Notperfectlinen Recenzje 

6
•
Wynik TrustScore: 3 na 5

3,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

3,2

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

6 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,2

Wszystkie recenzje

(6)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 6

Napisz recenzję

Dokonujemy weryfikacji wystawionych opinii

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

I love not perfect linen!

I love not perfect linen!! I can't recommend them enough! I can see there are a few bad reviews here but honestly I've found their customer service fantastic and the quality is just phenomenal! I'm from Australia and shipping isn't the cheapest but the quality of the garments made will last a life time. The linen doesn't shrink like other brands and is far superior to other linen I have bought in Australia. Yes you have to wait a bit to get it but both orders I've placed they have emailed to apologise for the wait and explained why. They tell you the exact day the order coming and a rough time.. . Yes You will wait longer for slow fashion that is hand made to your specific order and that's not a bad thing. Good things come to those who wait.. I love that they don't use plastic and use cardboard and brown paper. You can see that they actually care about our bodies and the environment. I will. It more in the future from them as my budget permits.

8 października 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

TERRIBLE quality control and lack of customer support

I ordered two Sardinia dresses in a single transaction with identical custom modifications—one in Toffee and one in Emerald Green.

Despite requesting the exact same modifications, the fit between the two garments is completely inconsistent. The Emerald Green dress arrived with the pockets placed 15 cm higher than the Toffee version (making them sit near my ribs) and the side waist ties misaligned by 1.5 cm.

When I contacted customer service with comparative photos, they admitted that the dresses were made inconsistently due to an error on their end. However, instead of offering a replacement, refund, or solution, they simply offered an apology and left me with an uncomfortable, unwearable dress after waiting over a month for delivery.

The linen quality is lovely, but the lack of basic quality control and absence of post-purchase support for clear manufacturing errors is extremely disappointing. I would be cautious ordering here until they take responsibility for production mistakes.

21 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Notperfectlinen

Odpowiedź od Notperfectlinen

Hi Sofia,

We’re truly sorry that there was an inconsistency between the two dresses you received. We acknowledged the production error when you contacted us and completely understand your disappointment.

We would, however, like to clarify that a solution was offered. We provided a prepaid express return label so the dress could be corrected and returned to you as quickly as possible. When you chose to have it altered locally instead, we refunded the tailoring cost and provided an additional gift card for the inconvenience.

We always take responsibility when something goes wrong with one of our garments and genuinely tried to resolve this situation as quickly and fairly as possible. We’re sorry that, despite these efforts, you were left disappointed with your experience.

Oceniono na 1 z 5

Extremely unprofessional – still no order or reply after more than a month

It has been over a month since I placed my order, and I still haven't received it. It is completely ridiculous to wait until the season is over just to ship two pieces of clothing.

Furthermore, it is very unprofessional that the company is completely ignoring my emails and not responding to any inquiries. Due to the total lack of communication and extreme delays, I am starting to wonder if this business is a SCAM. I strongly advise caution before buying from them.

31 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Notperfectlinen

Odpowiedź od Notperfectlinen

Hi, We’re sorry for the frustration caused. Your order was placed on July 4, and our four-week production time was clearly stated when the order was placed, with shipment scheduled for August 1. You contacted us over the weekend, when our customer service team was unavailable, and we responded as soon as we returned.

Although the 14-hour cancellation period had passed and your items were already ready to ship, we immediately honoured your request and cancelled the order. We’re sorry that our stated production time and weekend response schedule did not meet your expectations.

Oceniono na 1 z 5

I have not received order

I have not received order. It's been almost 2 months since I have ordered. Received one generic email about it 1 month in and no updates since.

30 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Notperfectlinen

Odpowiedź od Notperfectlinen

Hi Ashley,

We’re sorry to hear about your experience. Unfortunately, we have been unable to identify your order from the information provided. We requested your order details through Trustpilot but did not receive a response. Please contact us directly with your order number and email address so we can investigate and help resolve this as soon as possible.

Oceniono na 5 z 5

I couldn't be happier with my…

I couldn't be happier with my experience with Not Perfect Linen.

As a first time customer, I placed a very large order to create a capsule wardrobe for an upcoming holiday. It felt like a bit of a leap of faith ordering so many pieces from a company I'd never used before, but I needn't have worried.

The quality of the linen is exceptional and every garment has been beautifully made with obvious care and attention to detail. The craftsmanship is outstanding and everything arrived carefully and sustainably packaged.

I was particularly impressed with the custom sizing process. I followed the measuring guide and requested a few adjustments, and every single piece fits beautifully. Ordering clothing online can be daunting especially when its made to order, but the process was straightforward and the results exceeded my expectations.

From start to finish, the whole experience has been very good - the communication, quality and service have all been excellent.

I wouldn't hesitate to recommend Not Perfect Linen to anyone looking for beautifully made, high quality linen clothing and I'll definitely be ordering more pieces when I return from my holiday.

Thank you to everyone at Not Perfect Linen for creating such beautiful clothes, I'm absolutely delighted!

3 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Top quality dresses

I ordered two dresses from this company, on the basis of a recommendation. They are not cheap, but excellent quality and offer free customisations. I can most highly recommend them, and I understand that the dresses last for many years - and improve with age.

23 grudnia 2025
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej