Now Mobile Recenzje 

185
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Tried ordering a sim card about 6 months ago. Couldnt get passed through the verification stage as the verification email never arrived. Tried a few times and then contacted customer services who told... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

RWG cust services did not respond to my enquiery, but NOW cust service did so (via my mobile), and quickly, twice. First prob:- dreaded 'call forwarding' mssg. David patiently talked me (a non-tec... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Bought an RWG SIM as a back up, registered it, shows up as NOW Mobile ...no response but it appeared to be fine. All if a sudden, my account has disappeared, the SIM deactivated and my funds gone. Am... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 3 z 5

Was struggling to get a sim reactivated for an elderly relative. I got no response to email requests, form submissions and none of my 8 phone calls were answered. After waiting in a queue for 15 min... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Operator sieci komórkowej
  2. również w kategorii:
  3. Dostawca usług telekomunikacyjnych

Napisane przez firmę

A mobile network that talks your language, the language of NOW.


Dane kontaktowe

2,5

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

185 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,5

Wszystkie recenzje

(185)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 21

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

3 years of loyalty ignored: Refused renewal despite their own server problems

I am incredibly disappointed with Now Mobile. I have been a loyal customer for 3 years. Since 2024 I have been contacting help desk to add the £7.50 (10GB) plan every month using existing credit for my wife's phone due to their ongoing auto-renew glitches ie internal server error every time I try to add a payment method.

We had an explicit agreement with Now Mobile management in writing dated 29th Nov 2024, that customer service would apply this manually every month since the issue could note be resolved ie I would add credit around 10th of each month and then help desk would add the plan.

Today Ryan flat-out refused, wouldn't acknowledge the agreement nor would he check all the notes on the account. All other reps eg Joe, Sam, Mark, Tom have all been helpful every month. I asked to be put through to Sid who should be familiar with the arrangement and that was refused also. Ryan was completely unhelpful. Clearly needs training.
I sent an email as well and got no reply.

My wife’s plan expired yesterday, leaving her completely planless and without service, even though I added credit on 10th ready to use for this purpose.

Now's tech team clearly cannot fix this platform issue, as it's the exact same error I faced 2 years ago (and I have screenshots from today proving it). My payment cards work perfectly everywhere else—this is entirely a Now Mobile system failure.

Unacceptable treatment of a 3 year customer who routinely pays at least £7.50 a month.

Once the credit is drawn down, I will get a PAC code and move to another provider as more hassle than it is worth.

Update: Sid's reply doesn't work and hasn't for 2 years. They have the screenshots from today and yesterday proving it doesn't ie same errors so a pointless reply

Update2: Sid has been in touch over email daily, a day after this review was posted, and 4 days later, the tech team finally managed to add the plan properly where recurring payment is via PayPal .

I am awaiting 30days to pass to see if the auto renew actually works ie it does not fail due to a Now Mobile platform problem like in 2024 causing another problem lasting 2 years.... I am also awaiting a refund due to double payment. I will update the rating if both this things actually happen

Update 3: After raising the issue of duplicate payment due to transition from legacy manual method to the fixed automated method , the refund has been received.

11 października 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Sunit,

We’re sorry for the frustration caused, particularly given your three years of loyalty to Now Mobile.

We have reviewed your case and confirmed that the plan did not renew due to a payment issue. We understand your concerns regarding the previous renewal difficulties and the arrangement discussed in 2024.

Regarding your interaction with Ryan, the refusal to add the plan using your existing SIM credit was due to an update to our process. Under the current procedure, support agents are unable to add monthly plans using SIM credit. We appreciate that this differs from your previous experience and regret any confusion or inconvenience this has caused.

We recommend re-adding your payment method to your account and subscribing to the plan again once the payment issue is resolved. The plan will be activated following a successful transaction.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your feedback and the opportunity to clarify our current process.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 1 z 5

Still cant order a free sim card!

Tried ordering a sim card about 6 months ago. Couldnt get passed through the verification stage as the verification email never arrived. Tried a few times and then contacted customer services who told me there was an issue with ordering new sims and it would be sorted by end of the week. It wasnt as I tried. For curiosity, I tried tonight again - 6 months later and guess what? Same problem still occurs. I’ll he surprised if this company is still operating by summer next year! Shocking. How can a mobile network company even exist if people cant order sims or top up their phones. What a joke!

29 września 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Bart,

We’re sorry to hear about your experience when attempting to order a SIM and the frustration caused by not receiving the verification email.

We can confirm that we are not currently aware of any general issue affecting our OTP or verification system.

If you are still unable to complete the verification stage, we would like the opportunity to investigate what is happening with your particular order rather than leave the matter unresolved. Please contact our customer support team and provide the email address you are using to place the order, so that we can investigate the issue and determine why the verification email is not reaching you.

We appreciate that experiencing a similar problem again after previously contacting us is understandably frustrating. However, we would not want to speculate on the cause without reviewing the specific order attempt.

We’re happy to investigate this with you and help you complete your SIM order.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 1 z 5

No contact!

Bought an RWG SIM as a back up, registered it, shows up as NOW Mobile ...no response but it appeared to be fine. All if a sudden, my account has disappeared, the SIM deactivated and my funds gone. Am leaving this review here as NOW & RWG are connected, at least NOW respond to you though. No "alleged" about this...it's fact!

5 września 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Laura B,

Thank you for sharing your feedback.

Please note that this review has been posted under the Now Mobile Trustpilot profile, whereas the service and account you are referring to are with RWG Mobile.

While Now Mobile provides network/services to RWG Mobile, RWG Mobile operates its own account management, service operations and customer profiles.

We would therefore ask you to post this review under the correct RWG Mobile Trustpilot profile, so that the relevant RWG Mobile team can review your account and respond to your concerns, including the alleged account deactivation, funds and your attempts to contact support.

For clarity, Now Mobile and RWG Mobile are separate service operations, and a customer having an RWG SIM that displays or references Now Mobile does not mean that the RWG account is managed by Now Mobile.

We would be happy for the matter to be addressed by the appropriate RWG Mobile team through the correct profile, and the review should be moved to the correct company profile.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 2 z 5

Started off well

Started off well, but I just can't top up my PAYG phone any more, so I'll have to go elsewhere. What happened?

10 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Mary,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your experience.

We have reviewed the details and found that the number provided was not the one registered with your email address. Using the correct number linked to your account, we can confirm that a top-up was successfully completed.

If you're experiencing any issues with topping up or using your service, we'd be happy to investigate further. Please contact our Customer Support team with the relevant details so we can assist you and ensure everything is working as expected.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer services

Excellent customer services; had an issue after I lost my phone and all now sorted

12 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Michael,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're delighted to hear that our team was able to assist you after the loss of your phone and get everything resolved for you. We understand how stressful situations like this can be, so it's great to know that your experience with our customer service was a positive one.

Your kind words mean a lot to us and will be shared with the team.

Thank you for choosing Talk Home Mobile.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 5 z 5

Mark is a wonderful person who help me…

Mark is a wonderful person who help me a great deal to sort out my issue with ease and patience. Now mobile must be very proud to have a staff member like him on their customer support team.

23 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Kirti,

Thank you very much for taking the time to share your feedback.

We are delighted to hear that Mark was able to assist you and provide support with patience and ease throughout your experience. We truly appreciate your kind words and recognition of his efforts.

Feedback like yours is extremely valuable, and we will ensure your comments are shared with Mark and the wider team. We are very pleased to know that the support provided met your expectations.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 1 z 5

Worst service i ever had

Worst service i ever had. I paid my bill but phone still off an theres no one to talk to an tge chat keeps pausing an bring different agents in the chat. Worst service ever.

19 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Kayla,

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration.

We previously requested your details so we could investigate the matter further; however, we have not yet received the required information. Without the details, we are unfortunately unable to review the issue or verify what may have caused the service interruption.

Please contact our support team with your mobile number/account details so we can investigate this for you and assist further.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 1 z 5

this is a bad company there is nobody…

this is a bad company there is nobody you can talk to they turn off the auto pay so people cant pay their bill tell you to contact xfinity and xfinity cant fix the problems this now mobile sucks

10 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Shirley Harris,

We're sorry to hear about your experience. However, based on the details provided, it appears your review may relate to a different company. Now Mobile does not provide Xfinity services, nor do we have any association with Xfinity billing or AutoPay systems.

We kindly ask that you review the company profile where this feedback has been posted and, submit your review to the relevant service provider so that they can investigate and assist you directly.

Thank you for your understanding.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 5 z 5

He was very patient with my enquiry and…

ALEX WAS MY SAVIOR …..He was very patient with my enquiry and professional and deserved 5 stars

28 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Paul,

Thank you for your kind feedback.

We’re delighted to hear that Alex was able to assist you effectively and that his patience and professionalism made a positive difference to your experience. We’ll be sure to pass on your appreciation to him.

If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 5 z 5

This company as come a long way in the…

This company as come a long way in the last 3/4 months. i bought a sim via RWG mobile which used Now ie /EE about 2 years ago. it was a bit hit and miss at first. the calls took a long time to connect and sometimes did not connect. i gave up at the end,i had about £4 credit on the sim card in a old phone and one day last week i turned the phone on i could not belive the sim was still active and i was on 5G .with wifi calling and volite (4g calling all active ) so i went to make a call .And it was ringing before i put it to my ear i am always looking at the best sim only deals i have saved my friends lots of money they call me the Sim only Specialist lol .so take a look at Now Mobile not Many let you do a £2,50 topup these days and they seem to have excellent uk customer service well done to you all involved

2 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi John,

Thank you for your detailed and positive feedback we really appreciate you taking the time to share your experience.

It’s great to hear that you’ve noticed the improvements in our service over the past few months, especially with faster call connectivity, 5G access, WiFi Calling, and VoLTE. We’ve been working continuously to enhance performance and reliability, so it’s rewarding to see that reflected in your experience.

We’re also glad you highlighted the flexibility of our low top-up options and customer support your recognition means a lot to the team.

Thanks again for your support, and we hope you continue to enjoy the service. If you ever need assistance, we’re always here to help.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 1 z 5

Ordered a sim (£2.50) and it didn't…

Ordered a sim (£2.50) and it didn't arrive. Emailed them twice and haven't had a reply. Absolutely disgusting customer service. Would never recommend them. Steer clear.
p.s Wish I had read their terrible reviews before.

27 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Nigel,

We’re sorry to hear about your experience, however this does not reflect the full picture. Your query was responded to by our support team, and we remain available to assist further if required.

SIM delivery can occasionally be impacted by postal delays, which are outside our direct control. We would be happy to arrange a replacement or investigate this further if you reach out again with your details.

We are committed to supporting our customers and resolving concerns promptly.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 1 z 5

RWG rubbish since Now Mobile took over!

I and my wife have been with RWG for about 4 years with no problems but since being linked to Now Mobile things are more difficult! I can no lnger get my bundle balance anymore by text just the actual balance which is not what i want! For my wife its worse because she does not have a bundle so she just wants to know her balance but when dialling 669 it just cuts off. Also cant use texts to get answers either! Fed up and both ready to move to another mobile company!

27 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Westbury,

Your concern relates to a service provided under RWG Mobile. Please note that RWG and Now Mobile operate as separate services with different plans, systems, and account structures.

To ensure your concern is addressed accurately and by the appropriate team, we would recommend that you post your review under the RWG Mobile profile. This will allow the correct team to investigate your account and provide a more relevant resolution.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 3 z 5

No signal & no fix from NOW mobile

I have been a RWG customer for 3 years with no cause for complaint until now. RWG has been taken over by NOW mobile. I haven't had cause to complain until now..

I lost signal about a week ago, and having received no reply to my emails sent to both suppliers I have been calling the NOW mobile customer services. Each time I have been on hold anywhere between 5-20 minutes and when the phone is answered I get the same excuse 'we are improving our network and as soon as this has been completed service will resume, when I ask when this will be the same response is made 'tomorrow'. It appears that NOW mobile haven't heard that 'tomorrow never comes'!

Is there anyone in NOW mobile UK that can explain why I cannot get a signal and what you are actually doing to rectify this problem.

A reply from NOW mobile told me I was complaining about the wrong company. I am NOT. I'm a RWG customer who are now owned by NOW mobile. Going into the second week without a signal on my phone, I would go to another provider except that NOW has over £20.00 in credit of mine.

This morning I received an email to say they replied to my review but I cannot see anything.

Hi Sid,

Thank you for a reply. However, when I contact customer service for help in this matter my call is redirected to NOW mobile customer services hence when I say that no one is doing anything I refer to NOW mobile customer services. Since my last post I went online, (30th March), NOW mobile chat and talked to a lady called Sam who said she would send me a new SIM to determine whether the problem is damage to my current SIM, as yet this has not been received. This will be a month or more with no signal from my NOW mobile SIM. I am waiting for a very important hospital appt which I hope I have not missed. If NOW mobile cannot supply a new SIM then please supply PAC number and a refund of my phone credit so I can go to another supplier.

Finally today I have a signal with a new sim sent after I contacted NOW mobile online chat service. Why the call centre could not have sent me one 5 weeks ago I dont know. But at last problem resolved and I'm happy

25 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Steph,

Thank you for your detailed update, and we’re really pleased to hear that the issue has now been resolved and your service is working again with the replacement SIM.

We sincerely apologise for the delay and the inconvenience caused while this was being sorted, especially given the importance of staying connected. Your feedback regarding the delay in issuing the replacement SIM has been noted and will be shared internally to help improve our support processes.

If you’re now happy with the resolution, we would truly appreciate it if you could consider updating your review rating to reflect your latest experience it helps provide a complete and fair picture to other customers.

If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 1 z 5

Failure to be of service

Had rwg SIM now it's now mobile that gave me 50 minutes free every month and now I can't phone out. It says you have no credit. When I never needed to top up as it was lifetime free 50 minutes. I am not dead so why have my minutes now disappeared. Can't get hold of them to get resolved. i have emailed them no reply. now is not the name on my mobile connection so you should fix it

21 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Philip,

Your concern relates to a service provided under RWG Mobile. Please note that RWG and Now Mobile operate as separate services with different plans, systems, and account structures.

To ensure your concern is addressed accurately and by the appropriate team, we would recommend that you post your review under the RWG Mobile profile. This will allow the correct team to investigate your account and provide a more relevant resolution.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 1 z 5

Have tried requesting PAC since Monday…

Have tried requesting PAC since Monday 16th March via website, SMS, online chat and calling. All failed to provide PAC.

Under Ofcom General Condition C7, they are required to provide a PAC within two hours.

Ofcom also informs you that "Server updates" are not a valid reason for delay.

Under ofcom General condition C7.36 , requests for PAC to be provided no later than one minute (via text) or two hours (via phone).

Calling them, I'm told they can't provide PAC due to server update. Asked for this to be considered as a complaint , they can't give be a complaint reference number. Ofcom is the next step

Response from Now Mobile not acceptable, and as advised by Ofcom raising dispute with relevant ombudsman.

Response received by email (with PAC) I've responded back to Now Mobile as it did not address my complaint fully

16 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Shaun,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating delays like this can be, especially when requesting a PAC code.

At the time of your request, we were carrying out a system upgrade which temporarily affected our ability to generate PAC codes across all channels (SMS, online, and support). As soon as the upgrade was completed, your PAC was successfully issued.

We appreciate that this caused inconvenience and delay, and we apologise for this. We’re taking steps to improve system resilience to ensure this process remains uninterrupted in future.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 5 z 5

Very good customer service

30 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Customer,

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear that you had a positive experience with our customer service. We appreciate your support and look forward to continuing to provide you with reliable service.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 5 z 5

so helpful staff

13 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Hala,

Thank you for your kind words! We’re delighted our team could help and make your experience a positive one.

Thank you for choosing Talk Home.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 1 z 5

Unresponsive

Their email and phone helplines are unresponsive - emails go unanswered, and the phoneline doesn't connect.

And now, after trying to claim my review was about a different network (not true), they have commented on this review saying I'm welcome to contact their helpline or live chat... as if this isn't exactly what I've been trying to do, and what has been completely unresponsive!

12 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Helen,

Thank you for your feedback. RWG services operate on the Now Mobile platform; however, if you haven’t been able to reach RWG directly, you’re welcome to contact the Now Mobile Helpline or Live Chat, and our team will do their best to guide you.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 5 z 5

I had a great experience with customer service. Sam was great. Overall, I’ve been using now mobile for 10 years and I never complained about it.

I had a great experience with customer service. Sam was extremely fast and helpful.

6 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi Elina,

Thank you for sharing your kind words and for being a loyal customer for the past 10 years we truly appreciate your continued trust in us.

We’re delighted to hear that Sam provided such fast and helpful support. Feedback like yours motivates our team to keep delivering excellent service to all our customers.

Best Regards,
Sid

Oceniono na 5 z 5

Super fast customer service

I was with Joe today. He was super helpful. I wasn't able to change the password to get logged in. In a matter of 15 minutes, I changed the password, logged in, made a verification for my email, confirmed plan, switched my number. Thanks a lot... I mean, peace of mind.. thanks again ..

5 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Now Mobile

Odpowiedź od Now Mobile

Hi JM,

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that Joe was able to assist you quickly and help you get everything sorted smoothly. Your satisfaction means a lot to us, and we’re glad the process gave you peace of mind.

If you ever need any further help, please don’t hesitate to reach out we’re always happy to assist.

Best Regards,
Sid

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej