Nextline - Second Phone Number  Recenzje 

54
•
Wynik TrustScore: 2 na 5

2,0

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

They are a terrible company. Stole my credit card information. Refused to cancel a trial (i tried to stop it from starting to begin with) after repeated requests and have charged me multiple times for... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Countless email to support but no response. How can u save customers card without their knowledge and charge recurrent fees 100 times the intial payment. I keep getting debits for service i dont use.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Extremely poor service. I accepted a promotional offer for $0.99 USD, but I have already been charged $50 USD, and the charges keep coming. The promotion was not honored as advertised. Customer supp... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

This app perfectly bridges the gap between my work life and international travel needs. The second phone number keeps my business looking highly professional without the hassle of a second device. On... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Operator sieci komórkowej

Napisane przez firmę

Nextline provides a 2nd phone number for your phone. You don't need to swap SIM cards or bring another phone with you. The numbers you get from this app are real US phone numbers with UNLIMITED CALL & TEXT When you need a different number to call and text with, Nextline lets you get local numbers from over 300 areas codes in the US. You can use Nextline for private calls and texts. When you make a call or text with Nextline, it's sent from your dedicated Nextline number, and never interacts with your cell phone number. Nextline is great for business, dating or travel. It's real and reliable.


Dane kontaktowe

2,0

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

54 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 90% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,0

Wszystkie recenzje

(54)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 43

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Deceptive design and hidden charges

Deceptive design and hidden charges. The app's interface is intentionally designed to make users accidentally subscribe to a second, unwanted virtual number. It is clear they are aware of how misleading this flow is because they explicitly protect themselves in their refund policy, stating they will not refund: "Any unintended purchases, including acquiring a secondary virtual number." Avoid this app.

Update: Nextline replied to this review asking me to contact support. I already did that, repeatedly.

28 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi Juan, thanks for sharing your feedback. Please reach out to support@nextlineapp.com with your account details. We will review the purchase and subscription details carefully with our team. There are no hidden charges, and we will be happy to clarify any billing concerns. Linda, Support

Oceniono na 1 z 5

Nextline is a big scam

Nextline is a big scam. I purchased a number from them and can't use it on desktop or Android. When I asked support, they claimed I could use it on Android, but there is no Nextline app available on Android. I asked for a refund because I couldn't use the number at all, and they rejected it. I will report them to the BBA and open a dispute case with my bank. Do not use Nextline—they are big scammers. Shame on you

24 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hello Hongyi, thank you for sharing the details of your experience. We understand your concern, especially regarding the number not working on the device you expected to use and the refund request. Please contact us at support@nextlineapp.com with your account email and number details. Our team will carefully check your account, review the number and platform compatibility, and go through the refund request in detail. We will investigate what happened and work with you to find a proper solution as quickly as possible. Moon, Support

Oceniono na 1 z 5

Total scammers was told it was a 0.99…

Total scammers was told it was a 0.99 dollars one month trial yet they secretly charged my account of 30 dollars and give no way to cancel your subscription on the app their customer support is useless and they deliberately make their app impossible to send any images to their support system don’t trust them

21 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi Brinly, thank you for sharing these details. We understand why an unexpected charge and difficulty with cancellation would be frustrating. Please email support@nextlineapp.com with your account email and any billing details you have. We will carefully review the trial, subscription, and charge on your account, investigate the cancellation issue with our team, and work to resolve everything as quickly as possible. Linda, Support

Oceniono na 4 z 5

Best Service

I have visited more than 7 to 8 Countries and I love their Services. Will be using this service very often whenever I visit a Country. Thank you guys for your Amazing big help ❤️❤️.

23 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hey Syed, Thank you so much! Glad Nextline has helped you stay connected across your travels. Really appreciate your support! Lura, Support

Oceniono na 1 z 5

Total fraud

Total fraud , signed up for £0.99 offer `charged me with £25 in two days, no option to cancel . Total fraud company

21 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi Roy, thank you for bringing this to our attention. We understand your concern about the £0.99 offer, the following charge, and the cancellation issue. Please email support@nextlineapp.com with your account email and billing details. We will review the transaction and subscription history carefully, check what happened with the cancellation, and work with you to resolve the issue ASAP. Lina, Support

Oceniono na 3 z 5

Activation was incredibly easy with the…

Activation was incredibly easy with the QR code. I had fast LTE coverage throughout my entire vacation. Much easier and cheaper than buying physical SIM cards at the airport.

23 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hello Hollis, Thanks for sharing! Glad the activation was easy and the connection worked well throughout your trip. Happy to hear it made things simpler than buying a physical SIM. Linda, Support

Oceniono na 1 z 5

Terrible refund policy - They keep money for unused services.

I accidentally subscribed and canceled within minutes. I never activated or used the eSIM, but Nextline refused my refund, claiming the service was "provisioned" automatically. They basically keep your money for a service you never used. Very poor business practice and unhelpful support. Avoid this company.

18 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi Chen, thank you for explaining what happened. We understand your concern, especially since the eSIM was canceled shortly after purchase and was never used. Please email support@nextlineapp.com with your account and order details. Our team will take a closer look at the provisioning and refund information and review the case with you directly. We will do everything we can to get this sorted out. Lina, Support

Oceniono na 3 z 5

I used this eSIM for my trip to Europe…

I used this eSIM for my trip to Europe and it worked perfectly. The setup was fast, and I had instant connection right after landing. Highly recommended for hassle-free travel.

4 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hello Jack, Thanks for sharing! Great to hear the setup was smooth and you had a connection right after landing. Enjoy your travels! Martin, Support

Oceniono na 1 z 5

Total scam

Total scam, signed up for a dollar offer and then ended up with a $30 dollar subscription and an unauthorized charge. Furthermore, when you cancel the account they don't wait until the end of the billing period they end all of the services. FRAUD, STAY AWAY

14 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi Diaz, thank you for sharing your concerns. We understand why the unexpected charge and service cancellation would be upsetting. Please email support@nextlineapp.com with your account details. We will review the offer, subscription, payment, and cancellation information on your account and clarify what happened with our team. Liza, Support

Oceniono na 1 z 5

Absolutely disgusting experience. (Scams and fraud 100% )

I deeply regret ever using this service. An accidental purchase was made, and I contacted customer support immediately to explain the situation and request a refund because I had no intention of using the service. Instead of receiving any understanding or real help, I was met with repeated copy-and-paste replies and outright refusals.

I was charged £0.99 and $19.99, and after cancelling my subscription, I was shocked to find another £29.99 taken from my account. How can you charge customers after they have already cancelled? This is completely unacceptable.

Their customer service has been one of the worst I have ever experienced. They ignored my concerns, failed to answer my questions, and kept sending what appeared to be automated responses instead of dealing with the issue properly. It feels like they care more about taking customers' money than providing support.

I will be raising this matter with my bank, reporting my experience to the relevant consumer protection authorities, and pursuing every available option to challenge these charges.

If you value your money and expect honest customer service, my advice is simple: stay away. Read every term carefully, monitor your bank account closely, and think twice before giving this company your payment details.

This has been one of the most frustrating online experiences I've ever had, and based on my experience, I would never recommend this service to anyone.

11 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi Lakmal, thank you for taking the time to explain what happened. We understand your concerns regarding the purchases, subscription, and charges after cancellation. Please email support@nextlineapp.com with your account email and payment details. We will review the transactions and subscription history carefully, check the cancellation records, and have our team look into the case in detail. We want to understand exactly what happened and work toward a proper resolution with you. Linda, Support

Oceniono na 1 z 5

Signed up for a 0.99 trial for a week…

Signed up for a 0.99 trial for a week and not even 24 hours later the app charged me £30 for a monthly subscription I did not agree on. Tried contacting their support email for help and their email doesn’t even work 💀

10 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi Ak Galore, thank you for sharing what happened. We understand your concern about the trial charge and the difficulty reaching support. Please email support@nextlineapp.com with your account details. We will check the trial, subscription, and payment records carefully and make sure your concern is properly reviewed by our team. Linda, Support

Oceniono na 1 z 5

You took my money and your services are…

You took my money and your services are poor. Refund me back my money. For 2 days your customer care support team has been saying the same thing and nothing has been done.

7 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi Gojasi, we understand your frustration, especially after waiting for a resolution. Please email support@nextlineapp.com with your account details and payment information. We will review your case personally, check the refund status, and make sure it is properly followed up by our team. Linda, Support

Oceniono na 1 z 5

Total scam platform

Total scam platform! I signed up ONLY for the €0.99 trial offer. Immediately after, their system automatically charged my card an additional €19.99 without my consent or any 3D Secure authentication. I cancelled the subscription immediately on day one and have zero usage of their service. Despite the successful cancellation, their system ignored it and illegally charged my card another €30.00 today!
This is fraudulent merchant behavior and deceptive billing. I have been forced to permanently block my credit card to stop them from stealing more money. I have already filed an official fraud report and initiated a formal chargeback procedure with my bank.

6 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi Buba, thank you for sharing the details. We understand your concern regarding the charges and cancellation. Please email support@nextlineapp.com with your account and transaction details. We will review the subscription, payment records, and cancellation history thoroughly with our team and work with you to address the matter properly. Moon, Support

Oceniono na 1 z 5

AVOID It’s a scam

AVOID It’s a scam. I’m reporting them. They’ve taken unauthorised charges from my account.

1 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi, thank you for bringing this to our attention. Please email support@nextlineapp.com with your account and transaction details. We will review the charges with our team and check what happened on your account. Lina, Support

Oceniono na 5 z 5

I am thoroughly impressed by the…

I am thoroughly impressed by the impeccable service offered by Nextline. From the moment I initiated the purchase, every step was clearly outlined, ensuring a seamless and straightforward installation process. The reliability of the network connection has been exemplary, with remarkably high data speeds that far exceeded my initial expectations. I wholeheartedly endorse Nextline for those seeking a top-tier experience.

7 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hello Bradley, Thank you for the wonderful feedback! We are really glad everything went smoothly and that you are enjoying the connection. We truly appreciate the recommendation! Mona, Support

Oceniono na 5 z 5

Used their esim web version on my…

Used their esim web version on my Netherlands trip. Working great so far its also cheaper than others

21 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hello Arkadian, Thanks for sharing! Glad Nextline worked well during your trip and gave you good value. Moon, Support

Oceniono na 1 z 5

Avoid this company

Avoid this company at all costs. You risk paying for data that never gets added to your account. This service is an outright scam. I purchased a digital SIM for Malaysia and had previously used them in other countries without issue, which makes this experience even more infuriating. When I tried to top up the SIM, I was charged twice and received zero data.
I contacted their customer support chat and was trapped in an endless loop of automated replies, each one claiming I’d be contacted by email for a refund. That email never came. They made this false promise at least 20 times and did absolutely nothing. No refund, no resolution, no accountability.
This is blatant fraud. They take your money, fail to deliver the service, and then hide behind bots while ignoring refund requests. Consider any money you give them gone forever. Stay away unless you enjoy being scammed.

23 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hi, thank you for explaining what happened. We understand how frustrating it must have been to be charged for a top-up without receiving the data. Please email support@nextlineapp.com with your account and transaction details. We will check the top-up records and payment history with our team and make sure your case gets the attention it deserves. Lura, Support

Oceniono na 4 z 5

Web version is better

I used the new web version It looks better than before and thanks for the discount coupon

8 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Nextline - Second Phone Number

Odpowiedź od Nextline - Second Phone Number

Hello Kayham, Thanks for the feedback! Glad you are enjoying the new web version, and happy the discount came in handy. Lina, Support

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej