Slechte zaak.Weinig interesse bied niks…
Slechte zaak.Weinig interesse bied niks voor je auto.Onvriendelijk weg blijven.
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Slechte zaak.Weinig interesse bied niks voor je auto.Onvriendelijk weg blijven.
Onprofessioneel bedrijf, rare manier van zaken doen. En als ze er niet uit kunnen komen dan gewoon niet meer reageren. En helaas wekt dat irritatie op zodat je dus slecht beoordeeld word. Geef je klant altijd uitleg waarom je ergens zo over denkt of waarom je zo reageert dat geeft ook weer nieuwe opties, maar een snotneus met weinig ervaring begrijpt dat waarschijnlijk niet, en moet helaas nog veel leren. Best wel jammer
Zeer tevreden over de gekochte Nissan. Vriendelijk geholpen . Mooie nette zaak.
Hartog Automotive B.V. Scharnegoutum
Ik had belangstelling voor een auto bij dit bedrijf, dus ik reageer op hun advertentie op marktplaats. Daarin vraag ik of ze ook belangstelling hebben voor een inruil van mijn auto en wat ik dan moet bij betalen. Ja, ze hadden wel belangstelling en of ik dan wel het kenteken van mijn auto wou doorgeven voor wat info die ze nodig hadden. Goed, doe ik. Vervolgens hoor ik niks, dus ik maar weer een bericht sturen van hoe en wat. Oh ja, mijn excuses voor de late reactie, maar kunt u ook wat foto`s sturen? Jahoor, dat wil ik wel doen. Ik heb allerlei foto`s van onze auto gemaakt en naar hun toe gestuurd. Na een dag of 2 krijg ik reactie, met een inruilprijs. Echter was die zo laag dat je een export zo meenemen inruil prijs krijgt (6950,- die zeker wel 9500 a 10.000 waard is) in wil inruilen op een auto van 17.000. Meestal is het zo, als je een auto inruilt er een goede prijs voor krijgt, of als je alleen cash hebt, wat korting kunt krijgen, maar hier zetten ze zo laag in, in de hoop er iemand ervoor te strikken( achteraf had ik dat kunnen zien bij hun beoordelingen op Marktplaats zelf waar mensen aangeven,bieden naar waarde ) dat gevoel kreeg ik in ieder geval. Dus dat had ik ook tegen de verkoper gezegd dat ik de inruilprijs behoorlijk laag vond aangezien ik een zeer luxe uitvoering van onze auto heb en zeker meer waard is. Het is immers een zeer nette en goed onderhouden auto. De verkoper vraagt dan aan mij, waar ik aan zat te denken wat we wel zouden willen bij betalen. Daar heb ik antwoord op gegeven, en er bij gezegd dat we er vast wel uit kunnen komen. Vervolgens leest hij mijn reactie niet eens,( tezien aan de vinkjes die niet groen zijn) Maar ik dacht, ze zouden er nog wel over hebben of dat ze het druk hebben dus ik wacht wel even af op reactie. Maar na een dag wachten, geen reactie, dus ik vraag hoe nu verder? Krijg je een antwoord, ja ik heb de auto al verkocht o.O We waren vol in onderhandeling en meneer verkoopt de auto gewoon dood leuk even door aan een ander zonder mij de mond te gunnen en even een reactie te geven. Ik had ook even langs kunnen komen zegt hij. Jahoor, dat is 2 uur rijden en waar hebben we dan marktplaats voor? We zijn toch met elkaar in onderhandeling? Maar hij vond dat hij vrij was om de auto te verkopen aan iedereen. Klopt, maar reageer dan eerst even op een klant die er al bijna 5 dagen mee bezig is en wacht op de reactie van de verkoper. Ik vind dit zeer slecht en onbeschoft om zo met een klant om te gaan. Achteraf blij dat ik hier geen auto hebt gekocht, want wieweet wat ze doen als de auto slecht uitpakt of er wat mee is. Als de communicatie bij de koop al zo slecht gaat, dan is er bij garantie waarschijnlijk niemand thuis en was het een zo mee prijs meneer... sorry voor het ongemak.
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.