Theboss.us Recenzje 182

Wynik TrustScore: 3 na 5

3,0

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

They have many providers. At this point I only try out new social casinos when incentived by offer walls like RevU etc. Did the $10 for $25 pack. Hit 4 bonuses on hacksaw games and the highest win was... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

great place to play and have fun. they have a nice selection of providers (they should remove the names of the ones that have no games available anymore). redemptions are just like most casinos, but o... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Terrible scamming site ! Just recently bought a deal for 30 for 58. Ended up with 2k! But when I went to get verified they told me that because there’s another account with the same ip address they fo... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

I wish they had more games. And i dont like that when you redeem a prize the balance stays in your wallet instead of deducting it


Dane kontaktowe

3,0

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

182 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 82% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 3 z 5

Disappointing, lack of responsiveness

Update: I was surprised by my redemption tonight. So 4 days, almost to the hour. Nice that it was processed on a weekend, but I would like to see them be able to set and communicate better time frames for approval/processing.

This seems to be another new social casino that is either not prepared or does not care about servicing customers. On the positive side, they offered good promotions. The site is fun to use,with a wide variety of games. But when it comes to redemptions, it's day of 3 of "sitting in the que for approval" and support only replies w copy and paste response about terms of taking 10 days, and verifications and high $ amounts causing delays (verification completed previously & minimum redemption amount) There are too many of these sites doing things the right way. I will spend my money with one that does more than take it.

10 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

We appreciate your honest feedback and are happy you enjoyed our promotions and games! As for redemption times, these follow security and compliance requirements designed to keep transactions safe for all players. Timelines can vary based on factors like provider checks or transaction volume.

We’re constantly reviewing our processes to improve efficiency, but these steps are in place to protect both players and the platform. If you have any further questions, feel free to reach out to support@theboss.casino and our team will gladly assist.

Oceniono na 1 z 5

Stole

Straight up stole money from my account, was playing baccarat and placed a 25 dollar bet, lost. Placed another bet for 50 and it had an error and to contact support. Well, in the play history it states I bet 100 and lost when it did not even go through and I also did not even bet that much. And something even weirder happened right after I contacted support, the site went under maintenance for like 10 minutes and wouldn't let me back in. Stay far away, place is super shady and support saying there was never an error and the money is just gone.

10 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

We appreciate you taking the time to share this with us and completely understand how concerning this situation feels. From the details you’ve provided, this sounds like it may have been caused by a connectivity issue, which can result in miscommunication between your device and the game server leading to display errors.

We recommend checking your internet stability before playing to avoid these issues. For full transparency, please share your play history and timestamps with our support team at support@theboss.casino. We will review everything carefully and verify the logs to ensure accuracy.

Oceniono na 1 z 5

This is one of the worst "SC casino"…

This is one of the worst "SC casino" sites I've ever used. It is a scam site with many predatory practices. For starters, they require a 4X playthrough on any "bonuses". This, combined with the incredibly low RTP on all games (including low volatility) almost ensures that someone is going to come out with a substantial loss.

Customer support is also very rude, dismissive, and will end the chat and abruptly state they need to handle/serve other customers.

They abruptly cancel redemption requests, placing the balance back on the account and don't send an email explaining the action or requirements.

There's so many red flags here. Stay away. Also, be skeptical and weary of 5 star reviews with 1-3 reviews on the account. These are likely paid reviews, or reviews.

If you play here, you will lose your deposit.

8 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

We’re sorry to hear you feel this way and appreciate you sharing your concerns. To clarify, our bonus system including adding a playthrough requirement is standard practice across many sweepstakes-style platforms and is clearly outlined in our terms. All games run on certified RNGs and come from trusted providers, ensuring fairness and randomness.

We never cancel redemptions without cause and if that happens, it's typically due to verification or compliance issues, and we always encourage users to check their email or reach out to us at support@theboss.casino for clarification.

Oceniono na 5 z 5

I love this casino

I love this casino. I've been on for about a week now and I have just made 3 redemptions. Within a 3 or 4 day period 2 for a $100 and 1 for $400. It has been the 4th of July weekend so I'm hoping I'll see the money in my bank between today and tomorrow. I've had no issues with them. I've had great R TPI love the slots. I oh no II give the casino 5 stars, but I'm a slot lover. Thank you so much, the boss.

7 lipca 2025
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Thanks for the great feedback! We're glad you're enjoying the games and congrats on your redemptions! Redemption usually take 3–5 business days, and holidays like the 4th may cause slight delays. Keep an eye on your bank your funds should arrive soon.

For future concerns, do not hesitate to reach out to us at support@theboss.casino

Oceniono na 1 z 5

Probably the worst platform I've ever…

Probably the worst platform I've ever used customer support is absolutely awful

1 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

We're really sorry to hear about your experience. Your feedback matters to us, and we’re committed to improving. Please reach out to our customer support team at support@theboss.casino with more details about the issue you encountered, we’re open and ready to listen.

Looking forward to assisting you further.

Oceniono na 1 z 5

They screwed me

Terrible experience. I bought the package of 1000sc for 850. And made it up to over 3k and redeemed. I had 86 sc left to playthrough and took it to blackjack. Unaware that you couldnt meet olaythrough on there. And redeemed at 100. We'll all my redemptions failed because they went to a different card so then went and bought a bonus and hit for over 1k on another slot. (Still had my entire balance) When I went to redeem 3k and left my 86 that needed played through on there they canceled it and told me I had over 1100sc I still needed to olay through bc I played some on blackjack! I'd understand having to play the original 86 (or even the 100 i was at at the end of playing blackjack) i played on there. But to act like everything i won afterwards was off that was ridiculous. Especially when I had over 3k in my account!

30 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Thank you for your feedback! We understand your frustration, and we’d like to clarify the technical points around the playthrough requirements and redemption process.

When you purchased the 1000 SC package for 850, it came with a playthrough requirement. This means that a specific amount of gameplay must be completed before any redemption requests can be approved. Unfortunately, Blackjack does not count toward completing playthrough requirements. This is clearly stated in our terms, as games with a low house edge (like Blackjack) are excluded to prevent abuse of bonus systems.

We absolutely understand it can feel frustrating, especially when winnings are involved. However, our systems and policies are designed to ensure consistent application for all users. If you have further questions, we’d be happy to explain more or help walk you through your current balance and remaining playthrough.

Oceniono na 1 z 5

Redemption Cancellation = Scam

Redeemed before on the site with no issue. Attempted to redeem again and 4 times now my redemption has been cancelled. They will not give any explanation as to the reason for the cancellation and do not reach out to you for resolution in the matter. They will likely respond to this bad review before I ever hear back from support.

Edit: yup. hit this one right on the nose. 72 hour wait on support so far but a bad review takes 2 hours for a response. priorities.

30 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your recent experience.

Promotional offers may require specific playthrough activity before a redemption can be approved. These guidelines are in place to ensure fairness and compliance with our terms.

Please reach out to our support team with your most recent ticket ID so we can escalate your case for review.

Oceniono na 1 z 5

DIDN'T WASTE YOUR MONEY HERE!!

This casino is a joke. I have been trying to cash out since last week. They keep canceling my request and stating that I didn't redeem to the original purchasing card. I have sent in documentation proving my virtual card and debit card difference, yet they still would not redeem my payout. The customer service team just copy and paste the same lines they tell everyone. They are no help whatsoever. Yes, you can win on this casino but good luck getting your redemption. I would give this casino zero stars if the option were available. Save your money and go to better casinos like Pulsz. Mcluck, Hello Millions, Playfame and many more. Even Chumba does next day payouts.: Legendz, a newer casino offers INSTANT redemptions! Horrible name for a casino as you guys are not the boss of anything!

30 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Thank you for taking the time to share your feedback. We're genuinely sorry to hear about your recent experience with the redemption process.

To ensure the security of all transactions and to comply with industry regulations, we require that redemptions be processed back to the original payment method used for purchase. This is a standard anti-fraud measure adopted across digital platforms. Please make sure to provide clear copies of your documents.

We value all our players and never want you to feel unheard. If you’re still experiencing issues, we encourage you to reach out again through our support channel.

Oceniono na 1 z 5

Unfair Wagering Surprise!

I completed 100% of my playthrough, only to be told that table games barely count toward meeting requirements — and you still must play half on slots. It was never mentioned anywhere during my gameplay or in the bonus offer. 👎

20 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Thanks for your feedback. We understand your frustration regarding the playthrough requirements. Please note that game contributions can vary, full details should be outlined in the bonus terms.

If you have any further concerns, feel free to contact our support team at support@theboss.casino. They’ll be glad to review your case and provide direct assistance.

Oceniono na 1 z 5

SCAM!!! DO NOT PLAY

I have one account with boss casino and tried to cash out $120 sweeps coins on 6/15/25. I verified my account and linked my bank account and received a pop-up stating I would receive the funds in my account shortly. Then today, it showed that my redemption was canceled and when I reached out to support, they stated that my redemption was canceled and they didn't return my funds due to duplicate accounts. I only have one account, but they're stating because there's two accounts using the same IP address and that live in the same household, they banned that other account in my significant other's name, but still have my account active and won't allow me to redeem from mine it's fraud don't use this casino!!

16 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

At The Boss Casino, we have a strict one account per IP address policy to maintain fairness and prevent any misuse of the platform or promotions.

While we acknowledge that your account remains active, redemptions cannot be processed if there is associated activity that violates these policies even if from another individual at the same address.

Our fraud and risk checks being extremely accurate and carefully reviewed by our dedicated team. We encourage you to contact our support team directly at support@theboss.casino and provide any relevant details for a manual review.

Oceniono na 1 z 5

One star and here is why...

This casino allows more than one member per household while you are making deposits but once you go to redeem suddenly it is unacceptable for a brother and sister in the same household to each have an account. Pretty sure this is one of the oldest ways to scam players because we both (as well as a third roommate) have accounts at many social casinos. Several other problems at this "casino" are slow and laggy games as well as very limited gaming providers. Platform frequently logging you off mid game is not only annoying but very sus. So for these reasons I give one star. I don't trust them. Further, no legit platform turns away potential revenue from two other players over a $100 redemption request, however a small time scam op would.

13 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Thank you for sharing your experience. We want to clarify that The Boss Casino has a strict policy of one account per IP address. We understand that this may affect users in shared living situations, but it is a standard measure across many regulated platforms.


If you have specific concerns or would like your case reviewed, please don’t hesitate to contact our support team at support@theboss.casino. We’re here to help.

Oceniono na 1 z 5

Refusing to pay.

After making multiple deposits and dealing with constant lagging and repeatedly getting booted from games during play, I was able to accumulate the $100 minimum for a redemption. Verification went through within a few minutes yesterday and I was able to submit the redemption. Checked this morning on the status, I find the redemption has been cancelled. They are claiming I have duplicate accounts. I do not. I highly recommend avoiding this casino and instead go to Speedsweeps- no hassle - instant redemptions!

13 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Thanks for your feedback! Please note that we take fraud prevention and player risk assessment very seriously. We have a dedicated team and systems in place to accurately detect duplicate accounts or any activity that violates our terms.

If you believe this was done in error, we welcome you to contact our support team directly at support@theboss.casino so we can take a closer look at your account and clarify the situation. We’re committed to fair play and appreciate your understanding.

Oceniono na 1 z 5

Scam site

Scam site , completely dead spins and customer service that is beyond rude . Read the reviews and stay away . Site bans players for no reason at all .

2 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

We appreciate your feedback and understand your concerns. Please rest assured that we do not ban players without valid cause. Account restrictions are only enforced after a thorough investigation and are typically the result of clear violations of our Terms and Conditions, most commonly involving fraudulent activity, misuse of promotional offers, or other forms of unfair play.

We are committed to maintaining a fair, safe, and secure gaming environment for all players. To ensure game integrity, our platform uses a certified Random Number Generator (RNG). This technology guarantees that all game outcomes are entirely random and not influenced by player behavior, staff, or any external factors. RNG ensures fairness for every player, every time.

We are always open to reviewing individual cases. If you believe your account was banned in error, we encourage you to contact our support team at support@theboss.casino with all relevant information so we can re-evaluate your situation thoroughly.

Oceniono na 1 z 5

I can't even sign up 🤨

1 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Hi! If you're having trouble signing up, please ensure that your internet connection is stable and that you're not using a VPN or proxy, as this may interfere with our registration process. Also, make sure all required fields are filled out correctly.

Please note that our services are currently not available in all states. If you're accessing from a restricted location, that could be the reason you're unable to complete registration.

Feel free to contact our support team with your location and a screenshot of the error, and we’ll be happy to assist further. support@theboss.casino

Oceniono na 5 z 5

My new happy place!

With all the online social casinos, there are bound to be problems. That's not the case with TheBoss.Casino!from registration to redemption of winnings, the process was effortless and extremely pleasant. I had so much fun playing the slot games and was sad to cash out, but I did so as a winner! So many fun games and since I did cash out my winnings, TheBoss.Casino treated me like family with fast and honest service! A literal WIN WIN! If you haven't already tried this amazing social casinos, please take a minute to do just that and I promise you won't be disappointed! Thank you for excellent all around service. My absolute favorite place to relax! And win!

28 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Banned account

Fakes reviews and a bad casino. Won $150 yesterday after depositing $5 and they banned my account today after attempting to withdraw contacted them they said it violets the T&C saying they have a one per household policy yet they’re on this websites claiming they don’t have a one per household policy just a horrible casino and horrible customer service DO NOT give this casino anymore service as they’re just liars and scammers.

30 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Thank you for taking the time to share your experience. We understand how frustrating it can be when account issues arise, especially after a win. Regarding the account restriction, our Terms and Conditions do state that certain promotions are limited to one per household to ensure fairness and prevent abuse. We recognize the confusion this may have caused but external listings are always aligned to ensure all policies are accurately reflected.

We always aim to provide transparent and fair service, and we're sorry this situation led to such a negative impression. If you believe there was a misunderstanding, we encourage you to reach out again through our official support channels with any supporting details so we can investigate further.

Oceniono na 1 z 5

BEWARE- Bought $2k, Won $2500 - Banned account, No Redemption/Refund Allowed, says money paid is theirs to keep

I recently found out about this site through a relative. Bought the sign on package in excessive of $2k. Not until after I try to redeem my winnings does the site ban my account and makes their, “final decision” to keep my winnings, no refunds.

And get this!! Only proof is that my device was close to another account. Never shared an IP address. Never shared a device to play. Says gameplay is similar!! What!?!?

Read previous reviews, this site is losing cash and is money grabbing. Not an isolated incident. Read what everyone else is saying. They are falsely claiming people broke their rules to ban accounts that have high dollar amounts in them.

Notice how every review that’s positive on here, the account only has 1 review.

24 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

We’re sorry to hear about your experience, and we appreciate you taking the time to share your concerns. While we understand your frustration, we’d like to offer some clarity on how our system works and why certain decisions are made.

At theboss.casino, we take the integrity of our platform seriously and implement strict security protocols to ensure fair play for all users. When our systems detect high-risk activity such as patterns that appear to involve multi-account abuse, duplicate accounts, or other actions that violate our Terms of Service, it can trigger an account review. These decisions are never made lightly, and we always investigate thoroughly before taking any action.

Please note that we enforce a strict one account per IP address policy to prevent misuse of promotions and ensure fair gameplay across the platform. This is a standard security measure used across many online platforms.

If you believe a mistake was made in your case, we invite you to reach out to our support team directly at support@thebss.casino with any additional information. We are committed to reviewing all concerns with fairness and transparency.

Oceniono na 1 z 5

Stole $3300 - Banned account of me and sister for playing from same IP, while she visited my place

TheBoss.Casino ran a special that includes $1090 for $1335 worth of sweep coins.

I bought it once, my sister bought it twice. She visits my place and we gamble together for fun.

TheBoss claims since we logged in so close to each other and gambled similarly. That were the same person. I have videos of her gambling on her account!!

From Boss explaining the Ban and forfeiture of the $3300 paid to their site. Winnings are much more!!
“specifically related to gameplay patterns and activity that strongly indicate coordinated or shared usage with another account”

So if you gamble at the same location with a friend, that reason to remove all your winnings??? In excess of $4,000!!!

They refuse to hear any explanation and say their decision is final the money paid to the site is permanently theirs.

IF ANYONE IS IN THE SAME SPOT I AM, DISPUTE EVERY TRANSACTION WITH THEM INDIVIDUALLY. THEY GET CHARGED $20-$30 PER DISPUTE. I have over 50 transactions with them and I’ll be disputing every one individually. Fight back against them! If they scammed you, they’re going to do the same to the next person. Bite them at the knees on the way down. This will cost them more than they’re scamming us for and it’ll save your next fellow man!

25 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

We understand your frustration and appreciate the chance to provide clarity especially in situations where strong emotions are involved. While we won’t speak to the specifics of your individual case in a public forum, we do want to explain how our system operates.

At TheBoss.Casino, we follow strict fraud prevention protocols to ensure fair play. Please note: Only one account is allowed per IP address. When multiple accounts are accessed from the same IP or show similar gameplay behavior, it can trigger a review based on our Terms of Service.

If you believe your account was flagged by mistake, feel free to reach out with any evidence at support@theboss.casino. We’re open to reviewing all valid concerns fairly and transparently.

Lastly, we strongly advise against initiating chargebacks or disputes as a method of retaliation. Not only does this go against the terms agreed upon during purchase, but it may also lead to permanent account bans across similar platforms, and the payment provider could intervene unfavorably for all parties involved.

Oceniono na 1 z 5

Banned?

Played last night, I won. I made a withdrawal. Today I go to log in and it says I'm banned. I asked chat why I'm banned and they said I have 2 accounts. My log in info is saved and I have made a withdrawal before. They can't confirm the email they said I have the duplicate account with. My wife tried to log into her account and its banned as well. So your spouse cant have an account of their own. So my withdrawal is forfeited and my account banned. This is straight up BS. They can't fix the issue. But they can take my deposit. They dont want to help because I won.

25 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Thanks for sharing your feedback. To clarify, our system automatically detects and flags accounts that appear to be duplicates in order to prevent abuse and ensure fair play for everyone. This includes accounts created from the same device, IP address, or with overlapping information.

We know this can sometimes affect players who share a household, and in those cases, we encourage users to reach out to our support team directly at support@theboss.casino with full details. Our team is happy to review each case carefully and work toward a fair resolution.

Oceniono na 1 z 5

Banned my account after cashing out. STAY CLEAR

I recently won $500, cashed out, and then they banned my account. Scam!! This casino is only one per household, and they do not care if you personally only have one account. Reffered my brother to this casino, really wish I hadn't!! If you like to refer friends and family to casino sites you find, don't go with this one, they will ban you if you win and cash out.

23 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Theboss.us

Odpowiedź od Theboss.us

Thanks for your feedback. Just to clarify, we have a 1 account per IP policy. Accounts can be flagged due to similar logins, shared devices, or activity that appears linked.

We encourage you to please contact support@theboss.casino so we can take a closer look and help resolve the issue.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej