Hot Pink Haberdashery Recenzje 

276
•
Wynik TrustScore: 2 na 5

2,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

We were very happy with the service and company when we first used them. However, we placed an order early March, which they were unable to supply. Despite repeatedly asking for a refund of our mone... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I ordered an item and received an email telling me they’d let me know when the item was despatched. I heard no more, and so emailed them several times but received no reply. I looked up the phone numb... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Item not delivered 30 meters of fusible fleece £209 never delivered. No communication, no refund offered, no response to messages, emails or phone calls! How rude. I placed an order 10th December 20... Zobacz więcej

Oceniono na 2 z 5

I placed an order on the 3rd November 2024, turned out they did not have the whole order so they sent nothing, not even an email to tell me. I had to contact them several times but still no order arri... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Pasmanteria

Napisane przez firmę

Hot Pink Haberdashery grew from our passion for all things crafty. We are a genuine family run business that is as passionate about your projects as you are. You can expect to find a large range of fabrics, haberdashery and repair items. From cotton poplin to organic jerseys, we have anything and everything you may need to make or repair your own clothing, toys, and quilts, as well as many other crafting supplies. Our glitter felts and soft craft felts come in a rainbow of colours, and our bag making accessories, strapping and tools can add that professional touch to your projects. We offer a quick dispatch service and excellent value for money, let us know what you think!


Dane kontaktowe

2,2

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

276 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,2

Wszystkie recenzje

(276)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 0

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Is this a scam?

Is this a scam?
I ordered a variety of goods on 16 July, the money was taken the same day, not when dispatched, and I have heard nothing since!
I cannot get a reply when I phone and have just left a message on the website.The order number is 74198 if hotpink haberdashery wish to refund me!

23 lipca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I ordered 13th Jan 2024 and to this…

I ordered 13th Jan 2024 and to this date I haven’t received my order or a refund despite emailing and being ignored numerous times.
After reading other reviews it’s seems this company is comfortable with defrauding their customers.

13 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo Hot Pink Haberdashery

Odpowiedź od Hot Pink Haberdashery

Hi ‘consumer’.

We are sorry to learn of your dissatisfaction.

However, as you have chosen to call yourself ‘consumer’ and left no details for us to investigate, we can only conclude that this is yet another fake review left by a competitor. We have been plagued with these anonymous negative reviews over the past year or so.

In the unlikely event that you are genuine we would encourage you to contact us so we can investigate further.

We look forward to hearing from you ‘consumer’… 🤔

Oceniono na 1 z 5

Disappointing

I ordered a sewing box two months ago and it hasn't arrived nor being refunded

21 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Hot Pink Haberdashery

Odpowiedź od Hot Pink Haberdashery

Hi Andrea,

Thank you for taking the time to write this review.

Your order was dispatched promptly but unfortunately the Spanish postal service have been unable to provide any indication of why it has not reached its destination in Barcelona.


We have refunded you as requested.

Oceniono na 1 z 5

Very strong fish smell

The product I ordered arrived smelling very strongly of fish. I'm not sure if that's normal for an adhesive product. When I enquired I was quickly offered a refund if I paid for the return postage. I enquired further about whether the smell would dissipate after use but did not hear back again. I don't mind as it wasn't an expensive order, but I won't be ordering from them again.

29 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Hot Pink Haberdashery

Odpowiedź od Hot Pink Haberdashery

Hi Iri S,
We are sorry that you are disappointed with you purchase.

As explained, like many glue products, some interfacing brands can have a distinct odour until the glue is activated.

We offered a refund, because as a consumer you are fully entitled to return any item for a refund for any reason. The interfacing you have bought is extremely popular and if returned, will find a new home very quickly.

I believe we have covered your concerns in the email exchange we have had, but please get in touch if we can be any further assistance.

Best wishes

Oceniono na 1 z 5

Not had the best experience with this company

Not had the best experience with this company- believe the 1* reviews.
Don’t trust the shipping information on the website, tried multiple ways of contact to find out the status of the order then eventually got correspondence once the item was already dispatched. Customer service is not a priority for them (can’t tell if it’s because they haven’t got the staff or they just don’t care), you can go for long periods with no reply, have to send follow up emails and when you do finally get a response you just feel like they are ticking a box and are generally not bothered as they already have your money. Based on what I’ve seen on here it seems like they only care about responding to reviews.

21 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ordered on the 6th May, still no update

Ordered on the 6th May, (a bank holiday, so was expecting a day delay) haven't recieved any shipment details or replies to my messages and emails.But I have had lots of emails about new offers!
I thought I'd use an independent shop instead of Amazon, but due to the weeks delays and no communication, I have had to use Amazon and recieved the items next day, as needed them for coursework.
I've now seen similar reviews for this month and don't think I will be a returning customer.
Quick to take your payment, but absolutely zero customer service.

24 maja 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Need to up their communication timing ..…

I placed a small order (73382) with this company over 6 days ago. Still awaiting delivery and response to my emails?
I telephoned x 3 times this morning - no reply or answerphone service. I always start with small orders, to companies I don’t know, to see how they cope, then order big if their service is good. However, communication has been a no go so far. Appreciate it’s a family business but if you can’t cope, perhaps invest in more staff or answer phone service & respond quicker to prevent frustrated customer reviews ..

In response to your rather, defensive reply. You need to take on board what customers tell you and not leave such over reactive, personal, frankly insulting responses to reviews left on Trustpilot. It’s interesting that you find the time to type such long replies to reviews on this site. When You could employ spending that time answering the phone, emails & engage more courtesy with customers, who have issues with your service. I’m amazed you have any customers left with the off hand manner & attitude you display towards us. Perhaps take a training course in customer service & get rid of the shoulder chip please. Life & people aren’t perfect, deal with it, be professional, displaying anger online isn’t - I consider my initial reply was factual & kind wishing you luck.

13 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Hot Pink Haberdashery

Odpowiedź od Hot Pink Haberdashery

Thanks for taking the time to write this!

Unfortunately in your email this morning the incorrect order number details were provided so we have been unable to resolve your query as quickly as we would have liked.

Fortunately on this review you have provided the correct number, thank you.

Your order was placed on a Wednesday and by Monday lunchtime you are leaving negative reviews. Just 3 working days later.

It has been just 2 hours from your initial email enquiry this morning (with incorrect details) to you writing this review.

We are sorry to learn that you normally go on to place 'big' orders but if this is a typical outcome (and your Trustpilot history suggests it is) then we politely request that no further orders are placed, regardless of their size!

Trashing businesses in online reviews because you have not had an instant response is not the answer. Do you really want businesses to fail and individuals to lose their jobs because 'Catts Whiskers' did not get an answer to her email within a couple of hours?

Fortunately 99.9% of our customers understand why an email response time of under 2 hours is not always possible. (especially on a Monday morning!)

You have expressed amazement that we have any customers left, that is because our average customer does not respond the way you have. It is as simple as that.

We do not need special customer service training to handle these situations. If you behave poorly towards us, we are not going to accept that, we are just going to ask you politely to leave. Our staff to not need to be trained to accept your mistakes and anger, those actions are your responsibility.

Life is too short. 99.9% of our customers are wonderful, the 0.1% that are not are welcome to shop elsewhere.

In a world that is full of madness, maybe choose to be a little kinder. Its a much nicer way to live than anonymously raging on the internet.

Oceniono na 1 z 5

Awful company

Awful company, completely ignored my order, then after trying to communicate with them no answer, in the end went through PayPal and still no response or item, dreadful communication and customer service.

4 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Logo Hot Pink Haberdashery

Odpowiedź od Hot Pink Haberdashery

Hi Bridget.

Thank you for writing what is a very unusual review!

Unusual in that responded to your emails and to your Paypal message. In fact, we are still awaiting a response to our latest one!

If it would help, we can attach screenshots to this review to show these responses?

We look forward to hearing from you,

Team Hot Pink

Oceniono na 5 z 5

Excellent quality fabric

Excellent quality fabric. Had an issue with delivery time but once I email the company it was resolved and parcel was received within 48 hours. Excellent customer service. I will and have used this company again since my initial order.

30 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Still waiting for deliverie

Still waiting for deliverie.
Have tried to contact you but you do not respond or answer phone
Poor customer service. Will not use again
Edit. Checked both my phones Inc spam and there is no reply
I also included my order number email,address and phone number so you have all the information you need

5 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Logo Hot Pink Haberdashery

Odpowiedź od Hot Pink Haberdashery

Hi Julie,

Thank you for your review. We did reply to your first email yesterday afternoon requesting further order details so we could resolve your concern. I have just emailed over a screenshot of this email for your records.

Unfortunately we did not get your response until almost 6pm on Friday by which time our team had left for the weekend.

One of us will be in touch regarding your enquiry just as soon as we return on Sunday evening.

Have a lovely weekend!

Oceniono na 4 z 5

Lovely fabric.

I have just received my order today 3rd April for an order I placed on 21st March. Firstly the fabric is amazing, when I opened it I said aloud ‘wow’ because it is such good quality. I would definitely order again. The only reason I didn’t give five stars was because of the delivery time, the website says 24 to 48 hours. I did contact them after 8 days and got a very nice apologetic e mail from them to explain but I was waiting for it. It hasn’t put me off at all and as I said I will definitely shop there again I am going to look at the website now! This time I will assume a much longer delivery time so I am not disappointed. The Klimt fabric is stunning by the way. 😍

3 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

A great company to deal with.

This is a lovely company to deal with. It has become my go-to company, as their selection of fabrics and accessories is first class. Customer service is excellent too, and orders are received very quickly.

5 marca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent range of fabrics

I managed to find the perfect fabrics for making craft items with my grandchildren. The price was right and delivery was swift too - which makes me one happy and returning customer.

1 listopada 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Embroidered labels

Very good quality embroidered labels.Have given a professional look to stocking I'm making for new grandson.
( Have already made 6 in previous 2 years!)

3 marca 2024
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej