Marbellahendo Recenzje 

74
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

We booked a hen do through marbella hen do. We had the best time! José was really helpful when we had to postpone a year because of covid. Our boat cruise was cancelled due to weather but José... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

We booked a 2 hour private charter in Puerto Banus this weekend and the whole process was seamless! Jose and Jorge very helpful with booking and providing all the details we needed. Our time was cha... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Nacho was absolutely brilliant, we hired him as our cheeky butler for my friends hen do, and we all had so much fun with him… thank you nacho, for bringing the games, the fun and cheekiness to our aft... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

We had an 18 strong hen party & the activities booked with marbellahendo made our trip, esp the cheeky butlers! The boat staff where amazing too & nothing was too much trouble, even dealing with sickl... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Wypożyczalnia łodzi
  2. również w kategorii:
  3. Hurtownia cateringowa
  4. Planer przyjęć
  5. Wynajem apartamentów wakacyjnych
  6. Wynajem wakacyjny
  7. Wypożyczalnia sprzętu na przyjęcia

Napisane przez firmę

Well, you are at the right site, Marbella Hen Do has more than ten years of experience organizing hen parties and stag do, therefore we offer the best service, quality and professionalism in each of our events, where we only want to be part of something as important as the beginning of a stage, and is better way to do it than with your best friends? Only if you add a company specialised in this kind of parties in Marbella


Dane kontaktowe

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

74 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,7

Wszystkie recenzje

(74)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 23

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Amazing guy

Amazing guy! Super lovely and respectful

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Thanks Vicky for your booking and trus on us.

Oceniono na 1 z 5

A strong word of advice: DO NOT use this company.

We were on a work trip to Albufeira and wanted a relaxed private boat trip for 28 people. The main challenge was finding a private boat large enough for our group, and after chatGPT'ing as you do, It flagged Cheeky Butler Albufeira would be perfect for what we wanted.

I looked at their website and the £80 per person package looked perfect and exactly what we were looking for.

Before booking, I specifically asked in writing whether the trip included:

• Transfers
• Open bar
• Stops at the caves
• Swimming stops

I received an email stating:

"Yes includes all the items detailed on your email."

and

"The pack includes as you mention, stop for swimming, caves visit, open vodka, wine, beer and soft drinks."

I also received WhatsApp messages confirming:

"We include wine beer vodka and soft drinks"

and

"And we will go to see caves."

Based on those confirmations, we paid over £2,200 for the trip.

When we arrived, we were immediately told beer wasn't included in our package, despite it being confirmed multiple times before payment. In total were then given what amounted to a bottle of vodka, a bottle of white wine, some Fanta and some 7Up for a group of 28 adults, how on earth that's 'open bar' i'll never know.

We tried to put that aside and enjoy ourselves anyway.

About 30 minutes into the trip we asked which caves we would be visiting and were told we would not be visiting any caves at all.

The whole reason many of us booked the trip was to see the caves.

When I challenged this, the boat operator told me:

"The information we have is for a 3hrs party boat. coastal cruise. And the 3hrs its not enough time to see the caves."

So despite being promised cave visits before booking, the boat operator was telling us that the trip we had actually been booked onto was never capable of visiting them. (which is exactly what is showed on their website)

I complained whilst on the boat, spoke directly with the office during the excursion, and sent screenshots of all the messages confirming what had been sold to us.

When I returned home, I submitted a formal complaint and provided all of the evidence again, including emails and WhatsApp messages.

What has shocked me most is not the disappointing trip itself, but the complete refusal to take responsibility afterwards.

The same person who originally confirmed the cave visit, swimming stops, beer, wine, vodka and soft drinks later denied responsibility and refused any refund or compensation whatsoever. The complaint was dismissed on the basis that I should have completed a complaint form at the office, despite the fact that the complaint was raised during the excursion and one of my colleagues later went to the office only to find it closed.

I have never experienced anything like it.

We paid over £2,200 for a trip that was materially different from what was promised, and when presented with clear written evidence, the response was simply: "No refund."

Make of that what you will.

16 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Dear Madame, First, this is a website that only offers services in Marbella. So this experience does not belong for any service offered by our company in Marbella.
Albufeira is in Portugal, and a bit far from Marbella around 5 hours by car.
Obviously on your description you have an office and you come to a company in Marbella for an Albufeira boat hire. Sorry you are in the wrong place

Oceniono na 5 z 5

From beginning to end Marbella hen do…

From beginning to end Marbella hen do were fantastic. I organised a boat trip for my friend’s hen and the experience was perfect. The communication was fantastic, all my queries were answered quickly and it was easy to book. The actual boat trip was amazing, excellent service on board and we all had a great time. The staff were very good and helpful and the boat was superb. 10/10 highly recommend using for a hen do.

4 października 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great experience

I booked with Jose at Marbellahendo for my best friends hen party (24 girls in total) and it was out of this world. Jose was so efficient and was more than happy to answer any questions or queries I had. We booked a number of events with Jose (BBQ with a DJ, private boat party, saxophonist, private paella chef, champagne breakfast and a stripper) and it was 100% worth the money. All of the staff that came to our villa were so lovely and polite, we couldn’t have asked for more. Finding a company that done it all was so easy and stress free, I would definitely recommend marbellahendo for anyone looking to book a fun abroad hen party. Thank you again! :)

12 września 2025
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Thanks for your kind words

Oceniono na 5 z 5

Marbella Hen Do Catamaran Hire

We have booked this summer another private boat party for my sister´s in law and has been again awesome and really nice. The catamaran booked in Estepona with captain Mike and the team was amazing. Also Jose from the booking team, help us with all the issues and changes done.

5 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Thanks for your booking request

Oceniono na 1 z 5

Very disappointing and misleading – would not recommend

I’m incredibly frustrated and disappointed with this company. I specifically asked two separate times whether my child under 1 year old would be allowed to board the catamaran, and I was assured each time that it would be fine. Based on this information, I booked and paid a deposit.

Now, just before the trip, they’ve suddenly changed their policy and are saying children under 2 are not allowed – a completely different rule from what I was told. This is entirely their mistake, yet they’re refusing to refund my deposit.

It’s unacceptable to mislead customers like this, especially when they’ve double- and triple-checked to avoid issues. Their customer service has been unhelpful and unwilling to take responsibility for their own error.

If you’re considering booking with them, don’t – especially if you have young children or want reliable communication. I won’t be using them again.

6 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Hello you informed us not clearly about the ages of the baby. You informed us with the age when booking was done and also the cancelation policy inform that the deposits are not refundable one week before event.

Oceniono na 5 z 5

Amazing customer service!

We had the pleasure of speaking with Jose to organise a boat for my sisters hen party in Marbella. He was amazing, responses were very quick and if I ran into problems with final numbers he would come up with a solution 🙂 the boat party was the highlight of our trip, the service was amazing we had a host called Petey who was fantastic, helping everyone anyway he could! The music was great and we could request songs to be played. Overall the experience was amazing from start to finish and I would highly recommend them for anyone with large groups, parties, stags or hens! Thank you for everything guys ✨

16 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Thanks Jodie for your review

Oceniono na 5 z 5

The team onboard were very helpful

The team onboard were very helpful, we had our own bbq and food which was really nice and the music was really good, thanks team for making it such a great day for our Bride to be.

18 lipca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

100% recommend

We booked a 2 hour private charter in Puerto Banus this weekend and the whole process was seamless!
Jose and Jorge very helpful with booking and providing all the details we needed. Our time was changed due to the weather however we completely trusted the team and didn’t want to be seasick due to the windy conditions. I would definitely recommend booking for any hen do!

28 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Hello Charlotte, many thanks for your booking and a shame we could not get the 5 stars, but we are happy for the 4 star rate

Oceniono na 1 z 5

AVOID THIS COMPANY

As part of a hen weekend in Marbella, we booked a boat party with this awful company for Sunday, March 24, 2024. We were only informed on the morning of the booking that, due to the weather conditions, the boat wouldn't be able to leave the harbour. They said we could use the boat stationary instead.

This is not what we paid for, and it was immediately clear the vibe would be completely ruined. We were allowed to leave and were promised a full refund. It's now been three months, and this pathetic excuse for a company has not refunded us and has been avoiding all forms of communication.

How could they not check the weather forecast ahead of time? They wasted our entire day since we couldn't book an alternative activity. This company is a scam with horrible communication. Avoid at all costs!

30 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Hello, March is a month that sometimes the boats cannot sail. We informed that is not possible to sail. As alternative we offer to stay onboard and make a discount which you agreed. If we offer a refund or an alternative which you accepted due the weather conditions it means the service was a good alternative for you. In case you accept and later is not what you thought, we apoligize but cannot do anything else.
In case you want to try again we are really happy to offer a discount.

Oceniono na 5 z 5

We had a private BBQ and DJ at our…

We had a private BBQ and DJ at our villa in Marbella for my sister in laws hen do and it was so good DJ was so accommodating to our taste in music and the chefs were great food was tasty and sangria was lovely!! Thank you to DJ Pedro and crew

9 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Thanks for your review and have a great day

Oceniono na 5 z 5

Very fun!!

Very fun! Alberto made a good and very fun addition to our friends hen do in Mijas.

8 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Thank you so much for booking our life drawing class

Oceniono na 5 z 5

The perfect private BBQ and DJ hire

We hired a private BBQ and DJ at our villa in Marbella this weekend for a hen do and had an absolutely fantastic experience! No fuss, excellent food, very professional service, and ran very smoothly! Couldn't have been happier with the experience! Thank you so much!!

27 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Thanks for your kind works enjoy the summer

Oceniono na 5 z 5

LOVED IT!!

For my friends hen do, we had the butler in the buff, DJ & BBQ. It was so much fun, we all loved it. The staff were so friendly, food was amazing and the DJ had all the songs we requested. I would definitely use them again, it was easy to book/ pay and sort. They were recommended to me & I'm so glad ☺️ thank you!!

26 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Thanks for your kind words

Oceniono na 1 z 5

They cancelled everything 4 days before the hen

As the title says, cancelled two days of events with 4 days to go. No apologies, no discussion, just an email to say that their staff couldn’t get to our location. We booked in January and gave them full details of postcode etc so there was no excuse.

We had to scramble to get the same things booked with another company which we paid more money for as it was such short notice and had to ask the girls going for more money. Funny how the other company could get staff to the location.

Stress was unreal, girls honestly, do yourselves a favour and avoid this lot like the plague. You have been warned!

Edit - Note the response, proves this review really. This was 100% the company that we used. We stayed in Malaga and gave full details of where we were staying when booking in January and they took our deposit no problem. I have mails and screenshots from dealing with Jose Maria Bajo Amaya at marbellahendo.co.uk and an invoice to prove it number 2016

Zero apologies or accountability.

18 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Unfortunately we dont recognize your details or booking. We only work in Marbella area and if you are out this area we dont provide service.
Again, we dont cover Málaga area that is 75 km from Marbella, so please unfortunately our web is called www.marbellahendo.co.uk, we dont cover an area that is too far from us.

Oceniono na 5 z 5

Private yacht and cocktail class

I used Marbella hen do for a private yacht and also for the cocktail making class with a butler in the buff.
Communication was fantastic and booked with great ease. The private yacht I would
Highly recommend to anyone. It was fully equipped with sun cream and drink and it was a beautiful boat to spend a few hours on. Our captain was fantastic.
The cocktail class was amazing. We had Oscar who came to our villa he was so lovely and very interacting but also very respectful and great fun.
I would definitely use this company again as the activities were fabulous.
Great value for money and great staff and service.

16 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Hello Heather Many thanks for your review and hope you have a great summer

Oceniono na 1 z 5

Joke of a company

Well, to be honest I am still shocked by how unprofessional, disrespectful and just straight up rude this company is. I don’t know how they run a business. Cancelled ALL of the events I had booked with them (and paid deposit for), WHILST we were on the hen.. one was even cancelled on the day! Nearly ruined the entire holiday. And for no reason other than they didn’t like that I had questions about the events. Really professional - My question being, can I change the Paella from one dish to two. They chose the paella dish for me based on - in their words “most hen groups choose chicken” and then when I asked to change it (as it’s not what we asked for) I was the one causing the problem. Failed to provide an event at the correct time and then tried to blame me even though I had asked twice for a specific time. On the day, changed the duration of an event from 90 mins to 60 mins and avoided admitting they did this even after I showed proof of previous conversation. Really rude company with no care for their customers. Terrible communication skills, serious attitude. I am still appalled. If you do decide to book through these.. DO NOT SPEAK TO THEM. Because apparently customer service is not a part of their job role. Joke of a company.

14 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Dear Valued Customer,
We sent you an itinerary with a detailed times and hours, from minute one, you were changing all our schedule and arriving late to our events.
Our staff was so stressfull, due you did not follow our itinerary at any moment.
We explained all is based a time and you always excuses with different and more complicated issues.
We have more customers and bookings and if you dont respect your own itinerary we cannot proceed acordingly with your bookings.
We sent emails with times and you came with a whatsapp conversation that was before our final conversation arriving to an impossible solution.
Nobody can say yes to someone that dont read their own itinerary.
Unfortunately once again you dont come to truth you have paid a service that is a paella, and 2 hours before decide to add more food to a catering service that already has planned your meal in the morning under a capprice.
We can book catering but cannot be changing this and increasing ordering more food. Once more you show us you dont respect an itinerary confirmed on an email, that is the contract we have with you.
Unfortunately we cannot work under caprice of a customer only with order and confirmed activities. Due we have other customer confirmed.

Oceniono na 5 z 5

We had a wonderful time

We had a wonderful time! Brilliant, really recommend it! Carlos was excellent, caring, respectful and fun! Thank you so much for this great moment.

13 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Logo Marbellahendo

Odpowiedź od Marbellahendo

Dear Laetitia many thanks for your kind words

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej