Hush Puppies UK Recenzje 

841
•
Wynik TrustScore: 3 na 5

2,9

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 2 z 5

I've had a pair of black Oxford hush puppies for several years. I've worn them very sparingly and have kept them in good condition in my closet. I went to put them on the other day after not wearing t... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Somehow accidentally ordered to past address accidentally but informed HushPuppies immediately. They'd already posted it as they pack everything very fast, but they contacted Royal Mail and got them... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I contacted customer service to find out about a pair of boots I wanted to purchase and how I would return them., Customer service was excellent in coming back to me and explaining everything I wante... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I've purchased 2x school shoes for my kids but had to return my son's as he started his school earlier than the parcel arrived so we had to go & buy another one from the shop. Return label is £4.99 th... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z butami
  2. również w kategorii:
  3. Sklep obuwniczy
  4. Sklep odzieżowy
  5. Sklep z odzieżą damską

Napisane przez firmę

Hush Puppies was established in 1958, during a time when uncomfortable dress shoes were the only footwear option, even during leisure time. The brand's mission was to revolutionize the concept of casual footwear and provide relief for sore feet, affectionately referred to as "barking dogs." This marked the beginning of a new era in casual footwear, focusing on comfort and a more relaxed lifestyle. Hush Puppies has always been committed to innovation, and this commitment continues today with the development of the Bounce Technology platform, which sets new standards for comfort and support. The brand's early innovations included the introduction of colourful rainbow suedes, offering a fresh and expressive approach to footwear. Over the years, Hush Puppies has continued to explore a wide range of colours and patterns to bring joy and individuality to footwear. Their belief in the transformative power of colour remains unwavering, as they strive to brighten any day with a pop of vibrant hues. In addition to their dedication to comfort, Hush Puppies offers an extensive range of footwear, including flat shoes for women, trainers and loafers for both men and women, featuring unconventional and bold colours alongside classic neutrals. While the timeless men's oxfords remain a staple, the Hush Puppies men's loafers and trainers have gained popularity for their style and comfort. And last but by no means least at Hush Puppies you can see a great range of kid’s school shoes combining fashion and functionality to fit every taste. For those seeking a blend of comfort and style, HushPuppies.co.uk presents a diverse collection of Men’s & Women’s trainers, loafers, and boots for the cooler seasons. It's an invitation to discover a world where comfort meets individuality and where every step is a joyful expression of personal style.


Dane kontaktowe

2,9

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

841 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,9

Wszystkie recenzje

(841)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 127

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Hush Puppies Not Good.

Bought a pair of Hush Puppies off ShoeStation Direct, VAT number: GB 927765971 shoes size on them reads UK 10 but way to loose for me more like a size 11, Will be returning in the morning for a refund and I was looking forward to a new pair of shoes today :( ,
HUSH PUPPIES are selling their mens shoes with wrong sizes on them.

1 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Thank you for taking the time to review us. We appreciate the feedback on our sizing and have checked what product was purchased so that we can pass that information to our Buying & Design Department.

Team Hush Puppies

Oceniono na 3 z 5

Way too big

Way too big, needed to send back! Niles should be purchased a size smaller or half.
Loved everyday-lace fit - sad because they’re like wearing a glove. Attempted to look for similar ..not sure if HP’s still got it ?

29 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Thank you for taking the time to review us. We appreciate the feedback on our sizing and have passed that information to our Buying & Design Department.

Team Hush Puppies

Oceniono na 5 z 5

Two new pairs of shoes

I'm very happy with both the pairs of shoes that I ordered online. They are very comfortable, well made and perfect for work.
I did have to contact customer services, as I had an issue with the address, but this was sorted very efficiently and the shoes still arrived on time.
Great service, and would definitely order again.

25 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Thanks so much for taking the time to review us and thank you for your feedback.
Team Hush Puppies

Oceniono na 1 z 5

1/5 Stars - Disappointing Experience with Hush puppies Sleeper*


I'm extremely disappointed with my recent purchase of the Hush puppies Sleeper, which I bought for 6000 PKR. Within just 19 days of use, the product has already shown signs of damage.

For a brand like Hush puppies, I expected a much better quality and durability. The sleeper's performance was satisfactory initially, but its short lifespan has left me feeling cheated.

I would not recommend this product to anyone, especially considering its premium price point. Hush puppies needs to improve their quality control and ensure that their products can withstand regular use.

*Pros:* None

*Cons:* Poor durability, damaged within 19 days, not worth the price

*Rating Breakdown:*

- Quality: 1/5
- Performance: 2/5
- Value for Money: 1/5
- Overall: 1/5

I hope Hush puppies takes my feedback seriously and works on improving their products.

4 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and had hoped to learn more via your order information so we could assist you further. As we haven’t received a response, we’re limited in how we can help, but our team is still here and ready to assist should you wish to get in touch.

Team Hush Puppies

Oceniono na 1 z 5

Bought a pair of there sandals £38

Bought a pair of there sandals £38, the cut of the straps meant everytime I walked in them the heel pushed out so
I WAS WALKING on the inside edge of the sandal. The customer service rep said because I did,nt buy them of their site I had to go to the shop I bought them from.
Unlucky me.
Great customer Don,t care.

de

13 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that the sandals didn't meet your expectations. As you mentioned, the purchase was made through a third-party retailer, which limits the assistance we can provide directly. We do genuinely care about all customers who choose Hush Puppies, and we're sorry we couldn't assist you further on this occasion.

Team Hush Puppies

Oceniono na 1 z 5

Poor quality

I initially ordered a pair of shoes, but received a smaller size. I gave them away to a family member to avoid the hassle of returning them. I then ordered a pair of boots for £80, but after wearing them once, I noticed that the inside back of the shoes was unstable, which is unacceptable for boots costing £80. I disputed this with customer service, and unfortunately, they confirmed that they cannot offer a refund or replacement. I am extremely disappointed as I was looking forward to wearing them, but now I am left with no choice but to throw them away. Very poor experience overall!!

10 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Thank you for reaching out to us. We’re sorry to hear about your experience with your recent purchase and understand your disappointment. We have also passed on your feedback to our Buying & Development Team.

We appreciate that this is not the outcome you were hoping for, and we truly regret any frustration caused.

Team Hush Puppies

Oceniono na 1 z 5

Bought pair hush puppies boots men's…

Bought pair hush puppies boots men's lasted 3 weeks or ready splitting tryed taking back wynsor world shoes won't give money back or exchange feel ripped off never buy hush puppies again

7 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and had hoped to learn more so we could assist you further. As we haven’t received a response, we’re limited in how we can help, but our team is still here and ready to assist should you wish to get in touch.

Team Hush Puppies

Oceniono na 1 z 5

Bought from hush Puppies as big named…

Bought from hush Puppies as big named brand for my daughters. Sandals came as bit dirty/or kept outisde for showroom. Also the finishing of sandals is very poor. You can see Glue coming our near the sole edge.
I dont know how to upload photo here.

26 lutego 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fast response and lovely pair of sandals

Lovely pair of sandals and they’re on offer as well. Purchased two pairs and I’m happy with them except for one item that has a missing letter of the brand. Raised concern to the team and this was dealt with really quickly. I am happy with the way the complaint department dealt with the issue. Thank you for the fast response.

12 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Thank you so much for your review and your feedback on our service. We hope you enjoy your Sandals.

Team Hush Puppies

Oceniono na 4 z 5

Conscientious customer service

I bought a shoe as a gift but it came scuffed. I returned it of course but was really impressed with the customer services team especially Vicki who listened and resolved the matter urgently.

8 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Hello,

Thank you for your review. We're sorry the shoe arrived scuffed, but we're delighted to hear that Vicki and our customer service team were able to resolve the issue quickly.

Team Hush Puppies

Oceniono na 5 z 5

All good

All good. I got a great pair of high quality leather boots at less than half price. Hush Puppies is an excellent company, with brilliant customer care and provides good value for money - my boots arrived quickly too, well packaged, free post.

7 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Thanks so much for your review. We're thrilled to hear that you love your new leather boots and that you had such a positive experience with Hush Puppies.

Team Hush Puppies

Oceniono na 1 z 5

Hele slechte kwaliteit

Hele slechte kwaliteit, ik had laarsje gekocht die na 1,5 maand en hoogstens 8 keer gedragen zijn al kapot zijn. Heel het leer is aan beide schoenen los gescheurd van de hak en het rubber van de hak is ook al gescheurd. Als je contact opneemt met hush puppies sturen ze je terug naar de winkel waar ze gekocht zijn en de winkel stuurt mij weer terug naar hush puppies..slechte service.

3 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Hello,
Thank you for reaching out to us, and we understand that your purchase was not made through our website: www.hushpuppies.co.uk.

As your purchase was through a different retailer, we are legally unable to assist directly, since they processed the payment and your contract is with them.

We apologise that we couldn’t be of more help in this instance.

Team Hush Puppies

Oceniono na 1 z 5

AVOID AT ALL COSTS

Absolutely DO NOT order from Hush Puppies. By far the worst online shopping experience of my 25+ years of online shopping. I received my order and several pairs of shoes were faulty – improper stitching, scuffs and marks. I immediately followed the return instructions which was to email them which I did same day as delivery (Monday 20th January), but got no response. I called customer services on Friday 24th January and they said they had no record of my email and to try again. I this immediately, still no response. I called again on Wednesday 30th, and customer services said they still hadn’t received my email and then sent me an email to test, which I received whilst on the phone to them, and responded to immediately. No response. I called again on and again Thursday 30th and customer service told me they still have no record of my emails and said they would contact me with a WhatsApp Number to send the pictures of the faults to… I received nothing. I then get an email 3rd February saying they are still trying to find me the WhatsApp Number to send my photos to….. I also contacted the Social Media team who said they have raised with customer services, twice, and they cant help me any further…. So here I am two weeks later and no resolution on how to return faulty products. Given the pathetic 14 day returns window, I’ve ow been forced to send the 7kg order back at my own expense. Hush Puppies, I demand the £8.75 spent on this out of my own pocket to be refunded along with my order, ASAP.

It would help if Hush Puppies actually had a system whereby customers could start a return themselves, like every other online retailer has, your “sort yourself out” policy is uniquely unhelpful. The fact your customer service staff who man the Social Media and Phone channels are powerless to help is another failure.

Never again.

3 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Hello,

We're very sorry to hear about the frustrating experience you have had with your order and return process. This is certainly not the experience we want for our customers to have.

We wanted to follow up as we’ve reached out regarding your experience and would love the opportunity to assist you.

If you still need any support or clarification regarding your refund or return process, please feel free to get in touch at hello@hushpuppies.co.uk.

We want to ensure that all our customers have a positive experience, and your feedback is very important to us.

Thank you

Team Hush Puppies

Oceniono na 4 z 5

All lovely great shoes

All lovely great shoes

11 stycznia 2025
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Hello

Thank you for taking the time to review us - it is much appreciated. And we're so pleased to hear that you are enjoying your new shoes.

Team Hush Puppies

Oceniono na 5 z 5

Good all round experience.

The shoes were very comfortable and good quality. Ordering, checkout and delivery was first class.

11 stycznia 2025
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Hello,

Thank you for your kind words! We're so pleased to hear that you found our shoes comfortable and of great quality, and that your ordering and delivery experience was good.

Thanks again

Team Hush Puppies

Oceniono na 3 z 5

After reading so many negative…

After reading so many negative feedbacks I was in shocking that there were many unsitisfied customers. I ma giving a 3 star. I ordered 3 different pairs of boots. I had to return 1 because although it was my usual size, these boots were really tight on for my feet. The quality to me was superb and no stitching issues. I was disappointed finding that I had to pay for return and ideally as instructed needed to pay for tracked service. Then I had no email for almost a week, so I was worrying that I would not only loose my money buying those boots, but also that I would be left with no return money, no too small boots plus the fact that I
paid for return ( almost 6f) anyway somewhow I got an email today of my return being processes. I am not sure if to buy again from the company. I think the charge for return is my biggest problem

31 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Hello,

Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your honest feedback and understand your concerns regarding the return process.

We're glad to hear that your return has now been processed, but sorry for any worry or inconvenience this has. We strive to be as transparent as possible about our returns policy, including the cost of returning items to us, but I completely understand how unexpected costs can be frustrating.

If there’s anything else we can do to assist you or if you have any further concerns, please let us know. We’d love the opportunity to improve your experience and regain your confidence in shopping with us.

Team Hush Puppies

Oceniono na 4 z 5

Disappointing boys shoes. Positive customer service experince.

I purchased a pair of 'Black Scott Junior School Shoes' for my 6-year-old. The shoes have shown extremely poor durability, which is frustrating given that they were intended for daily school use.

I emailed Customer Services with details and photos, and within the hour I had received a response confirming that the issue was due to a manufacturing fault. A full refund was promised "right away" and within 24hrs it had indeed been credited back on my card.

Although the shoes were a disappointment, I can't praise highly enough the customer service that I personally experienced in my correspondence with Lydia. Quick. Decisive. And respectful of my custom.

29 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Hush Puppies UK

Odpowiedź od Hush Puppies UK

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. While we regret that the shoes did not meet expectations in terms of durability, we're pleased to hear that our customer service team, particularly Lydia, was able to assist you quickly and efficiently.

We will also let our Design Team know regarding your comments on the quality of the Scott School Shoes.

We really appreciate your support and hope to serve you again under better circumstances.

Team Hush Puppies

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej