laduora.com Recenzje 

57
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

This is my third Velve Pro Skincare Wand Kit (bought two as gifts for my daughters!) and I paired it with the Bio-Adaptive Skin Barrier System and my Lumeo Skin Lift 4D Current. The skincare products... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Easy to purchase and hastle free delivery to London. Enjoyed the labour day sale. I can already see the difference on my skin after using Lumeo for a bit more than a month.

Oceniono na 5 z 5

I have been using ZIIP microcurrent for years as well as Current Body LED face mask, both of which work well. So I didn't buy Laduora Lumeo for the microcurrent or LED, I bought it for the electro... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

As an older middle aged female, my hair has been thinning, breaking and greying due to illness, surgeries, medications and stress. After reading reviews I purchased the Ladoura Duo Hair & Scalp Care... Zobacz więcej


Dane kontaktowe

4,3

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

57 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,3

Wszystkie recenzje

(57)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 33

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

A must have in your anti aging journey!!

I have used many facial devices. They’re either time consuming, bulky, and ill fitting to your face making it hard to maneuver in smaller spaces like the laugh lines nose to mouth and in between your eye area. This is such a quick and effective treatment that takes 3 minutes to target your face and neck!! It fits comfortably in your hand and isn’t bulky or zappy. I love the product penetration and lifting effect it provides in a short amount of time!! A must have in your anti aging journey!!

6 września 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

I highly recommend Laduora products!

I think this Laduora product with the red light and the peptide serum has actually lifted my face over the past three months. I have used it every day and I can tell when I missed a treatment. This device adds volume and an uplift to my face! I’m 63 years old. This product is great for anyone trying to get a fuller look, especially mature women that are experiencing sagging facial skin!

20 września 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Poor customer service

Poor customer service

1 marca 2025
Opinia niezależna
Logo laduora.com

Odpowiedź od laduora.com

This review is not verified and does not reflect an actual purchase or experience with Laduora

Oceniono na 1 z 5

SCAM

SCAM! I would give it zero stars if I could based off of their customer service alone. Product is trash. My product was barely used over the year that I had it since I thought it was making my melasma worse and it stopped working only a few months after the one year warranty and they won't refund my faulty item! SUCH A SCAM.

5 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo laduora.com

Odpowiedź od laduora.com

We’re sorry to hear about your frustration. However, your request for a refund was submitted over 16 months later.

Our warranty policy is clearly stated on our website and at checkout. It covers manufacturing defects under normal use within one year of purchase. Unfortunately, we cannot process refunds or replacements outside that timeframe, regardless of usage frequency.

We take customer care seriously and support thousands of satisfied users who trust our brand. Calling us a “scam” for enforcing fair, transparent, and widely accepted warranty standards is not only inaccurate—it’s misleading to other potential customers.

That said, we’re still happy to assist with a paid repair option if you’d like to extend the life of your device.

Oceniono na 1 z 5

Very slow Customer Service

I purchased at Velve Pro Skincare Wand on 11/23/23. It has a one year warranty. In August, problems in charging, contacted company where they offered a Replacement Battery is needed & offered a 40% discount for a new one. I decided to return Wand for the Replacement Battery & purchased another new one. This way I would have a backup. I purchased the 2nd Wand on 8/19 order #13269 & returned the 1st Wand on 9/4/24. Have followed up several times on; 11/14, 11/20 received email from company stating "Due to high demand & increased workload during Black Friday & Christmas Season, they were extremely busy." Additional follow up dates are 12/20 & 01/20/25. I feel I have been very patient in having a Replacement Battery put in the first Wand. I haven't found a phone number to call them & hope your Company can advise them of my situation.
Thank you.

23 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

It broke after a little over a year, support no help

It broke after a little over a year. I suspected the charger was broken and asked for a new one. They said I had to send it in and the cost would be so high, that I should get another device and shop the Black Friday Sale. Honestly, I'm really disappointed and I cannot recommend this.

2 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo laduora.com

Odpowiedź od laduora.com

Thank you for sharing your feedback with us. We truly regret that your experience did not meet your expectations, and we understand how frustrating it can be when a device stops working.

We carefully reviewed your case and, while the device is outside its warranty period, we offered both repair options and the opportunity to replace or upgrade your wand with our 40% holiday discount with free shippoing option—our biggest sale of the year. These solutions were provided to help accommodate your concerns and ensure you had multiple ways to continue benefiting from Laduora products.

At Laduora, we are committed to providing high-quality devices and excellent customer service. However, like any electronic product, wear and tear can occur over time. While we do our best to provide options beyond the warranty period, we also work within policies designed to ensure fairness for all customers.

We appreciate your feedback and take it seriously as we continually work to improve. If you’d like to further discuss your options or explore additional solutions, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Oceniono na 5 z 5

It’s very convenient to use

I’ve been using this vibrating scalp massage brush that releases essential oils for hair growth, and I absolutely love it. The vibration feels amazing on my scalp—it’s relaxing and really helps relieve tension. The brush is super convenient to use, and I find myself reaching for it multiple times a day. After three weeks, I’ve noticed some fine new hair growth along my hairline, which is so encouraging. I’m really happy with this wand and am liking it more and more as I keep using it!

2 listopada 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

I definitely love Laduora hair serums…

I definitely love Laduora hair serums and the LED hair device! I love the feeling on my scalp while I am using it and my hair definitely looks much better since I have been using it. I have not used it enough to see a hair growth, but my colored hair looks much more healthy! I just placed my second order and I will definitely order again !

21 października 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

I am not as consistent as I should be…

I am not as consistent as I should be but i have seen less hair shedding. 10yrs on breast cancer drugs and my once thick hair is down to almost nothing. I am hoping that i will have more hair thickness the longer i use this. But the hair shedding is a HUGE plus already.

20 września 2024
Oceniono na 5 z 5

Great product for everyday haircare or save hair loss

I got two devices, one for myself which is for everyday hair care, another one for my husband's severe hair loss problem. After three weeks of use, both of us are very satisfied with our experience! My husband is seeing less hair falling out, and I'm seeing new baby hair growing out especially along my hairline. We'll be buying our friends this product as their Thanksgiving gift!

23 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

I have been using the wand with the…

I have been using the wand with the watermelon gelato serum almost every day for a couple of months. I did not expect (or receive) a miracle, but I am pleasantly surprised with the improvement in my skin. It is better moisturized and looks plumper. I can tell a difference if I don't use it for a few days. Between that and the soothing ritual of using it with the wand every day, I plan to continue to purchase and use this product. The first bottle didn't last me long, but after getting the routine down bottle lasts about 2 months of daily use.

7 sierpnia 2024
Logo laduora.com

Odpowiedź od laduora.com

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you’re loving our Skincare Wand and Serum!

Oceniono na 5 z 5

I am thrilled to give a review of the…

I am thrilled to give a review of the Laduora DUO. I’ve used the Laduora DUO for approximately one (1) week and am happy to share that I find it to be therapeutic. It’s warming and appears to be giving me that added boost I was seeking to encourage, support, and maintain a healthy hair and scalp care routine post menopause.

3 września 2024
Logo laduora.com

Odpowiedź od laduora.com

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you’re loving our Scalp and Hair Care DUO!

Oceniono na 1 z 5

Laduora DUO Scalp & Hair Care a scam product

Bought Laduora DUO Scalp & Hair Care Device as ads kept popping on Facebook and they promised many back guarantee if not satisfied. I have used the product for several days and found no use at all, except that it emits blue light which does not do anything to Scalp or hair. I have found this costly item nothing but useless hairbrush and wanted to return for money back guarantee but customer service brought some microprint on their return and refund policy, they don't refund for purchase pods and device should be new in condition or very lightly use. I will have to pay for return shipping and won't get original shipping costs plus import tax back. Overall this hairbrush of a device they are selling for hundreds is useless piece and I won't recommend it at all to others. Don't fall for their scammy Facebook ads and money back guarantee claims.

20 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Logo laduora.com

Odpowiedź od laduora.com

Thank you for sharing your feedback. We value all input as it helps us improve our products and services. I understand your frustration and would like to clarify that our return policy is designed to be transparent and fair, ensuring that all customers are well-informed.

We offer a 30-day return window for all products, as outlined on our website. However, certain items like our hair-care pods are not eligible for return due to hygiene reasons, and this is noted in our policy as well.

I see you've already been provided with a Return Merchandise Authorization (RMA) number, and we’re happy to process your return as soon as we receive the product. Once we do, your refund will be issued within 7 business days.

We take pride in the quality of our products, and we’re sorry to hear that the Laduora DUO didn’t meet your expectations. Should you have any questions or require further assistance, please don’t hesitate to reach out directly, and we’ll be glad to help.

Thank you again for your feedback.

Oceniono na 2 z 5

Not Impressed

I have never written a negative review in the past, but feel compelled to in this particular case. I purchased the "Velve Pro Red Light Therapy Skincare Wand & Serum Kit" & was excited to try it after reading about the many positive benefits of red light therapy. I enjoyed using the wand while it functioned; however, that was short lived since it started to come apart (the head of the device) after only 2 weeks. Soon thereafter, one of the wires came completely unattached. I contacted customer service & they were prepared to do nothing for me (although the warranty states coverage for a 1 year period). I was informed I could return it at my own cost & also pay for the repair. I found this rather insulting after using it exactly as directed & for such a short period of time. It was definitely defective but Laduora refused to stand behind their claims. All this was at a considerable expense to me, given I paid shipping, taxes & duties to Canada on top of the price of the wand. This was not a good first experience at all. I will never purchase from this company again. Please consider my experience if you are thinking of purchasing from Laduora because you could possibly be unfortunate (like myself) & receive a defective product, in which case you will be stuck with it...a total waste of money!

14 maja 2024
Opinia niezależna
Logo laduora.com

Odpowiedź od laduora.com

Dear Sharon,

Thank you for sharing your feedback. We deeply regret any frustration caused by your experience with the Velve Red Light Therapy Wand.

Upon reviewing our correspondence, your first contact with us regarding the device was on April 8, 2024, a few months after your purchase during our Black Friday sale on November 27, 2023. We immediately responded the same day and requested further details to assess the situation. While our warranty covers manufacturing defects, it does not extend to physical damages. Despite this, we offered a repair option to address your concerns.

We take great pride in standing by our one-year warranty for any manufacturing defects, and we strive to provide a fair and satisfactory resolution for all customers.

Thank you for bringing this to our attention, and we remain committed to ensuring a positive experience for all of our customers.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej