Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

I would give this company 0 stars I wrote to them that their supplement made me sick and I was refused a refund and my auto shop ended up shipping before I could cancel and I am still being refused... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I'd give them zero stars if I could! They will sign you up for a subscription under the guise of a one-time purchase at a special price on one of their products. They will not issue refunds, eith... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I started my Hormify journey at the beginning of March and within a week I noticed I was more focused and less snacky. The following week my sugar craving seemed crushed and I had less fog and by week... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I JUST ORDERED HORMIFY AND AWAITING DELIVERY. I AM EXCITED TO START A NEW. SO FAR I WAS DELIGHTFULLY IMPRESSED WITH THE DETAILED MEAL PLAN. WASN'T EXPECTING ALL THIS. WHICH I HELPFUL. THANKS AND... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z witaminami i suplementami
  2. Fitness i dietetyka
  3. Sklep z produktami dla zdrowia i urody
  4. Sklep z ziołowymi produktami leczniczymi
  5. Apteka homeopatyczna

Napisane przez firmę

At Hormify, we help women feel their best every day—naturally. The supplement uses plant-based ingredients that work gently with the body to support hormonal balance, reduce bloating, and boost energy. Many women struggle with cravings, low motivation, or irregular cycles. Hormify addresses these concerns in a single daily capsule that fits easily into any lifestyle. We prioritize transparency and quality: every ingredient is carefully sourced and selected to support mood, sleep, and overall well-being. Thousands of women include Hormify in their daily routine because it offers an effective, simple alternative—without harsh chemicals or complicated programs. More than a supplement, Hormify is a step toward sustained balance, confidence, and lasting energy.


Dane kontaktowe

3,3

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

316 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 99% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Product did not work for me

Product did not work for me. My symptoms got worse. Beware if subscription.I was charged for a health plan never ordered it. My bad foe not reading fine print. Then I canceled the next shipment and was charged $33 for price difference. Customer service responded right away but charged additional charges. Another product failed results. So frustrating!!!

16 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Hormify

Odpowiedź od Hormify

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that Hormify was not the right fit for you.

Every body responds differently to supplements, and while many customers use Hormify without issue, individual reactions can vary. If you felt your symptoms worsened, discontinuing use was the appropriate step. If you have any ongoing concerns, consulting your healthcare provider can help determine what may be contributing to those symptoms.

Regarding the subscription and pricing concerns, all subscription selections and promotional terms are presented at checkout before an order is completed and are outlined in our Terms & Conditions. Discounted pricing is tied to the subscription option selected. If the subscription is canceled outside of the promotional terms, the order converts from the discounted subscription rate to the standard one-time purchase price, and the difference is charged accordingly.

We do not charge cancellation fees. Customers are provided with a unique self-cancellation link, which is also included in reminder emails prior to rebilling, allowing changes or cancellations to be made directly within the stated timeframe.

We understand that billing concerns can be frustrating. If you would like your order reviewed again for clarification on any charges, please contact us directly with your order number so we can reassess the details.

Oceniono na 1 z 5

Misleading subscription practices and…

Misleading subscription practices and refusal to honor cancellation
I had a disappointing experience with this company. I contacted them on February 11 to cancel my subscription before the renewal date, and was unsatisfied with the product. They never informed me that anything was incomplete or that additional steps were required. Instead, they charged me anyway and then tried to justify it using internal terms never clearly disclosed at checkout.
I repeatedly asked them not to send the product, yet they initiated shipment after my cancellation request. I never received the product, yet they refused to issue a refund or take responsibility for failing to process the cancellation.
This kind of behavior is not acceptable. Clear communication, transparent terms, and respect for customer requests are basic expectations. Unfortunately, this company did not meet any of them.
I do not recommend them based on my experience.

18 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Hormify

Odpowiedź od Hormify

Thank you for sharing your experience. We take concerns about billing and cancellations seriously and would like to clarify a few important points.

Subscription terms, renewal timing, and cancellation instructions are presented at checkout and outlined in our Terms & Conditions prior to completing an order. In addition, reminder emails are sent before rebilling, each containing a unique self-cancellation link that allows customers to cancel directly within the stated timeframe.

When a cancellation request is submitted, it must be completed before the renewal processing window closes. Once an order has entered processing or fulfillment, it cannot be stopped, as it has already been transmitted to the warehouse system. This is an automated process and not a manual override decision.

We do not ignore cancellation requests, nor do we rely on undisclosed internal policies. All billing and subscription structures are disclosed during purchase. If a request is received after the renewal has processed, it applies to future shipments rather than the order already generated.

If you would like your specific case reviewed again, we invite you to contact our support team directly with your order number so we can verify the exact timestamps of your cancellation request and renewal processing.

We understand how frustrating subscription misunderstandings can feel and appreciate the opportunity to clarify how our system operates.

Oceniono na 2 z 5

I recently started Hormify and I have…

I recently started Hormify and I have actually gained weight even with a cut in calories???? I used provitalize for a year and had small but consistent results in weight loss, more importantly it reduced inflammation and made my joints feel great. But since weight loss was limited, I thought I would try this product and see if it was a better fit for me. I am uncomfortable again and have gained weight! I have only been on it a week, so I am praying that if I give it more time for my body to adjust that it will start working for me. I came to this sight to see if anyone else had a weight gain effect when first switching to this product, but looks like maybe just me

19 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Hormify

Odpowiedź od Hormify

Hello Kendra,

Thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it can feel to see changes you weren’t expecting, especially after having a routine that felt like it was working for you.

Hormify is designed to support hormonal balance, energy, mood, and circulation. In the first week of use, short-term fluctuations are often related to normal water retention, hormonal shifts, sodium intake, stress levels, or digestive changes rather than actual fat gain.

Because you’ve only been on Hormify for one week, your body may still be adjusting. Hormonal-support formulas typically require several weeks of consistent use before meaningful changes are noticeable. Many customers evaluate results over 4–8 weeks rather than the first 7 days.

It’s also important to note that if you previously felt reduced inflammation and joint comfort on another formula, the difference you’re noticing may relate to ingredient variations rather than Hormify “causing” discomfort. Every body responds differently to herbal blends.

Consistency is key. Please don’t feel disheartened. If you persevere through any temporary adjustment discomfort, positive changes can follow.

Oceniono na 3 z 5

Can't believe I had to leave a "tip"…

Can't believe I had to leave a "tip" without even having the product. Praying this works and isn't just another scam and waste of money and time.

19 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Hormify

Odpowiedź od Hormify

Thank you for your feedback. We’d like to clarify that the tip option shown at checkout is completely optional and can always be skipped. It is not required in order to complete a purchase, and selecting it is entirely up to the customer.

We understand that checkout experiences should feel clear and straightforward, and we appreciate you sharing how it came across to you. Your order has already been successfully placed, and the tip does not affect your product shipment in any way.

We genuinely hope you’re pleased with your Hormify experience once it arrives. If you have any questions about your order or the product, our support team is always here to help.

Oceniono na 4 z 5

Website could use some work but would 100% recommend the products

It was pretty easy to order. I would like to see something set up so people can log on to an account to see their orders and or reorder stuff that is not included in the monthly subscription ( which by the way the website is not very clear on the month subscription and so I do believe I have 2 subscriptions now. Besides that all the stuff that 1 orders are amazing. I have lost 15 pounds since starting it and i don't crave sweets. The night one actually makes me sleep (which i was taking a Tylenol PM to help me sleep I dont do that anymore. Love the product!

21 stycznia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Horrible

Horrible, Does not work did not sIgn up for a subscription. Even though they said I did. Charged $119.00 after canceling and asking for my refund they said i canceled within 48 hours of the shipment so no refund. I do have several emails assuring me that the Subscription I didn't sign up for was canceled. We will see. Don't waste your money or time!!! Scam

1 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Hormify

Odpowiedź od Hormify

Thank you for sharing your concerns. We would like to clarify a few important points.

We do not add subscriptions to orders without customer selection. Any subscription option must be actively chosen at checkout, and the recurring terms are displayed prior to completing the purchase. Order confirmations also clearly indicate whether the purchase was a subscription.

If a subscription is canceled, the cancellation applies to future renewals. However, if a cancellation request is submitted within the processing window of a scheduled shipment (for example, within 48 hours of the order entering fulfillment), that shipment may already be locked into our warehouse system and cannot be stopped. In those cases, the cancellation prevents future charges but does not automatically reverse an order that has already processed.

We do not operate as a scam, and we do not charge customers arbitrarily. All billing timelines and policies are outlined in our terms and in reminder emails sent prior to renewal.

If you have multiple emails confirming cancellation, we encourage you to contact our support team with your order number so we can review the exact timing of the cancellation relative to the renewal and shipment processing. We are committed to reviewing each case based on documented timestamps and the agreed purchase terms.

Oceniono na 1 z 5

I ordered 3 bottles on January 24th

I ordered 3 bottles on January 24th. They charged my credit card, which was fine. Then they charged my credit $19.99 two weeks later. I wrote my first email to the only email on their website, no phone number, no response. Second email cancelling my order and/or subscription because not only does the product not work it is tearing up stomach. Second email sent February 10th, no response. Third email sent February 13th , no response and finally one sent today. This company is awful with no way to contact them.

24 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Hormify

Odpowiedź od Hormify

We’re sorry to hear about your experience and would like to clarify a few points.

When placing an order, customers have the option to include the 14-day Wellness Challenge trial, which automatically continues at $19.99/month unless canceled within the trial period. This is disclosed at checkout and detailed on the product page here: https://hormify.com/product. A reminder email is also sent prior to renewal.

Regarding support, every new ticket receives an automated initial response with relevant information and next steps. If that message is not replied to directly and instead new emails are sent as separate tickets, it can reset the queue and delay resolution. Only one automated reply is sent per ticket, and replying to the same thread connects you with a human agent.

We do not ignore customer emails. If you have not received assistance, we encourage you to reply directly to your most recent support email so we can immediately locate your account and review both the subscription status and your concerns about side effects.

If the product caused stomach discomfort, we recommend discontinuing use and contacting support so we can properly document and review your case.

— Hormify Support

Oceniono na 1 z 5

I don’t want to leave a tip

15 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Hormify

Odpowiedź od Hormify

We understand the concern.

At checkout, there is an optional tip selection, but it is completely voluntary. Customers can simply select “No, I don’t want to” to decline it before completing their order. It is not mandatory and is never added without customer confirmation.

If you believe a tip was added unintentionally, please contact our support team with your order details so we can review it.

— Hormify Support

Oceniono na 4 z 5

Supplements

So far the supplements have provided a consistent feeling of energy and not having a 2 pm crash. Down 10 lbs since starting it.

15 lutego 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Don't do it. Monthly charge and cant get it canceled

They enrolled me in a monthly challenge plan that I did NOT want. Its very frustrating. I have tried to contact them by email, since there is no phone number to call, for the last TWO MONTHS to cancel this $19.99 plan. I have received no response. But every month I get an email saying in 7 days my card will be charged. So they CAN email. But they can not cancel. I am about to call my bank to see if I can block them or I will just cancel the card they are using. Do not click on anything to buy from them or you will be in the same situation as I am.

11 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Hormify

Odpowiedź od Hormify

We’re sorry to hear about your frustration and would like to clarify how the 30-Day Wellness Challenge plan works.

The 14-day trial and subsequent $19.99/month continuation are clearly presented during checkout. A reminder email is also sent before each renewal, which includes instructions on how to cancel. The checkout details can be reviewed here: https://hormify.com/product

We do respond to all support inquiries. When a new ticket is submitted, an automated initial reply is sent with cancellation instructions and next steps. If that message is not replied to directly and instead new tickets are repeatedly opened, it can delay resolution. Only one automated message is sent per ticket, and replying to the same email connects you with a human support agent.

If you have been trying to cancel for two months, we encourage you to reply directly to your most recent support email so we can immediately review your account, confirm the subscription status, and resolve this properly.

— Hormify Support

Oceniono na 4 z 5

My menopausal symptoms

I seem to be more controlled than before. I still battle with insomnia, hot flashes (but mostly on my head) the itching in my ears has subsided and my ph balance seems to be on track

11 lutego 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Very disappointed on this product and…

Very disappointed on this product and cancelled future orders. Still being charged snd mailed this product that doesn’t work for me. Hopefully they cancel this product.

10 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Hormify

Odpowiedź od Hormify

We’re sorry to hear the product did not meet your expectations.

If a subscription was active, charges and shipments continue until the plan is successfully canceled. Once a cancellation request is processed, no further renewals are scheduled. If you believe you were charged after canceling, we recommend replying directly to your existing support confirmation so our team can review the cancellation timestamp and billing history.

Please note that individual results can vary depending on consistency of use, nutrition, activity level, and individual factors.

We would be happy to review your account to ensure the subscription status is correct and resolve any outstanding concerns. Please contact our support team with your order details so we can assist promptly.

— Hormify Support

Trustpilot ocenia tę recenzję zgodnie z naszym procesem flagowania.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej