Phenocal Recenzje 

414
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I've been using Phenocal for about a month now, and the results are noticeable! It really helped curb my appetite, which has always been a struggle for me. I feel more energized throughout the day, an... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I’ve been using Phenocal for about six weeks, and I’m so happy with how it’s supporting my weight loss. It’s not a magic pill, but it’s a fantastic support for anyone trying to lead a healthier lifes... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I was a bit skeptical at first, but Phenocal has really exceeded my expectations. It’s helped me lose weight gradually, and I feel a lot more focused during my workouts. My energy levels have improved... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

This is the only weight-loss product I’ve tried that actually works. The results are consistent, and the process is easy. If you’re looking for something reliable and effective, Phenocal is it. I feel... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

3,6

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

414 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,6

Wszystkie recenzje

(414)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 1

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 4 z 5

Purchasing

The buying experience was fast. Shipping was fast. It’s too soon to say if it works, it’s only the second day! I’ll definitely follow up though

10 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for your review.

We understand that it may be too early for you to provide a comprehensive review. We encourage you to continue using the product as directed and to share your thoughts and experiences with us once you've had the opportunity to assess its effects.

Your feedback is valuable to us, and we look forward to hearing about your experience with our product. If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 5 z 5

Great product

Great product! I have been using this product for years.

7 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Phil,
Thank you for taking the time to submit this review.

We truly appreciate your business and look forward to servicing your next order.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 1 z 5

Does not work for weight loss!

F does not work for weight loss!

13 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for your review.

We have sent you a separate email for your Return instructions.

As you know we offer a 60 day return policy on the products that we sell. To reiterate our Money Back Guarantee policy:

Thank you for trying our product.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 5 z 5

it is the perfect fat burner!!

it is the perfect fat burner!!
phonocal just changed my lifestyle and day to day routine. it managed my extra fat and increases the energy level surprisingly.

14 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for your review.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 1 z 5

I ordered 2 bottles of Phenocal early…

I ordered 2 bottles of Phenocal early morning 5/11/24 - I paid for 2 day guaranteed shipping - I received a message that it was delivered on Sunday (yesterday) ..... it was not.
Then i received a message that it would arrive today .... which was 2 days from the day I ordered it - it has not arrived; Now and it still has not arrived- ..... and I am being told that it will be another 3 days (5_16/24)
This is unacceptable.
Please tell me how you will make this right.

UPDATE: I did receive the order on 5/15. I believe this point that you do not ship on weekends, needs to be made more clearly at the time of the order - I would not have paid extra for expedited shipping when in fact it could not happen as expected.


11 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Shiela,

Thank you for reaching out and bringing this to our attention. I apologize for any confusion and frustration this situation has caused.

Since you placed your order on May 11, 2024, and as we do not ship on weekends, your package was shipped out today, May 13, 2024, using 2 business day shipping. According to the tracking information, your estimated delivery date is May 15 2024.

If your package does not arrive by May 15 2024, please contact us immediately and we will address the situation promptly to make it right for you.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 1 z 5

To expensive and the customer service…

To expensive and the customer service wouldn’t budge on price or shipping. Only been taking it for 3 weeks and i’m not totally sold on it yet as i haven’t lost any weight, but it does help a little with energy.

13 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

We certainly appreciate your feedback. If we are able to implement any changes, it will come because of the types of constructive comments that you provided.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 5 z 5

The website is very user friendly…

Everything about the product is spelled out in great detail. From the listing of ingredients and what role they play in weight loss. To the reviews.

10 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to submit this review.

We truly appreciate your business and look forward to servicing your next order.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 5 z 5

Works as advertised

Product cuts down hunger while having no side effects. Received product prior to expected delivery date.

1 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your positive experience! We're delighted to hear that our product helps reduce hunger without side effects and that you received it ahead of the expected delivery date. It's always great to know that we're exceeding expectations.

We appreciate your business and look forward to having the opportunity to service your next orders.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 5 z 5

So far so good

So far so good. Have not received yet.

8 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to submit this review.

We truly appreciate your business and look forward to servicing your next order.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 5 z 5

It WORKS

Phenocal is the first product I have used that actually works! And I have drawers full of bottles that didn’t!

7 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to submit this review.

We truly appreciate your business and look forward to servicing your next order.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 5 z 5

Great information.

Great information.

2 maja 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for your feedback.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 4 z 5

The purchasing experience was good but…

The purchasing experience was good but it's too early to rate the product.

19 kwietnia 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

We understand that it may be too early for you to provide a comprehensive review. We encourage you to continue using the product as directed and to share your thoughts and experiences with us once you've had the opportunity to assess its effects.

Your feedback is valuable to us, and we look forward to hearing about your experience with our product. If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 1 z 5

My body couldn’t tolerate it

My body couldn’t tolerate it. It kept me up at night and I could feel my heart rate increase. I only took it a few days, but did not notice any decrease in my appetite

18 kwietnia 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your experience with us.

We're sorry to hear that you had difficulties tolerating the product and experienced discomfort. Your feedback is important to us, and we take it seriously.

We always strive to provide products that are safe and effective for our customers. If you have any further concerns or if there's anything we can assist you with, please don't hesitate to reach out at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 4 z 5

Be patient

I nolonger crave sweets which is something for me as I love chockolate.Energy is up
Thanks Jim

24 kwietnia 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to submit this review.

We truly appreciate your business and look forward to servicing your next order.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 5 z 5

My order was shipped very quickly and…

My order was shipped very quickly and received. My only issue is, it says to take 3 capsules daily. There's no specification all at once. One with each meal and there is no literature that comes with it.

17 kwietnia 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

We certainly appreciate your feedback.

I will pass your comments on to the relevant personnel for their due consideration. I cannot promise that our policies or procedure will change soon regarding the issue(s) that you are pointing out, but certainly we value your feedback. If we are able to implement any changes, it will come because of the types of constructive comments that you provided.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 1 z 5

Didn’t live up to advertising

Didn’t live up to advertising. I wasted my money

18 marca 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

We regret to hear that you are not completely satisfied with your purchase. Some individuals do have a unique response to the product as they do with any supplement.

Please check your mail for Return Instructions sent separately.

Thank you for trying our product.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 4 z 5

Website was informative and user…

Website was informative and user friendly.

16 kwietnia 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to submit this review.

We truly appreciate your business and look forward to servicing your next order.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Oceniono na 5 z 5

I didn’t receive my product

Thank you for responding back

14 kwietnia 2024
Logo Phenocal

Odpowiedź od Phenocal

Dear Valued Customer,

Thank you for your review.

Your package shipped today 4/15/24 Fedex TRACKING ID 273412828938

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej