mahlithelabel.com Recenzje 

72
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Thank you Mahli the Label ✨ I absolutely love my new dress!! its so stunning and such beautiful quality, it arrived with the sweetest hand written note ❤️ it’s not my first purchase with this amazing... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Omgosh Fantastic products. I bought a pair of shoes for my mum and she is absolutely besotted with them. So happy with the materials and details incredibly. As I've bought several times before I will... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Purchased a dress, took weeks to arrive. Terrible quality and faulty. Returned for refund as per their advertised policy. Only to be told they are new owners and not liable to refund, that I need... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I have ordered from Mahli The Label several times and I have always had such a positive experience. I love their leather sandals - so beautiful and high quality, and I have several of their dresses. I... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

3,4

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

72 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,4

Wszystkie recenzje

(72)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 2

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

Poor experience

Update: after months I finally got some lovely communication from someone other than Jenny from Customer Care, instead, Bec the director, who has been on mat leave, connected with a very apologetic approach, offering a gift as a token of good will. But still left feeling pretty poorly about the whole experience.
————
Ordered a pair of their Tuscan studded boots, mid April (mid autumn), purchased for an occasion, for winter and as a replacement for my old boots that are now in the bin.. they had advertised 31 days estimation to fulfil order, 2 months later and many emails, they advised they had arrived in the country! That they will now be posting to me asap, Hooraahh…. Well it is now 5 weeks of further emails notifying them that the postage tracking details haven’t moved from being scanned into the system, so not actually posted, I have confirmed this with aus post, 5 weeks of Mahli giving me nothing more than thank you for your patience, and you cannot get a refund, you can however return the item for a store credit once you receive it. What an absolute joke. There is one month left of winter..
Clearly I am not alone in this as there are other reviewers with the exact same experience, I have bought from them before no issues.

28 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo mahlithelabel.com

Odpowiedź od mahlithelabel.com

Hi Cait, I am so sorry to read this review, we have experienced a delay with our made to order boots and have exceeded our estimation, I have been in email communication with you and are waiting to hear back. We can definitely refund you. {please check spam as my emails may have filtered into there}

Oceniono na 5 z 5

Big fan!

Fantastic - love my dress 😍 Prompt service - highly recommend.

7 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo mahlithelabel.com

Odpowiedź od mahlithelabel.com

Thank you, Michelle

Oceniono na 5 z 5

Beautiful, high quality pieces & great service

I have ordered from Mahli The Label several times and I have always had such a positive experience. I love their leather sandals - so beautiful and high quality, and I have several of their dresses. It is always worth the wait for such gorgeous items and I've always found their customer service really helpful. This brand is one of my all-time favourites.

1 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo mahlithelabel.com

Odpowiedź od mahlithelabel.com

Thank you so much :)

Oceniono na 5 z 5

Amazing brand!

Amazing brand!! Great shipping and great product! Love love love

27 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo mahlithelabel.com

Odpowiedź od mahlithelabel.com

Thank you so much.

Oceniono na 4 z 5

My issues were promptly fixed 👍

Update 2. We have received multiple communications from the owner since the initial review and I understand the complexities involved in running a business especially while trying to juggle family and babies so I have updated my initial review and wish her all the best with her business success in the future.

Update 1. We were contacted by the owner after this review went up and we received a refund, they also complain to trust pilot to try and get this review removed, I suspect I would have got no refund had I not complained online.

Original review: We purchased a pair of boots for my wife’s birthday in mid May it is now the end of July, their has been no indication of the order being fulfilled or sent and of course no chance of a refund, after many emails and enquires I fear we have been ripped off by the owner ! I suggest you answer emails and refund people below that have received similar poor service.

28 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo mahlithelabel.com

Odpowiedź od mahlithelabel.com

Hello, I am so sorry to read this review. We are a small business and unfortunately I had a baby 5 weeks ago and due to complications I had to step away from my brand 2 months ago. I put someone on to cover me and unfortunately this has caused communication issues. I have not just refunded you because of your review. I am back working again trying to fix any issues that have arisen and I apologise. I have spoken to your wife and she has been refunded, to call us a scam is absolutely heartbreaking as a brand that I have put my heart and soul into for 6 years

Oceniono na 1 z 5

Do not buy from them

I have no idea what is going on with this brand. Made my first purchase many months ago on a preorder expected to arrive in May/June. It’s now nearly august and still no dress or tracking number or ETA on when the dress will arrive.

It’s a really expensive piece, and I truly want it and love it but at this point I don’t know whether to keep waiting or request my money back. Communication from the brand has been pathetic - very inconsistent with replies, vague responses, and extremely unhelpful in providing updates or ways to remedy the situation.

I will not be supporting this brand ever ever again!

27 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo mahlithelabel.com

Odpowiedź od mahlithelabel.com

Hi Grace, I am so sorry that you have had a bad experience with us. We released this made to order collection 'Utopia' and ran into a delay along the way, we were unhappy with our fabric and were not inclined to send product out we were not completely happy with, so we offered customers a free robe if they wanted to wait or a refund. We are just finishing the final touches of this collection now and are very happy with it. We have offered you a partial refund which we are currently organising and in email communication with you.

Thank you Grace, we hope you love your dress.

Oceniono na 1 z 5

Missing order no Follow up

I purchased a pair of Outlaw boots at the end of Feb 2023. I was told the normal 6 week wait would be extended due to a high volume of orders. I was ok with this, but I am still yet to receive them. I have sent several emails with no real answers. On 21st of June i was given a tracking number, it still hasn't been registered to Australia Post. I have emailed since and they cannot give me any answers as to when my item will be received, I have no idea when/if I am to receive the order I have paid for as they are now not responding to my emails. I am extremely disappointed and frustrated and out of pocket with no answers.

21 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo mahlithelabel.com

Odpowiedź od mahlithelabel.com

Hi Shannon, I am so sorry to read this review, we have experienced a delay with our made to order boots and have exceeded our estimation, We can definitely refund you, we just need to know more about this so we can access your order, please let me know your order number or name your order was placed under.

Bec xx

Oceniono na 1 z 5

MAHLI THE LABEL - Misleading time frames for orders.

MAHLI THE LABEL

It is ridiculous that the owner of MAHLI THE LABEL is trying to hide from these bad reviews by changing the name of her business on Trustpilot. All this does is show that she does not want to take accountability for her business. I also find it funny that she has used Random Acts of Kindness, as she doesn't display any kindness in the way she has treated her customers. If she truly cared about her customers and doing the right thing she wouldn't lie to them and mislead them. Don't be fooled by this act of changing the business name and don't be fooled by the very few positive reviews on here; they were mostly posted within a few days of each other and were seemingly done in response to the negative reviews flooding in.
Always be wary of businesses that do not allow Google reviews like Mahli the Label as well.

Edited again 24/9/23:
Bec (owner of Mahli the Label) promised both in response to this review publicly and privately via email to send the boots I had ordered despite having already refunded them. She said she "cares about her customers" and "wants to make this right" and that this offer was the businesses way of doing so.
I accepted this offer and have not heard from her again.
I emailed her recently asking her to confirm whether this would be happening and she replied stating I had already been refunded so the company had not sent anything. I emailed back to state that obviously I am aware of that and was wanting to confirm if she was going to do as promised and send them anyway. I advised I would take a lack of response to my email as a confirmation that she has rescinded her offer and (not surprisingly) she has not responded again.

Edited again 24/8/23:
I forwarded the emails I still had as requested and directed to by Bec in her response to my 1 star review.
I also spent (wasted) time including an explanation of my experience to outline for her why I was so incredibly frustrated with the service from Mahli and the fact that I had to raise a dispute with PayPal to get my money back.
I felt if she cared about her business that she would care about the customer experience and that this would assist her in avoiding leaving other people feeling ripped off and disregarded after spending hard earned money with them.
This was done on 8 Aug and I am still awaiting any response to, or acknowledgement of doing so, other than a generic automated reply.
I understand that personal circumstnaces have increased response time frames, but if you ask sometime to email you with details of their complaint it would make sense to at least acknowlege they have done that for you.
It is extremely frustrating that I wasted any more of my time or energy on this business only to be ignored and disregarded yet again.

Edited review to respond to owner:
We have already communicated many times directly with each other via email since early May, and most recently via PayPal's dispute and resolution process. I have only very recently received my refund for the boots I tried to purchase in April.

I am extremely surprised to see you claim you don't to know what transaction this review relates to due to the amount of contact there has already been with you directly and your staff about this. Do you have many customers waiting months on end for orders who then have to dispute the transaction to get their money back when you cant supply what was ordered in a reasonable time frame? You personally advised me on more than one occasion throughout May and early June that my order was only roughly 2 weeks away from being ready to send, which obviously was not accurate and is the reason I have stated the time frames you gave me were in my opinion misleading and inaccurate.

Due to this my experience with you and your company was definitely a one star experience and I won't be shopping with your business again.

Original Review:
Misleading timelines for orders and poor communication from customer service about lengthy delays.

I ordered in April and had to dispute the transaction to get my money back towards the end of July as there was still no ETA for my order or any real information from the company.

They also use the term "in stock" next to pre order items so be sure to read the fine print on the website carefully to try and avoid being disappointed. I would have never ordered in the first place if this had been clearer; "in stock" means an item is in stock and available to ship, not available to pre order and wait an undetermined period of time for.
Was my first and last experience with this company. It was the most incredibly frustrating and disappointing experience.

21 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo mahlithelabel.com

Odpowiedź od mahlithelabel.com

Hi Kate, Thank you for taking the time to reply. The only reason why I asked more details was because we have many customers with the name 'Kate' so I needed to gather a bit more information so I could be sure and provide an adequate response. I do remember speaking to you and I apologise as this is when i had to step away from the business due to complications with my pregnancy and having my baby, I am sorry i didn't follow up and advise more information on what happened here. You are absolutely entitled to your 1 star review.

This business means the world to me, and my customers are important, if you would still like to receive the boots even though you have been refunded, please email me direct at bec@mahlithelabel.com, I want to make this right with you.

Bec xx

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej