Hauteevan Recenzje 

39
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Same as everyone else, put a shoe keeper on order, paid the money and heard nothing since. Cant find them anywhere so i am going to see if (1) Paypal can intervene or if not (2) my bank will stop pay... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Ordered a shoe rack/cupboard in July. Still no sign of it. No communication from seller. Not even a reply from emails I have sent them. Sick n tired of this now. DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY,... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

This is a short version of what happened. I saw on Facebook a rotating shoe cabinet. I ordered 2 on June 20, 2025. Finally over a month later, a email was send that the items we delivered. That was... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

J'ai reçu le maillot que j'avais commandé. Totalement satisfaite, envoi dans les 24 heures, réception dans les 2 semaines suivantes, grandeur parfaite. J'ai cru qu'à ce prix, ce n'était que le haut,... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z odzieżą damską

Napisane przez firmę

Founded in 2018, Hauteevan is the global leading online retailer for shoes, dresses and accessories. Customers can browse the vast online selection and choose their favorite shoes and dresses with great satisfaction. Hauteevan prides itself on exceptional customer service, high quality and affordable prices.


Dane kontaktowe

1,4

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

39 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,4

Wszystkie recenzje

(39)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 0

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Ordered a shoe rack/cupboard in July

Ordered a shoe rack/cupboard in July. Still no sign of it. No communication from seller. Not even a reply from emails I have sent them.
Sick n tired of this now.
DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY, if you can find them please let me know!!!!

6 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

BIG SCAMMERSS

Same as everyone else, put a shoe keeper on order, paid the money and heard nothing since. Cant find them anywhere so i am going to see if (1) Paypal can intervene or if not (2) my bank will stop payment and recall my funds. Fingers crossed something works!! I am SO sick of being scammed with online shopping, either the products are faulty or the company disappears! I am going back to face to face shopping or shopping with brands-organisations that I know are valid. Good luck to everyone else.

10 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Pissed off Customer! This is a short version of what…

This is a short version of what happened. I saw on Facebook a rotating shoe cabinet. I ordered 2 on June 20, 2025. Finally over a month later, a email was send that the items we delivered. That was a lie. Doesn't this company realize now people have monitors/ neighbors that let you know when a person/delivery truck drops items out. Still trying via emails what delivery service they used. No reply. Do not trust or order from this company. I WISH I COULD GIVE THEM A 1/2 STAR. THEIR IDEA WAS THE ONLY THING GOOD.

18 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Frustration has kicked in 😤😡🤬‼️

Improve? This is CRAZY! I am still looking for my that place 2 weeks ago! I can't even track my order! This doesn't make any sense what so ever! I also found out that another customer is have the same problem, she haven't received her pur
purchase as well!

5 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Horrific

Horrific. I placed my order for a shoe rack it’s been three weeks and I haven’t gotten my order when I try and track it, it says page can not be found and I can not send an email it won’t go through. Do not order from them they will just steal your money.

26 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

They do not deserve even a 1.

They do not deserve even a 1.
I received a dress which, although marked Medium, would have fit a midget. I emailed the day I received it and eventually got a reply saying I could keep it for 40% of the price. I replied No Thanks and after several more emails which they didn't reply to I returned it to the adress it had come from.. but they hadn't given me permission to return it!!
I have now sent 20 emails asking for my money back and sending proof of return, but they have stopped responding altogether.
Sooooo frustrating!!

June 7th I receive an email asking for more information!!!!
All necessary information was supplied in my previous 20 emails!!!!!

I am attempting to reply to their email but with no success.
The order number is VV0001434590.
Let's hope they see this info here!!!

11 kwietnia 2022
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Hi, Pauline,

We're so sorry that shopping experience did not match your expectations.
Here we double check the return items haven't been received. we are wondering did you return the item to the correct address? Our records show that we have contacted you via email and made an effort to solve this problem. We hope it was to your satisfaction.
Please contact us back if you need any help.

Oceniono na 5 z 5

Very Happy

Wow! Absolutely made up with the 4 dresses that I ordered. I had confirmation straight away and delivery within 48 hrs. Definitely ordering again 😀

8 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan


Thank you for your positive comment and feedback. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service.

Looking forward to serving you again!

Oceniono na 5 z 5

I have ordered kids hats,adult,plus hd…

I have ordered kids hats,adult,plus hd top,and I must say,that delivery quick and items lovely.
Will order again!

12 listopada 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Thank you for your positive comment and feedback. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service.

Looking forward to serving you again!

Oceniono na 3 z 5

First Time Order

After reading the reviews I was a bit wary of ordering, however I still ordered 3 items. They arrived after a week, the material quality wasn’t what I expected but still okay, sizing was a bit hit and miss, however 2 of the items were good size. I would use them again as I do like their styles.

17 lipca 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Thank you for your review.

Your satisfaction is the most important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Thank you again for your support! If you need any further assistance, please contact us.

Oceniono na 5 z 5

Highly recommend this company

Just had two tops delivered the quality is 100 % I had concerns about not being able to find them on tracking,I got in touch with the company yesterday who reassured me then received them today, I highly recommend this company. 👌

10 lipca 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Thank you for your positive comment and feedback. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service.

Looking forward to serving you again!

Oceniono na 4 z 5

Réception de maillot

J'ai reçu le maillot que j'avais commandé. Totalement satisfaite, envoi dans les 24 heures, réception dans les 2 semaines suivantes, grandeur parfaite.
J'ai cru qu'à ce prix, ce n'était que le haut, que ne fut pas ma surprise de constater que le maillot comprenait aussi un short j'ai donc un haut, et deux bas différents à coordonner pour 55 dollars avec les frais d'envoi. Après, pour la qualité, suffit de faire un peu attention quand on les mets et les enlève, mais comme j'aime changer regulièrement, c'est carrément Genial! Surtout a ce prix. J'ai eu bien pire en fait qualité/ptix en boutiques. Je recommande fortement.

5 lipca 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Merci pour votre avis.

Votre satisfaction est le plus important pour nous et c'est absolument notre force de travail. Nous apprécions également vos commentaires honnêtes sur votre expérience. J'espère que nous pourrons vous servir à nouveau à l'avenir et faire de vous un client plus heureux.

Merci encore pour votre soutien ! Si vous avez besoin d'aide supplémentaire, veuillez nous contacter.

Oceniono na 5 z 5

Im glad I have read these reviews as I…

Im glad I have read these reviews as I was going to order a top because there seizing system is so confusing I want to email them but they don't show any email contacts the one I did find wasn't valid email address so if you go to order anything first check if they give a valid email address if they don't don't buy from them

13 czerwca 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Hi,
Apologize for the inconvenience caused. If there are problems with your orders, our customer service would like to help.
Here are 2 ways to contact us if you have any problem with your order.
1. Directly send email to service@hauteevan.com
2. Create a ticket under your account

To help us view the problems. would you please provide us with detailed order information.

Sorry that we failed to meet your expectations. we would appreciate another chance to earn your business.

Have a good day!

Oceniono na 1 z 5

Material is never what described

Material is never what described. Poorly made. All facebook comments being negative are deleted or hidden. Return policy is a joke. Wrong colours sent.

28 maja 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Hi, Heather,

Thank you for your review. I’m sorry to hear you had such a frustrating experience.We truly want you to be satisfied with every item you purchase from us. If not, you can created return request on our website.
If there are problems with return, our customer service would like to help. Could you please click ' contact us' on our website to get timely reply?

To help us view the problems and offer you an effective solution, would you please provide us with detailed order information.

Sorry that we failed to meet your expectations. we would appreciate another chance to earn your business.

Have a good day!

Oceniono na 1 z 5

Would give no stars if I could …

Would give no stars if I could ordered 2 tops website said posted in 24 hours completely not true. The tracking number I was given didn’t work after several emails chasing up got told one item was posted the other item is not in stock so when I asked for a refund I get a response that both items have now been posted. Weeks later 2 tops arrived very poor quality both meant to be the same size clearly sizing is an big issue.
Would avoid this company at all cost !!

20 maja 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Hi, Kelly,

Thank you for taking the time to leave your feedback for our team. We're so sorry to hear you were unhappy with your order. We truly want you to be satisfied with every item you purchase from us. If not, you can created return request on our website.
Our size chart may be a little different with yours in local. usually we will suggest our dear custoemrs to choose the size according to the measurements.
To help us view the problems and offer you an effective solution, would you please provide us with detailed order information.

Sorry that we failed to meet your expectations. we would appreciate another chance to earn your business.

Oceniono na 3 z 5

The products are fab

The products are fab, the length of time from order to delivery is total crap.

19 maja 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Hi, Jacky,

Thank you for your comment. We do apologize for the delay of delivery.

As a professional online shop, we always spare no effort to satisfy our customers. We will try to improve our delivery system to make it faster and safer. Your love is our energy and encouragement.

Oceniono na 1 z 5

I ORDERED A DRESS AND TOP

I ORDERED A DRESS AND TOP, AND I AM HAVING THE SAME PROBLEM WHEN I GO TO THE RETURNS IT WONT LET ME.
I AM LOOKING FOR A RETURNS LABEL PLEASE.
DISAPOINTED IN YOUR CUSTOM

MARY HOUSTON

12 maja 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Hi,
We’re so sorry to hear of the disappointment with your recent purchase. We truly want you to be satisfied with every item you purchase from us. If not, you can created return request on our website.
If there are problems with return, our customer service would like to help. Could you please click ' contact us' on our website to get timely reply?

To help us view the problems and offer you an effective solution, would you please provide us with detailed order information.

Sorry that we failed to meet your expectations. we would appreciate another chance to earn your business.

Have a good day!

Oceniono na 1 z 5

Trying to return a dress I ordered as…

Trying to return a dress I ordered as it is too small.
When I try to do the return and says, not able try again later.
I have made several attempts.
How can I make contact.
Even customer service I am not able to get through.

11 maja 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Hi, Julie,

Thank you for taking the time to leave your feedback for our team. We're so sorry to hear you were unhappy with your order.
We truly want you to be satisfied with every item you purchase from us. Please kindly note you can created return request on our website.
If there are problems with return, our customer service would like to help. Could you please click ' contact us' on our website to get timely reply?

To help us view the problems and offer you an effective solution, would you please provide us with detailed order information.

Sorry that we failed to meet your expectations. we would appreciate another chance to earn your business.

Have a good day!

Oceniono na 1 z 5

J’ai reçu hier bcp trop petit les…

J’ai reçu hier bcp trop petit les tissus ne sont pas beaux. Je veux retourne mais le bureau de poste me dit qu’il n’y a pas d’adresse pour cette compagnie

11 maja 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Salut,
Merci pour votre avis. Je suis désolé d'apprendre que vous avez vécu une expérience aussi frustrante. Nous voulons vraiment que vous soyez satisfait de chaque article que vous achetez chez nous. Sinon, vous pouvez créer une demande de retour sur notre site Web.
S'il y a des problèmes avec le retour, notre service client aimerait vous aider. Pourriez-vous s'il vous plaît cliquer sur "contactez-nous" sur notre site Web pour obtenir une réponse rapide ?

Pour nous aider à visualiser les problèmes et vous proposer une solution efficace, veuillez nous fournir des informations détaillées sur la commande.

Désolé que nous n'ayons pas répondu à vos attentes. nous apprécierions une autre chance de gagner votre entreprise.

Passe une bonne journée!

Oceniono na 4 z 5

4 Stars

I bought a dress and when I tried to track the shipment, it said the tracking doesn't exist, however, I received the dress and it is beautiful. Material is good too. I just would have loved they had better customer service, so somebody could reply to me at least after 3 times I emailed them asking about the status of delivery and expressing my concern that the tracking number coudn't be found.

10 maja 2021
Opinia niezależna
Logo Hauteevan

Odpowiedź od Hauteevan

Thank you for your review.

Your satisfaction is the most important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.
we will keep improving our website and service to make you a happier customer. hope we can serve you again.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej