Sky137 Recenzje 

20
•
Wynik TrustScore: 2 na 5

2,0

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej


Dane kontaktowe

2,0

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

20 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,0

Wszystkie recenzje

(20)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 1

Napisz recenzję

Dokonujemy weryfikacji wystawionych opinii

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Attenzione non ordinate nulla…

Attenzione non ordinate nulla da questa azienda perché non avrete mai un rimborso e la qualità è scarsa.Sono dei veri truffatori... diffidate!

2 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

Abbiamo verificato attentamente i nostri registri e non risulta alcun ordine effettuato a suo nome presso il nostro negozio. Inoltre, le affermazioni da lei riportate non corrispondono alla realtà della nostra attività.

Riteniamo pertanto che il suo commento sia diffamatorio e non veritiero. La invitiamo a rimuoverlo immediatamente. In caso contrario, ci riserviamo il diritto di segnalarlo alle autorità competenti e alla piattaforma per la tutela della nostra reputazione.

Oceniono na 1 z 5

Un fraude

Compré una cafetera de camping guardada en una lata, me llegó un lata llena de botes , imposible hacer café.
Me ofrecen quedarme el producto y devolverme parte de lo pagado.
Conclusión: tengo una cosa que no quiero por un precio muy elevado.
Y ya veremos si llega el dinero.
No volveré a comprar aquí nunca.

6 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

Hemos revisado cuidadosamente nuestros registros y no encontramos ningún pedido con sus datos en nuestra tienda. Además, el producto que menciona (cafetera de camping en lata) no forma parte de nuestro catálogo.

Es posible que haya realizado la compra en otra tienda distinta. Le rogamos que revise su comprobante de compra para confirmar el vendedor correcto.

Si tiene un número de pedido válido con nosotros, por favor facilítelo y con gusto revisaremos su caso.

Gracias por su comprensión.

Oceniono na 1 z 5

This is pure and simple fraud

This is pure and simple fraud. I ordered a V8 car engene model kit but received a very simple molded plastic model without any moving parts. Don’t vaste your money on this company!!!!!

24 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

We have carefully checked our records, and we do not find any purchase under your name or email with us. Furthermore, the V8 car engine model kit you mentioned is not a product we sell.

It seems there may be a misunderstanding or perhaps you purchased from another store. Could you please double-check the seller information on your order confirmation?

If you have proof of purchase from our shop, kindly share the order number, and we will be happy to assist you.

Thank you for your understanding.

Oceniono na 1 z 5

SCAMMERS - BEWARE!

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY! COMPLETE SCAM; POOR QUALITY; POOR FIT; & ZERO CUSTOMER SERVICE. THEY TAKE YOUR MONEY ABD YOU ARE SCREWED!
The first dress I ordered was too large so I contacted the company to return and reorder a smaller size. It took them almost a week to respond, so I went ahead and ordered a smaller size as I need it for a wedding 2 weeks out. Once I emailed again and said I would cancel payment through my cc company, they immediately responded saying to pay an additional $15.99 and I could just keep the dress. I told them “no” and I wanted to return it. I asked about my current order and that the tracking showed (after a week) it was only ordered and not processed or shipped and that I needed it in another week. They came back and said they would expedite it so I would hv it in time. Here we are three weeks later and NO DRESS, and tracking only indicates that it shipped!

6 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

Thank you for reaching out. We’re truly sorry to hear about your dissatisfaction and would like to take this opportunity to clarify the situation.

Regarding your first order, we understand the size did not fit as expected. As a gesture of goodwill, we offered to send you a new size without requiring you to return the original item, and only asked for a small shipping fee of $15.99 to cover costs. This option was provided to save you time and additional shipping expenses.

However, after that, we received another email from you requesting a cancellation — but without specifying which order you wanted to cancel. Due to the confusion and conflicting instructions, some delay occurred in the process. By the time it was clarified, your replacement order had already been processed and shipped.

At this time, your order is in transit, and you can track it using the provided tracking information. We understand how frustrating this must be and sincerely apologize for any inconvenience caused.

We always strive to provide the best service possible, and we appreciate your feedback as it helps us improve. Please let us know how you'd like to proceed, and we will do our best to assist you.

Oceniono na 1 z 5

No he recibido mi compra

No he recibido mi compra, al parecer está trabada en la aduana, y la respuesta que recibo del sitio sky 137 es que me contacte yo con las autoridades aduaneras. Es broma????

25 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

Hemos verificado que su paquete se encuentra actualmente retenido en la aduana de Argentina debido a que es necesario que el destinatario pague el impuesto de importación correspondiente. Lamentablemente, en Argentina no está permitido que nosotros como empresa extranjera paguemos ese impuesto en su nombre, lo cual es una regulación local ajena a nuestro control.

En la mayoría de los países, estos cargos pueden ser cubiertos por el remitente, pero en el caso específico de Argentina, las normativas aduaneras exigen que el propio comprador realice ese trámite. Le recomendamos comunicarse con las autoridades aduaneras locales para completar el proceso y así liberar su paquete.

Lamentamos las molestias y agradecemos su comprensión. Si necesita cualquier documento adicional o asistencia para contactar con la aduana, no dude en escribírnos.

Oceniono na 1 z 5

Do not waste your money on Sky137

Do not waste your money on Sky137. It is a complete scam, entirely operating on false advertising. I paid $49 for a pair of jeans and they took 5 weeks to arrive. When they did finally arrive, they were thin, cheap, and looked like they were sewn by a 6 year old. The fit was completely off and the fabric was nothing like advertised. It looks like the videos and pictures in the ad were taken from someone else’s content. Now I’m trying to return the product to some obscure address in China and they won’t cover the cost of shipping or refund my order until they get it back and “check for damage”. This site is a scam.

7 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Professional and quick to help.

Professional and quick to help.
I bought a clock and unfortunately it was faulty however they understood my concerns and gave me a full refund. I found them a pleasure to do business with and would recommend them to anyone.

4 marca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

What a rip off

What a rip off. I bought a retro clock that
looks nothing like the picture on their website. What I received is an extremely cheap pice of hardened plastic, not a clock with a glass domed face and gold hands, as in the picture advertised. This is a scam! I didn’t receive a confirmation email or an invoice so finding contact details to return this item is impossible. Will never use a drop shipping company again. Sky137 you are scammers.

11 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

We’re sorry to hear about your experience. After checking our system, we could not locate any order under your name or email address, and we have not received any previous messages from you through our customer service channels.

Please double-check the store or platform where you made the purchase. It’s possible that the order was placed with a different seller. We recommend contacting the store directly where the payment was made, as they will be better positioned to assist you with your request.

Oceniono na 1 z 5

I placed and order with them and never…

I placed and order with them and never received it, responded to the email, they stated the item was shipped and gave me a tracking number, the tracking number didn't work, now having a hard time getting my refund, they want to give me 65% of the money back, after I refused that offer, I have heard nothing back after several emails to them. Its a SCAM

6 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

You are talking about your mother, you placed an order, and send the order number, what did you buy, you didn't buy anything and you are talking nonsense here, you didn't place an order and you are talking nonsense here, your mother is dead, fuck your mother. You are such a fucking clown, how come you wrote the previous review too, you didn't buy anything and you gave a bad review, I just want to scold you. You fucking bastard.Fuck you, you haven't even placed an order yet you come here to tell me it's a scam. I've scattered your mother's ashes. Fuck your mother, fuck your mother, fuck your mother, fuck your mother, fuck your mother, fuck your mother.

Oceniono na 1 z 5

SCAM

SCAM! They never deliver anything. I have bought the same product on a site with a different name. It never arrived and the website "disappeared". They are now selling the same product on a website with a different name.

28 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

You don't buy anything from us, why are you making comments here, are you crazy, you need to go to the hospital, you are a clown, fuck you, you are making comments here. You haven't bought anything here, why are you making comments here, you have no manners.

Oceniono na 5 z 5

Sky 137, sinónimo de responsabilidad y servicios de calidad

Mi experiencia fue grandiosa porque pedí unas sandalias de buena calidad, pero me equivoqué de talla. Les comenté el caso y muy amablemente me las repusieron sin reparo. Recibí las nuevas y doy fe de que la calidad es igual a la promoción de la página digital, excelente, muy cómodas y estéticas.
Felicito a la empresa por su responsabilidad y la calidad de la mercancía que publicita y la seguridad en los trámites de pago.
Atta

29 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

¡Muchas gracias por compartir tu experiencia con nosotros! Nos complace saber que quedaste satisfecho con la calidad de las sandalias que solicitaste y que nuestro equipo pudo ayudarte con el cambio de talla sin problemas.

Nos enorgullece que hayas encontrado las sandalias cómodas y estéticamente atractivas, tal como se promocionan en nuestra página web. Nos esforzamos por ofrecer productos de alta calidad y nos complace saber que cumplimos con tus expectativas.

Agradecemos tus felicitaciones y apreciamos tus palabras sobre nuestra responsabilidad y seguridad en los trámites de pago. Trabajamos arduamente para garantizar una experiencia de compra segura y confiable para nuestros clientes.

Si en el futuro necesitas alguna otra asistencia o tienes alguna pregunta, no dudes en contactarnos. Estaremos encantados de ayudarte.

¡Gracias nuevamente por tu apoyo y por elegirnos como tu tienda en línea!

Oceniono na 1 z 5

It Is not what I paid for

My name is Dorina van den Brandeler,
On Feb 27th I placed an order for the glass cutting disks.
You offered me " buy 2 and get 1 free" for $ 14,99 + shipping. This means I paid $21,88
And ? I received only one (1) saw.
Either you send me two saws or you give me my money back.
So simple as that!
I expect a quick reaction with uour decisione.

8 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

Thank you for providing more information about your order. We apologize for any confusion or misunderstanding.

Upon reviewing your order, we found that you purchased one glass cutting disk, as indicated in our records. The "buy 2 and get 1 free" promotion applies when you purchase two disks, and you will receive an additional disk for free. However, since you only ordered one disk, you received the correct quantity.

We understand that this may not be the outcome you were expecting, but unfortunately, we cannot provide an additional saw or a refund in this case.

If you have any further questions or concerns, please feel free to let us know. We appreciate your understanding.

Oceniono na 5 z 5

High-Quality Materials and Workmanship

I was blown away by the level of detail in these tapestries - you can really tell the artisans are passionate about their craft. the textures and patterns woven into the fabrics are just gorgeous. It's such a great way to elevate the style in my home

29 listopada 2023
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

I'm glad to hear that you appreciate the tapestries! The artisans indeed put a lot of passion and skill into their craft to create such intricate and beautiful designs. The attention to detail and the textures and patterns woven into the fabrics truly make them a stunning addition to any home. It's wonderful that you've found a way to elevate the style of your space with these tapestries. Enjoy them and the ambiance they bring to your home!

Oceniono na 5 z 5

The service is incredibly friendly

When I mistakenly ordered the wrong colour, the owner very promptly amended my order and had the new item posted free of charge. The exchange process afterwards was also extremely quick and efficient. The customer service representative is truly personable, answering all my queries comprehensively - the level of service has been absolutely brilliant.

30 listopada 2023
Logo Sky137

Odpowiedź od Sky137

Thank you for your kind words about our customer service. We strive to provide excellent support and make sure our customers are satisfied with their orders. We apologize for any inconvenience caused by the initial mistake in your order, but we are glad that we were able to quickly and efficiently amend it for you, as well as provide a free of charge replacement.

We appreciate your feedback and are delighted that your overall experience with us has been brilliant. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We are here to help.

Thank you for choosing our company and for your support.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej