Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Amazing service. Excellent value for money. Was thinking I might need to dispose of my broken Shark, however discovered Huva. They were able to supply a replacement part for 50% less than Shark which... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Placed an order for a refurbished Shark handheld (Order #25036) back on 18 April and it has never been dispatched, let alone delivered. No proactive updates, no shipping confirmation, nothing. Un... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Looked everywhere without success for a replacement part for my Shark vacuum cleaner. Most offered on eBay just looked too battered and bruised for serious consideration. Then I found Huva. The item... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Apart from the great prices the customer service here is absolutely fantastic. The team was so helpful in answering all my questions and made the whole process really easy. My refurbished hoover arriv... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z odkurzaczami

Napisane przez firmę

Huva Limited is a UK specialist in professionally refurbished vacuums and parts. We restore popular Shark, Dyson and Numatic (Henry) models to a high standard—delivering big savings versus new without compromising performance.


Dane kontaktowe

3,0

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

187 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 50% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,0

Wszystkie recenzje

(187)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 116

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Hi I ordered a shark replacement part .

Hi I ordered a shark replacement part .
It got delivered but was completely wrong and damaged item though on their website it’s advertised as professional refurbished parts..
I contacted them and they assured me correct part will be sent out on next day delivery but nothing arrived.
Rang then again and was advised to return the wrong item first to get my refund, got told a return label will be sent on email which to this date i am waiting.
I have rang several times but operator is saying mine is unavailable until 12th May.
Sent a message on live chat and got told representative will give me a call back in an hour but no one has.
Very very bad customer service

27 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Scam scam scam!!!!!!

Scam scam scam!!!!!!! Do not use!!!!
Ordered a part over 2 weeks ago and NOTHING. No response to any calls or emails! Give me my money back!

11 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

AVOID THIS COMPANY!!!

AVOID THIS COMPANY!!!

I ordered a “refurbished” Dyson cordless vacuum from Huva. It arrived over a month late, which was already unacceptable. However, the condition of the item I received is far worse.

The box had clearly been opened and the inside packaging was wet. The machine itself is heavily worn, discoloured, damaged throughout, and emits a strong, unpleasant odour. It is not in a condition that could reasonably be described as “refurbished,” and it is not fit for use.

I have formally exercised my right to reject the item under the Consumer Rights Act 2015 and requested a full refund and collection.

I am now seeking resolution. If this is not handled promptly, I will escalate the matter through formal channels including Citizens Advice and Trading Standards.

Based on this experience, I would strongly advise others to proceed with caution.

8 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Don’t waste your money or time!

I ordered and paid for a part for my shark hoover on 27th April. I have never received the part I has called numerous times however no one answers the calls and now there is a message to say the phones are down until 12th May. I have used the live chat service on web and no one responds 3 days after my message I was told my order would be dispatched 6th May for next day delivery however it’s now 8th May and order is still saying processing. I have sent numerous emails to the sales email and the customer service email and have never had a response.

The communication and service is shocking so having to contact my bank to see to report as scam to get money back.

27 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Unfortunately I have seen the reviews…

Unfortunately I have seen the reviews after my order. So far the same experience as other people. Two weeks since my order and it has not been received. No response to emails and not answering the phone. Very disappointing!!!

5 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Abysmal Company and Service

Appalling service. Ordered a rose gold shark wand and they sent me a battered black wand that was the wrong size. I fully understand mistakes happen so I emailed them to rectify it. Absolutely no reply whatsoever. I’ve emailed them again since and still no reply. Basically they are ignoring me. I want my money back!

DO NOT USE THIS COMPANY!!!!!!

27 kwietnia 2026
Oceniono na 1 z 5

I ordered a part for my shark vacuum…

I ordered a part for my shark vacuum cleaner on 19th April , the website said it was in stock, it’s now the 30th and my huva account says “processing “ also had a notification from Evri saying we’re expecting your parcel!!
I spent 50 minutes listening to awful music on the phone waiting for them to answer, eventually I gave up!
Also emailed them asking them to let me know what they were doing, nothing back😡
Poor customer service

30 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Item not received

Places an order on the 14th April, I still haven’t received my item. No conformation email. No reply to emails. Never answer the phone. Can’t even get in touch for a refund! Poor

14 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Bad experience

The replacement head arrived and had not been “refurbished” as stated. He stank and was filthy. Tried to contact HUVA with no response

14 kwietnia 2026
Oceniono na 1 z 5

Still not delivered at all…

Still not delivered 21 days after placing order.
Told by Evri on 14 April it was on its way. Not good service by Evri which continues to tell me that goods are in transit to me - hopeless.

Despite first giving helpful response that they were chasing Evri, the supplier Huva has now gone completely quiet when asked for substitute or reimbursement.

If Trustpilot would allow me to award no stars I would do so as I am completely disappointed by my experience 3 weeks on.

14 kwietnia 2026
Logo Huva

Odpowiedź od Huva

Hi there,

We’re sorry to hear about the delay with your delivery and understand your frustration.

From our side, the parcel has been dispatched and is currently with Evri. As they have advised that it is on its way, this delay is unfortunately with the courier network rather than ourselves.

That said, we appreciate this isn’t the experience you expected, and we are actively chasing this with the courier to get it delivered as soon as possible.

We apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience.

Oceniono na 1 z 5

we ordered a Henry Dual Speed 1200W…

we ordered a Henry Dual Speed 1200W HVR200A Vacuum Cleaner Red on the 9/3 for next day delivery, after lots of correspondence we were repeatedly told 'it will be shipped tomorrow' so after a month we pulled the plug and filed a charge back, this obviously spurred some action their site and suddenly a parcel arrived at the door saturday(18/04) however it is the incorrect hoover(HVR160-11) with no attachments or hose that has arrived! we will be seeking a refund and return at their expensive/inconvenience.

20 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Huva

Odpowiedź od Huva

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration.

After reviewing your order, the initial delay was due to the original parcel being stuck in transit with the courier, which was unfortunately outside of our control. We appreciate that the communication around this could have been clearer, and we apologise for any confusion caused.

Following this, a replacement was dispatched; however, we acknowledge that the item received was not as expected, and we’re sorry for this.

We can confirm that your refund has now been processed in full, and the return is being handled at our expense.

We apologise again for the inconvenience caused and appreciate your feedback.

Oceniono na 1 z 5

I only have given Huva 1 star because I…

I only have given Huva 1 star because I couldn't give them zero or a minus.
The item I bought didn't work, and was the wrong colour.
I e-mailed numerous times asking how I could return the item and never received a response.
£50 down the drain.

1 kwietnia 2026
Logo Huva

Odpowiedź od Huva

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience and apologise for the frustration caused.

We can confirm that your refund was processed in full some time ago, and confirmation was sent via email. We understand how this situation may have been frustrating, particularly with the issues you experienced.

We also apologise for the delay in communication, as this is not the level of service we aim to provide.

If there is anything further you need, please don’t hesitate to contact us directly.

Oceniono na 1 z 5

The company sent the wrong item and has…

The company sent the wrong item and has ignored four email requests for a return. The item is unusable. Very poor customer service — I won’t be using this company again. Avoid.

13 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Huva

Odpowiedź od Huva

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience and apologise for the frustration caused.

While we do state in our listings that colours and models may vary, we completely understand your disappointment, especially if the item received was not suitable for your needs.

We also apologise for the delay in communication. This is not the level of service we aim to provide.

Oceniono na 5 z 5

Hoover head

Very quick delivery product came well pack and very good condition and .got the colour I wanted so pleased with this service. Thank you

8 kwietnia 2026

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej