Royal Ace Casino Recenzje 

116
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

This place is a scam. I won 1200 and they are trying to say that even though I completed playthrough, I was still under the terms of the coupon. But get this, Audi won't let me have my bonus max and t... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Royal Ace is a huge scam. Tried withdrawing my winnings. Royal Ace has had me send my driver's license, mortgage statement (proof of residence) banking statements, debit card. First my bank statement... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Been sending emails the whole time with reference numbers wanting some assistance. Still no communication. I need some help on how to open a litecoin/coindraw account to withdraw my funds, as I asked... Zobacz więcej

Oceniono na 2 z 5

I had won the jackpot on the newest game and the playthrough requirements are ridiculously high and couldn't be explained. I've sent numerous emails about my concerns nothing yet and that's been 2 wee... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Casino

Napisane przez firmę

Coming soon! Excited to be part of the Trustpilot community!


Dane kontaktowe

Musisz wiedzieć

1,7

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

116 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,7

Wszystkie recenzje

(116)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 23

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Do not send money to this casino

Do not send money to this casino. They will swindle you out of your money. I won $100 and tried to cash out. I followed their t&c’s but the said I played blackjack with the winnings. Their terms and conditions stated I could play real money games with my winnings. But they refused to pay. Straight scam!!!

29 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Welcome B! Let's have a look and see what's happening here. Get back to us so we can locate you in the system! Sincerely, -Royal Ace

Oceniono na 1 z 5

Do not use this casino

Do not use this casino. I placed first in a freeroll tournament. I won $100. Eventhough I followed their terms and conditions they refused to pay me. They gave me a reason that directly contradicted the plainly stated terms and conditions.

29 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Welcome Brad! Let's have a look and see what's happening here. Get back to us so we can locate you in the system! Sincerely, -Royal Ace

Oceniono na 3 z 5

ROYALACECASINO REVEIW 12/2023

Hello I had a 100 no deposit bonus and I won all together approximately between 1000-4000? Not exactly sure on the amount but I did a withdrawal on 10/30/2023 ... all of a sudden I realized that my money was gone besides like 20 something that u had on my account. I look at my transactions and it said coupon withdrawal approved. And FYI I has already did the credit card authorization form and sent documentations of my picture ID and also a utility bill before actually putting the request in for withdrawal. The amount of the approved withdrawal is 1,112,96 . It's been about 3 weeks nothing was credited back and also when doing the withdrawal I believe I chose Bank check. What's the status of receiving my check if indeed that's how I choose or chose to receive my winnings and when is my estimate time you think I will receive my check in mail. Please please respond back asap! I have 6 children and a disabled husband that could very well use the winning I have received. Thanks Erika cartwright

29 listopada 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Not a scam people need to start reading their promo stipulations!

Had some issues verifying my identity at first but it looks like Royal Ace had got it sorted out after checking status this am. Will be making my deposit to verify my crypto wallet later today so I can withdraw using coindraw. If you need support from them quickly I would advise coming here to reach out before emailing them as their response time here is very quick and it seems their live chat feature doesn't like to load for more users than just myself. Regardless after getting in touch with them I was able to get everything sorted out. Upgrading from 2 star to 4 and as soon as my withdraw completes I'll come back to leave update on how long it took after initiated and to give them a full 5 stars.
Thank you Royal Ace for your help!

I just had my withdrawal hit my bitcoin wallet! Thank you! After approving my withdraw request it hit my wallet literally in minutes. I won that hundred on a no deposit 30 free spins so those saying they are a scam are 100% wrong. Thank you Royal Ace!

5 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Hey Derek! Thanks so much for your cooperation, you are now good to go for documents and we're doing what we can to get things moving for you. Sincerely, -Royal Ace

Hey Derek, happy to help! We had the submitted documents reviewed, the issue lies in the fact that your identification document has an address that does not match your registered address within the casino system. If you could please submit proof of address (for your registered address) in the form of a recent (past month preferred) utility bill to documents@royalacemail.com and let us know here we will see if we can move this forward for you. Sincerely, -Royal Ace

Hey Derek! Thanks for getting back to us, we're reviewing the situation and we will be in touch! Sincerely, -Royal Ace

Welcome Derek! Let's have a look and see what's happening here. Get back to us so we can locate you in the system! Sincerely, -Royal Ace

Hey Derek! Thanks for getting back to us, we're reviewing the situation and we will be in touch! Sincerely, -Royal Ace

Welcome Derek! Let's have a look and see what's happening here. Get back to us so we can locate you in the system! Sincerely, -Royal Ace

Oceniono na 1 z 5

4 sure a scam

Royal Ace is a complete scam. I completed all the requests in order to withdraw my winnings. And as soon as I went to withdraw with rightful in mind, they locked me out and stated "oops something bad happened" as you can see down below where I uploaded the screenshot. Don't ever play here.
After RoyalAce replies back to me with this response.
Hello William, thank you for replying with the necessary information to locate your casino account. We use a 3rd party system for document validation and your identity documents were flagged as exceptionally high risk, our security department closed this and any associated accounts as standard procedure. Thank you for understanding, -Royal Ace Welcome William! Let's have a look and see what's happening here. Get back to us so we can locate you in the system! Sincerely, -Royal Ace
ANSWER: If submitting the same Drivers License or Passport to every other casino online game uploads my documents perfectly fine. How the heck could i be "high risk" The point is i'm not high risk. Royal made it up to come up with some logical reason behind closing my account for no reason. That was all they could come up with is my "document validation" Guess what, my documents were sent perfectally to you so try again Royal.

30 października 2023
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Hello William, thank you for replying with the necessary information to locate your casino account. We use a 3rd party system for document validation and your identity documents were flagged as exceptionally high risk. Since there were no cash deposits historically and the win was associated with a $100 maximum cashout free chip, our security department closed this and any associated accounts as standard procedure. Thank you for understanding, -Royal Ace

Welcome William! Let's have a look and see what's happening here. Get back to us so we can locate you in the system! Sincerely, -Royal Ace

Oceniono na 2 z 5

Royal ace finally we are able to speak…

Royal ace finally we are able to speak my email is jondoe199069@gmail my name is Justin whitledge for quicker response we should correspond thru email thanks trust pilot for getting the response I'll be back to let everyone know how this goes

16 października 2023
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Hey Justin, thanks for giving us your email so we could find you in the casino. We had a look and there are a couple issues here, the first is your account needs to be verified with documentation, that can be done in the casino cashier. The second is the minimum/maximum cashout on the free chip you are playing on is $100 and you currently only have $69 in the account. Let us know when you've got those two things in line and we will see what we can do to help! -Royal Ace

Oceniono na 2 z 5

I had won the jackpot on the newest…

I had won the jackpot on the newest game and the playthrough requirements are ridiculously high and couldn't be explained. I've sent numerous emails about my concerns nothing yet and that's been 2 weeks now. Help I'm at odds with my winnings and decisions with this casino.

30 września 2023
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Hey Armani, we found you in the casino and reviewed your account. The free chip in play at the time of the win came with a $100 maximum cashout. Here's the thing: The rules of the casino and also the rules of the free chips only allow one free chip between cash deposits and this win is on THE 24TH CONSECUTIVE FREE CHIP without ever depositing! We would love to help you but there really isn't anything we can do! Sorry to disappoint, really! -Royal Ace

Welcome Armani! Let's have a look and see what's happening here. Get back to us so we can locate you in the system! Sincerely, -Royal Ace

Oceniono na 1 z 5

Customer service very poor been waiting…

Customer service very poor been waiting for over a month to get paid out live chat never loads so you can't talk to nobody and they won't email me back very disappointing

14 września 2023
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Hey Britteni! We found you in the system, thanks for that! We see that the withdrawal was requested as standard Bitcoin, this is a manual process and takes much longer as everything needs to go through manually. Definitely use Coindraw whenever you can, it's AUTOMATED and much faster in most cases (and paid out in Bitcoin, often within hours!). We also see that you canceled and played back your requested withdrawal and didn't get a win on it. We can't do much about that but we did issue you a free chip (slots and keno only, 1x max cashout) as an exception to give you another chance to win, have fun and good luck! Sincerely, -Royal Ace

Welcome Britteni! Let's have a look and see what's happening here. Get back to us so we can locate you in the system! Sincerely, -Royal Ace

Oceniono na 1 z 5

Non paying rogue casino

I was given free spins from email marketing, from those free spins I won a small amount, but was able to beat the rediculous (almost impossible) playthrough, and claim the maximum winnings of $100.
Once I tried to withdrawal, I was prompted to make a $10 deposit by Bitcoin to verify the wallet that would get the payout.
I did this, then was prompted that it would take "up to" 1 week to process my withdrawal and "up to" 1 week after that for the $110 USD in BTC to be transferred to my wallet. 9 days later, all numbers I can find online for this casino are not in service and there is no response to the three email addresses I've come across.
What kind of casino can't pay their losses? What kind of casino takes 2 weeks to pay $100? What kind of casino can't keep the phone working?
The most pathetic excuse for a casino in the world - Royal Ace. A quick search shows that this is their way, and I should have expected to be ripped off for whatever they could get their grubby hands on.
Total owed $100 USD winnings + $10 USD "verification deposit".
Funny they keep sending me marketing emails multiple times per day, considering I still (2 weeks later) have not received one single response except for a reply to this review asking for my account info (which was promptly supplied) I think I'll do my gambling elsewhere (and I have, extensively).
How pathetic is it that they can't service their customers, reply to people on here about how they NEVER MADE A DEPOSIT (YOU SEND NO DEPOSIT BONUS OFFERS - HONOR THEM IF YOU WANT REPEAT DEPOSITORS); and only reply when they're called out in public? Its good they're sites like these, because for some reason they've gotten themselves removed from Ask Gambler's, which is pretty shady in itself.... They must have been sick of the constant influx of complaints for the same thing - Not Paying Out Winnings. You're a casino, you've got one job. Have some self respect and take some pride in how you're viewed by the public.

Casino replied here a couple times then stopped, I asked many times what documents they wanted and how to submit and got no response, then my withdrawal was denied on Oct 27, 3 weeks after requesting.

SITE TERMS SAY MUST VERIFY BY MAKING SMALL DEPOSIT NO MENTION OF DOCS!! ROGUE CASINO BEWARE!

I have completed everything in the site terms to qualify for withdrawal of my winnings, this denial constitutes gaming fraud by Royal Ace and validates the industry view that they are a rogue casino that deserves to be blacklisted.

5 października 2023
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Hey Matt! For fraud prevention purposes we need to verify our players. By your request we have reviewed all correspondence from your registered email account and could find no documentation previously submitted, mostly just threats if we don't pay (as demonstrated here). Please follow the instructions as per our last message, we will be happy to help once your account is confirmed and you have a verified means of payout registered in the system. Thanks! -Royal Ace

Hey Matt! Thanks for the cooperation, we found you in the casino. We don't see any issue with the withdrawal itself but we don't see any documents submitted or even an approved method of payout. Go the documents section in the casino cashier and verify yourself, then go to Customer Service and give them an updated Bitcoin address. If you finish that stuff then let us know here, we can help from there! Thanks, Royal Ace

Welcome Matt! Let's have a look and see what's happening here. Get back to us so we can locate you in the system! Sincerely, -Royal Ace

Oceniono na 4 z 5

This is a legit casino.

Hi. I submitted my withdrawal request on Oct 12 2023. I have been told 3-7 days for processing.That is a very long wait considering how they take my funds immediately. I will keep updating this review through the process. Hopefully I can conclude with a positive review.

Update- OK, I am changing my rating for this platform to 4 stars. It was exactly 3 days for my payout. It is a long wait but my experience has shown Royal ace to be reputable and I would recommend.

11 października 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

It's just another scam casino

It's just another scam casino, like all the Inclave casinos.

I redeemed two free chips in a row today, then I was able to cash out! Oh wait, that was a different casino that isn't a scam. At Royal Ace, if you redeem two free chips in a row, they cancel all your winnings and deny ALL future withdrawal requests.

You have been warned. It pays to read reviews before you spend money. Don't play at Inclave casinos!!! They are not regulated, there is no one to turn to if you get scammed and no one can help you get your money back.

9 czerwca 2023
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Hey Ittsue, we're still waiting on that info so we can review your account! We look forward to hearing from you. Sincerely, Royal Ace

Welcome Ittsue, we've just discovered this Trustpilot review page and we are systematically reviewing all complaints. Get back to us with your details so we can locate your casino account. We are here to assist if we can! Sincerely, Royal Ace

Oceniono na 1 z 5

Don't waste your time you might win…

Response: They made me deposit to get my money!!! I lost it so I should have been good for new promos sent to my email directly but I'm this case the casino's lying and didn't honor nothing they sent it's a rip!!!YOU SEE!!! They have all the proof I sent threw all there emails and over chats and wanna ask for more so they still don't have to pay almost 9 months later trust us,all off us on these platforms where here to help and avoid this casino watch as they close this case not resolved and those crooks will continue to unfairly take your hard earned money original review: Don't waste your time you might win here and there but you'll never get paid I got paid once but won multiple times and they always come up with some crazy rule where they don't have to pay even if you can prove them wrong I got videos pictures withdrawal screenshots and allot more even there site glitching out any taking a major jackpot from me keep posting all over like me to save others there money as well as time

1 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Thanks for getting back to us so we could find your account Paul. We can see that you cashed out for $100 WITHOUT EVER DEPOSITING IN THE CASINO! Awesome! We give a ton of free chips away but we have to set a limit, you got paid on the first withdrawal because it was your first free chip. Only one free chip is allowed between cash deposits so when you won on another one without depositing in the middle it was denied because those are the rules. Really sorry to hear you were disappointed but we hope you enjoyed the FREE MONEY anyway! Yours truly, -Royal Ace Casino

Welcome Paul, we've just discovered this Trustpilot review page and we are systematically reviewing all complaints. Get back to us with your details so we can locate your casino account. We are here to assist if we can! Sincerely, Royal Ace

Oceniono na 1 z 5

SCAM

I deposited money without a bonus. My account shows fully verified yet I have been waiting almost a month for my withdrawal. It still shows as pending.. I have contacted customer care at least 10 times. First I was told they would escalate the issue to management and I would hear back on 2-3 business days (this was 2 weeks ago) then I was told they would put a ticket in and I would hear something in 24 hours yet another week has passed and still nothing. I have tried emailing as well and never get a reply! I will never play here again!!!

23 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Hey Elizabeth! We're still waiting to hear back from you. We take player satisfaction seriously and if there is anything we can do to help we are on it! Sincerely, Royal Ace

Welcome Elizabeth, we've just discovered this Trustpilot review page and we are systematically reviewing all complaints. Get back to us with your details so we can locate your casino account. We are here to assist if we can! Sincerely, Royal Ace

Oceniono na 1 z 5

SCAMMERS

They paid out a few times but now I've been waiting over a year on a 2500 withdrawal and I just keep getting played and a run around SCAM

10 października 2021
Opinia niezależna
Logo Royal Ace Casino

Odpowiedź od Royal Ace Casino

Hey Nick! We're still waiting to hear back from you. We take player satisfaction seriously and if there is anything we can do to help we are on it! Sincerely, Royal Ace

Welcome Nick, we've just discovered this Trustpilot review page and we are systematically reviewing all complaints. Get back to us with your details so we can locate your casino account. We are here to assist if we can! Sincerely, Royal Ace

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej