Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Impossible to open. I never used to have a problem, but the last 2 bottles required a sharp knife to open. Now looking for an alternative brand that doesn’t require customers to risk serious injury... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Fast delivery, great products and excellent customer service. My order included the shot glass but this arrived broken. Sent an email and within a couple of minutes I had a reply apologising and a rep... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

I had trouble with my first delivery dpd left it in my front porch but i dont have a front porch after emailing moju my replacement delivery was immediatley dispatched with an email of apologies. Moju... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Problems occur, deliveries fail. And yet, Moju step up like fine individuals and rectify the fault no questions asked. The element of security and assurance from a seller when things go wrong is hard... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Jedzenie, napoje i tytoń

Napisane przez firmę

It shouldn’t take a lightning bolt to feel the power of nature. Thankfully, at MOJU, we’ve bottled a better way. Active, grown, functional ingredients to help you take on any challenge. Check out our full range online today at mojudrinks.com


Dane kontaktowe

3,8

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

203 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,8

Wszystkie recenzje

(203)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 40

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Best change I’ve made to my nutrition

Probably the best change I’ve made to my nutrition in the last 10 years. I started regularly with the Tumeric and Ginger shots about a year ago. There has been a noticeable improvement in my energy and recovery and 10 years post retirement from professional rugby that’s a really big deal.

Also, given a couple of the negative reviews on here, got to say when I wanted to change my subscription (when I accidentally put an old address for a new order) and there was a delay in shipping one week, the team were super responsive. Speaking to the customer service team, who were pulling out all the stops in the middle of a pandemic to meet new direct to consumer demand I’ve only got good things to say. They really wanted to make sure the service matched the product. Love that this is a genuinely honest company making a genuinely healthy product that cares about its consumers and impact on the environment.

10 maja 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Fraudsters.

Queried your free trial on instagram, and after exposing that free costs more than regular in your books, you blocked me and stopped responding. Disgusting service.

9 maja 2021
Opinia niezależna
Logo MOJU

Odpowiedź od MOJU

Hi Mustafa,

We’re really sorry your recent MOJU experience hasn’t been up to scratch. We understand you had concerns over the £4.95 delivery charge for the MOJU Taster Pack in comparison to the value of the 5x 60ml shots within the pack itself?

The RRP for the Taster Pack is £9.95, and delivery is £4.95. In this instance we are offering the Taster Pack completely free, with a £4.95 charge for chilled delivery (to ensure our shots arrive fresh and ready to enjoy).

The Taster Pack provides an exclusive opportunity to try the full range of 5x 60ml MOJU shots - our 60ml shots can only usually be purchased in packs of 24 for £43.90 (equivalent to £1.83 per shot) in a single flavour.

Our Taster Pack also rolls into a Mixed Pack subscription of 4x 500ml dosing bottles, each containing 8+ shots, for just £25 - this works out at just £0.75 per 60ml serve!

This would usually cost £0.84 per 60ml serve, but our subscriptions offer a 10% discount, as well as free shipping, exclusive offers, early access to new products and more.

We hope this helps with your query but if there are any other questions you have, please feel free to reach out to us on aloha@mojudrinks.com and we’d be happy to help.

Have a great day.

Mo’love

Hayley

Oceniono na 5 z 5

The most freshest shots on the market!

Over the years I have been getting these shots, to me the freshness is always there you can get that experience as if you made this in your own kitchen.

This goes complimentary with my own mixes of drinks it does help out my work out recovery too.

Happy customer here I'm always hoping for more new flavours!

21 marca 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great product

Great product. I'm using the vit c and vit d dosing bottles daily and have noticed a significant uptick in my energy levels and alertness through the day.

6 stycznia 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Love MOJU (especially ginger shots)

Love MOJU (especially ginger shots)! Since the start of the pandemic, I've been having a shot of MOJU everyday and it's keep me feeling strong and boosted, especially going into the winter months and flu season. Also love the flexibility of their subscription service, which I'd highly recommend.

1 grudnia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Good enough drink, terrible customer service.

I've been using Moju drinks ginger shots everyday for the last 9 months. As i have a Gout disease, i got recommended to take more ginger and get a better diet.
So far, the juice it's fine and since i started drinking it, my gout is softer. However, i took a step further and applied for a subscription in their own website two months ago. Things went wrong since the very beginning:
I can understand that the website is under construction or that is a low budget one, or whatever. Its understandable even when the process on the website to get your subscription is pretty tough. But then if you want to modify anything you need to contact the customer service. I still understand that, So i sent an email to sort it. I've asked to get 4 bottles per month and everything seemed fine. After 2 months i've realised that i was stockpiling bottles and i was concerned about not having the chance to finish them. I've asked for a delay in the order. The answer was a joke, they said that my commitment is every 3 weeks and they cannot cancel/amend the order. I've sent a screenshot of the person who took my subscription confirming that it was 4 weeks. (They made a mistake on scheduling the deliveries) So that was the reason of me having an insane amount of juice at home. I can understand a human mistake, but the process went worse after that.
Then they apologized on the email and said they were offering me a 10% discount for the next delivery. And my answer was quite happy for getting some positive feedback. Also, ive asked please to cancel or delay this delivery as i am not supposed to take more than a shot per day, i don't want to bin anything and i don't want obviously pay for their mistakes.
They didn't answer for two days and i've received the juices and got charged for what i've specially asked not to.
Then i've sent an email asking for some explanations because the bottles arrived in poor conditions (some grease over them, slime or i dont know what it was, that they said is normal and its nothing to worry - i said its fine). And also complaining about being charged for this and being delivered when asked not to.
The answer from the lady was incredible. She took exactly 5 minutes to answer me. (im pretty sure she delayed the previous email answer to carry on the process)
So the answer was anything but satisfactory. She only offered me the 10 % discount, and the attitude was not willing to solve the problem or retain the customer. So she cancelled my subscription with more ease than anything else.
I don´t understand why a company wants to get rid of a customer that pays 40 quid a month, with no intermediates, specially when theyre a growing business.
For me it is a joke as every bottle cost 8 quid. now i have 3 bottles to throw in the bin and a headache caused by a stupid issue that could be easily solved only delaying an order. If i subscribe is to don't have to deal with this kind of problems and to ease the buying process. Of course we are all humans and i'm only expecting the mistakes being fixed.
My deep concerns are of course the feedback was so unprofessional and careless as never seen before. I felt not respected at all and treated like if i was stupid or asking for nonsense things.

It's a pity as it seems that the company tries to have some ethics at least in their marketing campaings. But doesn't make sense to me to show off you're environmental friendly and then make your customers to throw your product because you don't want to deal with your stock issues.

As i said before, the juice is pretty good, but nothing you cannot get from another company or make at home. There's no secret here, so if the company wants to make a clear difference they should care about their clients, at least at the same level they say in the marketing.

I'm writing this review to help them improve their company, as i'm pretty sure this doesn't match with their ethics. Their marketing is pretty good, the product is great and they deserve at least professionals that can deal with simple demands, because with no customers theres no business.

29 sierpnia 2020
Opinia niezależna
Logo MOJU

Odpowiedź od MOJU

Hey Francesc, thank you for your review. We’re very sorry to hear that you are disappointed by your experience with MOJU. A member of our Cru will be in touch with you directly to rectify this issue.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej