Revive Memories Recenzje 45

Wynik TrustScore: 3 na 5

3,1

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

My mother passed away in the 1970's with a dreadful cancer. I was young, she was young! I never saw her 'move' or smile as we had no video footage then. We did not have a cine camera etc. I saw Re... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I was happy to pay the initial fee to see my parents again (and very happy with the video) but today noticed that they have taken £39 from my PayPal account without my authorisation. Despicable to pl... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I subscribed to a promotion to help me remember my deceased parents. That cost $1 I was charged $70 later that month and I have just been charged another $70 I have no doubt the service... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

My experience with revive memories was wonderful, it was a very simple process and fun looking at how a single picture can be made into a snap movie…. I only felt the monthly fees were too high for me... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

Napisane przez firmę

At Revive Memories, we believe that memories shouldn't just sit in photo albums or on dusty shelves. They deserve to live, to move, and to be felt again.


Dane kontaktowe

3,1

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

45 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 89% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

I was happy to pay the initial fee to…

I was happy to pay the initial fee to see my parents again (and very happy with the video) but today noticed that they have taken £39 from my PayPal account without my authorisation.
Despicable to play on emotionally vulnerable people with a disingenuous 'subscription ' masquerading as a obe off fee.

10 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

A Beautiful Service That Brings Your Photos To Life

My mother passed away in the 1970's with a dreadful cancer. I was young, she was young!
I never saw her 'move' or smile as we had no video footage then. We did not have a cine camera etc.
I saw Revive Memories and had to really think about if I wanted to see her. I lost my brother recently and after a lot of pondering, decided, with apprehension to bring my mum to life.
It was such an easy process and it took some hesitancy to press the button.
When I did, my mum moved and smiled with her warm beautiful smile. I immediately cried and could not stop. It was fabulous. I have that memory downloaded and have shown my son what his grandma was like. Unfortunately, I could not carry on the auto unless cancelled subscription and received fantastic customer support upon cancelling. But, if anyone has multiple images they want to revive I would highly recommend the subscription, that can be cancelled in any month. The after sale service is quick, genuine and kind.

9 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Watch out for subscription charges

I subscribed to a promotion to help me remember my deceased parents.

That cost $1

I was charged $70 later that month and I have just been charged another $70

I have no doubt the service is valid and good for some people but I had no idea I would be charged.

I hope
The customer service is good and these charges can be refunded- I haven’t used the service at all

8 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Had a problem and it was resolved in a…

Had a problem and it was resolved in a few days

18 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hi Mike,

Thanks for sharing this. 😊 I’m glad we were able to get things sorted for you, and I really appreciate your patience while we resolved it. 🧡

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 3 z 5

Beware the $1 trial that easily leads to a full subscription

A total con.

Paid $1 and then a week later and out of the blue, it says my 7 day trial has ended and I have been deducted $39.90.

As far as I was aware I just paid $1 for the one photo they changed.

After contacting them, as below, they promptly gave me a full refund.

22 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hi Iain,

I understand why this felt frustrating, especially if you expected it to be a one-time payment for the photo.

Let me help get this sorted for you. Please email me at help@revivememories.co and I’ll check your account and make sure everything is taken care of, including your refund.

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 5 z 5

My experience with revive memories was wonderful and fascinating

My experience with revive memories was wonderful, it was a very simple process and fun looking at how a single picture can be made into a snap movie…. I only felt the monthly fees were too high for me at this point and fortunately, Mary, made the cancellation very easy while allowing the tokens earned remained active. Outstanding professionalism

22 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hi Steve,

Thank you for taking the time to write such a thoughtful review, it really means a lot. ☺️ I’ll make sure to pass your kind words on to Mary, she’ll truly appreciate it.

We’re really grateful you gave us a try and for sharing your experience with us. 🧡🙏

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 5 z 5

Menories

So really helpful

19 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hi Ashwin, thank you for your kind words. I’m really glad the experience was helpful for you. 😊

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 3 z 5

Be aware this is a subscription product

I recently lost my younger brother and in a state of sleepless grief Revivememories appeared on my feed. I paid for the single image being completely unaware that this was a subscription. I only realised whilst randomly checking my banking due to another payment being taken. I was able to cancel the contract relatively easily and have also ensured that the subscription link has been cancelled with PayPal which was my initial form of payment. Attempts to obtain refund were initially ignored however further contact with customer service resulted in a refund of the subscription fee taken.

I believe the concept of the product to be good however the transparency and clarity of terms and conditions are easily missed. The algorithm presents this at a time of incredible vulnerability for multitudes of people and the terms and conditions detailing subscription are evidently being missed by many looking at the reviews here.

* edited review following customer service intervention and refund being issued.

17 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hi Dear Joanne,

I’m truly sorry for your loss. Reading your message, it’s clear you came across us during a very vulnerable moment, and the last thing you should have experienced is confusion or added stress around payments.

I completely understand why the subscription felt unclear, especially in that situation. That’s not the kind of experience we want anyone to have, and I’m really sorry it felt that way for you.

I also want to thank you for updating your review, it genuinely means a lot. I’m glad our customer support team member Mary was able to resolve the refund for you in the end. I do wish it had been faster and smoother from the start, and I will take this as an important point for improvement with my team. Thank you for giving us the opportunity to do better here.

Please know that our highest priority is always your experience and how you feel when using our service, especially when those memories are tied to something so personal.

If there is anything at all still unresolved or if you ever need support in the future, you can reach me directly at help@revivememories.co, and I will personally take care of it for you right away.

Sending you warmth and strength during this hard time 🧡🫂

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 1 z 5

Was very happy with the trial video I…

Was very happy with the trial video I made for $1 but very unhappy that they charged me $40 after 7 days as a monthly subscription. It's in the fine print and they refused a refund.

3 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hi Robert,

Thank you for sharing this. 😊 I’m really glad to hear you liked the trial video, but I’m truly sorry the subscription charge felt unexpected and left you with a negative experience. 😥

That’s not how it should feel after trying something you enjoyed.

Please contact me directly at help@revivememories.co, and I will personally review your case and take care of your refund right away.

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 1 z 5

FRAUDSTERS

Used 7 day trial to try it out. Cancelled at end but they deny I cancelled and are still stealing from my account. I will get legal advice. They are fraudsters and will steal from you without ethics and terrible customer service. AVOID THEM.

12 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hi Robyn,

I can hear how frustrating and serious this feels for you, and I’m really sorry this has been your experience. Thank you for taking the time to write this, I do take it seriously. If you cancelled and were still charged, that’s not how it should work, and I want to look into this for you properly.

Please contact me directly at help@revivememories.co, and I will personally review your account, stop any further charges, and issue your refund right away. I will take full care of this for you.

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 1 z 5

Just seen twopayments of $39.99 taken…

Just seen twopayments of $39.99 taken from my Pay Pal account. I used their $1 trial and they have signed me up to their scam account. Steer well clear of this company

10 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hello Christine,

I’m really sorry this situation felt so concerning, especially seeing two charges appear unexpectedly on your PayPal. I understand why that would raise alarm. This is not the experience we want anyone to have, and I’d really like to look into what happened in your case.

Please contact me directly at help@revivememories.co, and I will personally review your account, make sure everything is clear, and take care of this for you, including your refund.

I’ll make sure this gets resolved properly for you. 😊

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 1 z 5

Check T&C

The small print in their terms and conditions says they will charge you $39.90 per month even if you cancel as it must be within the 7 day trial.
Never noticed the monthly renewal.

8 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hello Susan,

I understand how this could feel unclear, especially if the renewal wasn’t something you noticed at the time. That can happen more easily than people expect, and I’m really sorry it caught you off guard.

I’d like to make sure this is properly sorted for you. 🧡🙏

Please email me directly at help@revivememories.co, and I’ll personally check your account and take care of everything for you, including your refund. I’ll make sure this is resolved clearly and without any hassle for you.

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 1 z 5

They are scammers

Revive memories are a scam you initially pay $1 and then they take $39.90 out of your account,every month,without authorisation.

2 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hi George,

Thank you for taking the time to share your experience, I really appreciate you writing this. I understand how this situation could feel concerning, and my highest priority is to make sure every customer feels supported and fully understands how our service works.

Please reach out to me directly at help@revivememories.co, and I’ll check your account myself and fix this for you straight away, refund included.

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 1 z 5

You charged me for a recurring charge…

You charged me for a recurring charge that I DID NOT SIGN UP FOR! I sent you an email about this and I’m calling my bank to report this! Take this charge off my card!

1 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hello,

I can see how frustrating and urgent this feels, especially if you’ve already reached out and haven’t had clarity yet. I’m really sorry for that experience.

Please send me a message directly at help@revivememories.co, and I’ll prioritise your case, check everything on your account, stop any further charges, and arrange your refund right away. I’ll make sure this is handled quickly for you. 😊🙏

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 5 z 5

Revivememories has given life to the…

Revivememories has given life to the photos I hold close to my heart. My daughter recently passed away. I sit with photos of her everyday, I'm afraid I'm going to forget. One evening I came across Revivememories website and everything changed. They brought the photos, memories, of my daughter to life!! it's like having my daughter here with me!! the quality is unbelievable!! Mary, from Revivememories, is absolutely wonderful. Your memories, full of happiness or grief, are safe with Revivememories. Photos really are worth a thousand words and for some of us there are no words to express the deep meaning of our photos. Revivememories "gets it" and handles your photos with care. It's ok to be hesitant. If it's grief that's holding you back be gentle with yourself, when you're ready they'll be there for you and you won't be disappointed. It's ok to not be ok. The care that you will receive is second to none. The first step is always the hardest but once you take it you'll be glad you did!!

3 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hello Dear Carie,

Thank you for writing this… I’m truly so sorry for your loss.

Reading your words, you can really feel how much your daughter means to you. I’m honoured that we could play even a small part in helping you feel close to her again.

What you shared is incredibly powerful, and I’m so grateful you took the time to express it so openly. It means a lot to all of us, and especially to Mary, I’ll make sure she sees this.

Sending you so much warmth and strength. 🧡🙏🫂

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 1 z 5

I’m from Australia to start with

I’m from Australia to start with. I didn’t know or did they say it was build US dollars,
I didn’t sign up to anything. I just paid for the minimum amount of tokens and then without my authorisation they build me a week later for around $69. I can’t remember exactly. I would have to go back in there but it was a lot. This is a total scam. I sent them an email and they told me that they could not give me a refund. Of course I have cancelled it but I am very upset that I have lost that money.

11 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hi Elly,

I’m also sorry to hear you were left feeling like nothing could be done when you reached out earlier, that’s not how it should have been handled.

If you’re open to it, please send me a message at help@revivememories.co, and I’ll take another look at your account myself and help you get this properly sorted, including your refund. 🧡🙏

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 2 z 5

Great customer service

Like many others I too have been charged $39.90 unexpectedly.
Have tried to email the dispute address given but it just keeps failing to send. Will update if I manage to get a refund 🤔
Edit - i received my refund very quickly - company were very helpful and replied quickly. I really think they need to change the way the ordering process works tho, the only way to get your first photo is to agree to the subscription apparently. I (and many others) didn't notice this at the time - makes it seem like a scam but it was all sorted out for which I am very grateful.

24 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hi Sharron,

I can see that our customer support team member Mary has already issued your refund. 🧡 I’m really sorry for the frustration you experienced, your satisfaction is very important to us.

If there’s anything else you need, please feel free to reach out to me directly at help@revivememories.co, and I’ll be happy to help. 😊🙏

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 1 z 5

Do Not Use

Do Not Use, Its a Scam..you'll make one purchase then they will steal your credit card number and try to charge you for unauthorized purchases

19 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hello,

I’m really sorry this situation has caused you concern. 😥 Your satisfaction and peace of mind are my highest priority.

Please reach out to me directly at help@revivememories.co, and I will personally look into this and make sure everything is resolved for you, including your refund. 😊

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 1 z 5

Awful DO NOT SIGN UP FOR THE $1 OFFER

Awful. Same as everyone else. Paid $1 then had email notifying me of a deduction of €39 from bank account. Shocking. Totally dupe people and you cannot see any comments under their social media. Absolute scam.

12 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hello Miss Murray,

I’m sorry this has been your experience, especially seeing that charge come through unexpectedly.

I’d really like to make this right for you. Please email me at help@revivememories.co
and I’ll take care of your case and arrange your refund straight away. Your satisfaction is my highest priority. 🙏😊

Emma
Customer Support Team Lead

Oceniono na 5 z 5

I uploaded a photo of me and friends…

I uploaded a photo of me and friends from a very long time ago and bringing it alive put the biggest smile on my face. I will be back for more at a later date. Great service.

9 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Revive Memories

Odpowiedź od Revive Memories

Hello, Mr J Varney,

That’s so nice to read. There’s something special about seeing an old moment come back to life like that, especially with friends. I’m really glad it brought a smile to your face, that’s exactly what we hope for. We’ll be here whenever you feel like bringing another memory back. 😊

Emma
Customer Support Team Lead

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej