Relaxium Recenzje 163

Wynik TrustScore: 2 na 5

2,0

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Besides it not working, now Relaxium has Dr Phil as a spokesperson! Phil has been sued on many levels, I.e., lying, etc.. this is now a laughing joke. Relaxium should be ashamed of itself.

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Received a trial bottle. Product did not deliver as advertised. a Month a latter I received 3 more bottles, which I did not order. Called Customer Service , told ot return to sender. I did as requeste... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

This Product works Great! I take it about 30 minutes before I want to lay down, and it gradually takes affect the ingredients are all natural. I dont know about yall but when I see an ingredient list... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

During your trial period they start charging you credit card. Cease with the sneaky sales tactics. We were prepared to order the product but when Wells Fargo notified me of their attempts to charge my... Zobacz więcej

Reakcja na opinię


Dane kontaktowe

2,0

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

163 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

They are the epitome of Scam Artistry

They are the epitome of Scam Artistry. Orders are done via telephone “menu”. They try to get you to agree to a trial that includes a small fee for two bottles followed by $119.00 every month unless you cancel. If you refuse they then allow you the trial sample at no further cost. They they try to interest you in two other products. I declined these and in several days received two bottles and was billed $7.95. Sure enough two weeks later I was billed $119.90. When I called the company, they said that the monthly order was never canceled. This is true because the automatic monthly order was NEVER AGREED UPON! À quick call to my credit card company quickly resolved the problem. I’ll receive no further bills. And most importantly of all the product doesn’t work! You’d be better off taking a hot shower, and getting into bed and counting sheep, backwards, starting at one hundred.

10 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

I appreciate you taking the time to share your experience, and I'm sorry for any confusion regarding your order.
Our trial offer is designed to let customers experience Relaxium Sleep risk-free with just shipping costs. When customers accept the trial, they receive two bottles for $7.95 shipping, with the understanding that if they love the product, they'll automatically receive monthly shipments at $119.90 unless they cancel. We aim to make these terms clear during the order process, though I understand there may have been miscommunication in your case.
We would have appreciated the opportunity to assist you first. I sincerely apologize that this wasn't handled easily. We never want customers to feel misled about what they're agreeing to.
Regarding the product's effectiveness—sleep solutions can work differently for everyone, and we genuinely appreciate that you gave Relaxium a try. While many customers find meaningful results, we understand it's not the right fit for everyone.
If there's anything we can do to help ensure your account is fully resolved, please don't hesitate to reach out to our customer service team directly. We're committed to great customer service.

Oceniono na 1 z 5

I received the free bottles and before…

I received the free bottles and before I finished the first bottle they charged me $119. I canceled my order and told them I didn't want it because it didn't work for me.

No response and no refund and no delivery of the product they charged me for.

Total rip-off.

15 października 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

I sincerely apologize for the frustration you've experienced with your order and billing. This is not the experience we want any customer to have.
I'd like to help resolve this right away. Our trial offer does convert to a shipment after the trial period, but if you had canceled before that the trial period ended, you would not have been charged. Relaxium also offers a 90 day money back guarantee. All terms are explained and each customer has to agree that they have read and accept the terms before their order can be submitted.
Could you please contact our customer service team directly at 888-353-1205 or support@relaxium.com with your order details?
We truly appreciate you giving Relaxium Sleep a try, and I'm sorry it didn't provide the results you were looking for. Your feedback helps us improve our service for all customers.

Oceniono na 5 z 5

This Product works Great

This Product works Great! I take it about 30 minutes before I want to lay down, and it gradually takes affect the ingredients are all natural. I dont know about yall but when I see an ingredient list that looks like a Chemistry project it makes me wonder. Not the case here this is Great, Before I was taking these ingredients by themselves and having to buy each one in a bottle, This puts them all into one pill. Excellent formulation, curious to try your other products, Doctor Approved!

15 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

We're thrilled to hear Relaxium Sleep is working so well for you! It sounds like you've done your research on natural sleep support ingredients, and we love that you appreciate Dr. Ciliberti's thoughtful formulation—bringing those key botanicals together in one convenient capsule was exactly his goal.
Your comment about the clean ingredient list really resonates with us. We're proud to keep our formula transparent, without unnecessary fillers or complicated additives.
If you're curious about our other products, we'd be happy to help you find the right fit! Relaxium Calm and Flexium are also formulated with that same commitment to quality, drug-free ingredients.
Thank you for being part of the Relaxium family, and here's to many more restful nights!

Oceniono na 1 z 5

I have been using Relaxium for over a…

I have been using Relaxium for over a month and so far, it has done nothing for my sleep. Also, when I tried to cancel the order, I was told I would be charged full price for the 2 bottles of Relaxium I received which was over $150.00. When I told them I would be filing complaints with the BBB and state AG's office, they settled with charging me $25.90. Mike Huckabee states on the TV commercial that it is guaranteed to work on the first day but sure did NOTHING for me after over 30 nights of taking it........

28 października 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

Thank you for sharing your experience. I’m truly sorry to hear that Relaxium didn’t meet your expectations after consistent use. While most customers see positive results, we understand that individual responses can vary. I appreciate you bringing the billing concern to our attention and I’m glad it was resolved in your favor. Customer satisfaction is guaranteed-- as is the promise regarding working the first night--if it doesn't work to your satisfaction-- you can return for a full refund within 90 days. Again your feedback is invaluable—it helps us improve both our product and customer experience.

Oceniono na 3 z 5

Relaxium scam

I ordered relaxium and it doesn't do anything for me and now they have taken more money out of my account. I tried to call them but all I get is a recording and can't talk to anyone. I can't afford this to take out money from my account when I did not subscribe to this. I need that money put back on my account.

16 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

Thank you for bringing this to our attention. We understand how frustrating this situation must be, and we want to assure you that we take these concerns seriously. Relaxium offers a 90-day money-back guarantee, and we never want any customer to feel unable to reach us. Our customer service agents are standing by from 8am-8pm M-F, and Saturdays 10am-7pm, also Sundays 1pm-4pm to ensure we can be contacted. We also have our self-help desk available 24/7.
Please contact me directly at billie.n@relaxium.com or 301-437-7590 so we can review your account, stop any future charges, and process any applicable refund. Your satisfaction is our priority, and we’re committed to resolving this promptly.

Oceniono na 3 z 5

Buyer beware

I wanted to try a bottle on their test promotion which clearly stated a 90 day money back guarantee, I however did not read the fine print and there is no guarantee. As I navigated their long and drawn out process. They wanted to sell me a memory pill which I did not want, I found myself unable to get off the website. I closed the website. the next day I was charged $360. I immediately decided to cancel this order as I felt this was very shady. Nothing has shipped yet they want to keep $159. Update. The next day is supervisor contacted me and gave a 100% refund on canceled order. I wish they would have given me that option on their website and this email would not have occurred.

13 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. At Relaxium, we stand behind our 90-day money-back guarantee and strive to make the process as simple and transparent as possible.
It sounds like there may have been some confusion during the ordering process, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. We never want our customers to feel pressured or misled. Please know that your satisfaction is our top priority, and we’d like the opportunity to make this right.
Could you reach out to 301-437-7590 or email billie.n@relaxium.com  so we can review your order and ensure you receive the resolution you deserve? We appreciate your feedback—it helps us improve and provide the best possible experience for all our customers.

Oceniono na 3 z 5

Excellent all-natural formula

I love that it uses ingredients like ashwagandha and chamomile. It feels safe, gentle, and effective.

2 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

We're so happy to hear this! Those ingredients were carefully chosen for exactly the reasons you mentioned—ashwagandha for stress support and chamomile for its gentle calming properties. Knowing you feel safe and confident using it makes our day. Thank you for trusting us with your wellness!

Oceniono na 5 z 5

Relaxium

I have been using Relaxium about 10 years
I am a leukemia patient, It helps greatly with my sleep and mental state I highly would recommend it
Rick d

28 października 2024
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

I appreciate you sharing your experience with Relaxium, Rick. It sounds like you've found something that works well for you over the past decade, which is significant—especially given the challenges that come with managing leukemia and its impact on sleep and overall well-being.

Your recommendation matters:
Personal experiences like yours help others who may be struggling with similar sleep issues understand what might work for them. The mental health component you mentioned is particularly important—good sleep truly does support emotional resilience during difficult times.
Thank you for taking the time to share your positive experience. Wishing you continued restful nights and good health management ahead!

Oceniono na 4 z 5

Only minor changes

I’ve been using it for three weeks and while I fall asleep a bit quicker, I still wake up during the night.

26 października 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

I hear you – falling asleep faster is progress, but those middle-of-the-night wake-ups can be just as frustrating and will take longer to adjust.
Here's what might be happening:
These actually involve different mechanisms in your body. Some solutions work on one but not the other.
A few things to consider:
Check the timing and dosage. Play around with both, maybe one capsules is sufficient as sometimes less is more, or taking it earlier in the evening might help.
Look at your sleep environment. Waking during the night can be triggered by temperature (rooms that are too warm), noise, light, or even your sleep position. Your body naturally goes through lighter sleep phases where it's easier to wake up.
Consider what's waking you. Are you waking to use the bathroom? Anxious thoughts? Physical discomfort? Each has different solutions – limiting fluids before bed, stress management techniques, or addressing pain/discomfort.
Give it more time, but track patterns. Three weeks is decent, but some sleep improvements take 4-6 weeks to fully develop. Keep a simple log of when you wake and any patterns you notice.

Oceniono na 1 z 5

BUYER BEWARE

A Relaxium advertisement came across my social media feed. I was intrigued by the product and the promotional pricing so I purchased. The flow of the purchase process on their website was lengthy. I'm sure this is where the small font size terms were hidden. I was charged the $8.51 promotional price and received the product in an average amount of time. The product was not bad. It did help me drift to sleep… BUT Relaxium shows up on my credit card statement AGAIN, but for this time $128.29. Now, according to the website, I'm on a subscription and will be billed each month. I paid for a TRIAL. Do not overlook the hidden terms buried within the long checkout process. Then I call to get a refund and I'm met with the voice of a young girl who repeatedly scoffed at me for wanting a refund… correcting me on how I am wrong and I made the mistake. Girl… you just lost a customer with your terrible customer service.

22 października 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

Please reach out to me so I can have the opportunity to assist you with this matter. We do offer subscription because customers find it convenient. We do have the customer confirm they have read and agree (one Paragraph) before they can submit their order.
We regret any misunderstanding. Please contact me at 301-437-7590.

Oceniono na 5 z 5

Effective but expensive

Works well, no doubt about that, but the monthly cost is higher than I’d like. Still keeping my subscription though.

1 września 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

Thank you so much for sharing your feedback—we're thrilled Relaxium Sleep is working well for you!
I completely understand the investment adds up month to month. Quality sleep makes such a difference in every area of life, and we're grateful you're seeing results that make it worthwhile.
If you'd ever like to explore our multi-bottle options, they do bring the monthly cost down significantly. Just reach out anytime, and I'm happy to walk you through those options.
We truly appreciate your continued trust in Relaxium!

Oceniono na 1 z 5

Do not buy this product

Do not buy this product! I have never been so sick at the same time from my mouth and my butt at the same time.

1 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

We're sorry to hear you experienced discomfort. While our product is made with quality ingredients and undergoes rigorous safety testing, individual sensitivities can vary from person to person.
Some people may have sensitivities to certain ingredients that don't affect others. We encourage anyone experiencing adverse reactions to:

Discontinue use immediately
Review the ingredient list on our packaging

If you'd like to discuss this further or need information about our ingredients, please reach out to our customer service team at 301437-7590. We're happy to provide a refund under our satisfaction guarantee.
We appreciate your feedback and hope you feel better soon

Oceniono na 1 z 5

Scam Company

I ordered a sample for $8.95 shipping. A few weeks later on my visa bill was a charge for $8.95 PLUS $138 and change. I called the company and since I didn’t send back the second bottle, I was charged $138. I didn’t read anywhere that was the case. I sent back the two unopened bottles and got back $138 not my shipping. This company is a scam. I’m surprised Fox News advises for them.

15 września 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

I understand your frustration with unexpected charges, and I'm sorry you had this experience and also, regret that you did not keep one of the bottles (your risk-free trial bottle) to try. This is the purpose of the trial period. You can open a bottle to try and if unsatisfied you have 90 days to return for a refund.
However, I should clarify some important details about how these offers typically work.
What Actually Happens During Checkout:
When customers order trial offers like the one you described, the checkout process includes clear disclosures about:

Trial Period Terms - The specific number of days you have to evaluate the product
Full Price Amount - The exact charge that will occur if you don't cancel (in your case, the $138)
When Charges Occur - The timing of when your card will be charged
Cancellation Instructions - How to cancel before being charged

The Critical Step:
Before submitting the order, customers must actively check a box or click to confirm they understand and agree to these terms. The order cannot be completed without this acknowledgment. This means the charge amount and timing were disclosed before you submitted your payment information.
Why This Matters:

The $138 charge wasn't hidden - it was part of the trial terms you agreed to at checkout
The trial period gave you time to evaluate and cancel if you didn't want to continue
Once the trial period expires without cancellation, the full charge automatically processes

Regarding Your Refund:
The fact that you received $138 back (the product charge) but not the $8.95 shipping is actually consistent with many companies' refund policies - shipping costs for products that were sent to you are typically non-refundable.
I understand this feels frustrating, especially if you don't recall seeing these terms. For future purchases, I'd recommend carefully reviewing all checkout screens and taking screenshots of trial terms before completing orders.

Oceniono na 3 z 5

Works better than expected

Honestly I wasn’t expecting much, but within a week I noticed better sleep quality and less daytime fatigue

23 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled to hear that you noticed such positive results - and as quick as most do! Better sleep quality and reduced daytime fatigue can make such a difference in your overall wellbeing.
We love hearing when customers are pleasantly surprised by how well the product works. Your feedback means the world to us, and we're so glad you gave it a try!
Here's to many more restful nights ahead. If you ever have questions or need anything, we're always here to help.
Best regards

Oceniono na 5 z 5

Relaxium Sleep

Relaxium Sleep has enabled me to go to sleep within 30 minutes after a take it. Great product!

23 września 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled to hear that Relaxium Sleep is helping you fall asleep within 30 minutes. That's exactly the kind of result we aim for - helping people transition smoothly into restful sleep without the long wait.
Your feedback means everything to us, and we're so glad you're getting the quality rest you deserve. Sweet dreams, and thank you for being a valued customer!

Oceniono na 3 z 5

Relaxium really works for me

I’ve tried teas, oils, and other pills but this is the first one that actually helped me sleep through the night. Highly recommended.

21 września 2025
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled to hear that our product finally gave you the restful sleep you were looking for. We know how frustrating it can be to try multiple solutions without success, so it's incredibly rewarding to know we could make a real difference in your sleep quality.
Your recommendation means the world to us and will surely help others who are facing similar sleep challenges. Sweet dreams, and thank you for choosing us!

Oceniono na 1 z 5

Relaxium Sleep is misleading on its web…

Relaxium Sleep is misleading on its web page. Ordered a free trial for 2 bottles of Relaxium Sleep. I had to pay shipping and could cancel in 17 days if I was unhappy with the product. If I didn't cancel, they would send the product every month. When I called to cancel within the 17 days, I was told I would have to return a full, unopened bottle back to them or be charged $60 for it. Nowhere on their webpage did it say this. The Relaxium Sleep leaves you with brain fog the next day and headaches.

11 września 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

Thank you for bringing these concerns to our attention.
We're sorry to hear about your experience with our trial process. We understand that with all the information provided during checkout, important details about return requirements can sometimes be overlooked or missed. You were to keep the one trial bottle you opened and only required to return the other unopened bottle for a full refund.
We regret to hear about the brain fog and headaches you experienced. These types of side effects can significantly impact daily functioning, and discontinuing use was the right decision.
Please contact our customer service supervisor at 888-353-1205 and reference this review. Given the side effects you experienced, we want to work with you on a resolution under our guarantee.
We appreciate customers who take the time to share their experience, as it helps us understand how we can better serve our customers going forward.
The Relaxium Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

Product no better than other over the…

Product no better than other over the counter sleep products

You are given the impression you can try the product for just paying a small shipping charge

They send an extra bottle and plan to start charging a monthly fee of around $60 per month within a couple of weeks, not enough time to evaluate the product

I received the product on 8/15/2025

I called the on 8/18/2025 to stop future orders and charges, but was not told I would be charged $128 if I didn’t return both bottles

I later found out about the charge and got a return number

I had seen something in their correspondence having until October to try the product not realizing I only had a short time to return the product or be charged the $128

On September 10th my credit card was charged $128, less than 30 days after ordering the sample bottle

This is a scam, and Huckabee, and O’reilly should be ashamed to have their names associated with this scam

10 września 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

Thank you for taking the time to share your experience. We genuinely value all customer feedback as it helps us improve our service.
We're sorry to hear there was confusion about our trial terms. When customers sign up, they receive detailed information about the trial period, return requirements, and billing schedule. We understand that with so much information, important details can sometimes be missed.
To clarify our process: customers receive clear communications about the trial timeline and return requirements at signup, in confirmation emails, and with their shipment. Our customer service team is always available to help customers understand these terms and assist with returns when needed.
We're glad to hear you were able to obtain a return authorization number when you called. Our 90-day money-back guarantee remains in effect, and we encourage any customer who isn't satisfied to reach out to our customer service team to discuss their options.
We take customer satisfaction seriously and are committed to ensuring every customer feels informed and supported throughout their experience with us. If you'd like to discuss your specific situation further, please feel free to reach out to our customer service team directly.
We appreciate your feedback and wish you the best in finding a sleep solution that works for you.
Relaxium Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

Fraud

Fraud. FTC NOTIFIED! Does not work!

24 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

We appreciate you sharing your experience and take all customer concerns seriously.
We're sorry to hear that Relaxium didn't work for you. We understand how frustrating it can be when a product doesn't meet your expectations, especially when you're dealing with sleep issues.
Every person's sleep needs and body chemistry are different, which is why we offer our 90-day money-back guarantee. If you haven't already, please contact our customer service team at 888-353-1205 so we can discuss your experience and help with a return if you're within the guarantee period.
We maintain full compliance with all FTC regulations and are committed to transparent business practices. Our customer service team is trained to work with customers to find satisfactory resolutions.
We genuinely want every customer to have a positive experience, and we're here to help make this right.
The Relaxium Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

Deceptive marketing

I guess the least you can give is 1 star, but they should take away stars on this product. Their “FREE” trial is not that, don’t get pulled into this deceptive marketing. The product doesn’t work! Period. After spending time on their 800 today with the rudest customer service representative I’ve ever talked to, trying to get them remove the charge for $129.00 they put on my card today. There is no FREE Trial. The rep tried to convince me to pay 1/2 the price, for something I told her doesn’t work. Mailing back tomorrow, if I don’t get full refund will try filing something with the FTC!!

20 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Relaxium

Odpowiedź od Relaxium

We sincerely apologize for your disappointing experience.
Your feedback is very concerning, especially regarding the customer service interaction you described. This does not reflect the standard of service we strive to provide - our representatives should always be helpful and respectful while working to find solutions.
We want to make this right immediately. Please contact our customer service supervisor directly at 888-353-1205 and reference this review. We will ensure you receive the full refund you're entitled to under our 90-day return money-back guarantee.
We understand there was confusion about our trial terms, and we appreciate customers who share honest feedback as it helps us improve our communications and service standards.
Please give us the opportunity to resolve this properly for you.
Relaxium Customer Service Management

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej