Ingen leverans och onåbart telefonnummer
Ingen leverans. Fått ett mail att den är försenad, att den kommer snart. Det var snart två veckor sedan. Inget svar på anmälan om att förlänga fakturan samt telefonnumret är inte nåbart. Fakeföretag sannolikt.







