Hold jer langt væk fra det svindel…
Hold jer langt væk fra det svindel foretagende, troede det var her jeg skulle opsige mit abonnement hos Netflix.
Det kunne jeg nemt selv have gjort inde på Netflix selv.
Når man sender mail til dem svarer de overhovedet ikke på dem det er useriøst.
Jeg har modtaget en regning fra dem på ikke mindre end 299 kr. Og det er slet slet ikke opsagt Netflix.
De truer en med inkasso, der skal en vis frækhed til.
Så endnu en gang hold jer langt væk fra dem, de stjæler penge jeg mener det er ulovligt.
Peter Munk-Hansen








