River Chic Designs Recenzje 

99
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

I only gave four stars because I received the products that I purchased. However, the paper towel holder is cheaply made but not cheaply priced. I was pretty disappointed in the lower quality. It isn'... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I ordered a twisted metal candle holder. I received the same in a very timely manner, actually much quicker than I anticipated. And it arrived in good condition, packed well. Your website was easy... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I love all the beautiful things I've purchased from River Chics. They are shown exactly what they are and show up beautiful. I did have a problem not receiving my full order. But when I brought it t... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

The quality of some items was great. I returned an order and asked questions through the website and had quick results. I had to return an item and I am still waiting for my refund and an answer to my... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

3,6

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

99 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 90% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,6

Wszystkie recenzje

(99)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 80

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

This is one of the best companies I’ve…

This is one of the best companies I’ve ever dealt with when ordering items. I had to ordered a beautiful iron swan for my outside table in June, the swan never arrived And I emailed the company within three days. I had a brand new swan! UPS said, lost the item and this company replaced it. Well done!

13 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I ordered two of these pretty green…

I ordered two of these pretty green pillows and when I received them they were a horrible dirty color, not pretty at all. Here’s what I received. When I requested to return my request was denied. I have tried to post a picture but no luck, not able to show you how ugly and dirty they look.

12 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo River Chic Designs

Odpowiedź od River Chic Designs

We’re sorry you were unhappy with the color of the pillows. The pillows you received are the same style and color shown in our product photos, and we have sold more than 1,000 of this particular pillow with very positive feedback.

Your ReDo Free Returns request was denied because ReDo was not purchased with your original order. This does not mean your return was denied. As explained in the email we sent you, you are still welcome to return the pillows within our posted return period using the carrier of your choice and at your expense.

Our return policy clearly explains that prepaid return labels are only available when ReDo is purchased at checkout. We also provided you with a direct link to that policy.

We asked you to send us photographs of the pillows so we could review your concern regarding the color, but we have not received those photos.

To clarify for anyone reading this review: the customer was not denied the ability to return the pillows. The request for a free return shipping label was denied because that optional service was not purchased with the order. And, you also REFUSE to email us photo's.

Oceniono na 4 z 5

The towel rack was not like the…

I was not happy with the rack I received. They said that many had presold quite a few and that the shipment came in a bit different than they expected and offered to discount the item. I couldn't use it in my space and returned it. The second piece was perfect for my space. I appreciated them reaching out to me to try and take care of the problem.

13 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Shipped me the wrong item

Shipped me the wrong item. Wanted me to arrange to get it back to them.
Very slow in arranging UPS pickup.
Probably worst of all, they refused to send my correct order until they got the order they sent by mistake back.
Poor customer service…never again.

6 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo River Chic Designs

Odpowiedź od River Chic Designs

We acknowledge that we made an error and shipped the incorrect item, and we apologized to you immediately.

The item you received has a retail value of approximately $150, while the item you originally ordered was approximately $20. We contacted you several times and asked that the incorrect merchandise be returned using the return arrangements we provided. You repeatedly stated that you did not feel you should have to return it because the shipping error was ours.

While we fully accept responsibility for sending the wrong item, the merchandise still needs to be returned. We explained in multiple emails that as soon as UPS confirmed pickup of the incorrect item, we would immediately send the correct $20 item you ordered.

UPS has now attempted pickup at your location twice, but the package has not been collected because no one answered the door.

We have made every reasonable effort to correct our mistake at no cost to you. We simply need the incorrect $150 item returned so we can complete the exchange and send the merchandise originally ordered.

Oceniono na 1 z 5

They shipped me the wrong item

They shipped me the wrong item - their error - and wanted me to wait until the person that received my items returned them before shipping the correct items to me. What I ordered cost four times what they sent. Customer service was very poor.

22 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Returns Are Unreasonably Difficult

This company makes returns extremely difficult for the customers. Their UPS label expired less than 12 hours after they emailed it. They’ve had my return received in hand for the last 18 days and have not processed it. I now have to dispute the charge. I don’t recommend shopping here.

31 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo River Chic Designs

Odpowiedź od River Chic Designs

We are sorry you were dissatisfied, but this review does not accurately reflect what occurred.

On July 1, you requested a ReDo prepaid return label. The email containing the label was delivered and opened that same day. The email clearly stated that the label was valid for 7 days, which is a requirement established by the shipping carrier, not by our company.

After eight days passed without the package being shipped, ReDo sent an automatic notice advising that the unused label had expired. You then contacted us and explained that you needed additional time to mail the return. As a courtesy, we contacted ReDo and had the label extended for you.

Once the merchandise was returned, the refund was processed within the timeframe stated in our posted return policy. The return has been completed, and there is no remaining refund or balance owed.

Oceniono na 1 z 5

Beware of this company

Beware of this company! They have horrible customer service, I ordered a songbird nest candle holder for my granddaughter’s birthday. After waiting for 2 weeks, I emailed the company to inquire about when item will be shipped. I got a email from them, saying my order was cancelled, no reason given. I called them this morning, the person said “yes, order was cancelled! Then she hung up in my face! All I wanted to why order was cancelled after waiting for 2 weeks! This company is not to be trusted! Also tried calling them several times, which kept getting their voicemail!

This company lied about 3 times! (1) they said I called daily, that was the first lie (2) did not post anything on Facebook page (3) they said I was refunded fully, have not been refunded! I sent 2 messages only to this company, because I didn’t think the first one went through, this company should not even be in business, if this is the way they do business, they feel like they have to lie to make themselves look good! Furthermore, the reason I called repeatedly today is because I wanted to know the reason for cancellation! Oh! Also they claim they told me the reason for cancellation, they did not!

26 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo River Chic Designs

Odpowiedź od River Chic Designs

This review does NOT accurately reflect what occurred.

The customer contacted us repeatedly, often daily, requesting updates on the order. Each time, we responded and explained exactly how many business days had passed and confirmed that the order was still scheduled to ship within our clearly posted processing timeframe. She once again sent an email over the weekend asking why it had not shipped - while our office is closed.

The customer then began posting hostile and inappropriate comments on our Facebook page and ad's and stating we refused to respond to her recent email - even though our office was closed and no emails being answered. Due to the continued harassment, we made the decision to cancel the order and sent an email explaining the reason for the cancellation.

Afterward, the customer called our business over and over today while we were helping other customers, despite being informed that the order had already been canceled.

As a small business, we reserve the right to refuse service when communication becomes abusive or harassing - which we opted. The customer was fully refunded and is welcome to purchase from another retailer, but we will not accept future orders from this individual.

Oceniono na 5 z 5

Well I love the products this company…

Well I love the products this company provides for us. A wide variety of gift, household decor and candles that are unique and beautiful. The owner called me personally when I had a snafu on an address issue. I was so appreciative of that personal service. Great customer service.

10 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo River Chic Designs

Odpowiedź od River Chic Designs

Thank you so much for your wonderful 5-star review! It was truly a pleasure speaking with you.

I hope you were able to get your photo frame, and what a wonderful neighbor you have for helping you out! I also hope you were able to get the shipping address updated on Facebook so you won't have to worry about future orders being sent to your old address.

Thank you again for your kind words and for supporting our small family business. We truly appreciate you and hope you enjoy your new photo frame! ❤️

Oceniono na 1 z 5

This company lacks customer service

This company lacks customer service
I purchased a item not knowing the sender river chic would switch transport from ups to usps and in doing so it was sent to the wrong address and sent back to River chic I sent atleast 7 emails trying to have the item which was paid for returned to me and no response
I had my credit card get involved and again they got no response
Will not ever purchase from this company again

It’s a veteran who owns it well he just ripped off another veteran

28 maja 2026
Opinia niezależna
Logo River Chic Designs

Odpowiedź od River Chic Designs

Unfortunately, the information in your review is not accurate.

The package was returned because the shipping address provided with your order was not a valid deliverable address. Neither UPS nor USPS can deliver a package to an address that does not exist. This was not a carrier error.

After the package was returned, you contacted us and requested that we reship your $19.99 item. We explained that the original shipment to Washington cost us $14.00 in shipping charges and that, because the incorrect address was entered at checkout, you would need to pay the shipping cost to have the order sent again. Instead, you insisted that we reship it at our expense.

While we are always happy to help our customers, we cannot absorb additional shipping costs that result from an incorrect address provided when the order was placed. It is the customer's responsibility to verify that their shipping information is accurate before completing a purchase.

We appreciate the service of all veterans, and we also believe reviews should accurately reflect what occurred by veterans as well and not exaggerate.

Oceniono na 1 z 5

Very disappointed

UPDATE:July 8, 2026

I spoke with the owner on the phone. He requested that I file a damage report, which I did. He has refunded my money.

After waiting a very long time for my purchase (Father Your Nest Picture Frame) it arrived bent! It was packaged well which tells me that it was bent when it was packed. I am so disappointed! My husband called the company yesterday and left a message. No call as of yet. I have pictures but no way to attach them.

I cannot recommend this company. I would have shown zero stars but it wasn’t an option.

29 czerwca 2026
Logo River Chic Designs

Odpowiedź od River Chic Designs

We are sorry to hear that you were dissatisfied with your experience. The item shipped to you was inspected prior to shipment and left our facility in good condition.

As clearly outlined on our website, all damage claims must be submitted through our online damage reporting process, which requires photographs of the item, packaging, and shipping label so that we can properly document and process the claim. Unfortunately, these procedures were not followed prior to this review being posted.

We also note that your call was placed after business hours, which did not provide us with an opportunity to direct you to the required damage claim process. After contacting you, you indicated that you would update your review if a replacement was sent. We explained that, as with all customers, we must first receive the required documentation and process the damage claim in accordance with our policies.

We do not issue replacements solely because a negative review has been posted. Our damage claim procedures exist to ensure that all claims are handled fairly and consistently for every customer. Once the required documentation has been submitted, we will be happy to review and address your claim in accordance with our policies.

Oceniono na 5 z 5

beautiful vase....love it....nicely…

beautiful vase....love it....nicely made....shipped on time

17 czerwca 2026
Logo River Chic Designs

Odpowiedź od River Chic Designs

Thank you so much for your 5-star review! We are thrilled to hear that you love your vase. We truly appreciate you taking the time to share your experience, and we hope it brings beauty and enjoyment to your home for years to come.

Thank you again for supporting our small family business!

Oceniono na 2 z 5

What I ordered is not what I got

What I ordered is not what I got. Do I like the item I received? Yes, it’s a 10/10 for what it is. It’s just not at all like the advertised picture. Was shipping slow? Yes, absolutely extremely slow without updates. Was customer service responsive when I inquired as to my ship date? Yes, but with rude words ie if you don’t want to wait you can cancel!

17 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

NEVER ORDER FROM RIVER CHIC

I ordered a shelf in February 2026. I still have not received it. It is now June of 2026. I called them numerous times. Left messages,No RESPONSE!. Their customer service is an answering machine.
I am now out $54.00!!
If you want to give River Chic money order an item! You will never see your merchandise but River Chic will keep your money!!!! Word to the wise NEVER DO BUSINESS WITH RIVER CHIC!!!!!!!!

12 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo River Chic Designs

Odpowiedź od River Chic Designs

Unfortunately, this review is not accurate. The wall shelf you ordered was a pre-order item, and as discussed with you by phone, your payment had been declined. We explained that we are unable to ship orders that have not been successfully paid for.

Once you realized the payment had not been processed, you promptly completed the payment, and we immediately shipped your order. UPS tracking number 1Z923R750395605263 confirms that your wall shelf was delivered successfully.

We understand delays can be frustrating; however, in this case, the shipment delay was due to the order remaining unpaid until the payment issue was resolved.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej