Nikkel-Art.nl Recenzje 

2480
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Goede communicatie. We werden op de hoogte gehouden. Het duurde wel wat langer dan gedacht maar dat lag wellicht ook bij onze verwachtingen. Alles gaat tegenwoordig snel. Het was ook heel zorgvuldig v... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Het duurde langer dan aangegeven op de website voordat ik het ontving en het is speciaal voor mij gedrukt maar ik vond de uiteindelijke print niet mooi en scherp genoeg en ik ga het uiteindelijk nie... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Visualiseren op de site was later niet te onderscheiden van echt. Bestellen ging vlot en levering binnen enkele dagen. We moesten wel even de slag te pakken krijgen met zo'n lange lap in de hoek. Maar... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Ik heb hele goede ervaringen met Nikkel Art. Medewerker Monika heeft mij goed geinformeerd en geadviseerd. Ik had zelf een fout gemaakt in het bestellen van mijn order en dit kon snel gecorrigeerd wor... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z tapetami
  2. również w kategorii:
  3. Dekoracje i architektura wnętrz
  4. Projektant wnętrz
  5. Sklep malarski
  6. Sklep z plakatami
  7. Sklep z zasłonami

Napisane przez firmę

Nikkel Art – gepersonaliseerde wanddecoratie op maat, rechtstreeks van de fabrikant. Bij Nikkel Art brengen we jouw muren tot leven met unieke printdecoraties die perfect passen bij jouw stijl en interieur. Al meer dan 15 jaar produceren wij hoogwaardige fotobehang, plexiglas schilderijen, aluminium prints, canvas schilderijen, glasschilderijen, tuinposters en nog veel meer – allemaal op maat gemaakt in onze eigen productiehal in België. Onze missie is om kunst persoonlijk te maken. Of je nu kiest voor een rustgevend landschap, een kleurrijk bloemenmotief, een zwart-wit foto of je eigen favoriete afbeelding – elk product wordt speciaal voor jou gedrukt met oog voor detail, kwaliteit en duurzaamheid. Dankzij onze geavanceerde printtechnologie en zorgvuldig geselecteerde materialen garanderen we haarscherpe beelden, intense kleuren en een lange levensduur, zowel binnen als buiten. Bij Nikkel Art combineren we vakmanschap met creativiteit. Ons team van experts begeleidt je graag bij het kiezen van het juiste materiaal, formaat en design, zodat jouw interieur of buitenruimte precies de sfeer uitstraalt die jij wilt creëren. Onze klanten waarderen vooral: Producten op maat – van formaat tot motief, volledig aanpasbaar. Premium kwaliteit – professionele prints met perfecte afwerking. Snelle levering – elk product wordt in eigen atelier vervaardigd en zorgvuldig verpakt. Duurzame materialen – milieuvriendelijke inkten, recycleerbare basismaterialen. Uitstekende klantenservice – persoonlijk, transparant en oplossingsgericht. Of je nu je woonkamer, slaapkamer, kantoor, keuken of tuin wilt verfraaien, bij Nikkel Art vind je de ideale wanddecoratie voor elke ruimte. Laat je inspireren door duizenden motieven uit onze beeldbank of upload je eigen foto voor een volledig unieke creatie. Wij leveren in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg – met lokale websites en klantenservice in meerdere talen. Bezoek onze website https://www.nikkel-art.nl en ontdek de eindeloze mogelijkheden om je interieur te personaliseren met stijlvolle wanddecoratie van topkwaliteit.


Dane kontaktowe

4,6

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

2 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 88% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,6

Wszystkie recenzje

(2480)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 219

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

Valt tegen helaas

Behang is niet zo stevig als wij verwacht hadden. Schijnt zelfs wat door! Voor dat bedrag hadden wij meer kwaliteit verwacht. Levertijd was ook lang!

2 grudnia 2025
Logo Nikkel-Art.nl

Odpowiedź od Nikkel-Art.nl

Beste Sanne,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat het behang niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed.

Graag willen we enkele punten toelichten.
Uw bestelling werd binnen één werkdag geproduceerd en onmiddellijk verzonden, dus aan onze productietijd heeft het niet gelegen.

Het behang zelf werd gedrukt op vlies van 150 g/m², wat een standaard en kwalitatief materiaal is dat wij dagelijks gebruiken. Het is stevig genoeg voor een nette plaatsing en wordt door de meeste klanten als zeer gebruiksvriendelijk ervaren. Natuurlijk bestaan er ook dikkere opties zoals zelfklevend behang of naadloos wandtextiel, maar deze behoren tot een andere prijsklasse en productcategorie.

Wat betreft het “doorschijnen”: dit kan afhankelijk zijn van de kleur van de achterliggende muur of de gebruikte lijm. In de meeste gevallen verdwijnt dit volledig zodra de lijm homogeen is opgedroogd.

Het spijt ons dat uw ervaring anders was — dit is uiteraard niet wat wij nastreven. Mocht u foto’s of extra informatie willen delen, kijken wij graag met u mee om te zien of er toch iets misging of hoe we dit voor u kunnen oplossen.

We helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,
Paul

Oceniono na 3 z 5

Na levering van glasschilderij…

Na levering van glasschilderij geconstateerd dat er bij het gat iets van lucht onder de foto zat. Proberen weg te vegen zonder resultaat.
Toch maar opgehangen in de hoop dat hwt niet zichtbaar zou zijn.
Maar helaas.
Netjes gemaild en krijg je als antwoord dat het te strak aangedraaid is.
Dit antwoordmail kwam vrij vlot maar nadat ik daarop reageerde dat ik het belachelijk vond en er 0 oplossingen geboden werd was het ineens doodstil.
Zelfs via chat wordt niet gereageerd.
Gelijk alle betalingen stopgezet en wacht nu nog steeds op contact.
Waardeloos. Als ik niet snel een goede oplossing krijg dan mogen ze het allemaal weer hebben.wat een slechte service!!!! Klantvriendelijkheid 0

Edit:

Onderstaand verhaal klopt wel. Wel zonder ook maar enige vorm van overleg. Ik stond verrast toen ik een mail kreeg dat ik een nieuwe kreeg.
Echter was dit wel NA mijn vraag over hoe dit retour te zenden en dat ik beroep wilde doen op mijn rechten bij een online aankoop.
Maar goed dit had allemaal voorkomen kunnen worden als er meteen werd meegedacht natuurlijk.
Ongeacht jullie beoordeling is er niks gebeurd tijdens monteren. Dit zat er wel al op.
Maar dankzij dit nieuws dan nog 3 sterren.
Nu maar afwachten hoe de nieuwe binnenkomt.
Laatste update: alles goed en wel.geregeld uiteindelijk.

12 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Nikkel-Art.nl

Odpowiedź od Nikkel-Art.nl

Beste,

Dank u voor uw bericht. Het spijt ons oprecht dat u deze ervaring als vervelend hebt ervaren. Graag willen wij de situatie verduidelijken, zodat er geen misverstanden blijven bestaan.

Wat de productie betreft: bij een directe print op glas is het technisch niet mogelijk dat er lucht onder het beeld ontstaat tijdens het drukproces. Bovendien wordt elk product vóór verzending zorgvuldig door ons gecontroleerd. Wanneer wij ook maar de kleinste afwijking vaststellen, herstellen wij dit onmiddellijk. Zo vermijden wij onnodige kosten én vervelende situaties voor onze klanten.

Als er bij levering iets niet in orde lijkt, is het belangrijk om dit onmiddellijk te melden, zodat wij de officiële klachtenprocedure kunnen opstarten.

Wij hebben uw e-mail met foto’s ontvangen en daarop was duidelijk te zien dat de schade een mechanische beschadiging was, ontstaan tijdens het monteren van het glasschilderij. Dit hebben wij in onze e-mail netjes toegelicht.

Ondanks dat het geen productiefout was, wilden wij uiteraard niet dat u met een beschadigd product zou blijven zitten. Daarom hebben wij een oplossing aangeboden op onze kosten:
– het ophalen van het glasschilderij,
– het volledig verwijderen van de print,
– het opnieuw drukken van het motief,
– en het terugsturen van het product in perfecte staat.

Deze oplossing stond volledig los van deze recensie — wij hebben uw beoordeling hier pas vandaag gezien.

Daarom vinden wij het jammer dat in uw review gesproken wordt over “slechte service” of “geen klantvriendelijkheid”, want wij hebben juist geprobeerd u zo goed mogelijk en volledig kosteloos te helpen.

Mocht u nog verdere vragen hebben of extra ondersteuning wensen, dan staan wij uiteraard opnieuw voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
Paul

Oceniono na 5 z 5

Een wens in vervulling!

Een prachtige website. Ik ben al jaren in de ban van deuren, ze vertellen allemaal een verhaal. En nu eindelijk gevonden. De communicatie verliep perfect, levering was snel en verzorgd en sinds gisteravond hangen 'mijn deuren' aan de muur. ze zijn prachtig!
de kleuren zijn schitterend en de afbeeldingen zijn haarscherp. Dank u wel.

3 grudnia 2025
Oceniono na 3 z 5

Ze moeten het ophangsysteem beter…

Ze moeten het ophangsysteem beter beschrijven

2 grudnia 2025
Logo Nikkel-Art.nl

Odpowiedź od Nikkel-Art.nl

Beste Guido,

Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw opmerking en zullen de beschrijving van het ophangsysteem verbeteren zodat deze in de toekomst nog duidelijker is voor onze klanten.

Mocht u nog vragen hebben of extra uitleg wensen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail — we helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,
Paul

Oceniono na 5 z 5

Mooi materiaal en mooie print

Na mijn bestelling kreeg ik het advies een andere afbeelding te laten printen (het plaatje wat ik uitgezocht had was niet scherp genoeg om "opgeblazen" te worden). Om een voorstel verzocht, gekregen en dat laten afdrukken, prachtig!

27 listopada 2025
Oceniono na 1 z 5

Simply the worst company I have ever…

Simply the worst company I have ever dealt with. Placed an order in May 2025. Months go by. Delivery stuck in customs. Logisitic company they use is beyond useless. They promised a refund. Its now Nov 2025 and no refund paid. DO NOT WASTE YOUR TIME OR MONEY with these cowboys

Dear Muhammed,

Thank you for your message. We are truly sorry to read about your experience. We have carefully checked our system, but unfortunately we could not find any order or customer record that matches the information provided in your review.

To help you as quickly as possible, we kindly ask you to get in touch with us directly so we can investigate the situation in detail and find a solution immediately.
We always aim to resolve any issue promptly, including refunds when they are due.

Please contact us and we will make sure to take care of this matter without delay.

Kind regards,
Paul

Paul
You CLEARLY have NOT ‘carefully checked’ your systems. Order: 908084 Placed on 2025-05-08 21:42:57. Aluminium Prints - Photo : 211590954- Material : Brushed aluminium - 3mm, Wall fixing: Without hanging system, - Crop : Custom made- Size : 80cm x 60cm.
Total paid £125.60

I have repeatedly contacted your company – last email on 8 November and guess what NO RESPONSE. So not clear to me how you can say you resolve issues promptly and make refunds when they are due. Clearly more nonsense.

29 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Nikkel-Art.nl

Odpowiedź od Nikkel-Art.nl

Dear Muhammed,

Thank you for your follow-up message. We have reviewed your case again and can confirm that your refund has now been fully processed. We sincerely apologise for the inconvenience and frustration this situation has caused you.

Your order was unfortunately delayed due to customs issues outside of our control, which should not have happened and understandably led to a very disappointing experience. We also regret that our communication did not meet your expectations — this is something we are actively working to improve.

We are glad that the matter has now been resolved, and we appreciate your patience while the refund was being finalised. If you have any further questions or need anything else, please feel free to contact us directly — we are here to help.

Kind regards,
Paul – Nikkel Art

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej