Puolan Gdanskissa oleva ravintola
Puolan Gdanskissa oleva ravintola. Palvelu luokatonta. Olimme suvun kanssa viettämässä syntymäpäiviäni. Vanhin poikani osaa täydellisesti englantia. Hänellä on dystonia, jossa lihakset jäykistyvät. Puheen tuottaminen on hieman hidasta ja kävely. Hän hoiti tilauksemme. Meille tarjoiltiin, mutta tarjoilija ei tarjoillut hänelle.(* Keski-ikäinen nainen n. klo 18.00.) Poikani selitti tilanteen ja näytti dokumentin sairaudestaan. Tarjoilija vilkaisi sitä ja sanoi, että myöhäistä. Ruokakin perushöttöä. En suosittele kenellekään. Tämä ravintola pilasi koko matkani täyttäessäni pyöreitä vuosia.

