Hatton's Model Railways Recenzje 

160
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Hattons were always one of the best model shops. Always well priced and well stocked. Very efficient service and prompt response's to queries by friendly staff. Hattons Originals products were exc... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I purchased some unpainted dapol wagon bodies shortly after hearing that Hattons were closing. They arrived very quickly and well packaged. My wife and I have ordered new items occasionally from the... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Just before Christmas I ordered a very rare pre owned O scale vehicle, the Bentley State Limousine by Minichamps. It was despatched the same day and arrived before Christmas. Amazing service, great pr... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Bought a £200 + pre-used loco from them and received a loco with the wrong livery, motor doesn't work and was received in super dirty condition. The livery of the current loco is priced £100 cheaper t... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z modelami pociągów
  2. również w kategorii:
  3. Sklep modelarski

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

hattons.co.uk from Hatton's Model Railways. Model trains from all the major manufacturers in OO gauge, N gauge and others. Your single source for model railways.


Dane kontaktowe

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

160 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,5

Wszystkie recenzje

(160)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 0

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Excellent supplier

Excellent supplier. I come across stuff I've been looking for for years. Eventually, I find Hatton's has got what I've been after. I'd recommend a regular look at their website, you may be pleasantly surprised.

30 marca 2023
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, thank you for your review, we do appreciate you taking the time to leave it.

Oceniono na 5 z 5

Fantastic company.

I'm new to model railways and have been using Hatton's for my rail layout items, the customer service is amazing, whenever I buy anything they always keep me up to date on the order, the packing and delivery, even after delivery.
As I said I'm new to model railways (and old). Yet whenever I'm not sure of something the staff are only too pleased to help and have been very patient with me, (I do probably ask daft questions). And they are so responsive, no waiting for days or weeks for an answer.
I cannot rate them highly enough and would recommend them to all starting out on the hobby, or even if you've been doing it for a while. All I can say to Hatton's is thank you for the great service and the help you have given me recently.

23 marca 2023
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, thank you so much for your lovely review! I will ensure this is passed on to all of our teams. We're always here to help new and old customers and no question is ever daft! We look forward to helping you again in the future.

Oceniono na 5 z 5

I Highly Recommend HATTON"S To Buy From

A great company to buy from HATTON,, - They honour there warranty , as I have experienced and I received a full refund : My second purchase is perfect - runs very well as they stated,,: Very happy with the item,, Prompt reply to E-Mail Communication , Great Service, Prompt Postage and Extremely well packaged parcels , Items arrived in Australia in Good Condition,, ( No Damage ) I Highly Recommend HATTON'S for any purchase,!!!!!!

2 marca 2023
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, thank you for your 5* review, we do appreciate it. We're so glad to hear you're happy with your items. We're always happy to help!

Oceniono na 5 z 5

Simples

Simples, excellent service, staff excellent ....... simply excellent in all respects.
However please check that all paperwork advertising states "closed for lunch 1pm to 2pm' Thank you,
Iain

16 marca 2023
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi Iain, thank you for your 5* review, we really do appreciate it. I will certainly get that looked into as all information should show we are closed between 1pm and 2pm

Oceniono na 5 z 5

Great communication and service

Great communication and service. Really well packaged and dispatched the same day. Overwhelmed with the condition of what I bought, it was secondhond and described as good, it was nigh on perfect for its age. Really happy with purchase, I will definitely use again.

17 lutego 2023
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, Adam. We really appreciate you taking the time leave us such a lovely review. I'm happy to hear you're enjoying your model. Please get in touch anytime we can be of assistance.

Oceniono na 5 z 5

Sale of old 00 models

I had a lot of old 00 locos, coaches and wagons which I wanted to sell. I listed my collection using their online tool and received an offer, which I accepted. The models were collected on Monday and I received payment on Wednesday. Very happy with the service.

18 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, thank you for your 5* review, it's always great to hear from our customers about their experience. I'll certainly pass this on to the rest of the team.

Oceniono na 5 z 5

First order - excellent

First order, model plane for a Christmas present. I ordered on Tuesday evening, and delivered Thursday evening. Great service - especially in December. Thank you

8 grudnia 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, thank you for your 5* review! We're glad to hear you're happy with your purchase and the fast delivery. Happy Christmas!

Oceniono na 1 z 5

Hattons Class 66

My children clubbed together and bought me a new Hattons class 66 in EWS livery in December 2020. It has only been run occasionally on my large DC layout which is very well maintained. A few weeks ago it packed ups.As it was out of warranty I sent it to a reputable repairer who told me the motor was un repairable. I contacted Hattons who don't sell spare motors and no-one else does as Hattons have the copyright. Hattons customer service was then poor, not phoning me back as promised last week and today said there is nothing they can do and advised me to phone Peters spares in Middelsboro. This was all nonsense as Peters spares don't stock Hattons class 66 motors because Hattons have the copyright. My advice is give Hattons a very wide birth and get your model railway locos and rolling stock elsewhere. The quality of the product and after sales service is pitiful.

18 listopada 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi Julian, I am very sorry to hear your Class 66 has stopped working, I do appreciate the disappointment and upset this has caused. As the item is now discontinued we do not hold any spare parts to be able to provide to you. Please accept our sincere apologies.

Oceniono na 1 z 5

i ordered 3 O gauge greastly coaches…

i ordered 3 O gauge greastly coaches wednesday 26/10 now been 5 days and nothing has arrived have spoken to a few time but feel im being fobbed off with excuses like “ were really busy with the sale please bare with us once packed i should received an email from xxx” and “ the items are larger and require special packing” along with “our warehouse staff dont work weekends)

31 października 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi Simon, we are really sorry that you haven't received your order yet. It is true that we are currently very busy due to our Christmas Mega Sale and a lot of the O gauge items included in this are not able to be delivered in our standard packaging. So therefore we need to allow extra time to pack these to ensure they arrive with you safely. Rest assured our team are working as quickly as possible to despatch your order.

Oceniono na 1 z 5

I ordered 4 o gauge warwell wagons…

I ordered 4 o gauge warwell wagons which the system informed me would be post free above £50.1. the cost of the wgons was £200 and I was charged £14 for postage! Hattons NOW claim "free delivery is only an option for orders valuing £250.00 or more as stated on the website" but that WAS NOT CLEAR ON THE WEBSITE so I responsded " I was NOT aware of that restriction which is why I made the comment in the form that I did! the link subsequently provided is clear but that WAS NOT EVIDENT during the processing of my order. I had been going to order a reduced price A4 or A3 Locomotive but will not now do as the lack of clarity when I made the order for the Warwell wagons is losing my further business. NO RESPONSE FROM HATTONS - CLEARLY TOO BIG TO CARE ABOUT CUST5OMERS. I would give ZERO stars if possible :(

27 października 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Good Morning Mr Hibberd, I am very sorry you are unhappy with the charges for shipping. We do advise of shipping options when you get to choosing your postage. I am unsure where on our system you have seen free shipping for £50 as this has never been the case. If you can send us an email with the link we'll be happy to look into this. With regards to contacting you I can see my colleague sent an email with the full shipping options which was requested on your order note. If you have yet to receive a reply, I do apologise. We are dealing with a high volume of emails at the moment and we are working very hard to get back to all of our customers as soon as we can.

Oceniono na 5 z 5

Ordered a pre owned class 170 which…

Ordered a pre owned class 170 which arrived well packaged and in superb condition as stated in the product description. Would recommend.

16 października 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, thank you very much for your review. I'm so glad your item has arrived with you. We do hope you enjoy your purchase and we look forward to helping with any future purchases.

Oceniono na 1 z 5

Hattons fail…

I’m another mug who has purchased from Hattons for years but have now come unstuck by their pre-order system, I placed an order for a limited edition model bus as soon as it came on the website, however in a slight variant to other reviews I received a phone call to say that their payment card system had been updated and it hadn’t recognised my card number and to re-enter my details. When I phoned I was told that the system had jumped over my card to the next customer, I was then told that more stocks would arrive by the end of the month. On a limited edition? I didn’t think so and I was proved right, an email came through telling me my pre-order had been cancelled. As with all pre-orders I hadn’t paid any money so its not financial loss only goodwill. I thought it was only me that was unlucky but for some mad reason I typed in Hatton Reviews on the internet and came across this site and have now read how many other people have been let down by this once good company. so like them I will walk away. Question, what would Trading standards say about this pre-order practice?

5 października 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi David, I am very sorry your pre-order has been cancelled. I can assure you this is something we never wish to do. We do appreciate the upset and inconvenience caused and for this we are extremely sorry.

Oceniono na 1 z 5

I ordered a bluebell engine at 02.33 om…

I ordered a bluebell engine at 02.33 om 9th sept for my autistiuc son, was notified my order was in place and given an order number. Rang Hattons on 13sept to enquire about order and they said computer error and engine was gone. No one bothered to notify me that my order had supposedly not gone through even though i recieved confirmation, they say someone ordered the same engine 20 seconds before me yet at 3.15 am this morning the same engine is readvertised on the wishlist. No explanation for this at all, no notification of error. Totally unprofessional attitiude and very abrubt with me on phone, would not help at all.

13 września 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi Jane, I am very sorry to hear of the issue with your recent order, I do appreciate the upset this has caused. On rare occasions two people may place an order at the same time before our system has updated the stock level. Our team will always try to notify you as soon as we can when this happens. In regards to the item being available again, this will be another Bluebell we have received as part of our pre-owned collections. We do sincerely apologise for the upset caused.

Oceniono na 1 z 5

They Cancel Pre Orders on their Own Products

After having a HATTONS product order (Genesis Coaches) on Pre Order for a year and a half- and eagerly await it's final arrival.... They just cancel it on or about the date it 'would' have been delivered. Do they not have any level of stock control...
To me this means they were taking pre orders for products that were NEVER going to be fulfilled.
MOST Seriously disappointed

30 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hello, Kevin. I am sincerely sorry that we've had to cancel your pre-order for our Genesis coaches. We appreciate how disappointing this would be, and the last thing we would want is to cause disappointment to our customers. We've only recently received the final numbers and due to the popularity of this project we've had to make some amendments to customer's pre-orders.

Oceniono na 5 z 5

Great business to deal with

Great business to deal with. Very efficient. Excellent communication and prices. Shipping super fast. Arrived as advertised and well packaged. A most satisfying experience overall.

15 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, thank you for your review, we really do appreciate you taking the time to let us know. I'm glad to hear you are happy with the service received and the speed of the delivery.

Oceniono na 5 z 5

Great model locomotive shop

Great model locomotive shop. I live in the USA and last week I ordered several items on Tuesday afternoon, and they were on my doorstep in the USA on Friday. Amazing service. And their customer service team is very helpful and efficient. Thoroughly recommended!

9 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, we're so happy to hear your order arrived with you so quickly, we hope you enjoy your items. We'll pass your comments on to all of the teams.

Oceniono na 5 z 5

An excellent service

I placed the order with Hattons on Monday afternoon and the item was delivered on Wednesday morning. It was well packaged and arrived in perfect condition and as described. I used to visit the shop in Smithdown Road, Liverpool in the 1970's and 80's, but this is the first time I have ordered online and would not hesitate in doing so again as everything went smoothly and efficiently. Thank you to all concerned.

3 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, thank you for your 5* review, we do appreciate you taking the time. We're glad to hear you're happy with your purchases and it's lovely to hear you will come back!

Oceniono na 5 z 5

Great service and value

Ordered some Hattons FEA-S wagons - dispatch was prompt with excellent packaging and tracking. Very pleased with the quality and value of the wagons too.

28 lipca 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, thank you for leaving a 5* review, it really is appreciated. I willcertainly pass your comments on to all of our teams!

Oceniono na 5 z 5

I recommend Hatton's for Railway trains and accessories.I buy all my model railway trains and…

I buy all my model railway trains and accessories from Hatton's. They have a wide selection of locomotives at fair prices and always deliver promptly.
They provide a monthly informative catalogue of stock and new releases.
Can recommend this supplier.

2 lipca 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, Roger. Thank you for taking the time to leave us a 5* review and recommendation. We really appreciate it. Take care, and don't hesitate to get in touch if we can be of any help.

Oceniono na 5 z 5

Always quick and helpful answers to my questions

Always quick and helpful answers to my questions . Very good trunk system that holds delivery charges at a minimum .

23 czerwca 2022
Opinia niezależna
Logo Hatton's Model Railways

Odpowiedź od Hatton's Model Railways

Hi, thank you very much for your review. We're always here to help and I glad to hear you are happy with our trunk service.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej