Fick återbetalning för ej mottagen vara
Jag använde mig av Mai och fick inte hem allt jag beställde. När jag hörde av mig till kundtjänst sa dem att jag visst hade fått det. Blev orolig att jag inte skulle få pengar tillbaka för klänningen som aldrig kom efter att ha varit inne här o läst om andras upplevelser, men pengarna blev återbetalda! Tack o lov. Vill bara ge ett annat perspektiv att det inte alltid går fel, de kan göra rätt för sig.







