Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

Delivery could have been faster. The product itself is good. I’ve read a bit about ozone and ultrasonic cleaning, so I feel better using it as an extra step for washing my vegetables.

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Scam - beware. I ordered a device, waited 6 months (promised 1 week) only to get a different branded device. They have been extremely unhelpful in assisting with a refund. $s clearly more valua... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Nice and useful product, especially for fresh fruit and vegetables. Mostly use it for berries and greens, and it seems like the berries stay fresh a little longer in the fridge. I also like the light... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I bought a device (Aero Q8) a YEAR ago (October 10th 2025) and I still haven’t received it !! Scam, qualified theft and all the rest of it

Informacje dotyczące firmy

  1. Producent elektroniki
  2. również w kategorii:
  3. Firma elektroniczna
  4. Sklep RTV

Napisane przez firmę

Milerd develops eco-safety devices designed to make everyday life safer and healthier. Since 2010, we have created products for customers in 70+ countries, including food detoxers, EMF meters, air quality monitors, and radiation meters. Our team combines expertise in engineering, biology, chemistry, and electronics, and our product claims are supported by independent laboratory testing whenever available. We sell worldwide through our website and partner network, and our support team is here to help with product questions, setup, and troubleshooting. We read every Trustpilot review and use your feedback to improve our products, service, and delivery experience.


Dane kontaktowe

2,8

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

39 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 88% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,8

Wszystkie recenzje

(39)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 28

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 4 z 5

Delivery could have been faster

Delivery could have been faster. The product itself is good. I’ve read a bit about ozone and ultrasonic cleaning, so I feel better using it as an extra step for washing my vegetables.

30 września 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Maria,
Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that you’re enjoying the product and finding it useful as an extra step in your routine.
We also appreciate your patience with the delivery and are happy that the device itself met your expectations.
Thank you for choosing Milerd and for your support!
Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 5 z 5

My experience with Milerd was good…

My experience with Milerd was good overall. At first, I wasn’t sure which version of the device to choose, but customer service helped me decide. I mainly use it for washing fruits and vegetables after grocery shopping, and I’m happy with it so far.

20 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Miljana,
Thank you so much for sharing your experience with Milerd! We’re happy to hear that our team could help you choose the right device and that you’re enjoying using it for your fruits and vegetables.
We truly appreciate your support and are glad to be a part of your daily routine.
Thank you for choosing Milerd!
Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 5 z 5

A must-have for greens and berries

A must-have for greens and berries, especially strawberries. I use it very often now. It would be interesting if the interface had a more detailed 'info mode' showing what each setting does, maybe in a future pro version. But overall I really like the device.

31 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Nuria,
Thank you so much for sharing your experience with Milerd! We’re happy to hear that the device has become a part of your routine for greens and berries.
We also appreciate your feedback about the interface and the idea of a more detailed info mode. We’ll definitely keep this in mind as we continue improving our products.
Thank you for choosing Milerd and for your support!
Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 4 z 5

Nice and useful product

Nice and useful product, especially for fresh fruit and vegetables. Mostly use it for berries and greens, and it seems like the berries stay fresh a little longer in the fridge. I also like the light ozone smell during the cycle, it makes me feel like the device is actually doing something. Giving 4 stars because it took me a little time to get used to all the modes, but overall I’m happy with it.

10 września 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Thank you so much for sharing your experience! We’re delighted to hear that you’re enjoying the Detoxer, especially for berries and greens. We’re also glad you’re finding the different modes useful as you get familiar with the device.
We really appreciate your feedback and your support. We hope the Detoxer continues to be a helpful part of your fresh produce routine!
Best regards,
The Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

Scam

Scam - beware. I ordered a device, waited 6 months (promised 1 week) only to get a different branded device.

They have been extremely unhelpful in assisting with a refund. $s clearly more valuable then customer.

Stay away

14 września 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Ahmed, we're sorry to hear about your experience and take this feedback seriously.

We understand the delay was far longer than what was originally promised, and we're sorry for that — this device uses some of our newest technology, which has meant longer lead times than we'd like, and we recognize that fell short of what you were told.

To clarify for anyone reading: in your region, Mira is our official distributor, which is why the device you received was branded MIRA DTX-2 — it's the same product as the Milerd Detoxer 2, built with the same technology, components, and quality control, just under our regional distribution branding.

We'd like to look into the delay and refund process you mentioned — could you please email us your order number at info@milerd.com so we can look into this directly?

Oceniono na 5 z 5

Fantastic produce cleaner that holds up to its claims

Having used the Detoxer for over a year now, all I can say is that it is an incredible device that cleans produce very well. My partner was skeptical in the beginning, but upon realizing how much longer produce lasts, he is convinced. With the Detoxer, Milerd brought ultrasonic and ozone cleaning to a domestic environment in a compact, chic, and easy-to-use device. The same tech is deployed in commercial settings where machines are massive, big, and costly. The build quality of the device itself is solid and it looks brand new a year in with 3-4/week use. Charging is done via USB-C, so very convenient. If you are looking up reviews on the company it means you are trying to decide if the investment is worth it. To me it definitely is, and I can only recommend you get one yourself and give it a try. You will be surprised and not look back !

17 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Thank you so much for taking the time to share such a thoughtful review!

It means a lot to hear that Detoxer has been part of your routine for over a year and is still performing and looking great with regular use. We also loved hearing that your partner went from being skeptical to appreciating the device too.

Feedback from long-term users like you is especially valuable to us, and we’re very grateful for your trust in MILERD and for recommending Detoxer to others.

Thank you for being with us!
The MILERD Team

Oceniono na 5 z 5

Das erste Gerät war defekt

Das erste Gerät, wäre es ich erhalten hatte, war defekt und ich erhielt lange keine Antwort. Ich wollte bereits aufgeben, doch dann meldete sich der Service endlich nach Wochen. Aber sehr freundlich brachte alles in Ordnung. Mit dem Gerät bin ich sehr zufrieden.

11 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Vielen Dank, Herr Müller, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung zu teilen. Es freut uns sehr, dass wir am Ende alles in Ordnung bringen konnten und Sie mit dem Gerät zufrieden sind. Gleichzeitig nehmen wir Ihre Erfahrung mit den anfänglichen Verzögerungen sehr ernst und wissen Ihre Geduld umso mehr zu schätzen. Vielen Dank für Ihr Vertrauen in MILERD!

Oceniono na 1 z 5

Detoxer Machine doesn't do what it states

Order no #1421
I have emailed Milerd and awaiting their reply.

I purchased the above detox machine which is probably only use once every couple of weeks to clear my raw food from chemicals and parasites. I naturally assumed this was happening.

I am however deeply concerned that this machine does NOT work and is not fit for purpose.

I picked blackberries from my local hedgerows yesterday, came home, put them in cold water and set the machine to automatic for berries. I would have assumed any parasites and chemicals would be removed or killed. When I looked in the water after the cycle I could clearly see a number of small maggots wriggling around.

I therefore put the machine on automatic, parasite mode, the maggots were still moving after the cycle.

I then tried automatic heat treatment mode, yet still the maggots were moving!!

I am deeply horrified that this machine isn't what it states it is! Therefore all this time I've assumed my food was being cleaned yet it isn't. This doesn't give me any confidence that it could possibly remove other contaminants either.

I have taken videos to demonstrate this to back up my evidence and I await your urgent reply. This is an expensive machine and it is an utter waste of money as it obviously doesn't do what it was purchased to do. All this time I trusted it, and it gave me peace of mind, yet now I have totally lost faith in it.

5 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Hilary,

Thank you for your feedback. We’re very sorry this experience caused you concern, and we completely understand how upsetting it must have been to see live larvae in the water.

We would like to clarify that Milerd Detoxer is designed to help wash produce more thoroughly using technologies such as ozone and ultrasonic waves, and to help reduce surface contaminants under tested conditions.

However, Detoxer is not intended to act as an insecticide or to make visibly infested produce safe to eat. If berries contain live larvae, worms, or insects, especially wild-picked berries, the affected fruit should be discarded rather than treated or consumed.

Wild berries can naturally contain insects or larvae inside the fruit, and standard food safety guidance is to inspect them carefully and throw away anything visibly affected.

That said, we take your concern seriously. Our team will review your case and the videos you mentioned, and we’ll follow up with you directly by email.

Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

False stock claims, months of delay, refund that didn’t stop shipping

Registered as: MLRD Holdings Limited in the UAE to a hotdesk in Al Maryah Island.

Ordered a HiRange Ultra and HiStand (Order #3420). Checkout promised shipping in 3–5 business days. That was late April. Reality: weeks of chasing, a split shipment, and the second item pushed from “two weeks” to “early July” while the website still looked like normal stock.

I cancelled. They shipped anyway. When I kept the first unit (return wasn’t practical once it hit local post), they offered a 20% goodwill discount that later looked closer to ~15%. On 25–27 June they said in writing the HiStand refund had been processed. In July a shipping notice still appeared, they admitted it had been dispatched via FedEx, and then offered another “20%” if I kept it.

Their About page sells a global manufacturer with UAE production and sales across “70 countries / 4 continents.” From this order and what I’ve since found, that doesn’t match how they operate: lead times behave like made-to-order via supply partners, not ready stock, and the “international presence” looks more like virtual offices/mailboxes than a transparent retailer. I needed samples for a larger rollout and have since sourced comparable gear elsewhere with clear availability and turnaround.

Would not buy again. Do not trust their ship dates, stock presentation, or refund handling until fulfilment actually stops when they say it has.

PayPal we're a great help after sharing my complete mail thread.

22 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Zed,

Thank you for sharing your feedback and for including your order number.

We’re truly sorry for the delays, the confusion around the split shipment, and the frustration caused by the refund and fulfilment process. This is not the experience we want our customers to have, and we understand why this situation has damaged your trust.

We are now reviewing your order internally, including the shipment timeline, the refund communication, the discount calculation, and why fulfilment continued after cancellation/refund communication had already taken place.

We also take your comments about stock availability and delivery estimates seriously. We understand that unclear timelines can create a very negative experience, especially when a customer is relying on the product for a specific purpose.

Our team will follow up with you directly through the appropriate support/payment channel with a clear update. We genuinely want to investigate this properly and resolve any remaining issue as fairly as possible.

Again, we sincerely apologize for the inconvenience and appreciate the opportunity to review the case in detail.

Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

I bought the "Milerd Detox 2" and I had…

I bought the "Milerd Detox 2" and I had to insist on having it two months after the purchase. Once I received the product less than a month ago that I was using, it suddenly stopped working. It no longer charged or turned on. I wrote to the assistance that they replied that I had to send it back to an address in the direction of Slovakia and that they would check and understand why it had broken and in case they would send a new one as a replacement. Since last June 22, this morning I see the defective Milerd returning because no one had claimed my shipment. I gave them, as requested, the postal evidence and the expenses I had to face to send it back. It's a shame!! I hope and hope that I will get an immediate refund, otherwise I will activate a formal request through legal means. I am deeply disappointed with this product and the company that, in my opinion, robs customers.😡🤬

25 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Immacolata,

Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry for the experience you had with your Detoxer 2 and completely understand your frustration.

We apologize for the long delivery time, the issue with the device, and the confusion around the return process. We understand how disappointing it is when a product stops working shortly after delivery, especially after already waiting for the order.

Regarding the return shipping costs, our team has already compensated the expenses for both return shipments to our warehouse. However, we understand that the situation still remains unresolved from your perspective, especially if the defective parcel was not claimed and is now being returned to you.

We are reviewing this case internally with our support and warehouse teams to understand what happened with the return shipment and to determine the next steps regarding your device and request for a refund.

Please be assured that we do not want this situation to remain unresolved. Our team will follow up with you directly with a clear update.

Again, we sincerely apologize for the inconvenience and disappointment. We genuinely want to resolve this properly and fairly.

Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

I paid an absurd $844 for my Milerd…

I paid an absurd $844 for my Milerd Detoxer 2. I waited 1 month after ordering before contacting customer service about the status of my order. They were quick to respond with their apologies and mentioned that they were “restocking their warehouse” and that they would “prioritize” my order after hearing of my concerns. The product was soon shipped to me and delivered. HOWEVER, I DID NOT receive a Milerd branded product. I received a Mira Safety Food Detoxer. The box had slight damage on the outside and showed clear signs of rough handling. The seal sticker had clearly been depressed or tampered with by a fingernail or similar tool, but the seal was not broken, when I opened the box the inside of the box was damaged, and the protective “plastic” covering of the product was only partially covering the product and was very sloppily put on the product and hadn’t even been properly “sealed” to the product, indicated tampering or sending a pre-used or refurbished product. Their website now lists the product for sale for $531, which now after reading reviews of similar experiences shows that I REALLY got RIPPED OFF. I will initiate a chargeback as well as pursue legal matters as this is a clear breach of contract (wrong product delivered), deceptive trade practices, and misrepresentation on the efficacy claims. The efficacy claims are the weakest part. Ozone and ultrasound do reduce surface bacteria and some pesticide residue. But claims about removing 99.9% of heavy metals are not physically plausible — lead and arsenic taken up into plant tissue cannot be washed off the outside. Also, ozone generators used indoors are a respiratory irritant; the EPA has long warned against home ozone devices. Shame on you Milerd.

24 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Theodore,

We wanted to update our response now that your case has been reviewed and resolved on our side.

We are very sorry again for the experience you had. The delay, the branding mismatch, and the condition in which the product arrived were not acceptable and did not meet the standard we expect for our customers.

A full refund has now been issued for your order. In addition, our management team reached out personally by email and WhatsApp to apologize and try to address your concerns directly. We understand that you may not wish to continue the conversation, but we wanted to make sure that we had made every effort to take responsibility and resolve the situation.

We have also taken your feedback seriously internally, particularly regarding order fulfillment, packaging, and how product information is communicated.

We regret that your experience with Milerd reached this point, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration it caused.

Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

I placed an order (Order #2876) for a "Detoxer Prime" device on December 20, 2025. It is now July 2026, and I still do not have a working product.

I placed an order (Order #2876) for a "Detoxer Prime" device on December 20, 2025. While the device briefly worked when I first received it, it malfunctioned very quickly and became completely non-functional. To make matters worse, the unit was supplied with an EU plug, which is completely incompatible for use in the UK.

I have been in contact with Milerd customer support since late June 2026 to resolve these issues. After much back-and-forth, they promised to send a replacement unit. However, instead of a new, functional device, they simply sent back the exact same faulty, defective item.

I am deeply frustrated by this lack of professionalism and the deceptive handling of my case. I have paid for a product that I have been unable to use for months, and the "support" I have received has been a complete waste of time. I strongly advise others to be very cautious and avoid dealing with this company.

-------------Update--------------

I was promised a brand-new replacement.

Instead, I received a completely different branded product. I ordered a Milerd Detoxer Prime, but the replacement arrived in a box branded MIRA Safety, not Milerd. The box appeared to have already been opened, the packaging looked unprofessional, and the device appeared to have been previously used. To make matters worse, it came with a US plug instead of a UK plug.

When I contacted customer support, they then told me that the product was actually called MIRA DTX and claimed that the MIRA DTX and the Milerd Detoxer are the same device with different branding. This explanation only came after I complained. Receiving a product branded "MIRA Safety" while being told it is actually "MIRA DTX" is confusing and highly unprofessional. It seriously undermines confidence in the company's quality control and branding.

After everything that had already happened, I found it difficult to trust that this replacement was genuinely new or that it would even perform as advertised.

The entire process involved repeated mistakes, multiple emails, long delays, and constantly having to chase customer support. I have now requested a full refund.

I cannot recommend Milerd based on my experience.

23 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi,

Thank you for sharing your feedback and for including your order number.

We’re truly sorry for the experience you’ve had with your Detoxer Prime and completely understand your frustration. A device becoming non-functional shortly after receipt, combined with the plug compatibility issue and the replacement confusion, is not the level of service we want to provide.

We are now reviewing order #2876 internally with our support and warehouse teams to understand exactly what happened, including why the replacement process did not resolve the issue as expected.

Please be assured that we are actively working on this situation and do not want it to remain unresolved. Our team will follow up with you directly with a clear update and next steps.

Again, we sincerely apologize for the inconvenience and disappointment.

Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

Absolute junk from a garbage company

Absolute junk from a garbage company. Like all other reviews, after 2 month wait I started a charge back, they sent one out the next day. It was obviously used with a euro plug for the US. Would not charge. 3 week process to send back and get a new one. It doesnt work right out of the box, another euro plug. I cannot belive anyone runs a company like this. Its refund time.

8 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Claire,

We wanted to update our response now that your case has been fully reviewed.

We’re very sorry again for the delay and for the condition in which your order arrived. This was not the experience we intended to provide.

A full refund has now been issued for your order. Our management team also reached out personally by email and WhatsApp to apologize and to try to address the situation directly. We completely understand if you prefer not to continue the conversation, but we wanted to make sure every effort was made to resolve the issue on our side.

We have also taken your feedback into account internally, particularly regarding fulfillment, product condition, and shipment preparation.

We sincerely regret the inconvenience and frustration this experience caused.

Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

DO NOT BUY. Reported to trading standards!

1 Star

I paid for an item over two months ago, and it still hadn’t arrived. Every time I contacted customer service, I was told they were waiting for stock. However, their website continued to advertise the same item as available with delivery in 3–5 business days, which simply doesn’t make sense.

The lack of transparency has been extremely frustrating. If there is a genuine stock issue, customers should be told honestly instead of being misled while new orders appear to be prioritised.

It’s particularly disappointing because I previously bought one of their devices several years ago, and it worked well. Based on that experience, I trusted this company enough to order again. Unfortunately, this experience has completely destroyed that trust.

After raising a complaint, they suddenly dispatched the item the next day, and I have now received it. However, the product is exactly the same as the one I purchased three years ago. The website shows a product branded “MILERD” with three rings, but what I received has only one ring and appears identical to the older model I already own. The onboard computer is exactly the same, and there is no noticeable improvement or difference.

To make matters worse, the item I received is not even branded as Milerd. It appears to be sourced from another company called MIRA Safety. This is extremely misleading and unacceptable. I have also found that this product, the MIRA Safety DTX-1, is available online for around £226, yet I was charged £399 for it, which is completely unreasonable.

I paid for. Milerd detoxer 2 not the first gen of another company!! You guys are scammers and I’m reporting you to trading standards.

This entire experience has been very disappointing. I no longer trust this company, and I would not recommend them to anyone. I am now requesting a full refund.

Order number: 3474

11 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Kris,

We’re truly sorry for the frustration this experience has caused. We understand your disappointment, especially as you had previously purchased from us and expected a much smoother experience this time.

We also apologize for the delay with your order and for the lack of clear communication around stock availability. This should have been handled more transparently.

Regarding the product, Detoxer 2 does have differences compared with the earlier Detoxer model, including the UV function and additional attachments. That said, we understand your concern that the unit did not match your expectations based on the website presentation.

Our team is already in touch with you directly so we can review the situation and work toward a fair resolution.

Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

An Absolute Nightmare

An Absolute Nightmare — Do Not Buy from Milerd!
I have completely had it with this company. I ordered a fruit detox wash on April 26th, and my experience has been nothing short of a frustrating, months-long ordeal.
Here is exactly why you should avoid doing business with them:
Absurd Shipping Delays: It took an entire month just for the initial order to be delivered.
Used and Damaged Goods: When the product finally arrived, it was entirely obvious that it was used. The unit was covered in visible scratches and water spots.
Wrong Specifications: Despite the fact that I live in America, they shipped the device with a European plug, rendering it completely useless to me out of the box.
Terrible Customer Service: After weeks of exhausting arguments back and forth, they finally agreed to accept a return and send me a replacement.
Empty Promises: I was explicitly told my replacement would ship the week of June 22nd. It is now June 26th, and the item still has not shipped.
It has been exactly two months since I paid for this product, and I currently have absolutely nothing to show for it. Dealing with Milerd has been the biggest retail nightmare I've had in recent memory. Save your money, your time, and your sanity. Look elsewhere.

26 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Justin,
We’d like to update our response as this case has since been resolved.
We’re truly sorry again for the experience you had with your original order and for the frustration caused along the way.
We were able to resolve the situation by arranging a replacement, which has now been delivered. As an additional gesture to address the inconvenience caused, we also provided a substantial partial refund.
We appreciate the opportunity to make things right and have taken the issues raised in this case seriously as we continue improving our fulfillment and customer support processes.
While we regret that your initial experience was so frustrating, we’re glad that the order itself has now been resolved.
Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 4 z 5

Significant delays but good product

I originally placed my order for the Milerd Detoxer in mid-December and experienced significant delays, with the items only being delivered approximately 3 to 4 months later. During the first months, communication was very poor, and there was a lack of clear information regarding the status of my order, which was frustrating and disappointing.

However, after I raised my concerns, the company became noticeably more proactive in its communications and follow-up. They provided updates on the status of the order and acknowledged the issues I had experienced.

Despite the delivery and communication challenges, I have been very satisfied with the product itself.

While the overall experience was affected by the lengthy delay and initial lack of transparency, I appreciate the efforts made by the company to resolve the situation and improve communication during the later stages of the process. I hope they continue to strengthen their customer service and order management processes to avoid similar issues in the future.

1 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Thank you, Patricia, for sharing such detailed feedback, and please accept our apologies for not seeing your review sooner.

We’re very sorry again for the delays and the communication issues you experienced with your order. We truly appreciate your understanding and are glad that, despite the difficult delivery experience, you’re happy with the Detoxer itself.

Your feedback is very valuable to us, and we’re continuing to work on improving our communication and order management to provide a much smoother experience for our customers.

Thank you again for your patience and for giving Milerd a chance. We really appreciate your support.

Best regards,
The Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

they are liars

they are liars, scammers. do not order.

update - they keep offering discounts on orders they have not delivered and do not deliver. the products dont reflect what they advertise and look different - as one arrived recently and its completely different visually

18 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi,

We would like to update our response with the current status of this case.

We’re sorry that the product did not meet your expectations. After you contacted us requesting a refund, our customer support team reached out to you by email, and a member of our management team also contacted you directly via WhatsApp in an effort to resolve the situation personally.

For clarity, the order was delivered and the product remains with you. We are still ready to complete the return and refund process, but the product has not yet been returned to us, and we have not received a response to our latest messages.

We remain available to assist with the return and resolve the matter as soon as we hear from you.

We genuinely regret that your experience with Milerd has been disappointing and hope we can still bring this case to a proper resolution.

Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

these are russian scammers

these are russian scammers. do not order.

4 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi,

We would like to update our response with the current status of this case.

We’re sorry that the product did not meet your expectations. After you contacted us requesting a refund, our customer support team reached out to you by email, and a member of our management team also contacted you directly via WhatsApp in an effort to resolve the situation personally.

For clarity, the order was delivered and the product remains with you. We are still ready to complete the return and refund process, but the product has not yet been returned to us, and we have not received a response to our latest messages.

We remain available to assist with the return and resolve the matter as soon as we hear from you.

We genuinely regret that your experience with Milerd has been disappointing and hope we can still bring this case to a proper resolution.

Best regards,
Milerd Team

Oceniono na 1 z 5

Idiotic scammers

I first heard about this company back in 2024. They offered me something called an Ecotracker that I paid for via Amazon December 2024. They promised they would send it out in early spring of 2025. Spring turned into summer..then fall... I also paid for something via Kickstarter. It is now MARCH 3, 2026. NO PRODUCTS WERE SENT OUT and now I can't get my money back. DO NOT SUPPORT THESE PEOPLE WHEN IT COMES TO ANYTHING. They have terrible time sense, excuses and customer service not helpful!

REWARD WAS PAID VIA AMAZON. I'M NOT PAYING SHIPPING FOR AN ITEM I WILL NEVER GET!

27 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Milerd

Odpowiedź od Milerd

Hi Vanessa,

We've reviewed your Kickstarter pledge record, and it shows "No reward selected" for this specific pledge, with only a small bonus support amount that does not include a product shipment. We're happy to walk through the pledge details together if that would help clarify things - please reach out to us directly at info@milerd.com.

Thank you for your patience.
Milerd team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej