Meonutrition Recenzje 

127
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

What a difference this product has made for me. I am a healthy eater but was still feeling bloated after eating always. I started taking these months ago and wow what change. My husband started taking... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

I love what the Ceylon cinnamon is doing to my glucose numbers...slow, but steady lowering! The only problem I had was that, when checking out with my last order, the "extra offers" were confusing... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Had an issue with USPS delivery & didn't get anywhere with them so I reached out to the company to see if there was anything they could do & they were amazing. Quick response times, incredibly helpful... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Unable to "cancel" an account I could not find under any of my email addresses or phone number. Resulted in being billed $150 in "supplements" I did not want. I do not remember saying to rebill me mon... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

4,2

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

127 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 50% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,2

Wszystkie recenzje

(127)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 101

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 3 z 5

The creatine powder was very chalky

The creatine powder was very chalky, I could hardly tolerate it.

1 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Meonutrition

Odpowiedź od Meonutrition

Hi Diana,

Thank you for taking the time to share your feedback.

Please reach out to us at support@meonutrition.com with your order number or email address, and we'll be happy to look into the details and process a refund under our Money Back Guarantee policy.

Best regards,

Meo Nutrition Team

Oceniono na 5 z 5

I get my order on time

I get my order on time! The quality of the product is outstanding! I have noticed remarkable results since I started taking the Gallbladder supplements. No bloating, or uncomfortable gas.

16 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Highly Rated and Recommended Supplements

I found Meo after searching for a few quality supplements I could stack and gain the health benefits I was looking for. The Meo Beet Root was one of those supplements, and I can honestly say that the outcome has been positive enough that I have continued my subscription for the past 18 most. Ordering and managing your subscriptions is simple. You will receive exceptional no-hassle no-pressure online customer service should you require it.

16 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Everything was great except for being…

Everything was great except for being sent and charged for vitamins I didn’t order but it was resolved and I was refunded.

1 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Meonutrition

Odpowiedź od Meonutrition

Hi Kenneth,

Thank you for taking the time to share your feedback.


We're glad to hear this was resolved and you received your refund. We apologize for the confusion with your order and appreciate your patience while we sorted it out.

We're grateful for reviews like yours as they help us improve our processes and serve you better. If you ever have any questions or concerns in the future, don't hesitate to reach out to us at support@meonutrition.com.

Best regards,

Meo Nutrition Team

Oceniono na 1 z 5

Scammers

Scammers. They charged my card multiple times for digestive enzymes. They don't have a telephone number to Customer Service. Multiple attempts at contacting them with no response.

28 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Meonutrition

Odpowiedź od Meonutrition

Hello Diana,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention.

While we do not currently offer phone support, our customer service team is available via email support@meonutrition.com and we strive to respond to all inquiries as quickly as possible. After reviewing our records, we were unable to locate any emails from the address associated with this review.

Our records show that you had an active subscription for 6 bottles of Pro Enzyme, scheduled for delivery every 3 months. We can also confirm that you successfully cancelled the subscription yourself through your customer account on May 28, and no further shipments or charges related to future subscription orders will occur.

Regarding the two orders placed with us, both transactions are currently being disputed through the chargeback process. As these cases are under review by the card issuer, we are unfortunately unable to issue refunds directly at this time and must wait for the card processor's final decision.

We would be happy to investigate further if there is any additional information you would like to share. Please contact us directly at support@meonutrition.com if we can assist further .

Regards,

Meo Nutrition Team

Oceniono na 1 z 5

This company scammed me out of 155.00

This company scammed me out of 155.00. I ordered elderberry, it never came. This was over 1 month ago. I emailed customer support asking for my money back. No response. Only wait while we check, than they close my request without resolving anything. This same email response happened 10 times. I'm praying they don't keep charging me 155.00 over and over again without any product sent. This is a complete scam. No one responded after stealing your money,and no product.

1 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Meonutrition

Odpowiedź od Meonutrition

Hi Felicia,

We are truly sorry. Reading your review and the full history of this conversation, we understand completely why you feel the way you do and you are right to be frustrated. You have been waiting over a month, your order was on hold without clear communication to you, and instead of a resolution you received repeated holding responses and two automated satisfaction surveys. That is not acceptable and we take full responsibility for it.

We want you to know that your full refund of $155.94 has been processed and will appear on your original payment method within 3–10 business days. We have also confirmed that there are no active subscriptions on your account, so you will not receive any further charges or shipments.

There is nothing further you need to do.

We are deeply sorry for the experience you had with us. This fell far below the standard we hold ourselves to, and we hope the refund at least resolves the financial side of this quickly.

Regards,

Meo Nutrition Customer Support

Oceniono na 1 z 5

Sadly this is another scam of a…

Sadly this is another scam of a company. Have tried to cancel subscription but order was sent anyway to
An address I am no longer at. Every email and contact form response is I am checking into it followed by case closed.

5 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Meonutrition

Odpowiedź od Meonutrition

Hello D.S.

We are sorry to read this and we completely understand the frustration , receiving an order at an address you no longer use, after attempting to cancel, is exactly the kind of situation we should have prevented, especially for a loyal customer who had been with us since their very first order.

We can see from your account that you had ordered with us twice before, and that makes it even more important to us that we got this right for you. We clearly didn't, and we are sorry for that.

We want to be transparent: your last order was returned to us, and your refund has been processed as of 24 May. You should see it reflected on your original payment method shortly if it hasn't appeared already.

We have also taken your feedback seriously. We have updated our cancellation process to make it much simpler, you now only need your email address and one order number to cancel your subscription directly, without needing to contact support at all. We hope this change prevents other customers from going through what you experienced.

There are no active subscriptions remaining on your account.

We are sorry we let you down after you had trusted us more than once.

Regards,

Meo Nutrition Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej