puzzleYOU USA Recenzje 311

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

This year I ordered a collage style puzzle as a Mother's Day gift. My order was created, shipped, and delivered extremely quick. (Ordered on a Wednesday night and was delivered by Saturday!) Very h... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I went to the puzzleyou.ca website believing they were a Canadian company. They are a German company using websites in other countries to sell their product. There were many customs charges after the... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Awesome job! Loved the picture puzzle ordered and it was delivered efficiently. It was a nice gift. Had a slight issue with original order missing a couple pieces when assembled. Reached out & notifi... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Two different 15" x 20" 500 piece puzzles were made for me from cellphone pictures. Each piece has fitten perfectly exact and locks into place quite well. Ordering process was great which provided pic... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

Napisane przez firmę

Custom Photo Jigsaw Puzzles made easy! Choose & upload 1-65 of your favorite pictures & select 2000, 1000, 500, 200, 100 or 48 pieces. 250+ puzzle templates & 80+ gift box designs to customize with your message. Fast 2-day UPS shipping from our friendly team in Pennsylvania, USA.


Dane kontaktowe

3,4

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

311 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 78% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Lovely quality gifts!

This year I ordered a collage style puzzle as a Mother's Day gift. My order was created, shipped, and delivered extremely quick. (Ordered on a Wednesday night and was delivered by Saturday!) Very happy with the quality of the puzzle and my mom is excited to put it together.

Last year I had ordered a puzzle for my MIL. Same thing - it was a very quick turnaround with a great outcome. Hence why I'm a return customer :)

2 maja 2026
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Hi there!

Thank you so much for your kind review and for being a returning customer, it truly means a lot to us! We’re thrilled to hear your Mother’s Day puzzle arrived so quickly and that both you and your mom are happy with the quality.

It’s wonderful to know you’ve had great experiences with us more than once. We really appreciate your support and look forward to making your next puzzle!

Oceniono na 1 z 5

I went to the puzzleyou.ca website…

I went to the puzzleyou.ca website believing they were a Canadian company. They are a German company using websites in other countries to sell their product. There were many customs charges after the fact. No chance to decline as you already ordered the product. Way over priced for what you get. I sent a message to the company and their response was basically read the fine print. This is not good business practice.

30 marca 2026
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Thank you for your review. We’re very sorry to hear about your experience. The information regarding customs duties is visible twice during the ordering process, once in the shopping cart and once at checkout. We also make no secret of the fact that we are a German company. The reason why we offer a webshop with the domain extension .ca is not only because we want to offer our Canadian customers the possibility to order directly from the producer without any intermediaries, but also to be able to show the turnover separately from all other countries.

Oceniono na 5 z 5

Customer service

We've ordered multiple puzzles from this company before and they have been great. My last order resulted in a puzzle with a missing piece. After requesting a replacement, the company sent a new one and our special puzzle is now complete. Excellent customer service and response. Thank you!

18 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Hello!

Thank you so much for your continued support! We’re glad we could quickly resolve the issue and get your special puzzle completed. It means a lot to hear you’ve had great experiences with us—we truly appreciate it 😊

Oceniono na 1 z 5

Puzzles were sent damaged

Puzzles were sent damaged , all 3 boxes !! This company gave us NO help on resolving the problem. Terrible customer service! Don't buy from them.

17 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Hello!

We're so sorry to hear that your puzzles arrived with damage to the boxes. We always strive to make things right when something like this occurs. We would love to hear from you again and have the chance to address this properly! Please reach out to our support team and we'll do our best to help!

Oceniono na 1 z 5

Extremely Poor Cut Quality – Missing Piece and Repeated Misfits

I have completed well over 100 puzzles over the years and have never encountered issues like this.
This custom puzzle was missing one piece, but the more significant problem was the die-cut quality.
Numerous pieces had nearly identical shapes and were cut with such loose tolerances that they would physically fit into multiple locations, particularly in areas where the image colors were similar. In several rows, pieces with virtually identical cut profiles and similar coloring could be swapped and would “fit” without obvious resistance.
This occurred repeatedly throughout the build, not just once. It made the puzzle unnecessarily confusing and frustrating because you could not rely on piece shape to confirm proper placement, something that should never be an issue with a well-manufactured puzzle.
For a custom product at this price point, the cutting precision and quality control should be significantly better.
Between the missing piece and the inconsistent die-cutting, the overall experience was disappointing. I would not purchase again.

4 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience. A missing piece and concerns with die-cut precision are not what we expect from our products, and we understand how frustrating that must have been—especially given your experience with puzzles.

We appreciate your detailed feedback and will share it with our production team for review. If you’re open to it, we’d like the opportunity to make this right—please reach out to our support team so we can take a closer look at your order.

Oceniono na 5 z 5

PuzzleYOU was perfect

PuzzleYOU was perfect, I ordered a few puzzles for a friend and they arrived on time and in perfect condition. Then, I had a request for puzzles with an ice skating theme I wanted prior to the Olympics [for same friend] and had difficulty framing the photos correctly. PuzzleYOU customer service provided very specific, accurate, and timely guidance which worked perfectly and the puzzles were ordered & arrived prior to the Olympics. My friend was very happy, thank you PuzzleYOU USA, excellent service and very high quality product.

30 stycznia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Puzzles aren’t worth the money

I uploaded a family picture that I cleaned up using AI which turned out great. Got the puzzle quickly but the imagery was blurred, pieces weren’t very thick and had a hard time getting the pieces to fit properly. Waste of money and time. Don’t buy from this company.

11 lutego 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I ordered a 1000 piece puzzle for my…bad experience

I ordered a 1000 piece puzzle for my wife for Christmas. Super excited to surprise her with a puzzle of our cat. My wife starts putting it together, borders first. The borders were too blurry to put together. As we attempted to put the edges together, it was evident that the pixels reproduced in the puzzle were bad. My wife gave up. I compared my high resolution photo provided which was sharp throughout the photo, all the way to the edges. I reached out to the company, providing images of the photo vs. the puzzle produced. I asked them to reproduce with a smaller puzzle. They consistently put the problem back on me saying that “maybe” the photo auto focused on the middle of the image, even though the photo did not show that. After a couple of email exchanges, and my pointing to their satisfaction guarantee, they said the best they would offer is a 30% discount on my next order.

I would have taken a redo, a smaller puzzle, something. But a discount on a future order when my first was not of good quality? Horrible customer service. Should have gone with a different manufacturer.

24 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent Puzzle, excellent customer service

Excellent Puzzle, excellent customer service. The puzzle was great quality, and fun to put together. Because this was a custom puzzle, we want to frame it. After completing, we saw there was a piece missing. I contacted customer service. They were awesome. They responded promptly. They were very courteous and professional. They resolved the issue, and I am a happy customer. I highly recommend this company and their products.

6 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Hi there,

Thank you so much for the kind words! We’re thrilled to hear you enjoyed the quality of the puzzle and had fun putting it together. We’re also glad our customer service team could step in quickly and make things right — especially since you plan to frame it!

We truly appreciate your recommendation and support. Thanks again for choosing us 😊

Oceniono na 5 z 5

Beautiful puzzles

I have ordered 2 puzzles and both came out beautiful. The customer service was prompt and accommodating.

12 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Thank you for your kind review! We’re so happy to hear both puzzles turned out beautifully and that our customer service was helpful and prompt. We truly appreciate your support and hope to create another puzzle for you again soon 😊!

Oceniono na 5 z 5

It was an awesome exact puzzle from…

It was an awesome exact puzzle from photograph and arrived very soon!!!
Have already made another order.!!!!

27 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Thank you so much for the great review! We’re thrilled to hear the puzzle turned out exactly as expected and arrived quickly. It means a lot that you’ve already placed another order — we truly appreciate your support! 😊

Oceniono na 3 z 5

PuzzleYou Gift Giving

I received a picture puzzle as a gift and thought it was a cool idea. Then I turned around and ordered from them and learned their company is not the best. I would not recommend ordering from them. Their quality is not good/sharp. You cannot call and speak with anyone if you have issues/problems with your order and they do not respond to emails in a timely fashion. They do not include a full picture of what you submit with your puzzle gift. I would suggest using other outlets that includes phone numbers where you can contact them if there's a problem/issue.

15 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear you thought the puzzle was a fun gift idea, but we’re truly sorry that your order didn’t meet your expectations. Concerns about image sharpness and communication are frustrating, and that’s not the experience we want for our customers.

We primarily offer support via email so we can quickly access order details and provide the most accurate help, but we understand that some customers prefer phone support. We also strive to respond as quickly as possible, and we apologize if our response time fell short in your case.

We appreciate your feedback and will share it with our team as we look for ways to improve. If you’re open to it, we’d be happy to review your order and see if there’s anything we can do to help. Please feel free to reach out to us again so we can take a closer look.

Oceniono na 1 z 5

Unscrupulous Business Practices

Fist off this is a German company which masquerades as either a Canadian or US company. I ordered a puzzle worth $53 and paid $14 for shipping only to have UPS demand an exorbitant "customs brokerage" fee $29. I've refused delivery and requested a refund. Don't buy from this company!

14 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Thank you for sharing your concerns - we’re sorry for the frustration this caused. While puzzleYOU officially launched in the United States in 2020, our company has been producing premium custom puzzles since 2009, beginning with our sister company in Germany. Today, we operate across more than 20 countries, including the U.S. and Canada.

Regarding the additional charge: customs brokerage fees are determined and collected by the carrier and local customs authorities, and unfortunately they are outside of our control. We understand how unexpected and frustrating this can be, and we’re sorry for the inconvenience it caused.

Oceniono na 1 z 5

Hidden fees, bad customer service

As others have noted, there are additional import fees charged before you can receive your puzzle. I was already spending a lot under the premise that I was ordering from a Canadian company (per their country selection page) - nowhere did they mention my order would ship from overseas, nor that I would have to pay nearly the cost of the puzzle again in duties... but the most disappointing part was when I contacted them to let them know they should make it clear if it's shipping from another country, and they basically gaslit me saying it's clearly stated and it's my fault for missing it. I'm obviously not the first complaint they've received about this, so they clearly know it's an issue and don't care to do anything to rectify it. They can absolutely calculate and collect duties up front but choose not to because they know people wouldn't spend $150 for a puzzle when they can order one from an *actual* Canadian company.

8 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Thank you for sharing your concerns - we’re sorry for the frustration this caused. While puzzleYOU officially launched in the United States in 2020, our company has been producing premium custom puzzles since 2009, beginning with our sister company in Germany. Today, we operate across more than 20 countries, including the U.S. and Canada.

Regarding the additional charge: customs brokerage fees are determined and collected by the carrier and local customs authorities, and unfortunately they are outside of our control. We understand how unexpected and frustrating this can be, and we’re sorry for the inconvenience it caused.

Oceniono na 5 z 5

Awesome job

Awesome job! Loved the picture puzzle ordered and it was delivered efficiently. It was a nice gift. Had a slight issue with original order missing a couple pieces when assembled. Reached out & notified. They quickly responded and apologized, then offered to resend a complete puzzle. They promptly prepared the new order to ship. Great customer service!!! Will certainly give them continued support. Highly recommend!!!

13 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Thank you for your kind review! We’re so happy to hear both puzzles turned out beautifully and that our customer service was helpful and prompt. We truly appreciate your support and hope to create another puzzle for you again soon 😊!

Oceniono na 1 z 5

Very disappointed

Very disappointed. First there is no phone number to speak to anyone. I left two emails and haven’t received a response. The pieces themselves are good with a few that are lifting off at the top. it’s extremely challenging to put this 1000 piece puzzle together. Many pieces are very similar and appear to be a true fit. I have completed other puzzles from different companies so I am not a beginner. It should be enjoyable and it is not.

1 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Thank you for taking the time to share your experience!

We primarily offer support via email so we can quickly access order details and provide the most accurate help, but we understand that some customers prefer phone support.

Please reach out to us using our contact form on our website and we'll be happy to address any issues with your puzzle however we can!

Oceniono na 1 z 5

Never Again

Ordered a puzzle, once it was finished, I was missing a piece but I had an extra green piece, there is no green in my puzzle what so ever. Customer service said they would be in contact in 1-2 business days, that was over a week ago. I got the puzzle of my Parents who both passed in 2025, today Jan 9th is the 1 year anniversary of my Dad's passing.

9 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

We’re truly sorry for both the issue with your puzzle and for your loss. We understand how meaningful this puzzle is, especially given the timing, and we sincerely regret that our follow-up did not happen as promised and intended. That’s not acceptable, and we’re very sorry for the added frustration during such a sensitive moment.

A missing or incorrect piece is something we absolutely want to resolve, and we’d appreciate the chance to make this right as quickly as possible. If this is yet to be resolved, please reach out to us again or reply to your original message so we can immediately review your case and provide a resolution.

Thank you for bringing this to our attention, and again, our condolences to you and your family.

Oceniono na 1 z 5

El día 13 de Diciembre hice un pedido…

El día 13 de Diciembre hice un pedido número Ticket #444275006 y lo esperaba para Navidad, a día de hoy 9 de Enero no sé nada de mi pedido, no me contestan a los emails y esta cobrado desde el día 13 de Diciembre.
El lugar de entrega es mi casa y siempre hay gente
Dejo mis datos para que puedan comprobar todo y no digan que no saben datos
Carmen Bergé
Tfn 649344341
Hoy 23 de Enero y sigo igual, sin saber nda de el paquete

12 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo puzzleYOU USA

Odpowiedź od puzzleYOU USA

Te informamos que tus mensajes recibidos te han sido contestados, e incluso se te han reenviado, por favor revisa tu bandeja de spam o publicidad. A nuestro mensaje del día 2, nos contestaste hasta el día 9.
Y el día 16 de Enero te llamamos y a las 2 llamadas colgaste. El día de hoy 26 de Enero te llamamos nuevamente, y colgaste también. Para poder reenviarte tu paquete, debes pagar los gastos de reenvío, la notificación se te envío el día 9 de Enero.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej