Lapakgaming Recenzje 

2299
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

website paling aman untuk beli dm... pekerjaan pun pantas, no worry lh,,, . and this website is cheaper then other... sbb yg lain kebnykan byar cukai🤣.... memang sering beli kat sini... so no need to... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

Kecewa karena ini sudah kedua kalinya top up disini, tapi yang terakhir ini sangat mengecewakan. Sudah menunggu lama prose transaksi, tiba-tiba transaksi gagal tanpa ada keterangan seperti salah id ka... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 3 z 5

Fixed My order did not go through and it's still processing its been 8 hours. I've contacted both Email and Whatsapp and there was 0 response.Hope this message will be seen and acknowledged so I... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Pengiriman cepat, tidak perlu repot-repot.Di Qris Langsung pembayaran berhasil. Pokoknya di LapakGaming Its the best tempat top up termurah dan terlengkap👍👍

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z grami

Napisane przez firmę

Lapakgaming is the preferred destination for gamers seeking to purchase game credits and vouchers across a wide array of games, including Mobile Legend, Free Fire, PUBG, Ragnarok Origin, etc. Our platform is one of the biggest in SEA and offers secure transactions, multiple payment options, and unbeatable prices. With various promotions, including a 10x money-back guarantee, gamers can confidently top up and acquire vouchers at competitive rates while enjoying a seamless experience.


Dane kontaktowe

3,4

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

2 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,4

Wszystkie recenzje

(2299)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 119

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

i want a refund because the item i…

i want a refund because the item i bought i didn't get it

16 września 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hello!

We sincerely apologize for the inconvenience. We will check your transaction first and issue a refund as soon as possible if your transaction is eligible for a refund.

In the meantime, if you would like to check the latest status of your transaction ID, you can contact us via Live Chat. Simply visit our website and click the Live Chat button at the bottom right corner of the page.

We hope this helps, and thank you for your patience!

Oceniono na 1 z 5

I strongly advise everyone to stay away…

I strongly advise everyone to stay away from LapakGaming (Joytify Philippines).

My transactions failed on **April 8, 2026**, yet it has been **5 months** and both orders are still stuck in **"Processing"** status. Despite countless follow-ups, I have received no meaningful updates, resolutions, or refunds.

What makes this even worse is that their customer support has been completely useless—slow to respond, unhelpful, and often rude. They keep giving the same excuses while refusing to provide any real progress on my case.

I have already provided proof that the payments were successfully charged. I even have confirmation from my bank, **GoTyme Bank**, stating that the transactions were successfully processed on their end.

Affected transactions:

* Transaction #P177562572XXXXXXX – Ragnarok Origin Global Package ($200) – April 8, 2026 – PHP 9,631.53 – Still Processing
* Transaction #P177562652XXXXXXX – Ragnarok Origin Global 4,800 Nyan Berry – April 8, 2026 – PHP 4,668.25 – Still Processing

After 5 months of waiting, I can only conclude that this website is no longer trustworthy. Be extremely careful before spending your money here.

I have complete screenshots, bank confirmations, and conversation records to back up everything stated in this review.

**Beware.**

8 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi there!

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced.

We have checked your transactions and confirmed that the refunds were processed to your original payment method on **April 8** for transaction **P177562572XXXXXXX** and on **April 27** for transaction **P177562652XXXXXXX**.

You can check your e-wallet or bank statement for the original payment method used on those dates to verify the refund.

If you have not received the funds yet, please feel free to contact us via Live Chat, and we’ll be happy to assist you further.

Thank you for your patience and understanding! 🙏

Oceniono na 1 z 5

NOT FULL GIFT CARD

hi!There was a situation when I bought a Target Gift Card of 250 USD, I was given just a card number without an access number, that is, I cannot activate the card.I thought there was a delivery failure and wrote to support.But I have been ignored for more than 12 hours since the purchase.I really hope that my review will be seen and this situation will be resolved.#P1785399015769200

30 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience caused. We will conduct a thorough review of our transaction-checking process to improve it going forward. Once again, we truly apologize for the inconvenience.

We will take this as a reference to improve our service and ensure that similar issues do not happen again in the future. Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

Hey lapakgaming w

Hey lapakgaming, why I still didn't receive my diamonds? I bought rm50 worth of free fire diamonds last Friday and I still havent received it, pls help me solve this issue

19 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi! 👋🏼

We sincerely apologize for the inconvenience. If you are experiencing any issues, please contact our support team at support@lapakgaming.com. Our customer support team will be happy to assist you with your concern!

Your feedback and suggestions are greatly appreciated, as they help us improve our services. Thank you for your understanding! ✨

Oceniono na 1 z 5

Refund dan produk

Sangat tidak direkomendasikan, baik produk maupun refund tak kunjung datang, CS? Buruk sekali

7 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Halo, Kak! 😊

Mohon maaf atas ketidaknyamanan yang Kakak alami.

Setelah kami melakukan pengecekan pada Transaction ID Kakak, kami dapat mengonfirmasi bahwa kode voucher telah berhasil kami kirim dan telah diterima pada tanggal 7 Juli.

Kritik dan saran dari Kakak sangat berarti bagi kami untuk terus meningkatkan kualitas layanan ke depannya.

Terima kasih atas pengertian dan kepercayaannya. 🙏

Oceniono na 1 z 5

payment done but didnt received product

payment done but didnt received product

#P1782983056801966

please help to proceed refund ASAP. Waiting more than 12 hours still no refund/follow up by customer services. The whatsapp keep repeat same sentences and without settle my issues.

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. After checking your transaction, we found that it was for a login-based product, which requires additional information from you to complete the process.

However, since we have not yet received the required information, we have already processed a refund to your original payment method.

If you have not received the refund yet, please feel free to contact us again at support@lapakgaming.com. Your feedback and suggestions are very valuable to us and help us improve our services in the future.

Thank you for your understanding and support!

Oceniono na 1 z 5

proses transaksi sangat lambat

proses transaksi sangat lambat, cs tidak memberikan solusi yang baik dan respon sangat amat lambat, kecewa sama layanan lapakgaming.com

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Halo kak!

Mohon maaf atas ketidaknyamanan yang kamu alami ya kak. Setelah kami cek kembali nomor transaksi kamu, kami tidak bisa memproses transaksi kamu dikarenakan adanya gangguang sistem. Namun transaksi kamu sudah kami proses pengembalian dana pada tanggal 2 Juli ke metode pembayaran awal kamu.

Jika kamu belum mendapat pengembalian dana kamu, kamu dapat menghubungi kami kembali via email support@lapakgaming.com ya kak. Kritik dan saran kamu sangat berharga untuk kami menjadi lebih baik lagi kedepannya. Terima kasih kak atas pengertiannya!

Oceniono na 1 z 5

#P1781880046148183

#P1781880046148183
i just copy paste my nickname wdym is inncorect?????
i need my moneey asap

19 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi!

After checking, we found that your transaction had an invalid ID and was refunded on June 19. There is a possibility that there was an extra space before or after your ID when you entered it.

If you experience any issues with receiving the refund, please contact us at support@lapakgaming.com.

Thank you! 😊

Oceniono na 1 z 5

Double paymnt didnt refund...bullshit…

Double paymnt didnt refund...bullshit of their staff pray them to pucking death hope their get karma from god stupid staff ever guys do not buy from this idiot company all bullshit

3 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi,

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. After checking with the related team, we are still waiting for additional information from you so we can forward it to the payment provider regarding the double charge issue, as on our side we only received one transaction.

Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

SLOW RESPOND CS

transaction failed, contacting CS and told to wait 1 week ended in unilateral cancellation

25 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. For transaction number P1776421337033401, after our verification, it was successfully processed on April 17, 2026, at 17:30 WIB using the data you provided.

For your refunded transaction with ID P1776340222518167, the refund was issued due to an error during the game top-up process, as we previously informed you in the chat.

If you have any other questions or would like to confirm anything, please feel free to send your transaction ID to our contact number.

Your feedback and suggestions mean a lot to us as we continue to improve. Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

Too much bullshit

Too much bullshit, topup for game that must use razergold didn't process immediately, made the link expired then say invalid link, after all of that. Contacted the cs, they ask for new link, I send the new link for payment, yet didn't do it immediately. Better don't put the topup for the game if the company that provide topup can't process immediately. After all of that to get refund must wait 5 days, i paid u in 5 minute, waiting for your payment on razergold 1 hour. And yeah the customer service responds are bots, didn't show any human response at all.

Not trustworthy topup website for gaming.

21 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi,

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. Your refund has now been added to our list and will be processed as soon as possible. Moving forward, we will evaluate everything from the top-up process flow to our customer service.

Your feedback and suggestions are very valuable to help us improve in the future. Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

Topup here and after scan the qr my…

Topup here and after scan the qr my money already transfer .. and still failed.. after talk to customer service for 5 hour wait they said the transaction not in their account.. i also give them all the evidences and they cannot track the transaction.. so my money just burn..i hope this website have improvement in their duitnow part..im so unsatisfied

18 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi,

We apologize for the inconvenience you have experienced. After reviewing the transaction history on our end, we were unable to find any record of the payment based on the proof you provided. Therefore, we recommend that you contact your payment provider, as the funds have not been received on our side.

Your feedback and suggestions are very valuable to us as we continue to improve our service. Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

REFUND POLICY SUCKS CUSTOMER SERVICE…

REFUND POLICY SUCKS CUSTOMER SERVICE SUCKS

11 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced. We are currently assisting with the refund process based on the information you have provided. Moving forward, we will conduct further evaluations to improve the ease of transactions and the handling of any issues that may arise.

Your refund will be processed shortly. Your feedback and suggestions are extremely valuable to us as we strive to enhance our service quality.

Thank you for your understanding and patience.

Oceniono na 1 z 5

Just a scammer

Just a scammer , who wants to topup with giving out username and password lol

9 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi! 👋

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. If you’d like to report an issue, please contact us via email at support@lapakgaming.com. Our Customer Service team will be more than happy to assist you!

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue to improve our services. Thank you for your input and support! 🙏

Oceniono na 1 z 5

Slow and almost feel like a scam

The customer service abandoned talking to me in the middle of processing my transaction.

Until now i don't have the top-up in my account. It's been 4 hours.
I wonder how long it will take to process this.

6 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi! 👋

We sincerely apologize for the inconvenience. Your transaction is currently in the refund queue and will be processed within a maximum of 5 business days! We also apologize for the late response, as our chat queue was backed up earlier. Going forward, we will evaluate our process so we can serve you more quickly. 🙏

Your feedback and suggestions mean a lot to us as we strive to improve. Thank you for your understanding!

Oceniono na 1 z 5

bought a 3x weekly paid diamond

bought a 3x weekly paid diamond. went n put in my id and server id. somehow it says my old username instead of my current username. paid for it, didnt get my 3x weekly paid diamond. lost my money and didnt get the 3x weekly paid diamond. did it went to my old username somehow? even though i put the same id that is same to my current username one

3 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi! 👋

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. If you’d like to report an issue, please contact us via email at support@lapakgaming.com. Our Customer Service team will be more than happy to assist you!

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue to improve our services. Thank you for your input and support! 🙏

Oceniono na 1 z 5

MAKLUM BALAS YANG LAMBAT DAN PENIPUAN SERVIS.

SAYA MEMBELI PAKET 250 +250 BONUS DIAMOND SEHARGA RM20.83 TETAPI DIAMOND YANG MASUK DI AKAUN SAYA HANYA SEBANYAK 250 DIAMOND TANPA BONUS.SETELAH SAYA LAPORKAN KEPADA PIHAK MEREKA.MEREKA MENGATAKAN BAHAWA AKAUN SAYA TIDAK MENDAPATKAN BONUS KERANA AKAUN SAYA SUDAH PERNAH RECHARGE/TOPUP PADAHAL MEREKA TIDAK PERNAH MEMBERI PEMBERITAHUAN BAHAWA SAYA TIDAK AKAN MENDAPATKAN BONUS TERSEBUT JIKA AKAUN SAYA SUDAH PERNAH MELAKUKAN RECHARGE.HAL INI MERUGIKAN SAYA KERANA JIKA SAYA TAHU TIDAK AKAN MENDAPATKAN BONUS TERSEBUT MAKA SAYA TIDAK AKAN MEMBELINYA.SELAIN ITU,MEREKA TIDAK MEMBALAS KETIKA SAYA MINTA PENGEMBALIAN (REFUND).PENGALAMAN SEMASA BERURUSAN UNTUK MENGETAHUI MASALAH JUGA AMAT TERUK KERANA MAKLUM BALAS YANG LAMBAT.AKHIR SEKALI,SAYA SUDAH LOGIN MASUK KE DALAM APLIKASI LAPAKGAMING UNTUK MENYIMPAN BUKTI TRANSAKSI TETAPI KETIKA SAYA CEK SEJARAH TRANSAKSI MALAH MENUNJUKKAN TIADA SEJARAH SAMA SEKALI.

ID TRANSAKSI:P1773745613078582

17 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi!

Terima kasih sudah menyampaikan pengalamanmu, dan kami mohon maaf atas ketidaknyamanan yang kamu rasakan.

Terkait bonus +250 Diamond yang tidak masuk, setelah kami cek, hal ini terjadi karena akun kamu sebelumnya sudah pernah melakukan top up. Dikarenakan produk tersebut hanya berlaku untuk akun yang baru pertama kali melakukan pembelian (first-time purchase). Kami memahami bahwa informasi ini mungkin kurangtersampaikan dengan jelas, dan kami akan menjadikan ini sebagai bahan evaluasi agar ke depannya informasi syarat & ketentuan dapat lebih mudah ditemukan oleh pelanggan.

Untuk kendala riwayat transaksi yang tidak tampil di aplikasi, kami mohon maaf atas gangguan tersebut. Kamu bisa menghubungi tim kami kembali dengan menyertakan ID Transaksi kamu (P1773745613078582) agar kami dapat membantu mengecek lebih lanjut.

Kritik kamu sangat berarti untuk perbaikan layanan kami. Terima kasih atas perhatiannya!

Oceniono na 1 z 5

Did not send back the refund

I recharged tokens for HOK but it failed. They say they will send the refund but i did not received it. I lost a copy of my purchase as well but i have a screenshot of my receipt that I paid for my purchase.

22 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi! 👋

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. If you’d like to report an issue, please contact us via email at support@lapakgaming.com. Our Customer Service team will be more than happy to assist you!

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue to improve our services. Thank you for your input and support! 🙏

Oceniono na 1 z 5

Bad customer service I already…

Bad customer service I already purchased a steam cd keys for game but still can't activate the keys and whenever I ask the customer service they kept on saying in process even after a few days has passed the answer is still the same. If there's no answer I would like a refund for my money. This is my transaction no if there's any staff that is reading #P1772829563628254. I just want the problem to be resolved quickly or refund. That's it

8 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi!

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. Upon checking your account history, we can confirm that a replacement code has already been sent to you.

We will take this as an opportunity to review our process and ensure you don't encounter a similar issue in the future.

Your feedback is truly valuable and helps us continue to improve. Thank you so much for taking the time to share it!

Oceniono na 1 z 5

My recharge failed please can you back…

My recharge failed please can you back my money

6 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Lapakgaming

Odpowiedź od Lapakgaming

Hi! 👋

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. If you’d like to report an issue, please contact us via email at support@lapakgaming.com. Our Customer Service team will be more than happy to assist you!

Your feedback and suggestions mean a lot to us and help us continue to improve our services. Thank you for your input and support! 🙏

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej