Sissy-Boy Recenzje 1466

Wynik TrustScore: 4 na 5

4,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Awesome service! Easy to place the order & swiftly delivered, albeit not to my door as requested but to a collection point.

Oceniono na 5 z 5

Vandaag was ik bij Sissy Boy Nijmegen. Wat een gezellige winkel, van alles te zien, geen opdringerig personeel, maar heel alert en present als je hen nodig hebt. Aardig, behulpzaam en meedenkend. Mij... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Filiaal Veemarkt in Breda gaf mij onjuiste informatie over een retour en dacht niet mee. In filiaal De Barones werd dezelfde retour direct en correct verwerkt. Klantvriendelijkheid en kennis van de... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Zowel online als in de winkel goede service. Prachtige producten, snelle levering en goed verpakt zodat niks breekt. Wel super duur, zelfs in de sale

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Zakupy i moda

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Ontdek fashion en Homeland voor dames, heren en kinderen | Life designed with Sissy-Boy |


Dane kontaktowe

4,2

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 86% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Sissi Boy Rotterdam is echt geweldig

Sissi Boy Rotterdam is echt geweldig! Kom er zo graag, echt mooie collectie, maar belangrijkste echt een top team daar! Super leuk team

24 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Albert,

Wat geweldig om te lezen dat je zo’n fijne ervaring hebt bij Sissy-Boy Rotterdam!

We zijn blij dat je niet alleen van onze collectie geniet, maar ook van ons team. Jouw complimenten worden zeker doorgegeven!

We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen in de winkel

Oceniono na 1 z 5

Slechte service na eigen fout!

Had hier een vest besteld en mijn bestelling met iets kleins aangevuld aangezien ik toch al €3,90 verzending moest betalen. Uiteindelijk hebben ze het kleine item verstuurd en na twee weken pas laten weten dat het vest niet beschikbaar is. Ondanks die teleurstelling moest ik ook nog eens de verzendkosten betalen voor het kleine item van nog geen 5 euro. Zo'n slechte service maak ik niet vaak mee.

Na onderstaand bericht contact gehad maar naar een oplossing is niet gezocht. Blijkbaar is het niet nodig te melden dat iets niet voorradig is en mag je van een klant verwachten dat zei hier zelf achteraan gaan.

23 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Joannes,

Wat vervelend om te lezen dat je zo’n teleurstellende ervaring hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak en het misverstand rondom je bestelling. Dit is uiteraard niet de service die wij nastreven.

We willen dit graag samen met je oplossen. Zou je ons opnieuw willen mailen via customersupport@sissy-boy.com
? Dan kunnen we kijken hoe we het goed kunnen maken.

Nogmaals onze excuses en we hopen snel van je te horen.

Oceniono na 5 z 5

Ben blij met de bestelde artikelen.

Ben blij met de bestelde artikelen.

22 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Greet,

Wat goed om te horen, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je blij bent met de bestelde artikelen. Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Zeer tevreden

Ruime keuze, goede kwaliteit, snel geleverd.

12 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste mevr. van Wijk,

Dank je wel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden! We zien je graag terug bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Goede foto’s

Goede foto’s, goed verpakt, snel geleverd, goede kwaliteit

21 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Elly,

Dank je wel voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Mooie volle kussens

Mooie kussens, met vulling: mooie dikke stoffering en mooie designs. Kussens stevig. Mooie aanbieding ook! Helemaal tevreden!

22 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Peccator,

Dank je wel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kussens en de aanbieding. Veel plezier ermee!

Oceniono na 5 z 5

Mooie items

Snelle levering, goed verpakt en precies zoals op de foto

22 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Hi Marianne,

Dank je wel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat je tevreden bent met de items en de levering. Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Super mooi sjaal gekocht!

Super mooi sjaal gekocht!! En die prijs super,toppie

15 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste J.j. Otto,

Wat fijn om te lezen, dank je wel voor je mooie review! We wensen je veel plezier met je nieuwe sjaal. Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 1 z 5

Klantenservice is geen prio

Klantenservice is duidelijk geen prioriteit hier, echt waardeloos! Ze geven je zelfs schaamteloos als klant de schuld. Echt ongezien!
De situatie: ik informeer voor mijn aankoop of een verhuislift nodig is bij de bestelling van een bank, gezien onze woonkamer op de eerste verdieping is. Bleek niet nodig, ‘banken worden tot in de woonkamer geleverd tot op de vierde verdieping, maar goed dat je dubbelcheckt’.
Bij levering gisteren bleek dat dus toch niet het geval … Daar sta je dan!
Reactie klantendienst: ik had de naam van de bank niet vermeld. Gezien het om losse modules ging, viel onze bank (nochtans op de website ook gecatalogeerd als bank) daar niet onder …
Aan jullie misschien om verder door te vragen als er een onderscheid wordt gemaakt en om dat dan misschien op je website te vermelden?
Gelukkig geen regen of zo die dag en konden we alles even in de gang parkeren. Had anders heel mooi geweest …
Mocht je dus een probleem hebben na annkoop, reken vooral niet op een oplossing, laat staan eventuele excuses. They couldn’t care less …

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Kristien,

Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Het spijt ons dat de informatie vooraf niet duidelijk genoeg is geweest en dat de levering daardoor anders is verlopen dan verwacht.

We begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd en nemen je feedback serieus. Dit bespreken we intern, zodat we onze communicatie en service kunnen verbeteren.

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit te delen.

Oceniono na 1 z 5

Waardeloze ‘service’ van een arrogant…

Waardeloze ‘service’ van een arrogant mens dat zich heel wat voelt. Mevrouw weigert de laatste maat s van een pop te halen. Dat zou niet ‘mogen’. Flauwekul natuurlijk, ze had de s eenvoudig kunnen ruilen met een xs of een m. Ronduit onhebbelijke griet. Nooit meer !

21 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Corinne,

Vervelend om te lezen dat je onze service zo hebt ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling en daarvoor bieden we onze excuses aan.

We vinden het belangrijk dat iedereen zich vriendelijk en respectvol geholpen voelt. We nemen je feedback dan ook serieus en bespreken dit intern.

Dank je wel dat je dit met ons hebt gedeeld.

Oceniono na 5 z 5

Helemaal blij!

Super blij met mijn nieuwe sierkussen! Snelle levering!

7 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Carmen,

Wat fijn om te horen dat je helemaal blij bent met je sierkussen! Bedankt voor je mooie review. Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Prima levering en leuke producten

Prima levering en leuke producten

13 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Bram,

Wat leuk om te horen dat je tevreden bent! Fijn dat de levering goed verliep en dat je blij bent met de producten. We hopen dat je er nog veel plezier van hebt

Oceniono na 1 z 5

It's been 2 months since I sent dress…

It's been 2 months since I sent dress for refund. I have phoned and mailed numerous times with no response. The dress was R1000 so basically in my opinion Sissy Boy doesn't have a problem to steal money from their customers.

17 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Dear Inge,

We sincerely apologize for the inconvenience and delay you have experienced. This is certainly not the experience we want for our customers. Please kindly send an email again to customersupport@sissy-boy.com
so that we can assist you further and resolve this matter as quickly as possible.

Oceniono na 1 z 5

Hele slechte klantenservice!

Een week geleden een product online bij Sissy boy besteld. Na een week nog niks gehoord. Na 2x zelf contact met hen te hebben opgenomen (eerste keer geen enkele reactie ontvangen), bleek het product niet meer leverbaar. Was bedoeld als cadeau, heb nu en geen ander cadeau en ben veel te laat. Nu moet ik 5 werkdagen (ook nog) wachten tot ik mijn geld terug krijg. Ik bestel nooit meer iets bij Sissy-boy! Wat een slechte klantenservice!

13 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Margriet,

Het spijt ons zeer om te horen over uw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit moet zijn, zeker omdat het als cadeau bedoeld was. Dit is absoluut niet het serviceniveau dat wij nastreven. Uw terugbetaling wordt verwerkt en wij waarderen uw geduld. Voor verdere vragen of hulp kunt u contact opnemen met customersupport@sissy-boy.com

Oceniono na 5 z 5

Snelle levering, goed verpakt.

Snelle levering, mijn items waren goed en stevig verpakt inclusief breekbaar label.

13 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Nikki,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de levering snel was en dat uw items goed en veilig verpakt zijn aangekomen. Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Alles perfekt.

8 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Gunter,

Bedankt voor je review! Geweldig om te horen dat alles perfect was. Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 1 z 5

Waardeloze, want afwezige klantenservice

Maandag 5 januari plaatste ik een bestelling. Volgens de website is bezorging binnen 2-3 werkdagen. Gezien het winterweer rekende ik op 5 dagen en dat zou genoeg moeten zijn want het betrof een cadeau voor een jarige die de 12e jarig is. Er gebeurde niets. Op donderdag 8 januari informeerde ik per mail en per whatsapp. Immers, een telefoonnummer lijken ze niet te hebben. Geen reactie.
Vrijdag 9 januari ontving ik ineens een verzendbericht in mijn mail. Gelukkig, dacht ik. Maar 's avonds en zaterdag 10 januari gaf DHL aan het pakket nog niet te hebben ontvangen. Zaterdag heb ik nogmaals gemaild en geappt, al vermoedde ik dat in het weekend niemand daarnaar kijkt.
Dus ben ik zaterdag in de auto gestapt, naar een winkel gegaan en heb daar de kussens gekocht. Heb ondertussen de klantenservice gemaild dat het pakket niet verzonden hoeft te worden.

Maandag 12 januari. Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen op mijn berichten, ik heb geen pakket en DHL geeft aan ook nog steeds in afwachting te zijn van het pakket. Het andere whatsappnummer dat ik vond op de website kan niet worden gebruikt voor whatsapp dus probeerde ik maar te bellen. Ik kreeg een antwoordapparaat dat aangaf dat de klantenservice niet bereikbaar is (het was na 13.00 u en de klantenservice zou volgens de website bereikbaar moeten zijn). De machteloosheid is groot want op geen enkele manier kan ik contact met ze krijgen. Dus nogmaals een mail naar de klantenservice dat het pakket niet hoeft te worden verstuurd. En wat denk je? Aan het eind van de middag kreeg ik een bericht van DHL dat het pakket was ontvangen en dat ze hem de dag erna zouden komen bezorgen. Zucht.

Dus de zaterdag daarop de kussens naar een winkel gebracht. Daar wilde men, ook al gaf ik aan dat het 1 pakket was, per se beide kussens apart registreren. Met als gevolg dat het eerste kussen als retour werd aangemerkt, maar de tweede niet. Die daar achtergelaten, gelukkig met een bewijs ervan. Maandag de 19e zou de klantenservice worden gebeld. Dat gebeurde niet en van de klantenservice kreeg ik een mail dat er slechts 1 kussen was geretourneerd. Dus belde ik weer met de winkel.
Dinsdag de 20e werd dan eindelijk het tweede kussen als retour gemeld. Ook het geld daarvoor kreeg ik terug. Maar de verzendkosten niet, ook al had ik de gehele bestelling geretourneed in de winkel. De verzendkosten van het zogenaamd retour zenden via DHL werden mij mooi wel in rekening gebracht en zogenaamd 'verrekend' met de verzendkosten van de bestelling.

Afijn, na drie weken gedoe, eindeloos bellen en mailen, twee keer op en neer te hebben moeten gaan naar een winkel omdat de klantenservice niet reageert op mails, of een standaard reacties stuurt, en betaling van 3,50 verzendkosten voor een verzending die ik niet meer wilde en die ik, conform de aanwijzingen op de website meerdere keren heb gepoogd te annuleren, ben ik er klaar mee. Als ze blij worden van de 3,50 moeten ze die vooral houden.

Ik blijf bij mijn conclusie: een ontzettende slechte klantenservice. Dit had ik niet verwacht, want Sissy-boy is een al langer bestaand bedrijf.

12 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Ilse,

Het spijt ons enorm te horen over deze ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak en de frustratie die u heeft ervaren. Dit is absoluut niet het serviceniveau dat wij nastreven. We willen dit graag zo snel mogelijk voor u oplossen. Wilt u alstublieft nogmaals contact opnemen via customersupport@sissy-boy.com
, zodat we u persoonlijk kunnen helpen en de situatie kunnen onderzoeken?

Oceniono na 5 z 5

Super leuke ovenwanten

Super leuke panterprint ovenwanten !
Leuk dessin , dik en hittebestendig grr. ..snelle levering !
Erg blij mee ....

8 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste klant,

Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met de ovenwanten! Fijn dat het dessin, de stevigheid en de snelle levering naar wens waren. Veel plezier ermee!

Oceniono na 5 z 5

Prachtig kussen

Prachtig kussen, mooie kleuren en uitstekende kwaliteit.
Vlotte verzending.

9 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Trudy,

Dank je wel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het kussen! Geniet van je aankoop.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej