Hortology Recenzje 

1258
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

My banana plant looks so happy in his new pot from Hortology (he needed some more space for his two pups to grow). The pot looks gorgeous and good quality. Delivery was good - lots of communication. D... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I've bought two plants from Hortology already and both arrived well packaged, very quickly and in perfect health and condition. They look exactly like on the website and seem to be thriving. The use... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Been looking for a particular style of vase and finally found it at HORTOLOGY. When I made an enquiry after purchase and they replied immediately with the information. Was impressed with the customer... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I have placed 2 orders for 7 plants plus accessories. Their communication is very good, their range is extensive and I would recommend them. However they don't always have stock and sometimes they ma... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep
  2. również w kategorii:
  3. Dekoracje i architektura wnętrz
  4. Hurtowa szkółka roślin
  5. Sklep ogrodniczy
  6. Sklep z ceramiką
  7. Wystawa roślin

O Hortology

Napisane przez firmę

Inspirational houseplants, indoor plant pots & planters for lush living. Wellbeing style, delivered direct to your home or office. #hortology.

To see thousands of genuine reviews from verified Hortology customers click here to go to Reviews.io


Dane kontaktowe

4,6

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 66% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,6

Wszystkie recenzje

(1258)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 114

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Very disappointing for the price

I paid for a large plant and when it arrived, I was honestly shocked by the condition. First of all, the foliage looked very dirty. I understand that some damage can happen during transit. However, there was a lot of browning, and most of the foliage had visible cuts, tears and marks. The damage was widespread and affected the overall appearance of the plant. Even some of the newer growth was damaged, with some leaves having corners completely broken off.

Customer service was polite and apologetic and offered Dust Gloves to clean the foliage, along with a 15% refund. I was also told I could remove some of the larger damaged lower leaves, but doing that now would leave the plant looking sparse and unbalanced.

Overall, I don't feel the plant was worth the money, and I feel the refund should have been more than 15%. I wanted a large statement plant that looked good in my home, but instead I have a plant with a lot of cosmetic damage that I now have to live with and wait for new growth to improve its appearance.

I appreciate that they responded to my complaint and offered a “resolution”, but for £109, I expected much better.

30 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hortology

Odpowiedź od Hortology

Hello,

Thank you for your review, and we're so sorry that your plant arrived in this condition. This isn't what we'd want any customer to receive. We completely understand how disappointing that must have been, particularly for a plant you had chosen as a statement piece for your home.

Thank you for getting in touch with us when your plant arrived. We are so sorry to hear that the resolution we offered has left you still feeling disappointed.

A member of our team has reached out directly to work with you to further resolve things.

Kind Regards
Your Hortology Team.

Oceniono na 5 z 5

Great service and offering

I've bought two plants from Hortology already and both arrived well packaged, very quickly and in perfect health and condition. They look exactly like on the website and seem to be thriving. The useful care tips on the website also help, it's a nice touch.
I also like the wide range of plants they offer-it's been hard to find some of the plants they offer elsewhere (including big gardening centres). I've already recommended Hortology to friends and family, great service and offering.

24 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Terrible customer service and…

Terrible customer service and poor-quality products.

After placing my order, I received absolutely no communication for almost a week. I emailed to ask for an update on my order and received no response whatsoever.

The pots finally arrived today, and unfortunately, all three look significantly different from the pictures advertised on the website.

One of the pots is metal, but the outside is covered in what appears to be very poor-quality patterned plastic, which is already showing visible creases and bubbles. Even worse, there are small patches of rust on the inside.

Overall, I’m extremely disappointed with both the customer service and the quality of the products. This is the first and last time I will ever order from this site.

I would definitely recommend avoiding this company.

28 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hortology

Odpowiedź od Hortology

Hi Roy
Thank you for your review and we are sorry to hear you are unhappy with our service and products. Please be assured we reply to all customer queries.
We are unable to identify your order form the above and cannot find any emails that match your concern. Please would you contact us and provide your order details and some photos so we can resolve this for you.
Thank you

UPDATE: A member of our team has reached out to you privately, as we'd like to work with you to resolve things. However we have not received any response

Oceniono na 5 z 5

Lovely pots, good delivery

Really pleased with my Hortology experience. The pots I bought are beautiful. Almost as importantly, the packaging was effective, and the couriers they use take care of the parcels and deliver to our (third floor tenement) door, unlike some.

10 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Opus hammered metallic floor vases.

Been looking for a particular style of vase and finally found it at HORTOLOGY. When I made an enquiry after purchase and they replied immediately with the information. Was impressed with the customer service. The Opus floor vases are beautiful. Very well made and look very stylish. Worth every penny.

13 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Order delivered to a random address

Very disappointing experience with Hortology. I ordered a plant pot which was incorrectly marked as delivered by APC, despite not being delivered to me.

I contacted Hortology and they acknowledged that something had gone wrong with APC. They confirmed that the proof-of-delivery photo and GPS location were not for my address and related to another delivery made by the driver that day. They said they would work with APC to resolve the issue and would be in contact with me.

It is now over a month later and I have heard absolutely nothing further. I still do not have my order, and no replacement or refund has been arranged.

Really poor customer service and a very frustrating experience.

29 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Hortology

Odpowiedź od Hortology

Hello,

We are so sorry to hear that your order has not been delivered. We completely understand how frustrating this must be, and this is not the level of service we would expect to provide.

We can see the courier initially marked your order as delivered in error, and when we followed this up with them, we were advised that it had been delivered a few days later. We are so sorry that this is not the case and your order has not arrived with you.

A member of our team has now reached out to you directly to confirm your refund for this order, and we sincerely apologise for this experience and the inconvenience that has been caused by your order being marked as delivered incorrectly.

Your Hortology Team

Oceniono na 5 z 5

Beautiful Plant

Excellent experience and what a beautiful plant I received along with a gorgeous pot. Thank you it was very healthy and I can’t wait for it to settle in and grow

25 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Very pleased with my plant

The website stated that my plant would be delivered when it was in stock. This was too vague so I emailed to enquire. The response was quick and helpful. My plant arrived a couple of days later and is a lovely healthy looking one. I was pleased with the size too. Altogether very pleased 😊

29 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

The search for a large pot.

I have been looking for a while for a very large plant pot. We have inherited ar large weeping fig. One of the many plants left at my parents. I finally came across Hortology. My only problem defining which one I wanted. Ordered a beautiful pot, then received an email saying there were firing cracks did I still want it. That's the first time it's ever happened. So I can honestly say they area brilliant company to deal with. Benjamin has now settled I to his new big pot and we are delighted with it. Delivery was fast too. Thankyou Hortology and well done.

16 lipca 2026
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej