Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

We ordered the Wagon Coop with removable droppings trays and the Automatic door. The coop was super easy to put together it took 2.5hrs in-between tea breaks.I am not very DIY friendly but... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Clear information and pictures of the products. Easy to order, a very quick delivery time. Clear instructions on how to put together, a sturdy and rat proof chicken coop. Our hens are happy and we cer... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

We bought a Nestera birdbox with camera and solar panel through the RSPB. It is advertised as allowing you to have a system that will be self-charging, allowing you to watch nesting birds without... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Website was a bit clunky to navigate, but we got the hang of it. Ordering could not have been simpler, goods arrived in short order, well packed, although the instructions could have been a little cle... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z artykułami dla zwierząt

Napisane przez firmę

Nestera creates sustainable, maintenance-free, red mite-resistant chicken coops made from 70% recycled plastic. Carefully designed and expertly manufactured, our coops are recognized for their exceptional quality and come with industry-leading warranty periods


Dane kontaktowe

4,0

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

378 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 73% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Encantados con nuestro gallinero…

Encantados con nuestro gallinero Penthouse grande. Tenemos 5 gallinas ponedoras del país, y 2 sedosas del Japón, con puerta automática, 3 bandejas y 2 ruedas.

Hemos comprobado que es muy fácil de limpiar. La puerta automática funciona genial, la tenemos programada por la luz solar, no les afecta el cambio de hora del Gobierno.
Nuestras gallinitas están felices.

1 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Muchísimas gracias por su amable reseña! Nos alegra mucho saber que esté contento con la compra del gallinera, que las gallinas se estén adaptando bien y que sea fácil de mantener limpio.

Oceniono na 5 z 5

Really pleased with the coop

Really pleased with the coop. When I let them know our chickens wouldn’t go up the ladder they contacted me immediately with the offer of trying out and reviewing a new ramp. This is now on its way. The fact they listen to feedback and come up with a solution is great customer service. Would highly recommend not just the product but their great customer service.

31 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hello Helen,
Thank you for your kind review! We appreciate your feedback and support.
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Cost effective, sturdy and easy to clean

We first bought a Nestera coop just over a year ago as the wooden coop we had fell apart in 2-3 years. It was easy to assemble, sturdy and being made from recycled materials was a plus. We bought a second one a few months later to extend our flock. They aren’t cheap but with a 25 year warranty it is def worth it in the long run. It’s very windy where we are and if turned the right way the wind flows over which is a major plus. They are easy to clean too. We bought the automatic door closers at a later stage and they save a lot of work and work well. It’s safe to say I’m a big fan of Nestera.

28 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear that you’re enjoying your two coops and finding them easy to clean. We really appreciate your continued custom and support.
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Fast shipping, great product

Fast shipping. High quality product. Easy to assemble. Our hens love their new home.

7 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Thank you so much for your kind review! We’re so glad to hear your hens are loving their new home 🐔🏡
Kind Regards
Carly Mitchell

Oceniono na 5 z 5

Uk Nestera Aspen 10/US Nestera Lean-to 10

I finally was able to put the Lean-to 10 (Aspen 10) together, I would say it took me about a day and a half, as I did it by myself. I put it together in the chicken run, I had a lot of help (11 hens and a rooster)! I leave the door open hoping they will explore, they haven't slept in it yet. As soon as they do I will remover the old coop.
Update: The hens have started to lay their eggs in the coop. I'm very pleased with it very easy to collect eggs and clean.

24 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hello Robin,
Thank you so much for your kind review! We’re so glad to hear your hens have started laying — enjoy those fresh eggs! 🥚😊
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Great coops and easy to assemble and…

Great coops and easy to assemble and clean

1 września 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Thank you for your kind review, Gary! We’re so glad to hear you found the coop easy to assemble and easy to clean. We really appreciate your feedback!
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Such an amazing purchasing experience

Such an amazing purchasing experience. Whilst I first couldn't find what I was looking for (due to my inexperience not the website), I contacted the company for help. Within an hour I was sent a link to the item I was looking for. I made the purchase and the next day it has arrived on my door step. May I thank all involved because we are not all tech savvy but this company really helped with all stages of my purchase.

14 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hello Jasmine, Thank you so much for your kind review! We’re so pleased to hear that you had a great experience with us — that’s exactly what we strive for. Our goal is to make the process as easy and convenient as possible.
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Very good quality coop and customer…

Very good quality coop and customer service is great

9 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hello Matthew,
Thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase.
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

The wagon coop is super tough and survived Storm Amy!

The wagon coop is incredible. Easy to clean, can be moved around, super tough and our 16 week old chickens love it. They go in of their own accord whenever they want to shelter and it saved their lives here on the Isle of Mull in Storm Amy when a massive tree fell on top of the coop! We're hoping the roof will bounce back after we remove the tree, but until then the chickens are still happily going in and out and the automatic door is still working! It's a miracle!

7 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hello Laura,

Thank you so much for the fantastic review! It certainly was a strong storm, and we’re so glad to hear that the chickens were safe.

Please don’t hesitate to reach out if replacement parts are needed. We’re always happy to help.

Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Fabulous Nestera "Penthouse"❤️

Our 4 Chickens are so very happy in their new Nestera "Penthouse" which is so very easy to keep clean & they are also more keen to get back in to roost at night. The proof is that they are all happily laying eggs daily again after a really bad infestation of mites in their old wooden coop which we destroyed asap. We also have room to get a few more hens later if we wish. A very happy household & back garden chickens. ❤️

7 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hello Jean,
Thank you so much for your kind review! We’re so glad to hear the chickens are happy in their new home. Enjoy all those fresh eggs! 🐓🥚
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Small chicken lodge

We bought the small chicken lodge for our three bantams and have been really happy with the coop.

It’s incredibly easy to clean and I like that the various parts are easily detached so you can clean every bit of the coop thoroughly.

We did discover red mite in the coop about a month ago as we hadn’t been removing the wooden perch when cleaning. The red mites were hiding in the drilled holes at either end of the perch so I removed the perch from the coop, dunked it in a bucket of diatomaceous earth and haven’t seen any mites since, fantastic!

6 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hi Kath,
Thank you so much for your kind review! We’re so pleased to hear that you’re happy with your coop and that you were able to get rid of those pesky mites with ease. Your feedback means a lot to us. Thanks again for taking the time to share your experience!
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 4 z 5

Ordered the large Lodge for our 6 large…

Ordered the large Lodge for our 6 large hens. Straightforward to assemble, easy to access for maintenance. Only negative is that the ventilation holes in the side above the nest boxes are easy for rodents to chew through and gain access to hens and feed! We lost one of our hens!🥲. We rectified this by screwing small mesh weld mesh over the holes. Job done. Humans 1, rodents 0! Would definitely purchase again when we need another chicken house.

6 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Thank you so much for your kind review! We really appreciate your feedback, and we’ve passed your comments about the mesh on to our production team. Thanks again for taking the time to share your thoughts!
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Nestera Aspen 6 - Fantastic, highly recommend

Got the Nestera Aspen 6 for our four hybrids and it’s been brilliant! Really easy to assemble. The birds settled in straight away and started using the nest boxes from day one. Plenty of space for two more when we add to the flock later on. Super easy to keep clean, especially with HempBed-E bedding — works a treat. Really solid, well-made coop, and you can tell it’s UK-made with the thoughtful design and quality. Highly recommend!

1 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear that you’re happy with the Aspen 6 and find it easy to clean — that’s definitely one of its big selling points. We really appreciate your feedback.
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Happy girls, happy me.

I have just finished building my 5th coop from Nestera. And like all my other ones, the service from Nestera and the quality and ease of building this coop have been great.
Like I have indicated on my previous Nestera reviews, they are simply the best!
Shame the courier let things down by delivering to the wrong address.

2 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hi Linda,

Thank you so much for your kind review! Wow, 5 coops is amazing. We really appreciate your custom. We sincerely apologise for the courier error. Thanks again for your support!
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Great Coop.

Great Coop.
Good customer service.
Easy to put together.
Is doing a great job!

2 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hi Shelley,

Thank you so much for your kind review! We are happy to hear that you’re pleased with your purchase.
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

I just wanted to say thank you for such great service re the faulty door issue. Your customer service team were so easy to deal with, the new one got delivered the next day, and the refund was prompt.

It is so rare to have such good customer service, so it is greatly appreciated.

We've since built the coop, and its fantastic!

20 września 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hello Kayleigh,

Thank you so much for your kind words. We’re happy to hear you had such a positive experience, as this is exactly what we strive to achieve. Your feedback means a lot to us!

Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Just purchased my 3rd chicken coop

Just purchased my 3rd chicken coop
Easy to clean , my chickens love them and feel safe.
Would highly recommend

2 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hi Jane
Thank you so much for your wonderful review! We really appreciate your continued support and your orders, your custom means a lot to us. :-)
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Oceniono na 5 z 5

Love the coop

Love the coop. Excellent quality, easy to put together and to maintain. First time chicken owner and it is really easy to keep clean and with the automatic door, it makes keeping the hens super easy.

1 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Thanks Liam for your kind review! We’re pleased to hear that you’re happy with your coop!

Oceniono na 5 z 5

Absolutely brilliant

Absolutely brilliant, design could do with a couple of tweaks but no red mites, so easy to clean, muck out, brilliant.

2 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Thank you for your kind review! We’re thrilled to hear that you’re happy with your coop!

Oceniono na 1 z 5

Customer service ignores you. Phone number says they are closed

I have had absolutely no help with trying to return my wagon that was sent to me. The whole front is defective to where the door doesn't not fit or shut all the way. It is warped and I can't use it. They will not respond to my emails for a refund. I'm stuck with a coop that I can't use. Also this coop had already been put together by someone else once. So it obviously had an issue and they decided it would be ok to send it to the next customer. Very upset right now. That was a lot of money for something that isn't going to house my chicken properly.... update: customer service did get a hold of me after I send another complaint a different way through the messaging option. They did apologize for the delay in response and sent my return label but did not communicate when they would be picked up. I had to email again. Apparently whoever I'm having this discussion with doesn't know how to use dates and just said "tomorrow" so hopefully my tomorrow matches their tomorrow. Would never recommend this company to anyone. Please don't waist your time or money it's a cool concept but really not worth the money. I'm sure they will just put this in a new box and ship it to the next person bc they clearly didn't care about what was wrong with it. I'm paying just a couple hundred $ more for a good strong Overeez coop. Really do your research before buying. Response: it was used and it was defective also still waiting on refund 🤔 the first order was missing parts LOL. No one would rush ship them, I guess you failed to see that?? Shipped it back and ordered a new one this year and it was used, they were definitely not scuff marks. Amazing how quick you get someone on this trust pilot but still no refund....... Got a refund!!! Thank you for following through on your end 👍

11 września 2025
Opinia niezależna
Logo Nestera

Odpowiedź od Nestera

Hi Mary,

The warehouse has confirmed that your returned item arrived with us today, and we have just processed your refund. Thank you again for your patience.

Hello Mary,

In response to your updated review, I just wanted to provide a quick update. We are still awaiting the product’s arrival at our warehouse. I’ve asked the team to notify me as soon as it is received, and we will issue your refund immediately.

Thank you for your patience.

Hello Mary,
Thank you very much for your review. We noticed that you purchased the same product last year, and we wanted to check if you are experiencing any issues with this one as well.
Upon reviewing our correspondence, we can see that our production team assisted you with the issues you were experiencing. You subsequently requested a return, which was processed promptly. Return labels were sent to you, and a follow-up email provided details of the collection date, time, and carrier. While we strive to resolve matters as quickly as possible, some issues cannot be fully addressed within 24 hours. Please be assured that we did our best to handle your case efficiently.
Regarding the coop you received, we can confirm that it was not second-hand. Any marks you may have noticed are likely minor scuffs. One characteristic of the smooth plastic interior is that, while it is very easy to clean, it can show scratches and scuff marks more readily than textured or wooden surfaces. This is due to the smooth finish, but it does not affect the overall quality or performance.
Although we take great care during production and hand-finishing, as well as in transportation, minor scuffs on the underside of plastic parts can occur. These marks are not visible once the coop is fully assembled and do not impact its functionality in any way.
We hope this clarifies your concerns, and we truly appreciate your continued support.
Kind Regards
Carly Mitchell
Customer Service

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej