Motor Range - Manchester Recenzje 

116
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,2

Alexandria Drive, Lord Sheldon Way, OL7 0QN Manchester, England, GB

•

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

5 star customer service from Emma in Aftersales on a busy Saturday! My car was booked in for its annual service. Emma welcomed me with a smile when dropping my car off on the Friday evening. She kept... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Nav was amazing. I was under a time constraint as im back at school from tuesday. He ensured the car was ready to go as quickly as possible.. very understanding that "hell week" at school would del... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Nav helped us buy our daughters first car. Excellent customer service, knowledgeable, no pressure & he made the whole experience easy & relaxed. Thank you very much Nav. I can highly recommend thei... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

True customer service is shown when the wheels fall off a matter (no pun intended) My car proved rather troublesome when, following a service, the computer could not be reset. Granted, it has taken so... Zobacz więcej

Reakcja na opinię


Informacje dotyczące firmy

  1. Salon samochodowy

Napisane przez firmę

The Northwest's No. 1 for used cars with over 2000 cars available. We have the biggest choice of used cars in Manchester. Vehicles are HPI clear with guaranteed mileage & undergo a 120-point mechanical check. Expert buyers handpick the best quality cars, which are price checked daily. Low-rate finance, no deposit required, cash back & more for your part-exchange. Relaxed atmosphere with unbeatable customer service. Drive away today! Call our friendly contact team on 0161 301 6800 or live chat on our website - visit www.motorrange.co.uk. Ideally situated just off Junction 23 of the M60, Motor Range Manchester is simple to get to from all directions. You’ll find us 2 minutes from Snipe Retail Park on Lord Sheldon Way, with easy access, plenty of on-site parking, and a complimentary hot drink waiting at our refreshment station. Motor Range, Alexandria Drive, Lord Sheldon Way, Manchester, OL7 0QN. Open 7 days a week - Mon-Fri 9am-8pm, Sat 9am-6pm, Sun 10-6pm


Dane kontaktowe

  • Alexandria Drive, Lord Sheldon Way, OL7 0QN, Manchester, England, Zjednoczone Królestwo

  • 0161 301 6800

4,2

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

116 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,2

Wszystkie recenzje

(116)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 723

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

I don't know how they can sleep at…

I don't know how they can sleep at night... We purchased a car from Motor Range Manchester in December. The vehicle was delivered on 16th December, and from the very first day of use we noticed an unusual noise coming from the rear of the car.
On 27th December, a tyre warning appeared on the dashboard and the vehicle became undriveable due to a completely flat rear tyre. Our breakdown cover attended and fitted the spare tyre, at which point a large visible gash in the tyre was identified.
Despite this happening well within the first 30 days of ownership, Motor Range stated that the issue was a puncture likely caused by external factors and refused to accept responsibility. They confirmed in their final response that they would not repair or replace the tyre and would not offer a refund. Communication throughout was poor, with missed call-backs and long delays, and we were left without a usable vehicle for an extended period.
As parents with a baby, this situation was extremely stressful, and the lack of urgency or ownership shown only added to the difficulty. Based on our experience and the handling of our complaint, we will not be purchasing from Motor Range again and would not recommend them to others.

27 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Hello Jessica,

Thank you for taking the time to leave your review. We are genuinely sorry to hear that you are disappointed with your experience and understand how frustrating vehicle issues can be.

We would like to clarify that while your vehicle was supplied with our standard 30-day warranty, punctures and tyre damage caused by external factors are not covered under the terms of this warranty. At the time of delivery, the vehicle underwent our pre-delivery inspection, during which the tyres were checked and confirmed to be within legal limits with no faults identified.

We appreciate that this is not the outcome you were hoping for, and we regret that this has caused you inconvenience. We are also sorry if our communication did not meet your expectations. This feedback has been noted and will be reviewed internally so we can improve our processes going forward.

Thank you again for sharing your experience. We are sorry that we were unable to meet your expectations on this occasion.

Best regards,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Easy purchase. So helpful

Easy purchase. No issues. Always ready to answer any questions be that on the phone or in person. This is the 2nd car I've purchased from Ryan. Friendly genuin guy

22 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Thank you Angela for the 5 stars! We are delighted to hear that you've enjoyed purchasing your car from Motor Range Manchester. Happy Motoring!

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Ryan T was super helpful and…

Ryan T was super helpful and informative when purchasing a new car, no pressure, really friendly and did his best to help us achieve the best possible deal.
Made our experience enjoyable and painless, thanks Ryan

20 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Thank you Ryan for taking the time to leave this 5 star review! Wishing you many happy miles in your new car.

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Nav was most helpful and extremely…

Nav was most helpful and extremely polite. It made the experience easy and joyful. Hour and half, keys in hand, all paper work done. Easily recommend. Excellent job.

20 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Hello Eduardo! Thank you for taking the time to leave this 5 star feedback. Your kind comments will be passed on to Nav in our Manchester branch.

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

The service has been been fantastic…

The service has been been fantastic from Furqan from visiting the showroom to being in the process of purchasing the car, he was clear and helped me make the best decision on my new car. He has been extremely patient and I can’t recommend him enough!!!

17 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Hello Samah, thank you for the 5 star review! Your kind comments will be passed on to your salesperson Furqan. Wishing you many happy miles!

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Furqan was very helpful warm

Furqan was very helpful warm
And welcoming. i felt comfortable in asking him any questions.

16 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Thank you for the 5 star review! Happy Motoring!

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Great service!

Great experience visiting Motor Range. I was served by a gentleman called Furqan. He was extremely helpful & was welcoming. He had great customer service & communication skills. Will definitely be visiting again in the future. 10/10.

13 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Thank you for taking the time to leave this great feedback. Wishing you many happy miles in your new car and we look forward to welcoming you back in the future!

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Furqan is a great salesman

Had a really good experience buying a car with Furqan. He made the whole process simple and easy 👍

16 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Thank you Kaneez for taking the time to leave this 5 star review. Your kind comments will be passed on to Furqan.

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Wow!!

I dealt with Furqan at your store in Manchester. He was attentive and informative and gave excellent customer service. 10/10 from me

11 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Thank you Kim for leaving this positive feedback! Wishing you many happy miles!

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Great sales and after care

Adam Made me feel at ease no question was too many. Very polite and helpful. Made the experience less anxious. Great after care too. Found a hidden fault on the car after I’d got home from collecting it. Rang the next day and was booked in. Fixed on the day I took it in. Great service.

17 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Hello Claire, thank you for taking the time to leave this great review. We are delighted to hear you've enjoyed your car buying experience at Motor Range. Happy Motoring!

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

We bought a car and the service was…

We bought a car and the service was amazing, always kept up to date with the process of sale and the staff member was helpful and always answered our questions with full detail.

The staff member was called Jack

12 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Thank you Chris for the 5 star feedback! Wishing you many happy miles in your new car.

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Ryan at Manchester has been amazing

Ryan at Manchester has been amazing. Very knowledgeable, no pressure and super friendly.
From speaking to staff on the phone to all members of staff in the showroom it has been a great experience.
Will 100% recommend

14 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Thank you Catherine for taking the time to leave this 5 star feedback!

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Had a brilliant experience with Furqan

Had a brilliant experience with Furqan! Very happy with my choice. Brilliant customer service. Cant wait to bring my family

4 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Thank you kindly for taking the time to leave this great review! Enjoy your new car!

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 1 z 5

DO NOT BUY YOUR CAR FROM HERE

DO NOT BUY YOUR CAR FROM HERE. Several faults and unable to resolve the matter and financially out of pocket now too. 0/10 do not recommend. They didn’t want to help but are quick to help if you was to buy.

11 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Hello,

I am sorry to see that you have felt it necessary to leave a 1 star review. We definitely don't want our customers to feel disappointed in any sense. We understand how frustrating it can be when vehicle issues arise after purchase.

We are here and available to support our customers at all aspects of the car buying journey. If you would like to email me at laura.gilchrist@motorrange.co.uk and share your specific issues, I would be very happy to assist as best I can.

Best regards,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 1 z 5

DO NOT BUY YOUR CAR FROM HERE

DO NOT BUY YOUR CAR FROM HERE. Several faults and unable to resolve the matter and financially out of pocket now too. 0/10 do not recommend.

11 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Hello Laura,

We’re really sorry to hear how frustrated you’ve felt, and we fully appreciate how disappointing it is when a vehicle develops issues after purchase. We never want any customer to experience that and we have been in constant contact with you to arrange to get the vehicle issues diagnosed and get you back on the road as quickly as we can.

We’d like to reassure you that we have been working hard to resolve the warning light fault on your Fiat 500. Our technicians initially believed the issue was caused by a wiring fault, so we replaced the battery sensor, but the warning lights suggest there may be a separate issue relating to the hybrid system. We are currently awaiting the vehicle’s return for further inspection so we can complete the diagnosis.

We have already agreed to buy the car back, demonstrating our commitment to putting things right for you.

If there is anything more we can do to support you please don’t hesitate to contact our team directly.

Best regards,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 1 z 5

My friend recently purchased a car from…


My friend recently purchased a car from this dealership in Ashton, and her experience has been extremely frustrating from the start. The car had a warning light on from the moment she picked it up, but she continued with the purchase because it included a 30-day warranty. Unfortunately, despite returning the car multiple times, the issue was never properly addressed. Each time the car was handed back, the same warning light reappeared almost immediately.

In our line of work, having a reliable car is absolutely essential, so dealing with repeated faults has caused a huge amount of stress and inconvenience. What made the situation even worse is that it felt as though her concerns weren’t taken seriously. She kept bringing the car back, yet the underlying problem remained unresolved, leaving her without a dependable vehicle when she really needed one.

She is now at the point of having to return the car entirely and request a full refund, which is the last thing she wanted to do. Overall, her experience with this dealership has been very disappointing, and based on what she went through, I would strongly urge others to be cautious and make sure any issues are fully resolved before committing to a purchase.

10 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Hello Amrutha,

We're really sorry to see that you have felt the need to leave a review on behalf of your friend. We are sorry that your friend is frustrated, and we fully appreciate how disappointing it is when a vehicle develops issues after purchase. We never want any customer to experience vehicle issues and we have been in constant contact with your friend to arrange to get the vehicle issues diagnosed and get her back on the road as quickly as we can.

We have been working hard to resolve the warning light fault on the Fiat 500 in question. Our technicians initially believed the issue was caused by a wiring fault, so we replaced the battery sensor, but the warning lights suggest there may be a separate issue relating to the hybrid system. We are currently awaiting the vehicle’s return for further inspection so we can complete the diagnosis.

We have already agreed to buy the car back, demonstrating our commitment to putting things right for your friend.

We have re-assured your friend that we are here and will support her as much as we can.

Best regards,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Great Service for a great Value Car

Great Service for a great Value Car. The whole sales process was excellent with everything clearly explained.
Offer good selection of cars at a great price. Daniel was a great sales person and made the whole process as easy as possible whilst explaining all relevant information.

15 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Hello Adam. Thank you for choosing Motor Range Manchester! We are delighted to hear you have found your perfect car. Wishing you many happy miles!

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Great service

Great service, lovely friendly staff!
Daniel was amazing from start to finish.
(Motor Range - Manchester)

11 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Hello Claire! Thank you for choosing Motor Range Manchester. We hope you're enjoying your new car.

Best wishes,
Laura Gilchrist
Customer Care

Oceniono na 5 z 5

Staff (Daniel) friendly and helpful.

Staff (Daniel) friendly and helpful.
No pressure sales.
Good stock of vehicles.

27 października 2025
Opinia niezależna
Logo Motor Range - Manchester

Odpowiedź od Motor Range - Manchester

Hi Louise,

Thank you for your kind feedback. We’re so pleased to hear you had a positive experience and found our team friendly and helpful. It’s great to know you appreciated our no-pressure approach and wide range of vehicles.

Enjoy your new car, and we hope to see you again in the future!

Best regards,
Nick Flinn
Customer Care

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej