Nanowallets Recenzje 

92
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Being diagnosed with ADHD, having a wallet with an air tag has already paid dividends, having misplaced it multiple times! For me though, it's the customer service that's set Nano apart. After... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Being eyeing one of these wallets for a while now. Took the plunge and bought Viper Green cash strap version. Fantastic product and tremendous value compared to other wallets. Looks great , well mad... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Fantastic card holder, really durable and you can fit so many cards in it. It’s a good size and doesn’t feel massive in your pockets, comes with great options/ designs. I’ve personally got the Velocit... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I ordered a wallet for my son for his first bank card, having got one myself in carbon I went for a red aluminium since he is into Spider-Man. And although aluminium maybe be considered the base mode... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

92 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,7

Wszystkie recenzje

(92)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 49

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Wallet not for me! being called a liar not for anyone

Spent £63. For a wallet including postage.
Received the wallet opened and realised it wasn't as I had expected and not for me. I noticed that the cash strap clip had punctured through the strap which also concerned me.
I called up the mobile number and spoke with a male, as I explained that I wasn't satisfied with the product I was greeted. With "oh your the one we did a retrospective discount for"
Yes they did kindly discount 10% off for first purchase that I found at the second time of checking their website which I did appreciate but to be addressed like that I found very rude and off putting.
I explained It wasn't for me and mentioned that the strap had damage to which I was told that it was impossible for this to be the case and insinuated that I was lying.
I was then told I had to email my request for refund to which I did and was told it would take 7-14 working days to receive my refund!!
It's 21:35 on the 18th November 2025 and I have just been notified of my refund being processed 18 working days from date of refund. I'm sorry there's absolutely no need for a refund to not only take 18 working days but to also go over the stated timeframe.

I'm not a liar and I don't expect to be accused of lying . For this I give a one star rating the product itself regardless if it wasn't fit for MY purpose would have recharged higher but now it doesn't.

23 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Hi Naython,

We are addressing this publicly to ensure that anyone reading has an accurate understanding of what took place.

• Refund Timeline
Your refund was processed within the correct timeframe once weekends and non-working days are excluded. Our policy clearly states “working days,” and the processing fell fully within those parameters. Any suggestion that we exceeded the timeframe is incorrect.

• Price and Product Accuracy
Your review stated that you "spent £63 for a wallet." This is not accurate. You purchased the Ultimate Bundle, which includes:

- 1 Wallet
- 1 Key Case
- 1 Coin & Key Tray

The price you quoted was also before the retrospective 10% discount we applied for you as a goodwill gesture after the order was placed. Additionally, postage for your order was completely free, so the £63 figure does not include any shipping cost. Quoting it this way misrepresents both the items purchased and the total amount actually paid.

• Condition of the Wallet
Every wallet we send out is hand-built, checked, and signed off before dispatch. A punctured or detached cash strap cannot pass our quality control.

When your return arrived, the strap had been pulled cleanly from the elastic — a type of damage that occurs when the wallet is lifted from the box using the strap instead of the wallet body. It did not leave us in that condition, and the inspection confirmed this beyond doubt.

• No Accusation Was Made
At no time was the word “liar” used, nor was that implication made. What we did was refute a claim that is inconsistent with our quality-control standards and contradicted by the physical condition of the returned item. Refusing to accept an inaccurate claim is not calling someone a liar; it is protecting the integrity of our product and process.

• Goodwill Discount
You were given a retrospective 10% discount after your purchase — something we were not obligated to offer. This gesture was given in good faith, and it was never acknowledged. Mentioning it during the call was simply to confirm your order history, and nothing more.

We take pride in our products, our inspection processes, and how we treat customers. When a review presents a version of events that does not align with the evidence, our quality standards, or the documented timeline, we will correct the record clearly and openly.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Faultless

All arrived, over the moon! Sale still showing on the site, so think I will get my friend one for xmas.
I also had a little bit of an personal edit, to which I called and they went above and beyond to make it rhe perfect package. Faultless.

15 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you for your excellent review.

Your feedback regarding our product quality and customer service is enormously appreciated - we are on hand to respond to emails and customer queries seven days per week, and are delighted we were able to assist you create a bespoke Ultimate Bundle.

NANO Wallets are sleek, easy to use and built to last, and we trust you enjoy your purchase for years to come.

If we can assist you again at anytime, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Good quality wallet in nice…

Good quality wallet in nice presentation box. Helpful staff with sending a replacement when original lost in the post in transit.

21 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you for your excellent review.

Your feedback regarding our product quality and customer service is enormously appreciated - we are on hand to respond to emails and customer queries seven days per week.

NANO Wallets are sleek, easy to use and built to last, and we trust the recipient of the wallet enjoys it for years to come.

If we can assist you again at anytime, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Amazing wallet!!

Amazing wallet!!

Absolutely love this wallet, it’s so practical, looks sleek, very sturdy and great value for money. Website and correspondence was great and a perfect Christmas present I will be buying people.

12 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you for your excellent review.

Your feedback regarding our product quality, website and customer service is enormously appreciated - we are on hand to respond to emails and customer queries seven days per week.

NANO Wallets are sleek, easy to use and built to last, and we trust you enjoy your purchase for years to come.

If we can assist you again at anytime, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Fantastic Product

I’ve just received my order, such great service and speed of delivery. Highly recommend the product and website. I will certainly be ordering more for Christmas! Thanks again

14 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you for your excellent review.

Your feedback regarding our product quality and customer service is enormously appreciated - we are on hand to respond to emails and customer queries seven days per week.

NANO Wallets are sleek, easy to use and built to last, and we trust you enjoy your purchase for years to come.

If we can assist you again at anytime, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 1 z 5

I bought it - my fault - don't be me!

Have to say it looks OK.
Build quality seems OK.
However if you want a practical wallet DO NOT BUY ONE.
It is very small, impractical and if your hands are bigger than a 12 year old's its far too fiddly.
You can probably fit lots of cards in, but if you want to find one it may take some time.
The Cash strap seems flimsy and by the time you've folded a note small enough to fit under it you may well have lost the will to live.
If I had one card and a £10 note it would however, be fine.
My brand new wallet is now in the "Recycle Bin" and I have immediately returned to a practical, long lasting, easy to use leather folding wallet.
Customer Services did try and contact me very quickly which was a surprise - however I can't be bothered to fight them over £31 which was on hindsight stupid of me to part with.

Regarding the response from Nano (below) it actually took less than 6 minutes to form an opinion of the product - regarding other negative reviews - I don't often have to complain about satisfactory products . Thanks to Nano for their speedy responses.

14 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Hi Jim,

Thank you for your review, and for noting that the wallet’s build quality and appearance met your expectations — we appreciate that.

For transparency, here is a clear summary of the order and our communication:

- Your order was placed at 11:59am on 10th November

- It was engraved and dispatched the same day at 15:04pm

- Delivery arrived on time, via tracked post

You contacted us 11 minutes after receiving the parcel, although your message didn’t describe any specific issue — only the possibility of leaving a negative review.

We replied within 18 minutes, asking how we could help.

When no reply came, we called you 28 minutes later, but the call was blocked by your phone’s filter settings.

You then returned the call, and once we identified ourselves as NANO Wallets, the call ended immediately.

We followed up 6 minutes later with an email offering a full refund right away, with no questions asked. This also went unanswered.

You mentioned in your review that you “didn’t want to fight” for a refund; however, one had already been offered before any review was posted.

For readers’ reassurance, we would also like to note — purely as context — that 9 of your previous 13 Trustpilot reviews are 1-star. This is important only because it reflects a reviewing pattern rather than any failings in our product or service.

We are proud that every other review of NANO Wallets is 5-star, reflecting the fast dispatch, clear communication and fair resolutions we provide daily.

Our offer of a full refund remains open at any time.

NANO Wallets
Focused on quality. Committed to service.

Oceniono na 5 z 5

Sleek and stylish wallet and excellent customer service

I recently bought a wallet and had an issue with postage. Barnaby from the store was very helpful and dispatched a replacement. I love the wallet; it’s sleek and holds the cards I need and is a lot less bulky than my old purse.

13 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you for your excellent review.

Your feedback regarding our product quality and customer service is enormously appreciated - we are on hand to respond to emails and customer queries seven days per week.

NANO Wallets are sleek, easy to use and built to last, and we trust you enjoy your purchase for years to come.

If we can assist you again at anytime, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Leading market quality at reasonable prices!

I was in the market for a new Ridge wallet, however the design I wanted was out of stock. (Forged Carbon and Blue)
I dropped them a message 10 days ago and am still awaiting a response.

I then found this company and they had the exact design I wanted at nearly a quarter of the price.

I had some questions so sent a few emails and each one was answered within an hour, even at the weekend!

Wallet has arrived and I must say I'm massively impressed. There is no difference to Ridge, only the price and customer service which is outstanding.

Already ordered another design and will no doubt be ordering more very soon!!

20 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you for your excellent review.

Your feedback regarding our product quality and fast service is enormously appreciated - we are on hand to respond to emails and customer questions seven days per week.

With regards to our products, NANO Wallets and Key Cases are built to last and we trust you enjoy your purchase for years to come.

If we can assist you again at anytime, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Great product

Great product, really impressed with the quality and service !

4 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you for your excellent review.

Your feedback regarding our product quality and service is enormously appreciated.

NANO Wallets are built to last and we trust you continue to enjoy your wallet in the long-term.

If we can assist you again at anytime, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Amazing Amazing Amazing

The decision was between the Ridge wallet and Nano. Emailed both with the same query. Got a friendly personalised response from Nano within hours and 3 days later a standard response from the Ridge. Visually, the two products look identical with the only difference being the Ridge logo is engraved. Decided on Nano.

Got my Nano within two days with the tracking number, followed by a personalised email and a complementary spare part.

Amazing customer service.
Amazing delivery service- even the external postal packaging is unusual and cool.
Amazing product.

I hope they can keep up this superb customer experience.

4 października 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you Sharam, for your excellent and detailed review of your recent purchase.

We were happy to assist with your request for spares, this was no problem at all!

Please note that on most products, our NANO branding is laser engraved - we do this on almost all Aluminium wallets, however, for Premium Aluminium Wallets (Dark Storm / Onyx Eclipse / Flame Burnt), plus Carbon Fibre 3K and Forged Carbon wallets, we use alternative methods, including silk-screen printing.

Your feedback regarding our products is great and genuinely appreciated, as we strive to impress.

We trust you enjoy all of the NANO products you have purchased for years to come.

Thank you again and if we can assist you in the future, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Amazing Customer service

I broke my wallet and for a minimal cost was supplied with replacement parts. Excellent customer service. Thanks again Barnaby.

25 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you Jason, for your review of your recent purchase.

Your feedback regarding our products is great and genuinely appreciated, as we strive to impress.

We trust you enjoy all of the NANO products you have purchased for years to come.

Thank you again and if we can assist you in the future, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Great from start to finish

I visited the site wanting a new wallet for an upcoming holiday, I had a few questions and not long to go until I missed the cutoff for next day delivery.

Phoned up to ask my questions and was even assured on the phone without promoting that it would definitely arrive tomorrow if I ordered the colour I wanted straight away.

Excellent customer service, excellent packaging & an absolutely beautiful wallet. I'm really happy with my purchase and I will not be purchasing one from any other company again.

Highly recommended. They are definitely so highly rated on here for a reason.

Thanks again

12 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you Jack, for your review of your recent purchase of the NANO™ Aluminium Cash Strap Wallet (Racing Green).

Your feedback regarding our products is great and genuinely appreciated, as we strive to impress.

We trust you enjoy your new wallet together with your prior purchase for years to come.

Thank you again and if we can assist you in the future, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Have bought two wallets from them and…

Have bought two wallets from them and have been very satisfied with the communication and speed of delivery both times. My most recent wallet developed a small rip on the cash strap and when I spoke to the company they have sent me a replacement without fuss, and their communication again throughout has been excellent. Would recommend them and would use again; very happy.

7 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you James, for your review of your recent purchase of the NANO™ Forged Carbon Cash Strap Wallet (Nero/Arancione).

Your feedback regarding our products is great and genuinely appreciated, as we strive to impress.

We trust you enjoy your new wallet together with your prior purchase for years to come.

Thank you again and if we can assist you in the future, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Apprehensive at first about switching…

Apprehensive at first about switching up my wallet to a cardholder type. Been loving it so far, had it just over the month still looks great and reduces the bulk in my pocket.

Arrived quickly with no issues, highly recommend!

6 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you Kieron, for your review of your recent purchase of the NANO™ Aluminium Money Clip Wallet (Phantom Black).

Your feedback regarding our products is great and genuinely appreciated, as we strive to impress.

We trust you enjoy the wallet for years to come.

Thank you again and if we can assist you in the future, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Best Wallet Around

Fantastic product! Well built and looks great. I had a few questions about my order and Barnaby was incredibly helpful with prompt replies. I've since ordered some replacement plates to mix up the colours and will be recommending Nano Wallets to everyone. Brilliant wallet and even better customer service!

12 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you Ben, for your review of your recent purchase of the NANO™ Aluminium Cash Strap Wallet (Flame Burnt).

Your feedback regarding our products, support and communication is great and genuinely appreciated, as we strive to impress.

We trust you enjoy changing the Flame Burnt colour to the Titan Gunmetal colour after your most recent order for some accessories.

Thank you again and if we can assist you in the future, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Great products

Really nice natural exposed Carbon card holder.
I had a small issue with the money strap where is was bobbling. I contacted nano and received a prompt reply, They replace the strap and in addition sent me a money clip with all the tools and spare screws to install! Fantastic customer service. I would highly recommend their products

19 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you Simon, for your review of your recent purchase of the NANO™ Forged Carbon Cash Strap Wallet (Nero).

Your feedback regarding our products, support and communication is great and genuinely appreciated, as we strive to impress.

Thank you again and if we can assist you in the future, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Outstanding.

Ordered a Nano wallet last weekend and it has been delivered today. Well packaged, nice presentation box and beautifully engraved with my name. I emailed the company a couple of days ago to check on my order and Barnaby responded back very very quickly. The item is as described and my cards are already loaded into it. All in all I am super impressed. (Order number NW6176).

22 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you Colin, for your review of your recent purchase of the NANO™ Personalised Cash Strap Wallet (Ventura Orange).

Your feedback regarding our packaging, presentation box, communication and NANO ID Laser Engraving Service is great and genuinely appreciated, as we strive to impress.

Have a great bank holiday weekend and thank you again.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Great company to deal with

Have bought quite a few products now from Nanowallets over the last 6 months.
Products are excellent, really smart and high quality and a great selection of products.
Prices are great, communication excellent and I love the personalising service (I get my initials and Phone Number on them which is great if you ever loose it!).
I shall be going back to Nanowallets again due to all of these positive factors.
Keep up the good work and great products!

1 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you for your review and recently placed 8th order John.

You now have quite a collection of NANO Wallets, plus a Key Case and we look forward to serving you again in the future.

Your feedback regarding our prices, communication and NANO ID Laser Engraving Service is great and genuinely appreciated, as we strive to impress.

Have a great bank holiday weekend and thank you again.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Great quality and even better service

Bought a wallet as a present for my partner about 10 months ago and they were so helpful - I realized after ordering that they also did an engraving service so I wanted to add this into my order and they sorted this out straight away and applied the discount on top. Wallet came nicely packaged and promptly too. I then enquired to see if I could order some of the screws as over time 3 have fallen out and they quickly sorted it out and shipped me a pack of screws to fix it. Barnaby has been extremely helpful on all occasions and I can't recommend them enough on both quality and service :)

30 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you for your detailed review Felice, we are pleased to have assisted you recently and 10 months ago, at the time you ordered a NANO Wallet.

Your feedback regarding our packaging and speed of delivery is also enormously appreciated.

NANO Wallets are built to last and we trust you continue to enjoy it in the long-term.

If we can assist you again at anytime, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Oceniono na 5 z 5

Great service

Ordered in September 2024 and loved the wallet since then.

Some screws had come loose and fallen out.

I contacted customer service and within 2 hours they had sent me replacement screws through a tracked mail service.

Highly recommend wallets and customer service

25 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Nanowallets

Odpowiedź od Nanowallets

Thank you for your excellent review Kenny, we are pleased to have assisted you recently and it's great to hear that you love your NANO Wallet.

NANO Wallets are built to last and we trust you continue to enjoy it in the long-term.

If we can assist you again at anytime, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

NANO Wallets

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej