Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Overall feeling, awesome. I just enjoy playing slots here. Withdrawals are fast, customers service is helpfull. Not bad at all.

Oceniono na 5 z 5

Hi. I am very impressed with Slot Mob since I discovered it recently. It has very fair wagering requirements which some of the others do not. They also have regular promotions and free spins etc.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Not quite sure what is going on with slot mob but I signed up via my phone played my game I love to play won some money, then during playing I get booted and unable to log back in saying account close... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

No problems using the site and some of the promotions are good value for money. Others though are extremely high wagering so would avoid these or be prepared to lose a lot of cash! Overall, worth a pu... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Casino
  2. Zakłady bukmacherskie
  3. Kasyno
  4. Hazard
  5. Kasyno i bukmacher online

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Slot Mob brings you the very best slots and casino games direct to your mobile, tablet or laptop. We've got a huge range of online slot games including; Rainbow Riches, Gonzo's Quest, Cleopatra, Pixies of the Forest and many more. If you're looking for a great table game experience, look no further. We make sure you feel like you're right in the middle of the action on the casino floor. Games include Netent Live Blackjack, Evolution Roulette and Live Baccarat. So why wait? Join Slot Mob now!


Dane kontaktowe

3,9

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

61 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

no problems with this site won £265 and…

no problems with this site won £265 and my withdrawal after pending time was quickly paid to my bank without any probs ,smoother than most sites ive dealt with ... cheers stevie

5 października 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Steven

Thank you for your review.

Congratulations on your win, we wish you the best of luck in future games. We are pleased you have found our withdrawals process smooth, quick and easy.

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Great website, friendly and helpful team

Great website! And very quick with any issues relating to accounts. I have been using slot mob on and off for about 1 year. On Sunday night I was bored and thought i would put a wee £10 in to pass time. I won over £300 within about 15 mins so withdrew £300 straight away about 10.20 PM on Sunday. When i woke up on Monday morning had an e-mail from verification team around 8.00AM monday morning asking for ID and bank cards etc. Sent the stuff off as required and said I didn't have access to 2 of my old and cards. So they advised me to write a note/letter explaining so and sign it and email them it. All this was done in a couple of hours. Then on Tuesday evening (today) received email saying funds are on the way. Happy days !!

21 sierpnia 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Leigh

Thank you for your review.

We are pleased you have found our deposit and withdrawals process smooth, quick and easy.

Best of luck with your future gameplay!

Kind Regards,

Customer Services

Oceniono na 3 z 5

Ok-ish

They have a decent selection of games they seem to of in recent months made live chat 24/7 which I think is very good, as before, as soon as it hit midnight the live chat was closed, so that was frustrating, but since it’s now 24/7 it’s a lot more assuring to know you can speak to somebody whenever you need too.
The only thing I don’t like is that you have to wait a full 48 hours before they release your withdrawal from pending, I can understand if that was for new players, but IMO if you are fully verified on their site then you shouldn’t have to wait that long. If it wasn’t for that fact I would of rated them higher, so unless they manage to change that then I’ll stick to the bigger gaming sites that don’t have that rule.

16 sierpnia 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Julia,

I am sorry to hear you have not had an enjoyable experience on our site.

All games on our site use a range of highly sophisticated Random Number Generator (RNG) devices that create random outcomes for each game. I appreciate how frustrating it can be when you are not winning during gameplay. While we hope our players do well, wins are not always guaranteed. The games that we provide are regularly audited to make sure they are in line with regulations set out by the UK Gambling Commission.

In regards to our request for multiple forms of ID, our ID procedures are there for the protection of our players and are in line with industry standards regarding online gambling.

Kind Regards,
Customer Services.

Oceniono na 1 z 5

Avoid at all costs!

Avoid at all costs!! After attempting to make a withdrawal last week of £300 my account was closed i was told to send id over which i done no problem, i was then told that i wasn't recieveing my money because i had been registered with gamstop which is complete bs i proved this to them. 2 days later they told me that i had a duplicate account which i actually did but had forgotten about but thought my account i was on would have been ok because i had made several deposits over a period of time, but like any of these shoddy gambling websites they will take take take until you request to withdraw then it all changes and they hide under terms and conditions. Also there chat agents are rude and unhelpful. PATHETIC!

9 sierpnia 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Martin

Thank you for your review.

I am sorry that you have not enjoyed your time using our site. If you would like to discuss this further, please contact us at support@slotmob.com

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Well I like this slot mob casino I can…

Well I like this slot mob casino I can widraw any time when I want good money thank

19 lipca 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Ivana

Thank you for your review.

We appreciate all the feedback we receive from our players. We would like to congratulate you on your win and wish you the best of luck with your future gameplay.

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Good site

Good site. Need to provide lots of verification to withdraw but staff helpful and quick to respond.

15 lipca 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Melanie

Thank you for your review.

We are pleased you have found our withdrawal and verification process smooth, quick and easy.

Our Service Team are here to support you between 8am - 12am everyday either via our Live Chat service or by email anytime so get in touch if you need us. We wish you the best of luck in future games.

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Great!

Depositing and withdrawing where so straight forward. Also a great variety of games!

8 lipca 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Sam

Thank you for your review.

We are pleased you have found our deposit and withdrawals process smooth, quick and easy.

Best of luck with your future gameplay!

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Best site ever love it

17 czerwca 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Tara,

Thank you for your review.

It is great to receive feedback from happy customers enjoying the site.

We hope you do continue to enjoy playing on our site and wish you the best of luck in future games.

Kind Regards

Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Good choice

Good choice. Simple lay out. Fun!

11 czerwca 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Angela

Thank you for your review.

Slotmob is becoming more popular as time goes on.

We hope you continue to enjoy our site and wish you the best of luck in future games.

Kind Regards,

Customer Services

Oceniono na 1 z 5

Not the greatest at all..the worst site…

Not the greatest at all..the worst site I've played. As seen on tv it says..what for being robbing b******s.

8 czerwca 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Janna

Thank you for your review.

We would like to look further into this. If you contact us via email we will look into it for you, the email address is support@slotmob.com

I can assure you that we are regulated by the UK Gambling Commission and are regularly audited. We do not in any way rob the players that play on our site. We have had lots of players with a positive experience of our site. We hope that should you return to us you have a great experience.

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 4 z 5

Enjoying the games and offers you get

Enjoying the games and offers you get. Been lucky so far so good experience

7 czerwca 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello David

Thank you for your review.

We are happy to see your first experience with us has been rewarding.

We hope you continue to enjoy our site and wish you the best of luck in future games and offers.

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Great offers and selection of games

Great offers and selection of games - customer service are really helpful too

29 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Joe

Thank you for your review.

Slotmob is becoming more popular as time goes on.

We hope you continue to enjoy our site and wish you the best of luck in future games.

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Good offers and good customer support

27 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello,

Thank you for your review.

It is great to receive feedback from happy customers enjoying the site.

We hope you do continue to enjoy playing on our site and wish you the best of luck in future games.

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Excellent fast working site and easy to…

Excellent fast working site and easy to use and fast deposits and withdrawals

23 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Stuart,

Thank you for your review.

We are pleased you have found our withdrawals process smooth, quick and easy.

Kind Regards

Customer Services

Oceniono na 5 z 5

Great site fast withdrawels highly…

Great site fast withdrawels highly recommend

13 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Cheryl

Thank you for your review. We are very pleased that you are happy with our withdrawals. Congratulations on your win and we wish you the best of luck in future games.

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 3 z 5

So far so good but i do get kicked off…

So far so good but i do get kicked off while playing slots which is interupting game play

12 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Kelly

Thank you for your review.

We are sorry you have not had a good experience on our site. We would be more than happy to discuss this further with you. Please contact our team by emailing support@slotmob.com

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 1 z 5

Do not recommend

I being on the site a few times its going down hill 50x warging is way to high on a bonus have seen less on other sites stick with recommended sites with less than 50x on a bonus

25 marca 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Helen

Thank you for your review.

I am sorry that you are unhappy with our wagering. I can assure you that we are regulated by the UK Gambling Commission and are regularly audited. We do not in any way scam the players that play on our site. We have had lots of players with a positive experience of our site. We hope that should you return to us you have a great experience.

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 1 z 5

Slotmob withdrawal issues

Had withdrawal pending for 10 days now apparently problem with withdrawal on site but no issues on deposits surely you must have to tell people that they can’t withdraw there money hoping to change this rating soon

11 marca 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Mr. Morrey

Thank you for your review.

We are sorry you have not had a good experience on our site. We would be more than happy to discuss this further with you. Please contact our team by emailing support@slotmob.com

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 1 z 5

Still waiting

I’m hoping I can change this review to a more positive but I’ve been waiting for my withdrawal a while now and they said there’s technical issues with withdrawals with no resolve date? :( should they not have a warning up on their site before ppl spend their money to not know when they can recieve their withdrawal if they make one ? I’m hoping I’m going to get my money soon so I can be at peace of mind that I’m actually going to receive what I’ve spent my own money on to get

8 marca 2018
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Brian

Thank you for your review.

We are sorry you have not had a good experience on our site.

We are always looking for ways to improve player experience and thank you for your suggestions. For security we cannot discuss anything account specific here, but we are more than happy to discuss further details. Please contact our team by emailing support@slotmob.com

Kind Regards,
Customer Services

Oceniono na 1 z 5

This site is a con don't go on it ..I …

This site is a con don't go on it ..I wagered and won 800 pound and sent over my passport and proof of a dress and now they want a picture of my bank card card number and chip ..in 22 years of playing online have I ever been asked for that ..I only gg asked for my I. D ..I will be ringing the gaming bored to make sure they don't rob anyone else again

30 listopada 2017
Opinia niezależna
Logo Slot Mob

Odpowiedź od Slot Mob

Hello Lori,

Thank you for your review.

We are sorry you feel uncomfortable with the request for ID. We do take security of the players seriously and the documentation is required under our terms and conditions.

Our ID procedures are there for your own protection as well as ours and are in line with industry standards regarding online gambling.

Kind Regards,
Customer Services

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej