showed up at 7:30am s... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

First time buying experience with The Return Company. After reading many good and bad reviews, I decided it to give it a try. And I am so glad I did! I purchased a dining table and chairs deigned by R... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Couch was exactly as described and arrived much sooner than what was estimated. The delivery was quick and those guys were great at communication and arrived on time. We love The Return Company's miss... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep meblowy

Napisane przez firmę

The Return Company is an online marketplace where you will find incredible offers from some of the best furniture brands (Up to 70% OFF) on recently returned open-box furniture in all major cities across the United States. Enjoy fast and free delivery in your city. By shopping locally, you help reduce CO2 emissions by up to 95%. For us, it's all about providing exceptional customer care, sharing beautiful designs, and promoting a more sustainable planet. Find a new favorite piece or refresh your entire home with a makeover!


Dane kontaktowe

3,4

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

71 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,4

Wszystkie recenzje

(71)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 0

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

The product is of very low qualitylity

The product is of very low quality. No directions for how to operate the product. No given contact no, email Not even a slight product's name ascribed outside the package and inside. I wouldn't recommend this product to anyone.

17 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo The Return Company

Odpowiedź od The Return Company

Hi, you rated the wrong company - we do not sell pipes - would appreciate if you remove your review and search for the right one

Oceniono na 1 z 5

This company is a literal scam

This company is a literal scam. I placed an order and it was partially delivered with one incorrect item, which I contacted them about right away, and they ghosted me. Then their website disappeared and their phone number was disconnected. Their social media accounts seem to still be active so I just reached out there and am hoping someone will help me but it's extremely doubtful.

17 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo The Return Company

Odpowiedź od The Return Company

Good day,
After checking records your orders was delivered in 3 parts since February and sale of all items is final.
We are sorry you have an issue now but do not appreciated calling the company a scam - we have been in business several years.
Website has experienced tech issues the past week
We have reply to you via email and happy to follow up directly.

Oceniono na 1 z 5

Disappointed in service

Made plans to pick up two chairs, paid for them and was told they were not there. This company is disorganized, has limited hours because they work out of storage locker, not a warehouse, communication is spotty and free pick up cost me the fee they paid the person to open the storage locker. So, no free pick up as advertised on their website. Run from this company.

15 kwietnia 2024
Oceniono na 1 z 5

Unresponsive

Seems like the company has closed down or out of business - no one responds to emails or texts after multiple attempts and there is no phone number to call.

14 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Unable to deliver or pick up items

UPDATE:
We did ultimately get a refund from the company on the items that could not be delivered or picked-up. They seemed disorganized but legitimately trying to have a company just not actually getting stuff done for whatever reason. This caused us a lot of wasted time and money; albeit, we could have really benefited from the excellent discounts if we'd received what we ordered. It's a nice idea. Maybe they will get it together someday.
--------------
Original Review:
Unfortunately I think this is a scam company. They are difficult to contact, and will not call you over the phone-- only text. They keep sending us the exact same text message about delivery dates, and we tell them to go ahead and deliver, but they never reply again. Days go by, and then the same text message with an apology for the delay. Then they say they can't get half of our order delivered for another month (It's supposed to be IN STOCK returns sitting in a warehouse in our own city, so I don't get this part, especially when we offered to pick it up). They won't answer any questions about what happened to the other half of the order, and they won't return emails even when we tell them we're calling the bank. RUN far away from this company. They either don't give a crap, or they are a scam. Either way, they don't deserve to own a credit card merchant account if they are playing with customer's money and time like this. If they ever deliver anything, I will update my review. Otherwise I will have to call my credit card company to dispute the charges. What a hassle!!

20 marca 2024
Opinia niezależna
Logo The Return Company

Odpowiedź od The Return Company

Dear EE,

We deeply apologize for the frustration and inconvenience you've experienced with our services. Firstly, we want to assure you that we are a small, legitimate company dedicated to providing quality products and services to our customers.

Unfortunately, we recently faced unexpected challenges as our customer service representative quit abruptly. This led to communication issues and delays in responding to inquiries, for which we sincerely apologize.

Regarding the delivery of your order and the difficulties in contacting us, we understand your concerns. We are actively working to improve our communication channels and address any outstanding issues promptly.

Regarding the delayed delivery and the half of your order that is not in stock, we are investigating this matter internally to provide you with a satisfactory resolution. We appreciate your patience and understanding during this process.

If there is anything specific you would like to discuss or if you have any questions, please reach out to us directly. We value your feedback and are committed to making things right for you.

Sincerely,
The Return Company

Oceniono na 1 z 5

Horrible Customer Service

Horrible Customer Service. Costly delivery fee and unreliable delivery services. Canceled the first time without advance notice. I actually had to reach out to them to check if the item was still en route, they mentioned the driver canceled at the last min. It was rescheduled to another day, and they still didn't confirm delivery the day before or deliver the item. I reached out to them and they never responded. WORST WEBSITE. DO NOT ORDER FROM HERE! THE LOW PRICES WILL DECEIVE YOU AND THEN YOU HAVE TO DEAL WITH THE HEADACHE AFTERWARDS. Ended up contacting my CC company.

18 marca 2024
Opinia niezależna
Logo The Return Company

Odpowiedź od The Return Company

Dear Rafael,

We sincerely apologize for the negative experience you had with our delivery services. As a small company, we have recently faced challenges with our customer service staff quitting unexpectedly, leading to disruptions in our usual operations.

We understand the frustration caused by the canceled delivery without advance notice and the lack of communication regarding the rescheduled delivery. This is not the level of service we strive to provide, and we are deeply sorry for any inconvenience caused.

We are actively working on resolving these issues and improving our communication channels to ensure a smoother experience for our customers in the future. Your feedback is valuable to us, and we appreciate you bringing these concerns to our attention.

If there is anything we can do to make this right for you or if you have any further questions, please don't hesitate to reach out to us directly. We hope for the opportunity to regain your trust and provide you with a better experience.

Sincerely,
The Return Company

Oceniono na 5 z 5

Great products, delivery and customer service

I got great quality nightstands - they are super modern and arrived in perfect condition. In addition, customer service and delivery were also great. I really appreciated how customer service kept me in the loop about the status of my shipment. I also really liked the delivery service they provided, Clutter, since it kept me informed of when they would arrive to deliver my nightstands the day of. Thank you!

30 stycznia 2024
Oceniono na 5 z 5

Purchase to pick up in only 24 hrs!

I had a super easy experience buying and doing local pick up all within 24 hrs. I love Rove Concepts, their quality is unmatched. When I spotted a $1k chair for $200, it was clear it was worth the risk to try. I’m SO glad I did, and I’m totally obsessed my chair. It is gorgeous and I saved $900! The chair was in perfect and flawless condition. I went over the chair with a fine tooth comb and there’s not a single blemish. Thank you so much, I’ll be back to shop more!

16 grudnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Very chic and modern dining chairs.

I found a really nice set of dining chairs in Austin, Texas. It was arranged for me to pick them up and the whole experience from start to finish was very pleasant. When I arrived, the Return Company representative was extremely nice and easy to work with. They kept me up to date with my order the entire time. This was my second time purchasing from them and I will definitely buy from them in the future.

9 grudnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Poor Communication

So far their communication has been underwhelming. They are supposedly picking up a couch I’m returning but the person emailed me saying they’d call me one day and then I had to reach out only for them to say sorry can’t do it until next week but can’t schedule me?

If you have time next week why can’t you schedule me?

You’d think if they are going to re-sell the item that they’d want inventory.

8 grudnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Exceptional Experience

I'm very happy and pleased with my purchase. I scheduled to pickup items and the condition was exceptional. The discounts I received were really unbeatable. I highly recommend the return company and definitely will purchase from them in the near future.

4 listopada 2023
Oceniono na 1 z 5

Fake inventory—total Scam

No one answers the phone—they said they delivered in my city but my zip kept getting rejected. They had to authorize on their end- then they took payment and had me fill out a google form with my address and gate code and times I’m home.

Then I get a text saying the chairs I ordered are actually not available. I am
Still waiting for my refund.

6 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo The Return Company

Odpowiedź od The Return Company

We are sorry you did not have the best experience. Our inventory is 100% recently returned items - we do not carry extra inventory as stated in our website and biz model, we keep communication via chat for security purposes and control of the communication - also indicated on our website that our line it’s not a phone line.
According to our record your order was 100% refunded within 24 hours since you place it and chairs were not available.

We are sorry for the inconveniences but neither the company or inventory is fake.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej